استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟

5

استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟

استاندارد در متاورس به چه مواردی بستگی دارد و برای دریافت استاندارد متاورس آیا نیاز است افراد خاصی دنیای موازی متاورس ساخته شده را بررسی و تایید نمایند ؟ آیا متاورس دارای یک چهارچوب اصلی خواهد شد و یا اینکه هر متاورس میتواند استاندارد های خود را داشته باشد ؟

7b93b20e2d532ad4253b119501819adb41afbdff 3 - استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟

پیش از هر چیزی به شما گفته خواهد شد که استاندارد یعنی چی و چه ذهنیتی برای ما درحال حاضر دارد !

درنظر بگیرید اقدام به خرید محصولی خواهید کرد که قیمت بالایی دارد و همچنین در بازار مشابه این محصول را شرکت های مختلفی تولید میکنند !! خب مسلما شما به دنبال یکسری تاییدیه خواهید رفت که فرق این محصول با محصولات دیگر را بررسی و درنهایت محصول مورد نظر را برای خود تهیه کنید .

از این رو استاندارد به شما کمک خواهد کرد که بتوانید محصول مورد نظر را از نظر یکسری خصوصیات تایید شده بدانید ، چرا هر استاندارد نشانگر رعایت یکسری چهارپوب برای تولید محصول میباشد .

دنیای متاورس نیز میبایست یکسری خصوصیات داشته باشد که از نظر جامعه جهانی و نیز شهروندان تایید و به بهره برداری برسد .

چهارچوبی که برای دنیا های موازی متاورس درنظر گرفته میشود همان استاندارد ها هستند .

چرا استاندارد متاورس برای کشور های خارجی حائز اهمیت است ؟

  • کنترل عملکرد تمام شرکت های تولید کننده دنیای موازی متاورس .
  • کسب درآمد از تحویل تاییدیه .
  • قدرت نمایی به منظور مدیریت ذهن عموم جامعه جهانی نسبت به محصولات تولید شده خود .
  • ایجاد بیس اتصال میان دنیا های موازی با یکدیگر به جهت دریافت کمیسیون اتصال و مدیریت اتصال بین تمامی متاورس ها در آینده .
  • حذف و تحریم شرکت های تولید کننده متاورس با هدف کنترل تمامی انسان ها متناسب با ساختار های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی با اهداف خصوصی .

استاندارد های متاورس شامل چه مواردی خواهد بود ؟

بخشی استاندارد هایی که برای متاورس ایرانی ” متاورس رنگ ” درنظر گرفته شده است به شرح زیر است .

  • گردش مالی در عرضه خدمات و محصولات .
  • ثبت اسناد خریداری شده توسط شهروندان .
  • رعایت حریم خصوصی شهروندان .
  • مراکز های نمایشی و تعاملات در شبکه ها و موتور های جستجو .
  • دسترسی شهروندان به دنیا های موازی .
  • محدودیت ابزار تعاملی در سنین مختلف شهروندان متناسب با لایه های باز ایجاد شده .

درمیان شرکت ها و اعضایی که خواهان استاندارد دهی به متاورس هستند متا و مایکروسافت است که میدرخشند چرا که این شرکت ها در صنعت دنیای موازی متاورس میدانند محصولاتشان یا در رقابت پیروز میشود یا درصورتی که پیروزی در محصولات فیزیکی نداشته باشند دنیای موازی متاورس میتواند تهدید بزرگی برای اقتصاد شرکت ها باشد .

دنیای موازی متاورس قرار است سخت افزار های مختلفی متناسب با نیاز آن دنیا در اختیار جامعه مصرف کنندگان قرار دهد ، پس درنظر داشته باشید قول های فناوری هرکدام به دنبال ساخت دنیای خود میباشند تا بتوانند شرکت های دیگر را وابسته به خود سازند .

آیا متاورس رنگ در ایران و جهان خود را به عنوان بهترین پروژه متاورس نشان خواهد داد ؟

شک نکنید که دنیای موازی متاورس رنگ چشم اندازی متفاوت را برای ایران و ایرانی درنظر دارد و رقابت یک طرفه ای با دیگر متاورس ها خواهد داشت .

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 30, 2024
Parham اظهار نظر کرد

واقعا خیلی موضوع هیجان انگیزیه فقط چند تا سوال پیش میاد که چطور میشه زمین خرید یا چطور میشه درآمد داشت و خیلی بهتر میشه که بتونیم به بعضی از رویداد ها که که مثل جلسه باشه و در دنیای واقعی نتونیم بهش برسیم و از این طریق در جلسه حضور داشته باشیم

abbas اظهار نظر کرد

با سلام خدمت دوستان.

پروژه متاورس رنگ یک پروژه بسیار خوب و مفید برای کشور و به ویژه جوانان خواهد بود. فرصتهای بیشماری برای کسب و کارها ایجاد خواهد کرد و از خروج بی مورد ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد. 

ZizeX اظهار نظر کرد

حوزه تجارت در جهان متاورس دارای یک انقلاب حذفیات خواهد بود
محدویت سنی در متاورس بسیار مهم بوده و برای والدین امیت خاطر می آورد
بسیاری از جرائم نیز عملاً قابل به انجام نیستند زیرا که تقلب و هک و دسترسی غیرمجاز با حضور هوش‌های مصنوعی بسیار کمتر و بسیار تحت کنترل است؛ و عملاً جرائمی همچون قتل در جهانی که فیزیک و کالبد انسان نیست ممکن نیست و برقراری عدالت جزایی بسیار آسان و ممکن می‌گردد.

berlin اظهار نظر کرد

متاورس رنگ موجب کاهش بیکاری میشود و این امر باعث میشع کشور از نظر اقتصادی قوی تر شود

nazanin اظهار نظر کرد

متن فوق به خوبی اهمیت استانداردها در دنیای متاورس را بیان می‌کند. استانداردها به عنوان یک چهارچوب مشترک، امکان تعامل و همکاری بین شرکت‌های مختلف را فراهم می‌کنند. این امر به ویژه در دنیای متاورس که فضایی گسترده و پیچیده است، اهمیت زیادی دارد.

در متن فوق، به برخی از استانداردهای مورد نظر برای متاورس اشاره شده است. این استانداردها شامل موارد زیر می‌شوند:

گردش مالی در عرضه خدمات و محصولات
ثبت اسناد خریداری شده توسط شهروندان
رعایت حریم خصوصی شهروندان
مراکز نمایشی و تعاملات در شبکه ها و موتور های جستجو
دسترسی شهروندان به دنیا های موازی
محدودیت ابزار تعاملی در سنین مختلف شهروندان

گذاشتن نظر
4

حداقل استاندارد های  یک کشور های رو رعایت بکنه و سیاست های روشن و واظحی رو داشته باشه

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 30, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

این استانداردها می‌توانند به بهبود تجربه کاربران در دنیای متاورس کمک کنند. به عنوان مثال، استانداردهای مربوط به حریم خصوصی می‌توانند از سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری کنند. همچنین، استانداردهای مربوط به دسترسی شهروندان می‌توانند به همه افراد، صرف نظر از موقعیت مکانی یا شرایط اقتصادی، امکان دسترسی به دنیای متاورس را فراهم کنند.

گذاشتن نظر
4

استاندارد های متاورس باید سود اوری بیشتری برای مردم خودش رو داشته باشه و سیاست های پشت پرده نداشته باشه مثلا زمینی رو کلا نفروشه و برای خودش نگه داره   استاندارد بعدی اینکه که کمک کنه به اشتغال کشورش که متاورس رنگ این کارو خیلی خوب داره انجام میده و از همه بهتر ارز اوری و جلو گیری از خارج شدن ارز از کشور هست

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 30, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

من معتقدم که استانداردها نقش مهمی در موفقیت دنیای متاورس ایفا خواهند کرد. استانداردها می‌توانند به ایجاد یک فضای امن، قابل اعتماد و جذاب برای کاربران کمک کنند.

با این حال، مهم است که استانداردها به صورت باز و غیرمتمرکز توسعه یابند. این امر به جلوگیری از تسلط شرکت‌های بزرگ و ایجاد فضایی عادلانه برای همه شرکت‌ها کمک خواهد کرد.

گذاشتن نظر
4

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان در رابطه با سوال ارائه شده تحت عنوان استاندارد های متاورس باید خدمتتان عرض کنم که متاورس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد اول از همه و چیزی که بسیار مهم است این است که مطمئن شوید پروژه توسط مراکز رسمی و معتبر شناسایی و تایید شده باشند. از ویژگی های مهم متاورس الخصوص متاورس ملی این است که همه تلاش در آن بر این هدف استوار بوده است که رفع نیاز های مردم را به حداقل برساند با کمترین اتلاف وقت و با تاثیرگذاری و فوکوس بیشتر, بهترین بازخورد و نتیجه را به همراه داشته باشد متاورسی موفق خواهد بود که در آن حضور داشته باشند و پتانسیل تکنولوژی در جهت انجام کار های خود را داشته باشند حال این حضور در متاورس با داشتن آواتارها صورت میگیرد و پایداری (همیشه در دسترس بودن) برای فعالیت بدون محدودیت. چیزی که کمک به مردم میکند برای سرعت بخشیدن در رسیدن اهداف هزینه است, در دنیای فیزیکی هزینه های زیادی صرف رفت و آمد و آموزش های گوناگون , خرید سخت افزارها و نرم افزارها و دیگر موارد میشود اما تمام این هزینه ها در متاورس ناپدید میشود چون در آن نه نیازی به وسایل نقلیه برای رفت و آمد است و نه نیازی برای خرید سخت افزار یا نرم افزار . البته شاید به جای این موارد هزینه های دیگری در این محیط برای افراد ایجاد شود. داشتن درگاه های خوب برای ارز, باید خدمتتان عرض کنم ارزهای خارجی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و بدون پشتوانه میباشند و ممکن است هر لحظه ارزش دارایی شما کاهش و یا حتی ۰ شود . طی بررسی های بعمل آمده تمامی متاورس هایی که با ارزهای دیجیتال و زیرشاخه کوین ها هستند درحال ورشکستگی میباشند و آسیب جدی به سرمایه گذاران وارد شده است . متاورسی که با ارز دیجیتال خارجی بخواهد در ایران فعالیت کند مسلما تنها تفکر خارج کردن ارز از کشورمیباشد و این ساختار اصلا مناسب کشورمان نیست. درنظر داشته باشید متاورس می‌تواند ارزداخلی داشته باشد و بیش ساختار در ایران ایجاد شده باشد و وابسته به ارز های خارجی نباشد تا خروجی ارزی از کشور در این مورد به ۰ برسد . درخصوص پروژه های متاورسی عرض شود بهترین پروژه متاورس در ایران میبایست متصل به درگاه بانکی ایرانی باشد تا تمامی تراکنش ها در بانک مرکزی ایران ثبت گردد تا سرمایه گذاران دچار هیچگونه مشکلی نشوند . ارتباط کشور ها به یکدیگر در دنیای موازی متاورس بر پایه ارزهای داخلی متاورس که مورد تایید کشور ها است شکل خواهد گرفت . پروژه متاورس ملی یا همان متارنگ اولین متاورسی خواهد بود که با ارزهای داخلی فعالیت خود را استارت و با بیش از صد ها متد اقتصادی گردش مالی نوینی‌را ایجاد خواهد کرد . و بخش آخردر استانداردهای متاورس مخصوصا متاورس ملی, داشتن حریم شخصی است که بسیار حائز اهمیت است تمامی این امنیت ها توسط هوش مصنوعی و متخصصین کاربلد در این زمینه بررسی و مراقبت میشود . متاورس یک اکوسیستم تعاملی است پس باید محتوای ساخته شده با ساختارهای موجود سازگار باشد و تعیین پروتکل ها یکی ازمهم ترین کارهای ضروری برای سیاست گذاری میباشد که باعث میشود خطرات امنیت سایبری , ریسک هایی برای سیستم های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشور نداشته باشد که تمامی این ها در متاورس ملی (متاورس رنگ) لحاظ شده و یکی از اهدافش بهبود بخشیدن و رشد کشور در زمینه های فرهنگی دوری از غربی گرایی است.

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 29, 2024
ajorloo اظهار نظر کرد

در بازار معاملات به طور مثال ارز دیجیتال دست های پشت پرده بسیار وجود دارند که اعداد و ارقام به گاهی به صورت صوری جابه جا میکنند و سر عموم را به اصطلاح بی کلاه میگذارند. امیدوارم که این مسائله در معاملات متاورس رنگ وجود نداشته باشد. 

nazanin اظهار نظر کرد

با سلام و احترام،

از توضیحات کامل و جامع شما در مورد استانداردهای متاورس تشکر می‌کنم. به نظر می‌رسد که شما به خوبی با این موضوع آشنا هستید و نکات مهمی را مطرح کرده‌اید.

من با تمام نکات شما موافقم، به خصوص با این موضوع که متاورس خوب باید توسط مراکز رسمی و معتبر شناسایی و تایید شده باشد. این امر به اطمینان از امنیت و پایداری پروژه کمک می‌کند.

در مورد ارزهای داخلی نیز کاملاً موافقم. استفاده از ارزهای خارجی در متاورس می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند، از جمله خروج ارز از کشور و نوسانات قیمت.

گذاشتن نظر
4

در فضای متاورس باید شفاف سازی صورت بگیرد. یعنی قیمت گذاری املاک بدون سیاست های پشت پرده انجام شود.

چیزی که در متاورس های خارجی وجود ندارد و تمامی قیمت گذاری ها با سیاست های کثیف صورت میگیرد. به این صورت که پس از آزاد شدن شهر جدید، تعدادی از زمین ها به صورت NA که مخفف Not Available است نمایش داده می شوند که یعنی این زمین ها در دسترس نیستند. اما پس از مدتی این زمین ها به قیمت های گذافی برای فروش گذاشته می شوند. این سیاست ها فقط برای پرکردن جیب افراد پشت پرده می باشد.

اما بر اساس تحقیقاتی که انجام دادم بر خلاف تمام این سیاست های کثیف، پروژه متارنگ یا همان متاورس ملی از این قاعده مستثنی می باشد و قیمت ها به صورت شفاف و فقط وفقط توسط پلیرها بالا و پایین می شود.

این استاندارد پروژه متارنگ توجه من را به خودش جلب کرد و بی صبرانه منتظر رونمایی از این پروژه هستم.

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 29, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

متاورس‌های خارجی به دلیل استفاده از سیاست‌های پشت پرده در قیمت گذاری املاک، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. این سیاست‌ها باعث شده است که قیمت املاک در این متاورس‌ها به شدت افزایش پیدا کند و در دسترس افراد عادی قرار نگیرد.

متاورس رنگ با اتخاذ سیاست شفاف سازی در قیمت گذاری املاک، قدمی مهم در جهت بهبود این وضعیت برداشته است. این امر می‌تواند باعث شود که متاورس رنگ به یک گزینه جذاب‌تر برای کاربران ایرانی تبدیل شود.

گذاشتن نظر
3

درود

دنیای چند جهانی دیجیتال متارنگ یا همان متاورس ملی ایران  تمامی قوانین بین المللی متاورس را در ساختار خود به درستی به کار برده است به طوری که می توان گفت

هفت قاعده وجود دارد که متاورس را چارچوب می‌دهد،

هنگام مطالعه قوانین به یاد داشته باشید:

  • قوانین بدیهی هستند.
  • قوانین فرضیه هایی هستند که از دهه ها تجربه و بینش بسیاری از محققان و دانشمندان استخراج شده اند.
  • قوانین در حال حاضر به طور کلی توسط بسیاری در اصول پذیرفته شده است و ممکن است همه آنها را در آغوش نگیرند اما مهم نیست، زیرا آنها یک امر اجتناب ناپذیر را توصیف می کنند.
  • قوانین قابل بحث نیستندتاریخ و عمل در نهایت اعتبار آنها را قضاوت خواهند کرد.

متاورسی که از قواعد پیروی نمی کند  ، متاورس نیست، بلکه چیز دیگری است.

قوانین

قانون شماره 1. تنها یک متاورس وجود دارد.

قانون شماره 2: متاورس برای همه است.

قانون شماره 3: هیچ کس متاورس را کنترل نمی کند.

قانون شماره 4: متاورس باز است.

قانون شماره 5: متاورس مستقل از سخت افزار است.

قانون شماره 6: متاورس یک شبکه است.

قانون شماره 7: متاورس اینترنت است.

این هفت قانون طلایی متاورس است که نشان دهنده یک متاورس پایدار و جهانی ست اما این هفت قانون برای به اجرا درآمدن نیازمند زیرساختارهای محکمی می باشد که وجود تک تک آنها در ساخته شدن یک متاورس استاندارد الزامی و ضروری ست .

و از جمله زیر ساخت های یک متاورس استاندارد قوانین و ساختار داخلی آن متاورس است که در متاورس ملی به عینه می توان شاهد آن بود . به این ترتیب که در دنیای چند جهانی متاورس رنگ قانون گذاری و اجرای قوانین به عهده شهروندان آن می باشد و لذا در همه امور از آرا عمومی در تصمیم گیری ها استفاده می شود . این در حالی ست که در شهر مجازی متارنگ همه فعالیت های اقتصادی و تغییرات در قیمت ها با توافق و آرا جمعی صورت می گیرد و توسط هوش مصنوعی در قراردادهای هوشمند به اجرا گذارده می گردد .

از دیگر ویژگی های متارنگ اصل درآمد در ازای خدمت می باشد  که مهم ترین اصل در شهر مجازی متاورس رنگ محسوب می شود . بر طبق این اصل هر چه کیفیت خدمات بالاتر باشد درامد نیز افزایش می یابد  و عواملی مانند رانت و رابطه نمی تواند باعث افزایش درآمد کسب و کارهای متاورس ملی گردد .

یکی دیگر از برنامه های مهم دنیای موازی بهبود عملکرد شهروندان در این فراجهان متاورسی می باشد به طوری که چالش هایی در این دنیای موازی طراحی گردیده که در نتیجه آن امتیاز ویژه ای مانند رضایت به شهروندان اعطا می شود امتیازی که در نتیجه ایجاد رضایت در سایر شهروندان از یک عملکرد حاصل می شود .

از دیگر ویژگی های متاورس ملی ایران می توان به ارزش گذاری و پرداختن این سیستم به مسائل کودکان . حقوق زنان . معلولان  محیط زیست . سلامت . کارنیک .حیوانات و از این قبیل موضوعات اشاره نمود که جایگاه  خاصی در متاورس ملی داشته و دارند وبا برنامه ریزی های دقیق و سرمایه گذاری بر روی حل مشکلات این بخش ها متاورس ملی سعی بر آن دارد تا دنیایموازی بهتری نسبت به دنیای فیزیکی حال حاضر برای شهروندان خود بسازد .

در مطالب فوق بخش کوچکی از فعالیت های دنیای موازی متارنگ را بیان کردیم و مسلما دامنه فعالیت ها و برنامه های متاورس ملی بسیار گسترده تر از گنجایش این مطلب است . امید که متارنگ در مسیر درست خود با قدرت پیش رفته و به زودی حقانیت آن به جهان اثبات گردد .

0cad7dfcc73e68bf65e54fa3ae24763667854b91 227 - استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 30, 2024

سپاس از شما جناب آقای زاجکانی
درخصوص قوانینی که نوشته شده برای متاورس عرض شود این قوانین به صورتی ثبت شده که مسیر حرکت عموم جوامع را به سمت خود بکشاند و به نظر شما مسیر به کدام سمت است ؟
من مسیری را میبینم که اقتصاد در آن کمر انسان ها را خواهد شکست همانطور که تکنولوژی روز دنیا تنها در اختیار بعضی از افراد میباشد . وقتی از یک سیستم خیلی خاص صحبت شود که میبایست زیرساختی قدرتمند داشته باشه این موضوع به چند شرکت و کشور خلاصه خواهد شد مانند اپل ، مایکروسافت و گوگل که مسلما این ساختار برای این شرکت ها نوشته شده تا بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه و عام جوامع را درگیر کنند .
درنظر بگیرید متاورس اگر یکی باشد بشر در دنیای موازی ایجاد شده برده خواهد شد و به دلیل عدم رقابت انتقاد ازبین خواهد رفت .
دنیای موازی میبایست متناسب با اقشار جوامع ساخته شود و این بیس توسط کشور ها با قوانین کشور ها امکان پذیر است چرا که هر کشوری فرهنگ خود را بهتر میشناسد و اگر کشوری مقابل دنیای موازی بیگانه به ایستند عواقب آن خوب نخواهد بود .
البته بنده نظر خودم را دادم و علاقه دارم که در این خصوص چالشی ایجاد شود .

saeed.zajkani اظهار نظر کرد

درود و سپاس جناب مهندس قدیری بزرگوار
بنده در برداشتی از مطالب شما سوالاتی داشتم :
منظور از یک متاورس برای همه آیا نمی تواند همان جهانمیهنی هم باشد ؟ به عبارت دیگر با نام درست دنیای موازی که در آن آرزوی دیرین بشر تحقق یافته و امت واحد شکل بگیرد حال با هر نامی؟ البته بنده در تایید مطالب شما باید عرض کنم که جهان هنوز آماده یکی شدن نیست و هنوز بشر در منجلاب های اقتصادی و تاریک خود غوطه ور است بنابراین به این مساله من هم معتقدم که برای دوران گذر دنیاهای موازی باید متناسب با شهروندان خود تعریف شده باشد البته این شهروندان لزوما نباید ارتباطی در دنیای فیزیکی باهم داشته باشند ممکن است شهر مجازی در دنیای موازی شکل بگیرد که کامل زنده و جاندار در دنیای موازی با شهروندانی از ملل مختلف که در دنیای فیزیک هیچ ارتباطی تا پیش از این باهم نداشته اند تشکیل شده باشد اما قوانین حاکم بر این شهر مجازی که توسط شهروندان این شهر در دنیای موازی به تصویب رسیده است فرهنگ آن سرزمین مجازی را می سازد .

عرضم به حضور شما جناب آقای زاجکانی عزیز ما به دنبال رفع نواقص در دنیای فیزیک هستیم و برای بهبود نواقص نباید از کل شروع کرد و باید از بخش های کوچک استارت زد تا به کلیت رسید به همین منظور اگر ما از بیس اولیه به دنبال میانجی گری در میان تمامی اقشار باشیم حفظ منافع بسیار دشوار خواهد بود و معنی آزادی با قوانین هر کشور متفاوت ثبت شده است که خود موجب اختلال در روند فرهنگ و سیاست مدیریتی کشور ها میشود و این در گام های اول ، دوم میسر نخواهد بود .
شعار دادن ساده است ولی در عمل میبایست به نکات بسیار زیادی دقت کرد که در همین حال داکیومنت های طراحی شده برای هر بخش از متاورس رنگ دارای جزئیاتی است که میبایست توسط شهروندان حلاجی شود و عصاره نوید بخشی تولید گردد .
در دنیای موازی متارنگ اولویت ما رعایت حقوق ایران ، ایرانی است و به همین منظور با قوانین جمهوری اسلامی پیش خواهیم رفت و منافع اصلی رضایت شهروندان میباشد که خود نیازمند اجرای فرهنگ اولیه در بدو ورود به دنیای موازی است .

با سلام
بنده صحبت های شما را مطالعه کردم در رابطه با بند آخر فرمایش هایتان یک سوال ذهن بنده را در گیر کرد .بارها انجمن مشاهده کردم که نوشته شده هدف در دنیای مجازی متاورس رنگ رضایت شهروندان است ,با این حال اگر مثل دنیای حقیقی چند گروهی بین خواسته ها ایجاد شود یعنی دو گروه با دیدگاه و عقاید مختلف ایجاد شودچه تدبیری برای این موضوع کرده اید ؟؟؟
اگر بحث حجاب و کشف حجاب مطرح شود شما برای جلب رضایت شهروندان چه اقدامی میکنید ؟؟؟ در اینگونه مسائل ورود میکنید و برای رضایت شهروندان اقدامی انجام میدهید یا قوانین را به اجبارگونه تحمیل میکنید؟؟؟
مدیریتی برای جلب رضایت همه اقشار جامعه در نظر گرفته شده ؟؟؟

سپاس از شما به موجب مطالعه محتوای این تاپیک و به منظور پاسخ دهی به سوال شما عرض شود :
متاورس رنگ زیرنظر شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت میباشد و با مجوزات رسمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اقداماتی که موجب نقض قانون گردد را نخواهد پذیرفت و به همین منظور میتوان گفت رای گیری برای تمام موارد در دنیای موازی آزاد خواهد بود و شهروندان میتوانند استارت رای گیری سراسری را با هماهنگی رده های بالاتر اجرایی نمایند و اقدامات لازم برای جذب آرا صورت گیرد ولی لازم به ذکر است بیس خدمات متاورس رنگ بومی و ایرانی میباشد و نقض قوانین جمهوری اسلامی در آن امکان پذیر نمیباشد .
به همین منظور ممکن است مسیر در بعضی از درخواست ها به سادگی و در زمان کوتاه اجرایی نگردد .
درنظر گرفته شود رضایت شهروندان در دنیای موازی به عوامل متعددی بستگی دارد و ما اهدافی واضح را دنبال خواهیم کرد .

nazanin اظهار نظر کرد

درود بر شما و متاورس ملی ایران.

متن فوق به خوبی نشان می‌دهد که متاورس ملی ایران با در نظر گرفتن قوانین بین‌المللی متاورس، تلاش کرده است تا فضایی پایدار و جهانی را برای کاربران خود فراهم کند.

از جمله ویژگی‌های مثبت متاورس ملی که در متن فوق به آن اشاره شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قانون‌گذاری و اجرای قوانین به عهده شهروندان است. این امر به افزایش مشارکت شهروندان در امور مختلف متاورس و ایجاد فضایی دموکراتیک کمک می‌کند.
همه فعالیت‌های اقتصادی و تغییرات در قیمت‌ها با توافق و آرا جمعی صورت می‌گیرد. این امر به جلوگیری از سوء استفاده از قدرت و ایجاد فضایی عادلانه برای همه کاربران کمک می‌کند.
اصل درآمد در ازای خدمت مهم‌ترین اصل در متاورس ملی است. این امر به ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات باکیفیت و بهبود عملکرد شهروندان کمک می‌کند.
برنامه‌های مختلف برای بهبود عملکرد شهروندان در نظر گرفته شده است. این امر به ایجاد فضایی شاد و پویا برای کاربران کمک می‌کند.
توجه به مسائل اجتماعی مانند کودکان، حقوق زنان، معلولان، محیط زیست، سلامت، کارنیک و حیوانات. این امر به ایجاد فضایی آگاهانه و مسئولیت‌پذیر در متاورس ملی کمک می‌کند.

گذاشتن نظر
3

با عرض سلام وادب واحترام
استاندارد متاورس ملی
لازمه ی زندگی اجتماعی نظم و قانون می باشد حتی بزرگان می فرمایند اجرای قاون بد بهتر از بی قاونی می باشد

و متاوس ملی که قراراست اراده ملی را نشان دهد که در عین بی عدالتی بین الملی علیه کشوری که استعداد خیز است باید دارای قانون و نظم باشد تا به نقطه اوج خود برسد  وتوانایی متمدن ترین کشور دنیا را به رخ جهانیان به کشاند به امید آن روز

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 30, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

متاورس ملی ایران قرار است نماد اراده ملی و توانمندی‌های ایران در عرصه‌های مختلف فناوری و نوآوری باشد. رعایت قوانین و مقررات در این پروژه، نشان‌دهنده عزم ملی برای ایجاد یک فضای مجازی پیشرفته و متمدن است.

امیدوارم که متاورس ملی ایران با رعایت قوانین و مقررات و مشارکت همه شهروندان، به نقطه اوج خود برسد و بتواند توانایی‌های ایران را به رخ جهانیان بکشد.

به امید آن روز

گذاشتن نظر
1

با سلام . از فواید متاورس می توان گفت که سعی برای بهتر شدن دنیای مجازی نسبت به دنیای فیزیکی دارد و در شهر مجازی متارنگ همه فعالیت های اقتصادی و تعقیرات در قیمت ها و.. با توافق دست جمعی بوده و قرار داد های هوشمند که توسط هوش مصنوعی اجرا میشود . متاورس زمینه خوبی رو برای شهروندان خود فراهم کرده 👌🏼

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار جولای 16, 2023
گذاشتن نظر
1

متاورس های خارجی دست های پشت پرده زیادی دارند و ب نفع خودشون عمل میکنند اما در متاورس داخلی بر خلاف آنها از قوانین و قواعد پیروی میکنند و به نظرم متاورس داخلی عملکرد خیلی بهتری نسبت به اونها دارند .

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار جولای 16, 2023
گذاشتن نظر
0

متاورس رنگ یا همان متاورس ملی ایران، پروژه‌ای است که با هدف توسعه و پیشرفت فناوری متاورس در کشور طراحی و اجرا شده است. این پروژه از همان ابتدا بر رعایت استانداردهای جهانی متاورس تأکید داشته است و در این راستا اقدامات مهمی انجام داده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های متاورس رنگ، رعایت هفت قانون طلایی متاورس است. این قوانین که توسط کارشناسان و محققان حوزه متاورس تدوین شده‌اند، چارچوب کلی برای توسعه و پیشرفت متاورس را تعیین می‌کنند.

متاورس رنگ در زمینه رعایت این قوانین عملکرد بسیار خوبی داشته است. به عنوان مثال، این پروژه از یک ساختار دموکراتیک برای قانون‌گذاری و اجرای قوانین استفاده می‌کند. در متاورس رنگ، شهروندان می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مهم نقش داشته باشند و از این طریق، مشارکت خود را در توسعه این پروژه نشان دهند.

علاوه بر این، متاورس رنگ از اصل درآمد در ازای خدمت پیروی می‌کند. در این پروژه، کسب‌وکارها برای ارائه خدمات خود باید کیفیت بالایی داشته باشند. این امر باعث می‌شود که رقابت سالمی در متاورس رنگ شکل بگیرد و شهروندان بتوانند خدمات باکیفیتی را دریافت کنند.

متاورس رنگ همچنین به مسائل اجتماعی و فرهنگی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. این پروژه تلاش می‌کند تا دنیای موازی بهتری را برای شهروندان خود بسازد. به عنوان مثال، متاورس رنگ به مسائلی مانند حقوق زنان، کودکان، معلولان، محیط زیست و سلامت توجه ویژه‌ای دارد.

در مجموع، می‌توان گفت که متاورس رنگ پروژه‌ای است که با رعایت استانداردهای جهانی، تلاش می‌کند تا آینده‌ای روشن را برای متاورس در ایران رقم بزند.

نظرات و پیشنهادات:

  • متاورس رنگ می‌تواند با همکاری با سایر پروژه‌های متاورس در جهان، به توسعه استانداردهای این فناوری کمک کند.
  • متاورس رنگ می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه‌های جدیدی را برای اشتغال و کسب‌وکار در حوزه متاورس فراهم کند.
  • متاورس رنگ می‌تواند با توجه به فرهنگ و ارزش‌های ایرانی، متاورسی را ایجاد کند که برای شهروندان ایرانی جذاب و کاربردی باشد.
  • 915fc077eeb5c98ecb627b530180c4082d079a0d 2922 - استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟
nazanin سوال پاسخ داده شده ژانویه 29, 2024
گذاشتن نظر
0

استاندارد متورس به مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و استانداردهای مرتبط با مدیریت متورس (مدیریت و تحلیل ریسک و امنیت اطلاعات) اطلاق می‌شود. متورس مخفف عبارت “مدیریت و تحلیل ریسک و امنیت اطلاعات” است که به فرایندی اشاره دارد که در آن، مدیریت ریسک و امنیت اطلاعات به صورت سیستماتیک و منطبق با استانداردهای معین انجام می‌شود.

استانداردها و روش‌های مرتبط با متورس توسط گروه‌ها و سازمان‌های مختلفی به منظور ایجاد وضعیت مناسبی از نظر امنیتی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این استانداردها و روش‌ها به عنوان مجموعه‌ای از سیاست‌ها، رویه‌ها، تکنیک‌ها و فرایندها عمل می‌کنند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا ریسک‌های امنیتی را تشخیص داده، مدیریت کنند و برای حمایت از امنیت اطلاعات استراتژی‌ها و برنامه‌های مناسب را پیاده‌سازی کنند.

استاندارد متورس عمدتًا توسط سازمان ارتباطات دولتی و کمیسیون امنیت سایبری در تعیین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های مناسب برای حفاظت از اطلاعات حساس، کاهش ریسک‌های امنیتی و ارتقاء امنیت اطلاعات آنها استفاده می‌شود.

در کل، استاندارد متورس توسط کسانی مانند متخصصین امنیت اطلاعات، برنامه‌ریزان امنیت، مدیران سازمان‌ها و همچنین سازمان‌ها و سازمان‌های حکومتی و دولتی با هدف بهبود و مدیریت امنیت اطلاعات در سازمان‌ها عنوان خواهد شد.2daed7823e586f16193448e237cea2ddc6b6e243 5313 - استاندارد متاورس چیست و استاندارد های متاورس را چه کسانی با چه هدفی عنوان خواهند کرد ؟

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار فوریه 25, 2024
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها5051 times
  • پاسخ ها10 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات