اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟

0

اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟
5 مرحله برای استراتژی برچسب گذاری وب سایت Powerhouse

4 آوریل 2018 متیو مادوکس

aHViPTg2Nzg5JmNtZD1pdGVtZWRpdG9yaW1hZ2UmZmlsZW5hbWU9aXRlbWVkaXRvcmltYWdlXzVmMjFjOGUwNDcwOGIucG5nJnZlcnNpb249MDAwMCZzaWc9NTZmMDRmM2I5NTg2NGU3ZTIwNDRkOGVmNGY0NDRjNDI%253D - اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟

پس از سالها آموزش به مردم برای استقرار برچسبهای تجزیه و تحلیل ، برخی از بایدها و نبایدهای ساختن یک استراتژی موثر برچسب گذاری وب سایت و طرح برچسب گذاری را آموخته ام.

یکی از بزرگترین شکست ها در ساختن استراتژی برچسب گذاری وب سایت ، به طور تصادفی ساختن آن نیست . بنابراین قبل از شروع نصب برچسب ها روی سایت خود با کم و کاست ، ابتدا مراحل زیر را طی کنید تا مطمئن شوید که همه اردک های خود را پشت سر هم دارید.

ما به این موضوع نزدیک می شویم که گویی در حال ساخت یک وب سایت جدید هستیم ، اما بهترین شیوه ها بدون در نظر گرفتن بهترین روش ها هستند. شما می توانید همین اصول را بدون توجه به قدیمی بودن وب سایت خود اعمال کنید.

5 دقیقه وقت بگذارید تا مراحل زیر را بخوانید و استراتژی برچسب گذاری وب سایت خود را ارزیابی کنید .
1. الزامات تجاری را تعیین کنید
از خود بپرسید: «چرا وب سایت من وجود دارد؟ من می خواهم به چه چیزی دست پیدا کنم؟ ” پاسخ به این س questionsالات به استراتژی تگ گذاری وب سایت شما جهت می دهد. اگر “چرا” در پشت وب سایت خود را بفهمید ، می توانید با سهولت بیشتری برچسب (فروشندگان) را نصب کنید.
علت را مشخص کنید
اگر از وجود وب سایت خود کاملاً مطمئن نیستید ، این جمله را در نظر بگیرید: بیشتر وب سایت ها برای فروش چیزهای بیشتر وجود دارند. حتی اگر وب سایت شما یک سایت تجارت الکترونیکی نباشد ، شما به احتمال زیاد می خواهید با ارائه انگیزه به پایگاه مشتری خود برای تعامل با محصولات یا خدمات خود ، درآمد خود را بهبود بخشید . مثلا:

  • وب سایت های خدمات مالی خدمات را بصورت آنلاین ارائه می دهند تا بتوانید تجارت بیشتری با آنها داشته باشید.
  • شرکت های اتومبیل سازی سعی دارند شما را به یکی از نمایندگی های فروش خود هدایت کنند تا بتوانید اتومبیل آنها را بخرید.
  • وب سایت های رستوران شما را فریب می دهند تا غذاهای آنها را امتحان کنید.
  • وب سایت های رسانه ای یا محتوای خود را می فروشند یا به تبلیغ کنندگان — یا هر دو فضا می فروشند. در هر صورت آنها چیزی را می فروشند.

مهم نیست که محتوای شما چیست ، شما واقعاً سعی در فروش کالا ، خدمات یا ایده دارید.

درباره اینکه چگونه دانستن “چرا” شما بر استراتژی تجزیه و تحلیل وب شما تأثیر می گذارد بیشتر بیاموزید .
نیازهای تجاری خود را بنویسید
بنابراین برای اینکه شما بفروشید ، برای رسیدن به “چرا” خود ، وب سایت شما برای رسیدن به چه چیزی نیاز دارد؟ پاسخ این س Findال را پیدا کنید ، و شرایط تجاری خود را دارید.

در اینجا چند نمونه از نیازهای تجاری به زبان ساده آورده شده است:

  • من باید رفتار کاربر را در صفحات فرود نسل سرب کنترل کنم تا بتوانم تبدیل ها را بهینه کنم
  • من باید تغییرات مختلف یک صفحه وب را آزمایش کنم تا مشخص شود کدام یک از بهترین عملکردها را دارد
  • برای ایجاد ROI در کمپین ها باید متغیرهای کمپین را ضبط کنم

هنگامی که نیازهای کسب و کار خود را ذکر کردید ، در مورد فناوری های مورد نیاز ایده خواهید داشت:

  • تجزیه و تحلیل وب
  • تست A / B
  • اسناد

الزامات تجاری برای ابزارهای تجزیه و تحلیل وب
برای ابزارهای تجزیه و تحلیل وب ، همچنین می خواهید قبل از نصب برچسب تجزیه و تحلیل ، معیارهای اصلی خود را شناسایی کنید . تقریباً هر چیزی را می توانید اندازه بگیرید اما نیازی به اندازه گیری همه چیز نیست. برای همسو بودن تجزیه و تحلیل خود با اهداف تجاری ، قبل از نصب ابزار ، معیارهای اصلی خود را تعیین کنید.
2. فروشندگان را انتخاب کنید
ممکن است شما در حال نوشتن نیازهای شغلی خود فروشنده هایی را در ذهن داشته باشید. برای هر نامزد ، لیست تأیید فروشنده زیر را انتخاب کنید:

  1. آیا فروشنده شرایط کسب و کار ما را برآورده می کند؟
  2. آیا هزینه فروشنده در بودجه ما متناسب است؟
  3. آیا فروشنده از مقررات حریم خصوصی داده ها مانند GDPR تبعیت می کند ؟
  4. آیا فروشنده آموزش می دهد؟

اگر بعد از گذراندن این سالات ، هنوز احساس خوبی در مورد فروشنده دارید ، پس باید خوب باشید که به جلو بروید.
3. برچسب ها و متغیرهای خود را مستند کنید
هنگامی که نیازهای شغلی خود را پیدا کردید و فروشندگان را انتخاب کردید ، می توانید اسناد مربوط به هر برچسب و متغیرهای موجود در آن برچسب ها را ایجاد کنید. (برای تازه سازی سریع برچسب ها ، این پست را به اشتراک بگذارید و تمام آنچه را که باید در مورد برچسب های وب بدانید به اشتراک می گذارد .)

بازگشت به مستند کردن برچسب های خود: اسناد برچسب با نام های بسیاری شناخته می شوند ، از جمله یک طرح برچسب گذاری ، یک مرجع طراحی راه حل (SDR) ، یک مشخصات فنی ، یک استراتژی متغیر و غیره. برای ساده سازی ، بیایید آن را یک طرح برچسب گذاری بنامیم.

طرح برچسب گذاری شما همتای فنی نیازهای تجاری شما است. برای ترسیم تشبیه ، طرح برچسب گذاری شما با نقشه ساختمان قابل مقایسه است و توضیحات فنی در مورد نحوه ساخت و سیم سازی سازه را ارائه می دهد.

طرح برچسب گذاری شما به عنوان نقشه اصلی وب سایت شما عمل می کند و مشخصات فنی هر فروشنده ای را که در سایت خود نصب می کنید ، ارائه می دهد.

در اینجا بخش کوچکی از یک نمونه طرح برچسب گذاری ، به طور خاص برای Adobe Analytics وجود دارد:

aHViPTg2Nzg5JmNtZD1pdGVtZWRpdG9yaW1hZ2UmZmlsZW5hbWU9aXRlbWVkaXRvcmltYWdlXzVmNDY4Yjg5N2FjNzQucG5nJnZlcnNpb249MDAwMCZzaWc9YWFhNmQ1ZWJhZjY4N2NlMjJlNTU4NDQ4OGJiMWY5ZmU%253D - اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟

اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟

از اجازه دادن طرح برچسب گذاری خود به سندی غبارآلود در هارد دیسک شخصی خودداری کنید. این سند را به صورت آنلاین بیاورید ، زنده نگه دارید و برای هر کسی که برچسب ها را آزمایش می کند یا در حال تجزیه و تحلیل داده ها است ، در دسترس قرار دهید. هر زمان وب سایت یا تجزیه و تحلیل شما تغییر می کند ، طرح برچسب گذاری باید به روز شود.
4. برچسب های خود را استفاده کنید
شما طرح خود را دارید – آیا آماده ساخت هستید؟ به چند روش می توانید برچسب های خود را مستقر کنید. ما در مورد هر یک صحبت خواهیم کرد:
آ. به صورت دستی در هر صفحه
اگر یک وب سایت نسبتاً کوچک دارید که هر صفحه نیاز به برچسب گذاری منحصر به فردی دارد ، پس احتمالاً مجبور خواهید بود که هر صفحه را به صورت دستی تگ کنید. کافیست برچسب را بر اساس اسناد فروشنده خود در هر صفحه نصب کنید.
ب از طریق سیستم مدیریت محتوای خود
اگر با یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس کار می کنید ، باید بتوانید صفحات را با نمایه های مشابه برچسب گذاری گروه بندی کنید و برچسب های مورد نیاز را در سر آن الگوها نصب کنید. به عنوان مثال ، تمام صفحات محصول در یک سایت تجارت الکترونیکی احتمالاً از همان متغیرهای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند ، بنابراین همه آنها می توانند از پیکربندی برچسب یکسانی برخوردار باشند.
ج از طریق سیستم مدیریت برچسب
سیستم های مدیریت برچسب (TMS) به شما امکان می دهد تا برچسب ها را از طریق یک کد کانتینر که در هر صفحه سایت خود نصب می کنید ، مستقر کنید. بنابراین به جای نصب برچسب ها روی هر صفحه ، TMS خود را پیکربندی می کنید تا بر اساس قوانین از پیش تعیین شده برچسب های خاصی را شلیک کند. برای استفاده از مثال تجارت الکترونیکی دیگر ، ممکن است برچسب های خاصی هر زمان که /product/صفحه بارگیری می شود خاموش شوند .

اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟
تست و تضمین کیفیت
اگر یک سایت بزرگ و برچسب هایی با متغیرهای سفارشی زیادی دارید ، می خواهید آن برچسب ها را قبل از فشار دادن به سایت زنده خود آزمایش کنید . توانایی شما برای انجام این کار به در دسترس بودن منابع توسعه و بلوغ برنامه برچسب گذاری شما بستگی دارد. یک روند جدید این است که قوانین برنامه برچسب گذاری خود را به صورت آنلاین انجام دهید تا بتوانید آزمایش و اعتبارسنجی را به راحتی انجام دهید.
5- استراتژی برچسب گذاری وب سایت خود را حفظ کنید
به یاد داشته باشید که چگونه در ابتدای این بخش گفتم که یکی از بزرگترین شکست ها در استراتژی برچسب گذاری وب سایت در ابتدا ساختن یک مورد نیست؟ این فقط یک شکست است. راه دیگر از بین رفتن استراتژی های برچسب گذاری ، عدم نگهداری صحیح آنها است.

وب سایت ها قطعات متحرک زیادی دارند. آنها دائماً تغییر می کنند. در نتیجه ، دلایل بی شماری وجود دارد که باعث می شود برچسب ها متوقف شوند ، مانند:

  • خطاهایی در کد صفحه که از شلیک صحیح برچسب ها یا جمع آوری اطلاعات جلوگیری می کند
  • کد متناقض از توابع Javascript دیگر
  • به روزرسانی های ساختار وب سایت که داده ها را برای برچسب های شما غیرقابل دسترسی می کند
  • با پیکربندی نادرست قوانین TMS که باعث آتش گرفتن برچسب ها نمی شود
  • عناصر بارگیری آهسته در صفحه ای که از جمع آوری داده برچسب جلوگیری می کنند

اگر به طور مکرر برچسب های خود را بررسی نکنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند ، ممکن است مشکلی پیش بیاید و شما به راحتی از آن باخبر نخواهید شد. برای جلوگیری از برچسب های خراب ، می توانید حاکمیت برچسب را در استراتژی برچسب گذاری وب سایت خود قرار دهید.

حاکمیت برچسب شامل اعتبارسنجی برچسب ، ممیزی برچسب و نظارت برچسب است.

  1. حسابرسی را برچسب بزنید. ممیزی های برچسب وب سایت شما را خراب می کنند و اطمینان حاصل کنید که برچسب های شما در محلی هستند که انتظار دارید باشند. در ترکیب با یک طرح برچسب گذاری ، ابزارهای ممیزی برچسب می توانند کیفیت داده های منتقل شده از برچسب ها را تا حد زیادی بهبود بخشند.
  2. نظارت برچسب مانند ممیزی برچسب ، پایش مانیتور نیز وب سایت شما را اسکن می کند تا خطاهای احتمالی برچسب گذاری را تشخیص دهد. اما به جای اسکن کردن تعداد زیادی از صفحات ، برچسب ها توالی ها و دسته ای از صفحات را در سایت زنده خود اسکن می کنند تا اطمینان حاصل کنید که برچسب ها دائماً فعال و فعال هستند.
  3. اعتبار سنجی برچسب اعتبار سنجی برچسب نوعی اعتبارسنجی انتشار است. وقتی برای انتشار به روزرسانی در وب سایت خود آماده می شوید ، ابزارهای تأیید برچسب به شما امکان می دهند تست هایی را برای اجرا قبل و بعد از انتشار آماده کنید.

اساساً ، حاکمیت برچسب استراتژی برچسب گذاری وب سایت شما را به طور کامل دایره می کند ، و اطمینان حاصل می کند که فروشندگان انتخابی شما به درستی کار می کنند و نیازهای تجاری شما را برآورده می کنند. اگر وب سایت بزرگی دارید ، انجام این ممیزی ها به صورت دستی ممکن است غیرواقعی باشد ، بنابراین ممکن است استفاده از راه حل حاکم برچسب خودکار را در نظر بگیرید .
منابع بیشتری برای استراتژی برچسب گذاری وب سایت شما
اصول برچسب گذاری برای مقاله های منتشر شده به چه صورت است ؟

یک استراتژی برچسب گذاری وب سایت موثرترین راه برای اطمینان از عملکرد صحیح برچسب های وب سایت تحت هر شرایطی است. مرحله بعدی استفاده از این 5 روش برتر برای برچسب گذاری وب سایت است.

در راستای پاسخ به سوال شما در منابع خارجی جستجو کرده و مطالب را ترجمه شده در اختیار شما قرار داده ایم موفق و پیروز باشید.

منبع : resources.observepoint.com

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 1, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1949 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات