آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

1

آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟
برچسب های متا – تأثیرگذاری برچسب های گوگل متا بر SEO

تعریف برچسب متا: برچسب های متا چیست؟
برچسب های متا قطعه هایی از متن است که محتوای یک صفحه را توصیف می کند. برچسب های متا در صفحه مشاهده نمی شوند ، بلکه فقط در کد منبع صفحه وجود دارند. برچسب های متا اساساً توصیف کننده کمی از محتوا هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا در مورد یک صفحه وب صحبت کنند.

تنها تفاوتی که بین برچسب هایی که می توانید مشاهده کنید (مثلاً در یک پست وبلاگ) و برچسب هایی که نمی توانید مشاهده کنید ، موقعیت مکانی آنهاست: برچسب های متا فقط در HTML وجود دارد ، معمولاً در قسمت بالای صفحه ، و بنابراین فقط برای موتورهای جستجو قابل مشاهده هستند (و افرادی که می دانند به کجا مراجعه کنند). “متا” مخفف “فراداده” است ، نوعی داده است که این برچسب ها ارائه می دهند – داده های مربوط به داده های صفحه شما.
آیا متا تگ به SEO کمک می کند؟
بله ، آنها این کار را می کنند ، اما نه همه آنها و نه همه اوقات. یکی از اهداف این صفحه توضیح این است که کدام متا تگ ها به طور بالقوه می توانند به رتبه بندی SEO شما کمک کنند و کدام یک از آنها عمدتا از کار افتاده اند. (در زیر به دانستن متا تگ های خود مراجعه کنید).

اگر می خواهید بفهمید که آیا یک صفحه داده شده از برچسب های متا استفاده می کند ، کافیست روی هر نقطه از صفحه کلیک راست کرده و “مشاهده منبع صفحه” را انتخاب کنید.

یک برگه جدید در Chrome باز می شود (در Firefox ، یک پنجره بازشو خواهد بود). بخشی در بالای صفحه ، یا “سر” صفحه ، محلی است که برچسب های متا در آن قرار دارد.

meta tags - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

برچسب های متا در HTML چیزی شبیه به این خواهد بود:

website meta tags - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

متا تگ های خود را بشناسید
چهار نوع عمده برچسب متا وجود دارد که ارزش شناختن را دارد و ما در مورد همه آنها در اینجا صحبت خواهیم کرد. بعضی از آنها مانند گذشته مفید نیستند. دیگران ارزش استفاده منظم را دارند و به احتمال زیاد با اطلاع دادن به Google که شما چه کسانی هستید و چه چیزهایی را ارائه می دهید ، بازدید شما را افزایش می دهند. (بیش از چهار نوع متا تگ وجود دارد ، اما برخی از آنها کمتر رایج هستند یا به بازاریابی وب مربوط نیستند).

چهار نوع مورد بحث در اینجا عبارتند از:

  • ویژگی کلمات کلیدی متا  – مجموعه ای از کلمات کلیدی که به نظر شما مربوط به صفحه مورد نظر است.
  • عنوان عنوان  – این متنی است که در بالای مرورگر خود مشاهده خواهید کرد. موتورهای جستجو این متن را به عنوان “عنوان” صفحه شما مشاهده می کنند.
  • ویژگی توصیف متا  – شرح مختصری از صفحه.
  • ویژگی Meta Robots  – نشانه ای برای خزنده های موتور جستجو (روبات یا “ربات”) در مورد اینکه این صفحه چه کاری باید انجام دهد.

ویژگی کلمات کلیدی متا
کلمات کلیدی متا نمونه ای از یک متا تگ است که استفاده از این روزها منطقی نیست. سالها پیش ، برچسبهای کلمات کلیدی متا مفید بوده اند ، اما دیگر نه.

به یاد بیاورید در مهد کودک و هنگامی که معلم شما نگاه سختگیرانه ای به شما داد و گفت “اگر شما نمی توانید از استفاده از مداد شمعی استفاده کنید ، من می خواهم آنها را از شما دور کنم” ، و شما گوش نکردید و ، از شوک شما ، آنها واقعاً برده شدند؟ این به نوعی همان کاری است که گوگل با کلمات کلیدی متا انجام داده است.

سال پیش، بازاریابان مشتاق برای بازدید از این صفحه کلمات کلیدی کاملا به صفحات خود نامربوط به کد خود را در تلاش برای ترافیک دزدان دریایی از صفحات محبوب تر، کسانی که در واقع وارد شد در مورد لیندسی لوهان، و یا هر کس پس از آن روند شد. این به عنوان ” پر کردن کلمات کلیدی ” شناخته می شد . گوگل سرانجام به این امر عاقلانه فکر کرد و در پایان تصمیم گرفت ارزش این ابزار را کم کند. این روزها Google از کلمات کلیدی متا در الگوریتم رتبه بندی خود استفاده نمی کند ، زیرا سو to استفاده از آنها بسیار آسان است.
عنوان عنوان
از طرف دیگر ، برچسب های عنوان از مهم ترین برچسب های متا هستند که در اینجا بحث می شوند. این برچسب ها تأثیر واقعی در رتبه بندی جستجو دارند و ، شاید به همان اندازه مهم ، تنها یکی از برچسب هایی است که در اینجا بحث خواهیم کرد و برای یک کاربر عادی قابل مشاهده است. آنها را در بالای مرورگر خود پیدا خواهید کرد (برای   صفحات جستجوی ارگانیک یا صفحات فرود PPC  ):

meta title tag.gif?DAwVhOl0LyKzsVDVKiSfmm - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

این امر به ویژه اگر می خواهید به صفحه یک عنوان اصلی برای کاربر بدهید اما می خواهید این اطلاعات را برای اهداف SEO و برای کاربری که چندین برگه را در دسک تاپ خود جابجا می کند روشن یا ساده کنید ، بسیار مفید است.
ویژگی توصیف متا                                              
توضیحات متا یک متا تگ مفید است ، زیرا خیلی ساده ، این توضیحات را برای موتورهای جستجو و (گاهی اوقات) خود جستجوگران در مورد صفحه شما ارائه می دهد. بیایید بگوییم شما به عنوان مثال در حال جستجوی عبارت “کلمات کلیدی متا” بودید. ممکن است با نتایج زیر روبرو شوید:

meta description tag - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

توجه به این نکته مهم است که برچسب متا توضیحات همیشه در نتایج جستجوی Google نشان داده نمی شود (Google اغلب یک قطعه متن را از خود صفحه انتخاب می کند) اما از راه های دیگر مفید است. Google همچنین عنوان کرده است که کلمات کلیدی در توضیحات متا تاثیری در رتبه بندی شما ندارند . با این حال ، یک برچسب توصیف متا جذاب می تواند جستجوگران را فریب دهد تا از SERP به سایت شما کلیک کنند ، به خصوص اگر شرح شامل کلمات کلیدی مورد جستجو آنها باشد. و یک نرخ کلیک بالا از SERP می تواند به طور غیر مستقیم رتبه شما را بهبود بخشد .

دلایل گوگل تا حدودی مرموز است ، اما اقدامات آنها با صدای بلند صحبت می کند: کلمات کلیدی متا دیگر اهمیت چندانی ندارند ، اما توضیحات متا قطعاً مهم است.
ویژگی ربات های متا
با این ویژگی ، شما به موتورهای جستجو می گویید که با صفحات خود چه کار کنند:

  • index / noindex  – این به موتورها می گوید که آیا صفحه شما را در نتایج جستجو نشان می دهند یا خیر.
  • follow / nofollow  – این به موتورها می گوید که با پیوندهای موجود در صفحات شما چه کار کنند: آیا آنها باید به پیوندهای شما به صفحه بعدی اعتماد کنند و “آنها را دنبال کنند” یا نه.

پس چه بعدی؟
ما در مورد روش هایی که متا تگ ها می توانند تأثیر بسیار واقعی در بازاریابی موتور جستجو داشته باشند صحبت کردیم. به طور خلاصه:

  • عنوان فقط می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد.
  • برچسب های توصیفی ممکن است کاربران را به بازدید از سایت شما ترغیب کند.
  • توضیحات متا ممکن است به عنوان “متن تبلیغات ارگانیک” باشد.
  • کلمات کلیدی متا توسط اکثر موتورهای جستجو منسوخ می شوند.

استفاده از برچسب های Meta برای جستجوگرها و بازاریابی موتور جستجو
اجرای متا تگ برای شما دشوار نیست – شما واقعاً به برنامه نویس احتیاج ندارید ، فقط با HTML تجربه دارید. WordStream می تواند به شما کمک کند موثرترین کلمات کلیدی خود را برای استفاده در برچسب های متای سایت خود پیدا کنید – ابزار رایگان کلید واژه ما را امتحان کنید .

در راستای پاسخ دهی تخصصی در خصوص سوال آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد مطالبی از سایت های خارجی جمع آوری کرده ایم که با ترجمع فارسی در اختیار شما قرار میدهیم موفق و پیروز باشید .

کلمات کلیدی متا چرا ما از آنها استفاده نمی کنیم – و شما نیز نباید از آنها استفاده کنید
Metadata SEO 03 FI 2 - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟

یوست دو والکJoost de Valk بنیانگذار و مدیر ارشد محصولات Yoast است. او یک بازاریاب دیجیتال ، توسعه دهنده و متعصب منبع باز است.

Author Joost x2 - آیا همچنان نیاز به استفاده از meta keywords وجود دارد؟
فکر می کنید این پست تاکنون اضافی باشد: مردم می دانند که برچسب کلمه کلیدی متا امروزه بی فایده است ، درست است؟ با این حال هنوز هم می بینیم که صاحبان سایت از کلمات کلیدی متا در وب سایت های خود استفاده می کنند و طبق Google Trends ، مردم هنوز در جستجوی کلمات کلیدی متا هستند ، اگرچه به نظر می رسد تعداد جستجوی کمتر از چند سال پیش وجود داشته باشد. به همین دلیل است که ما بار دیگر این پست را در مورد بی فایده بودن کلمات کلیدی متا برای سئو به روز کرده ایم.
کلمات کلیدی متا چیست (یا بودند )؟
عنصر کلمات کلیدی متا به سال 1995 برمی گردد. مردم هنوز در حال جستجو در وب با استفاده از AltaVista و Infoseek بودند و وب همچنان با شکوه معصوم بود. شما می توانید برچسب متا را در یک صفحه اضافه کنید ، نشانگر کلیدواژه های اصلی آن صفحه است. چیزی شبیه به این بود:

<span><meta name = "keywords" content = "جستجوگرها ، </span><span>
بهینه سازی موتور جستجو ، بهینه سازی موتور جستجو ، </span><span>
رتبه بندی موتور جستجو"></span>

این عنصر کلمات کلیدی متا (مانند همه عناصر متا) برای بازدیدکنندگان نامرئی است اما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است. کلمات کلیدی شما را به ویژگی محتوای این عنصر قرار داده و سپس به عنوان یک عامل رتبه بندی توسط موتورهای جستجو استفاده می شود.

اگر این به نظر می رسد که شما مستقیماً از Google می خواهید فقط شما را برای هر کلمه کلیدی که می خواهید رتبه بندی کند: این همان چیزی بود که بود. اگر فکر می کنید “این خیلی آسان است”: حق با شماست ، معلوم شد که چنین است. مطمئناً ، با تجاری شدن وب ، مردم هرزنامه را از این عنصر کلمات کلیدی شروع کردند و موتورهای جستجو نادیده گرفتن آن را شروع کردند.

توجه به این نکته مهم است که برچسب کلمات کلیدی متا هیچ ارتباطی با کلمه کلیدی تمرکز در Yoast SEO ندارد . کلمه کلیدی تمرکز یکی از ویژگی های Yoast SEO است که برای تعیین اینکه آیا صفحه خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود برای رتبه بندی بهینه کرده اید استفاده می شود. این سیگنالی نیست که ما به خودی خود به موتورهای جستجو می دهیم.
نابودی کلمه کلیدی متا
بگذارید تاریخچه کامل برچسب متا کلمات کلیدی را به شما ارائه دهم. پیش از این در سپتامبر 2009 ، گوگل به  طور رسمی اعلام کرد که سالها در آن زمان درست بود: “Google از کلمات کلیدی متا تگ در رتبه بندی وب استفاده نمی کند”. مت کاتس در یک ویدئو توضیح داد:
آیا یاهو! و بینگ از کلمات کلیدی متا استفاده می کنند؟
در اکتبر همان سال ، 2009 ، در SMX East ، یاهو! اعلام کرد که دیگر از برچسب کلمات کلیدی متا دیگر استفاده نمی کنند. این معلوم می شود نه به طور کامل  درست، به عنوان آنها شاخص آنها، اما آنها به شما کمک یک بیت است.

بینگ همچنین در سال 2014 اظهار داشت :

“امروز ، کاملاً واضح است که برچسب کلمه کلیدی متا از نظر ارزش SEO از بین رفته است. مطمئناً ، ممکن است برای سیستم های تبلیغاتی متنی ارزش داشته باشد یا به عنوان سیگنالی برای ربات هایی باشد که در وب جستجو می کنند و به دنبال موضوعاتی برای هدف قرار می گیرند ، اما تا آنجا که جستجو پیش می رود ، این برچسب مسطح است که سالها پیش به عنوان تقویت کننده نوشته شده است. “

در اوایل ، آنها حتی به این نکته اشاره داشتند که استفاده از آنها – روش اشتباه – می تواند علیه شما موثر باشد ، زیرا این سیگنال بیشتر به عنوان یک سیگنال هرزنامه تلقی می شود تا یک سیگنال رتبه بندی .

بنابراین وقت خود را با برچسب متا کلمات کلیدی تلف نکنید. به جای اینکه به این فکر کنید که کدام کلمات کلیدی را برای 5 دقیقه در آن برچسب احمقانه قرار دهید ، به مدت 5 دقیقه بیشتر به محتوای خود فکر کنید. واقعاً ارزشش را دارد. یا وقت خود را صرف تحقیق واقعی کلمات کلیدی کنید ، زیرا در حالی که برچسب کلمات کلیدی متا از بین رفته است ، کلمات کلیدی هنوز زنده هستند.
اما من کلمات کلیدی متا می خواهم !!!
نه ، شما نمی کنید برای سالها ، Yoast SEO برای روشن کردن فیلد ورودی کلمات کلیدی متا تنظیماتی داشت. ما این موضوع را برای افرادی که واقعاً نمی توانند بدون کلمات کلیدی متا زندگی کنند ، حفظ کردیم. این افراد با ورق زدن یک ضامن می توانند این ویژگی را روشن کنند. از زمان Yoast SEO 6.3 ، این “ویژگی” به پایان خود رسیده است . دیگر گزینه ای برای فعال کردن فیلد ورودی کلمات کلیدی متا وجود ندارد.

جای نگرانی نیست ، زیرا امروزه SEO شامل بسیاری از تاکتیک های دیگر است که تأثیر می گذارد. از آنجا که واقعیت این است ، اگر سعی می کنید برای هر اصطلاحی که حتی فقط کمی رقابتی باشد رتبه بندی کنید ، کلمات کلیدی متا به شما کمک نمی کنند. شما باید محتوای جذاب و معناداری را در یک بستر فنی بهینه سازی شده بنویسید و پیوندهای خوب و تعامل اجتماعی را بدست آورید. این همان چیزی است که باعث ایجاد رتبه های عالی می شود ، کلمات کلیدی متا هیچ ارتباطی با آن ندارند.

منبع : wordstream.com

منبع : yoast.com

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 6, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2345 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات