آیا کیفیت تصاویر بر سئو گوگل تاثیر دارد؟

0

شرح دهید آیا کیفیت تصاویر بر سئو گوگل تاثیر دارد؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح دهید آیا کیفیت تصاویر بر سئو گوگل تاثیر دارد؟

تصاویر با کمک به خوانندگان برای درک بهتر مطالب شما ، هر محتوایی را جذاب و جذاب می کنند. به علاوه ، تصاویر با افزایش تعامل کاربر و دسترسی وب سایت شما ، به تلاش های شما در زمینه سئو ارزش می بخشند . تعدادی از فاکتورهای مهم وجود دارد که می تواند برای بهبود SEO تصویر در سایت شما بهینه شود.

بیایید برخی از بهترین روش ها را برای بهینه سازی تصاویر در وب سایت خود مرور کنیم تا به شما کمک کنیم در جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری داشته باشید.
SEO SEO را با ابزارها بهبود ببخشید
از آنجا که داشتن تصاویر برای سئوی تصویر بسیار مهم است ، یافتن و استفاده از نوع مناسب تصویر برای وب سایت شما یک قدم اساسی برای موفقیت است. اگر می توانید از تصاویر خود استفاده کنید ، آن را انجام دهید. با این حال ، اگر این امکان وجود ندارد ، ابزارهایی مانند Canva ، iStockphotos ، Google Images و Flickr برای نام بردن از چند ابزار وجود دارد که به شما در یافتن و ایجاد تصاویر برای محتوای خود کمک می کنند.
قالب و فشرده سازی تصویر
چگونه می توان بهترین قالب فایل تصویری را برای استفاده در وب سایت خود تعیین کرد؟ گزینه های زیادی وجود دارد ، از جمله JPEG ، PNG ، GIF و سایر گزینه ها. هر کدام مزایا و نقاط ضعف خاص خود را با اندازه ، فشرده سازی و کیفیت فایل دارند.

در اینجا جوانب مثبت و منفی این قالب های محبوب پرونده وجود دارد:
JPEG
JPEG یا JPG که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، تصاویری تمام رنگی است که حداقل 24 بیت حافظه را به هر پیکسل اختصاص می دهد و در نتیجه تصاویری با 16.8 میلیون رنگ به وجود می آید. این نوع قالب ها برای عکس ها و ساخت پرونده هایی با اندازه کمتر مناسب هستند.

با این حال ، JPEG از فشرده سازی داده های فشرده استفاده می کند ، که برای این قالب سازگار است. این بدان معنی است که بسته به تنظیمات شما ، کیفیت تصویر ممکن است کمی آسیب ببیند. برخی از موارد منفی دیگر این است که برای تصاویر نوشتاری مناسب نیست ، یا تصاویر با لبه های تیز قابل انیمیشن نیستند و از شفافیت پشتیبانی نمی کنند.
GIF
قالب تصویر bitmap از گرافیک و تصاویر با نمایه سازی رنگ در اسناد HTML استفاده می شود.

یکی از مزایای اصلی استفاده از GIF این واقعیت است که شفافیت را حفظ می کند. به شما این امکان را می دهد که GIF را روی پس زمینه رنگی قرار دهید بدون اینکه آن مرز نامطلوب مانند تصویر دیگر در اطراف تصویر داشته باشید. GIF همچنین برای حجم کم فایل و هنر ساده مانند آرم و انیمیشن نیز عالی است.

اندازه پرونده برای GIF می تواند بسیار زیاد باشد. آنها برای عکسها مناسب نیستند و برای تصاویر با بیش از 256 رنگ مناسب نیستند.
PNG
با استفاده از تصویر PNG هنگام ویرایش یا بارگیری پرونده ها از Adobe Photoshop ، به گزینه جدید JPEG و GIF ارجاع می شود. آنها از رنگ های بیشتری نسبت به GIF پشتیبانی می کنند و با هر بار ذخیره مجدد مانند JPEG با گذشت زمان کمتر نمی شوند. می توانند برای آرم ها و تصاویر کوچک استفاده شوند و به خوبی از پس شفافیت برمی آیند.

برخی از موارد منفی شامل عدم امکان متحرک سازی ، همه مرورگرهای وب نیست و برای تصاویر بزرگ در مقایسه با JPEG ها عالی نیست.
مقیاس گذاری تصاویر برای بهبود بارگذاری صفحه
زمان بارگذاری صفحه فاکتور مهمی است که باید در هنگام سنجش ارزش SEO سایت خود در نظر بگیرید. استفاده از تصاویر بزرگ به عنوان تجربه کاربر و سئوی تصویر تأثیر می گذارد و باعث می شود گوگل رتبه وب سایت شما را جریمه کند. بیایید این واقعیت را بپذیریم که اگر بارگیری صفحات در سایت شما طولانی شود ، کاربران شما ناامید خواهند شد.

ثابت شده است که یک ثانیه تأخیر در بارگذاری صفحه باعث کاهش 7 درصدی در تبدیل و 11 درصد کاهش بازدید صفحه می شود. – BigCommerce

اندازه یک تصویر نه تنها به عرض و ارتفاع یک تصویر بلکه به کیفیت وضوح نیز اشاره دارد. تصاویر با کیفیت پایین مبهم به نظر می رسند ، که باعث می شود سایت شما کمتر جلا پیدا کند. با اندازه گیری تصویر ، مطمئن شوید که اندازه صفحه نمایش و اندازه واقعی تصویر بسیار نزدیک هستند – اگر تصاویر غیر ضروری بزرگ را بارگذاری کنید ، می توانید به سرعت سایت خود آسیب برسانید. در اینجا می توانید نگاهی عمیق به بهینه سازی تصویر از دیدگاه گوگل داشته باشید.

مطمئن نیستید از کجا با Image SEO شروع کنید؟ بیایید در مورد ارزیابی سئو صحبت کنیم. برای شروع اینجا با ما تماس بگیرید

برچسب های عنوان تصویر ، Alt Text ، برترین برچسب های ARIA و انطباق با ADA 
برچسب های عنوان تصویر
ویژگی های عنوان تصویر الزامی نیست ، اما استفاده از آنها مزایای زیادی دارد. آنها باید به طور خلاصه تصویر را توصیف کنند و شامل کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند باشند.

در بعضی از مرورگرها ، هنگام قرار گرفتن در بالای تصویر ، برچسب عنوان به عنوان یک راهنما نشان داده می شود. بنابراین در مورد تصویری که به یک نظرسنجی مرتبط است ، این تصویر می تواند شامل یک فراخوان برای اقدام باشد ، مانند ” برای انجام نظرسنجی ما اینجا کلیک کنید “.
متن جایگزین
متن Alt یا برچسب های alt باید تصویر را برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان با استفاده از صفحه خوان خوان توصیف کنند. این برچسب باید توصیفی بیشتر از عنوان باشد ، در حالی که در صورت لزوم هنوز از کلمات کلیدی هدفمند استفاده می شود.

Google برای تعیین آنچه در تصویر است ، اما همچنین برای تعیین موضوع محتوای اطراف آن ، ارزش بالایی را برای برچسب های alt تعیین می کند. همچنین ، یکی از مهمترین موارد استفاده از برچسب های alt ارائه تصویر بصری برای افراد نابینا و کم بینا است که در غیر این صورت نمی دانند تصویر برای چیست. برای سازگاری با ADA ، برچسب های alt باید برای همه عناصر گرافیکی مرتبط در یک صفحه وب وجود داشته باشد.
سازگاری ADA و ویژگی های ARIA
اگر اطمینان دارید که وب سایت شما مطابق با ADA است ، نوشتن متن روی تصاویر الزامی است. همانطور که قبلاً در پست آنچه در مورد انطباق ADA وب سایت باید بدانید ذکر شد  ، اطمینان از انطباق وب سایت شما با استانداردهای قانون معلولان آمریکایی ، اطمینان از دسترسی برابر افراد معلول به محتوای منتشر شده در سایت شما را تضمین می کند. این شامل توانایی عملکرد صحیح با یا با ابزاری است که برای کمک به افراد معلول در تفسیر محتوای سایت طراحی شده است.

وقتی در سایتی تصویر مربوطه وجود دارد که قادر به دریافت متن alt نیست ، مانند تصویر پس زمینه CSS ، برچسب های ARIA می توانند به عنوان جایگزین برچسب alt استفاده شوند. در این مثال ، شما به عنصر CSS یک نقش = “img” اختصاص می دهید و متن مربوطه خود را در ویژگی aria-label اضافه می کنید. می توانید نسخه نمایشی استفاده از ویژگی های ARIA را به عنوان جایگزین متن alt در تصاویر پس زمینه CSS در اینجا مشاهده کنید .

در اکثر مرورگرها و صفحه خوان ها پیاده سازی شده است ، ARIA (برنامه های کاربردی غنی اینترنت با دسترسی) یک مشخصات W3C است که مجموعه ای از ویژگی های خاص دسترسی مناسب HTML است. ARIA روش هایی را برای دسترسی بیشتر محتوای وب و برنامه ها به افراد معلول مانند نشانه های ناوبری ، ابزارک های جاوا اسکریپت ، نکات و پیام های خطای فرم ، به روزرسانی محتوای زنده و موارد دیگر تعریف می کند.

آیا می خواهید در مورد انطباق ADA در سایت خود بیشتر بدانید؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم خطاهای موجود را بررسی و اصلاح کنید. تماس با ما استفاده از فرم زیر برای شروع.

نقشه های سایت
خزنده های وب نمی توانند تصاویری را که به طور خاص در کد منبع صفحه وب فراخوانی نمی شوند ، بخزند ، بنابراین برای مثال داشتن یک نقشه سایت برای گالری های جاوا اسکریپت یا پنجره های بازشو تصویر ، اطلاعات بیشتری در مورد تصاویر موجود در وب سایت شما به موتور جستجوی گوگل می دهد.

اگر از قبل یک نقشه سایت XML برای سایت خود دارید ، می توانید اطلاعات تصویر را به آن اضافه کنید یا یک نقشه سایت XML جداگانه فقط برای تصاویر خود ایجاد کنید. هنگام ایجاد نقشه سایت تصویر ، می توانید اطلاعات اضافی درباره تصاویر را برای هر URL که در نقشه سایت خود لیست می کنید از جمله مکان تصویر ، عنوان ، عنوان و سایر موارد اضافه کنید.
نتیجه گیری برای SEO SEO
بهینه سازی تصاویر خود مکانی عالی برای شروع است هنگامی که می خواهید تلاش برای جستجوگرها و تجربه کاربر را بهبود ببخشید. برای کمک به شروع کار از این مراحل استفاده کنید. اگر کمی بیشتر به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید ، و بیایید برنامه ای برای بهبود سئوی کلی شما تنظیم کنیم.

منبع : emfluence.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها3206 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات