آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟

0

شرح دهید آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح دهید آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟
URL ها

یک URL (Uniform Resource Locator) که بیشتر به عنوان “آدرس وب” شناخته می شود ، مکان یک منبع (مانند یک صفحه وب) در اینترنت را مشخص می کند. URL همچنین نحوه بازیابی آن منبع را که به پروتکل نیز معروف است مانند HTTP ، HTTPS ، FTP و غیره مشخص می کند.
نمونه کد

<span>http://www.exampledomain.com</span>

محدودیت های تحمیل شده
برای ارائه صحیح در همه مرورگرها ، URL ها باید کوتاهتر از 2083 نویسه باشند.
قالب بهینه

<span>http://www.example.com/category-keyword/subcategory-keyword/primary-keyword.html</span>

URL چیست؟
URL یک متن قابل خواندن توسط انسان است که برای جایگزینی اعداد (آدرس های IP) که کامپیوترها برای برقراری ارتباط با سرورها استفاده می کنند ، طراحی شده است. آنها همچنین ساختار پرونده را در وب سایت مشخص شده شناسایی می کنند. URL شامل یک پروتکل ، نام دامنه و مسیر است (که شامل ساختار زیر پوشه خاصی است که یک صفحه در آن قرار دارد) و دارای قالب اصلی زیر است:

<span> پروتکل: //domain-name.top-level-domain/path</span>

پروتکل نشان می دهد که چگونه مرورگر باید اطلاعات مربوط به یک منبع را بازیابی کند. استاندارد وب http://یا https://((“s” مخفف “امن” است) ، اما ممکن است شامل مواردی مانند mailto:(برای باز کردن سرویس گیرنده نامه پیش فرض شما) یا ftp:(برای مدیریت انتقال پرونده ها) باشد.

نام دامنه (یا نام میزبان) نامی است که توسط انسان قابل خواندن است در مکانی خاص که منبع (در اکثر موارد یک وب سایت) در آن قرار دارد.

دامنه سطح بالا (TLD) را مانند دسته ای برای وب سایت ها بدانید. گرچه به احتمال زیاد با .com آشنایی دارید ، اما .edu برای سایتهای آموزشی ، .gov برای سایتهای دولتی و بسیاری دیگر وجود دارد.

URL ها همچنین حاوی مواردی مانند پوشه ها و / یا پوشه های فرعی موجود در یک وب سایت خاص ، پارامترهایی (مانند ردیابی کلیک یا شناسه های جلسه) هستند که ممکن است در URL ذخیره شوند و لنگرهایی که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به یک نقطه خاص در منبع
چرا URL ها برای SEO مهم هستند؟
3 مزیت اصلی URL ها وجود دارد:
1. تجربه کاربری بهبود یافته
یک URL خوش ساخت به شما و موتورهای جستجو اشاره ای قابل فهم برای اینکه صفحه مقصد مربوط به چه چیزی است ، ارائه می دهد. به عنوان مثال ، URL DPReview زیر همان چیزی است که ما آن را URL “از نظر معنایی دقیق” می نامیم (مقصد خود را به طور دقیق توصیف می کند):

URLs 1 - آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟

حتی اگر برچسب عنوان این صفحه پنهان باشد ، URL قابل خواندن توسط انسان و از نظر معنایی دقیق باز هم ایده روشنی از صفحه صفحه مقصد ارائه می دهد و با روشن ساختن اینکه چه چیزی را در اختیار شما قرار می دهد ، تجربه کاربری بهتری را به بازدید کنندگان ارائه می دهد ببینید آیا آنها روی پیوند کلیک می کنند یا خیر. (شایان ذکر است: Google به طور فزاینده ای URL را در منطقه قطعه نتیجه جستجو با نام سایت و مسیر نان سوخته جایگزین می کند . این معمولاً در جستجوهای تلفن همراه ظاهر می شود.)
2. رتبه بندی ها
URL ها یک فاکتور رتبه بندی جزئی هستند که موتورهای جستجو هنگام تعیین ارتباط یک صفحه یا منبع خاص با یک س searchال جستجو استفاده می کنند. اگرچه آنها به اقتدار دامنه کلی خود اهمیت می دهند ، اما استفاده از کلمات کلیدی در URL همچنین می تواند به عنوان یک عامل رتبه بندی عمل کند .

در حالی که استفاده از URL حاوی کلمات کلیدی می تواند قابلیت جستجو در سایت شما را بهبود ببخشد ، اما URL ها به طور کلی تأثیر عمده ای در توانایی رتبه بندی یک صفحه ندارند. بنابراین ، گرچه باید به آن فکر کرد ، در غیر اینصورت نشانی های اینترنتی بی فایده ایجاد نکنید و فقط یک کلمه کلیدی در آن وارد کنید.
3. پیوندها
در صورت خرج کردن ، URL هایی که به خوبی نوشته شده اند می توانند به عنوان متن لنگر خود باشند وقتی کپی شده و به عنوان پیوند در انجمن ها ، وبلاگ ها ، شبکه های رسانه های اجتماعی یا سایر مکان های آنلاین جای گذاری می شوند.

سود در اینجا دو برابر است:

  1. برخی از وب سایت ها (به عنوان مثال فیس بوک) ممکن است پیوندهای به اشتراک گذاشته شده را کاملاً بدون قالب باقی بگذارند. URL های بهینه نشده ، از نظر معنایی نادرست می توانند نامطلوب به نظر برسند و به جای گرفتن کلیک ، آنها را واقعاً بازدارند. URL های قابل خواندن توسط انسان ایده بهتری در مورد آنچه که با کلیک روی پیوند دریافت می کنند به کاربران ارائه می دهد.

    URLs 2 170315 124322 - آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟

در مثال DPReview بالا ، موتورهای جستجو ممکن است URL http: //www.dpreview.com/review … را مشاهده کنند و صفحه را با اصطلاحات موجود در URL مرتبط کنند (dpreview ، بررسی ها ، canon ، eos و 6d). استفاده از کلمات کلیدی در URL شما ممکن است احتمال رتبه بندی سایت شما را برای اصطلاحاتی که انتخاب می کنید نیز افزایش دهد.

اگر شما علاقه مند به اجرای یک تحلیل سطح بالا برای سایت خود هستید ، از ابزار تحقیق لینک سازی ، Link Explorer ، دیدن کنید .
بهترین روشهای جستجوگرها برای URL ها

Anatomy of a URL cheat sheet 170316 122433 - آیا نام گذاری تصاویر در پوشه های محل ذخیره شان بر سئو تاثیری میگذارد؟

  • ساده نگه داشتن URL ها ، ساده ، مرتبط ، جذاب و دقیق برای درک کاربران و موتورهای جستجو از کلیدی ترین آنهاست (لازمه رتبه بندی خوب). اگرچه URL ها می توانند شامل شماره شناسه و کد باشند ، اما بهترین روش استفاده از کلماتی است که افراد می توانند آن را درک کنند.
  • URL ها باید مشخص اما مختصر باشند. با دیدن فقط URL ، یک کاربر (و موتور جستجو!) باید ایده خوبی از آنچه در صفحه انتظار دارد داشته باشد.
  • در صورت لزوم برای خوانایی ، از خط فاصله برای جدا کردن کلمات استفاده کنید. URL ها نباید از زیر خط ، فاصله یا هر حرف دیگری برای جدا کردن کلمات استفاده کنند.
  • از حروف کوچک استفاده کنید. در بعضی موارد ، حروف بزرگ می توانند باعث ایجاد صفحات تکراری شوند. به عنوان مثال ، moz.com/Blog و moz.com/blog ممکن است به عنوان دو URL مجزا دیده شوند ، که ممکن است با محتوای تکراری مشکل ایجاد کند.
  • در صورت امکان از استفاده از پارامترهای URL خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند با پیگیری و تکرار محتوای ایجاد مشکل کند. در صورت نیاز به استفاده از پارامترها (کدهای UTM ، به عنوان مثال) ، از آنها کم استفاده کنید.

منبع : moz.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2864 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات