استرومانته‌‏ سانگینیا | تکثیر و پرورش

0

استرومانته‌‏ سانگینیا | تکثیر و پرورش

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده ژانویه 5, 2021
گذاشتن نظر
0

استرومانته‌‏ سانگینیا | تکثیر و پرورش

استرومانته‌‏ سانگینی یک گیاه آپارتمانی فوق العاده جذاب به شما می دهد که می تواند به عنوان گیاه هدیه کریسمس مورد استفاده قرار گیرد. شاخ و برگ این گیاه دارای رنگ قرمز ، سفید و سبز است. گاهی اوقات تصور می شود که نگهداری از گیاهان آپارتمانی از بستگان گیاهان معروف نماز است .

اصول اولیه مراقبت از گیاه استرومانته‌‏ سانگینی

به شما امکان می دهد انگشت شست سبز خود را به نمایش بگذارید و نمونه جذاب را در طول سال رشد و شکوفایی دهید. شاخ و برگ گیاهان خانگی استرومانته به رنگ سرخ مایل به قرمز و صورتی در قسمت پشتی برگها است و از بالای سبزهای سفید و سفید رنگ آن نگاه می کند. با مراقبت مناسب از گیاه استرومانته ، “Triostar” می تواند به 2 تا 3 فوت قد و 1 تا 2 فوت عرض برسد.

در حال رشد استرومانته‌‏ سانگینی

یادگیری نحوه پرورش استرومانته کار پیچیده ای نیست ، اما شما باید متعهد شوید که هنگام رشد گیاه استرومانته‌‏ سانگینی‘ رطوبت منظم را تأمین کنید . این گیاه که بومی جنگل بارانی برزیل است ، نمی تواند در یک محیط خشک وجود داشته باشد. مه زدگی به رطوبت کمک می کند ، همانطور که یک سینی سنگریزه در زیر یا نزدیک گیاه. یک رطوبت ساز اتاق در نزدیکی یک دارایی خوب هنگام رشد سنگ استرومانته است. آبیاری صحیح هنگام یادگیری نحوه پرورش استرومانت مهم است. خاک را مرطوب نگه دارید اما قبل از آبیاری مجدد اجازه دهید اینچ بالا خشک شود. این گیاه را در خاک گیاه گیاهان خانگی که خوب زهکشی می شود گلدان کرده و یا مخلوط کنید . در فصل رشد با کود متعادل گیاهان خانگی استرومانته را تغذیه کنید . بوته های خانگی استرومانته گاهی اوقات “سه رنگ” نامیده می شوند ، به خصوص توسط تولید کنندگان محلی. مراقبت از گیاه استرومانته‌‏ سانگینی شامل تأمین مقدار کافی از نور خورشید و یا گیاهان خانگی استرومانته‌‏ سانگینی می تواند به کثیفی کثیف و سوخته تبدیل شود. به گیاهان آپارتمانی گیاهان خانگی نور درخشان بدهید ، اما آفتاب مستقیم نداشته باشید. اگر لکه های سوختگی روی برگ ها را مشاهده کردید ، در معرض آفتاب قرار بگیرید. گیاه را در معرض شرق یا شمال قرار دهید. مراقبت از گیاه استرومانته‌‏ سانگینی در خارج ممکن است از خود بپرسید ،

“آیا استرومانته‌‏ سانگینی‘ می تواند در خارج رشد کند؟”

می تواند در گرمترین مناطق ، منطقه 9 و بالاتر باشد. باغداران در مناطق شمالی تر ، گاهی اوقات گیاهان را به صورت سالانه در خارج می کارند. هنگام رشد گیاه استرومانته‌‏ سانگینی‘ در خارج ، آن را در محلی سایه دار با آفتاب صبحگاهی یا در صورت امکان در یک منطقه کاملا سایه دار قرار دهید. این گیاه می تواند در مناطق سردتر آفتاب بیشتری بگیرد. حالا که یاد گرفتید چگونه استرومانته پرورش دهید ، آن را امتحان کنید ، در خانه یا بیرون.

stromanthe 400x266 - استرومانته‌‏ سانگینیا | تکثیر و پرورش

جهت خريد انواع گياه هاي آپارتماني زينتي ميتوانيد وارد فروشگاه گياهان آپارتماني ما شويد .

منبع: www.gardeningknowhow.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده ژانویه 5, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1246 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات