آیا حجم تصاویر بر سئو گوکل تاثیر دارد؟

0

شرح دهید آیا حجم تصاویر بر سئو گوکل تاثیر دارد؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح دهید آیا حجم تصاویر بر سئو گوکل تاثیر دارد؟

تصاویر برای اطمینان از دسترسی ، جذابیت و جذابیت بیشتر محتوای شما برای کاربران بسیار مهم هستند ، اما از نظر سئو نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

اول ، آنها به موتورهای جستجو اطلاعات مهم متنی می دهند. دوم ، تصاویر بهینه شده بارگذاری صفحه را تسریع می کنند ، که باعث افزایش تعامل کاربر و رتبه بندی موتور جستجو می شود.

برای اینکه به برند خود بهترین فرصت را برای موفقیت در سئو بدهید ، باید اصول بهینه سازی تصویر را درک کنید.

بهینه سازی تصویر فرآیند ایجاد و تحویل تصاویر با کیفیت بالا در قالب ، اندازه و وضوح ایده آل برای افزایش تعامل کاربر است. همچنین شامل برچسب زدن دقیق تصاویر است ، بنابراین خزنده های موتور جستجو می توانند آنها را بخوانند و زمینه صفحه را درک کنند.

طبق HTTP Archive ، تصاویر از ماه نوامبر 2018 به طور متوسط ​​21٪ از وزن کل صفحه وب را تشکیل می دهند. از آنجا که تصاویر بیش از سایر قسمت های وب سایت بایت مصرف می کنند ، اندازه و پیچیدگی آنها به شدت بر عملکرد سایت تأثیر می گذارد.

اگر اندازه تصاویر را بدون کاهش کیفیت کاهش دهید ، زمان بارگذاری صفحه بهبود می یابد و متعاقباً تجربه بازدید کنندگان وب سایت نیز بهبود می یابد. یک مطالعه از گروه آبردین نشان می دهد که یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری برابر است با 7٪ کاهش در تبدیل ها و تقریباً 40٪ افراد وب سایتی را که بارگیری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد رها می کنند .

برای کاهش زمان بارگذاری صفحه ، بدون کاهش کیفیت ، اندازه تصویر را کاهش دهید ، می گویدIsaacJustesen.برای توییت کردن کلیک کنید

بهبود تجربه کاربر و تعاملات با سایت شما تأثیر مثبتی در رتبه بندی موتور جستجو دارد ، که باعث بهبود تعامل مشتری ، تبدیل و حفظ مشتری می شود.

چه اینکه ، وقتی تصاویر بهینه شده فضای ذخیره سازی کمتری در سرور شما دارند ، پشتیبان گیری از سایت با سرعت بیشتری انجام می شود.

اکنون ، نحوه بهینه سازی تصاویر شما را شرح می دهم.
محتوای مرتبط با دست: جستجوگرها و لیست بررسی 10 نقطه ای بهینه سازی تصویر وب سایت برای بازاریابان
1. اندازه تصاویر خود را تغییر دهید
اندازه تصویر و اندازه پرونده یک چیز نیستند. اندازه تصویر به ابعاد تصویر (مثلاً 1024 در 680 پیکسل) اشاره دارد. اندازه پرونده مقدار فضای مورد نیاز برای ذخیره آن در سرور است (مثلاً 350 کیلوبایت).

تصاویر با وضوح بالاتر و ابعاد بزرگتر (که اغلب با یک دوربین حرفه ای ایجاد می شوند) بارگذاری صفحه شما را به میزان قابل توجهی کند می کند. اگرچه آنها برای تولید مجدد چاپ خوب کار می کنند ، شما باید اندازه پرونده را کاهش دهید بدون اینکه کیفیت زیادی را از دست دهید تا بتواند در وب خوب کار کند.

نکته: از این راهنما برای شناسایی بهترین اندازه تصویر برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
قالب مناسب فایل را انتخاب کنید
PNG ، JPEG و GIF همه محبوب هستند. هر کدام مزایای خود را دارند. من JPEG را برای تصاویر با رنگ زیاد و PNG را برای تصاویر ساده توصیه می کنم.

4 web image formats 600x383 - آیا حجم تصاویر بر سئو گوکل تاثیر دارد؟
میزان فشرده سازی مناسب را انتخاب کنید
اگر یک تصویر را بیش از حد فشرده کنید ، اندازه پرونده کم است اما کیفیت تصویر ضعیف است. از طرف دیگر ، وقتی از میزان فشرده سازی کم استفاده می کنید ، کیفیت تصویر بالا است اما اندازه پرونده بسیار زیاد است.

در حالت ایده آل ، شما باید انواع پرونده ها و میزان فشرده سازی خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای هر تصویر بهتر است. بسیاری از ابزارهای ویرایش تصویر ، از جمله Adobe Photoshop ، گزینه “ذخیره برای وب” را دارند که با بهینه سازی کیفیت تصویر ، به طور خودکار اندازه پرونده را کاهش می دهد.

اگر فتوشاپ ندارید ، در اینجا چند ابزار محبوب آورده شده است:
ابزارهای بهینه سازی تصویر

  • عکس وابستگی
  • Pixlr (بهینه سازی JPEG)
  • ImageOptim (فقط مک)
  • Kraken (فشرده سازی فله)
  • گیمپ
  • Paint.NET
  • JPEG Mini
  • OptiPNG
  • FileOptimizer
  • پیرایش

افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • Yoast SEO
  • پیکسل کوتاه
  • بهینه ساز تصویر EWWW
  • WP Smush
  • TinyPNG
  • بازیافت تصویر
  • Optimus Image Optimizer

بهینه سازی سرعت را آزمایش کنید
بعد از اینکه تصاویر خود را بهینه کردید ، از کجا می دانید زمان بارگذاری صفحه وب سایت شما به اندازه کافی سریع است؟ برای آزمایش سرعت سایت خود از یکی از ابزارهای زیر استفاده کنید:

  • WebPageTest
  • پینگدوم
  • GTmetrix
  • وب صبر کنید
  • Google PageSpeed ​​Insights

از آنجا که وب سایت و محتوای شما به طور مکرر تغییر می کند ، بهتر است به مرور آمار خود را بررسی کنید.
2. نام پرونده های تصویری را بهینه کنید
انتخاب نام فایل مناسب برای SEO صفحه شما و برای رتبه بندی در نتایج جستجوی تصویر مهم است. قبل از بارگذاری هر تصویری ، فایل را با کلمات کلیدی مرتبط و توصیفی نامگذاری کنید تا بیشترین قدرت جستجوگرها را داشته باشید.

پرونده های تصویری را با کلمات کلیدی توصیفی مرتبط نامگذاری کنید تا بیشترین قدرت #SEO را داشته باشید ، می گویدIsaacJustesen.برای توییت کردن کلیک کنید

در ابتدا کلمات کلیدی مورد نظر را وارد کنید و آنها را با خط فاصله جدا کنید. از زیرخط استفاده نکنید زیرا موتورهای جستجو آنها را تشخیص نمی دهند و نمی توانند کلمات را به صورت جداگانه “ببینند”.

هنگام ایجاد نام فایل تصویری از خط فاصله استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند کلمات را “ببینند”. IsaacJustesen #SEOبرای توییت کردن کلیک کنید

نام فایل ها باید هم برای موتورهای جستجو و هم برای انسان منطقی باشد. به عنوان مثال ، نام اصلی تصویر یک زن در آرایشگاه “salon234.jpg” است. نام آن را با یک عنوان واضح و واضح تر مانند “woman-having-a-haircut-in-a-salon.jpg” تغییر نام دهید.
3. از برچسب های alt استفاده کنید
ممکن است بینندگان درک کنند که یک تصویر چیست ، اما عنکبوت های موتور جستجو هنوز به سرنخ هایی نیاز دارند. بدون نوشتار جایگزین ، برای موتورهای جستجو غیرممکن است که محتوای تصویر شما را به طور دقیق نمایه کنند. یک برچسب alt مناسب زمینه را فراهم می کند و به کاربران کم بینا نیز کمک می کند. حتی وقتی تصاویر به دلیل نقص بارگیری نمی شوند ، موتورهای جستجو می توانند متن جایگزین را برای کمک به رتبه بندی یک صفحه بخوانند. کلمات مربوط به مارک را می توان در اینجا اضافه کرد تا قابلیت مشاهده را افزایش دهد. فقط از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.

جزئیات بیشتری از آنچه در نام پرونده آورده اید ارائه دهید. در حالی که تعداد ایده آل کلماتی وجود ندارد ، برای انتقال چیزی در مورد تصویر 10 تا 15 هدف داشته باشید.
محتوای مرتبط با دست: 5 استراتژی سئو برای رسانه های اجتماعی که باید قبل از انتشار خود بدانید
4. عنوان تصویر را بهینه کنید
اگر از وردپرس استفاده می کنید ، عنوان تصویر معمولاً از نام پرونده گرفته می شود بنابراین می توانید گاهی اوقات آن را همانطور که هست بگذارید. اگر از وردپرس استفاده نمی کنید یا عنوان تصویری را توضیح نمی دهد ، آن را با کلمات کلیدی مناسب به همان نام نام فایل تغییر نام دهید.

عناوین تصویر برای سئو اهمیت کمتری دارند ، اما می توانند زمینه اضافی برای متن alt فراهم کنند. عناوین تصویر از نظر تعامل با کاربر مفیدتر هستند. یک تماس کوتاه برای اقدام مانند “اکنون بخر” یا “امروز بارگیری کنید” را در نظر بگیرید.
5. شامل زیرنویس ها باشید
زیرنویس های تصویر – کلمات مستقیماً زیر تصاویر – ممکن است تأثیر مستقیمی در SEO نداشته باشند ، اما بر خلاف نام پرونده ها و متن alt ، زیرنویس ها در صفحه وب سایت قابل مشاهده هستند. به همین دلیل ، آنها می توانند به تجربه کاربر اضافه کنند.

استفاده از زیرنویس برای تصاویر برای ایجاد تجربه کاربری بهتر (و نرخ پرش کمتر) ، می گویدIsaacJustesen.برای توییت کردن کلیک کنید

اکثر مردم برای درک محتوای کلی به سمت زیرنویس های تصویر جذب می شوند. بدون زیرنویس های تصویری ، نرخ گزاف گویی شما افزایش می یابد و به اعتبار شما در موتورهای جستجو آسیب می رساند.
6. از تصاویر منحصر به فرد استفاده کنید
استفاده از عکس های موجود خوب است ، اما لزوماً به رتبه بندی جستجوی شما کمک نمی کند ، زیرا وب سایت های دیگر معمولاً از همین تصاویر استفاده می کنند. به همان روشی که محتوای منحصر به فرد نوشته شده برای سئو بهتر است ، بهتر است تصاویر بی نظیر را هر زمان ممکن بارگذاری کنید.
محتوای مرتبط با دست: تحقیقات به شما می گوید که چگونه تصاویر بهتری را برای رسانه های اجتماعی انتخاب کنید
7. اطمینان حاصل کنید که متن شما تصاویر را کامل می کند
کپی در صفحه می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا ارتباط تصاویر شما را تعیین کنند. اگر شامل اطلاعات کافی برای توضیح تصویر نیست ، متن مرتبط تری اضافه کنید و در صورت امکان تصویر را توصیف کنید.
8. داده های ساختار یافته تصویر را اضافه کنید
افزودن داده های ساخت یافته به صفحات شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر شما را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند . تصاویر Google از داده های ساختاریافته برای تصاویر ، فیلم ها و دستورالعمل های محصول پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، اگر دستورالعمل هایی در سایت خود دارید و داده های ساخت یافته ای را به تصاویر خود اضافه می کنید ، Google می تواند یک نشان به تصویر شما اضافه کند که نشان می دهد متعلق به یک دستور العمل است.

افزودن داده های ساخت یافته به صفحات شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر شما را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند. IsaacJustesen #SEOبرای توییت کردن کلیک کنید

برای یادگیری نحوه افزودن داده های ساخت یافته به صفحات خود از طریق پارامترهای موتور جستجو ، از دستورالعمل های عمومی ساختار داده شده Google استفاده کنید .
محتوای مرتبط با دست: نتایج غنی: 5 استراتژی جدید SEO باید بازاریابان استفاده کنند
9. از نقشه های سایت استفاده کنید
به گفته گوگل ، نقشه سایت “فایلی است که می توانید در آن صفحات وب سایت خود را لیست کنید تا به Google و سایر موتورهای جستجو در مورد سازماندهی محتوای سایت خود بگویید.” به عبارت دیگر ، این یک فایل است که شامل نقشه ای از محتوای سایت شما است.

نقشه های سایت بخش مهمی از سئو است زیرا آنها به موتورهای جستجو در مورد تمام صفحات سایت شما می گویند. برای اطمینان از اینکه خزنده های موتور جستجو متوجه هر تصویر می شوند – اینفوگرافیک ، الگوی رفتاری ، عکس ، تصویر کوچک ویدیو و غیره – آنها را در نقشه سایت خود قرار دهید.

برای این ورودی های نقشه تصویری ، عنوان ، توضیحات ، مکان URL ، عنوان و اطلاعات مجوز را وارد کنید. برای ورودی های ویدئو ، عنوان ، توضیحات ، مکان URL ، URL تصویر بند انگشتی و URL فایل ویدئویی خام را وارد کنید.

اگر وب سایت شما در وردپرس میزبانی شده است ، می توانید از Yoast SEO استفاده کنید که به صورت خودکار محتوای بصری شما را به نقشه سایت اضافه می کند.
کلمات نهایی
اگر برای جلب توجه مطالب خود تلاش می کنید ، قبل از بارگذاری هر تصویری این راهکارها را در ذهن داشته باشید. این تکنیک های بهینه سازی تصویر ، هر دو موتور جستجو و کاربران انسانی را برای محتوای شما بهبود می بخشد.

لطفا توجه داشته باشید: همه ابزارهای موجود در پست های وبلاگ ما توسط نویسندگان پیشنهاد شده اند ، نه توسط تیم تحریریه CMI. هیچ پست نمی تواند همه ابزارهای مربوطه را در فضا ارائه دهد. در صورت تمایل ابزارهای اضافی را در نظرات بگنجانید (از طرف شرکت خود یا آنهایی که استفاده کرده اید).

منبع : contentmarketinginstitute.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2431 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات