آيا ويروس كرونا ممكن است يك جنگ بيولوژيكي باشد ؟

2

به نظر شما دوستان و همراهان گرامي
ممكن است اين ويروس ساخته بشر باشد در راستاي ايجاد مشكلات ؟
ممكن است اين ويروس با هدف و برنامه ريزي كشور هاي بيگانه باشد ؟
ممكن است اين ويروس براي اختلال در نظم عمومي جوامع برنامه ريزي شده باشد ؟
آيا ممكن است اين ويروس منشأ ديگري جز چين داشته باشد ؟

biowarfare 750x410 - آيا ويروس كرونا ممكن است يك جنگ بيولوژيكي باشد ؟

HOSEINUSF1366 سوال پاسخ داده شده جولای 9, 2020

سلام و درود خدمت مجموعه پارادایس
در رابطه با ویروس کرونا که این روزها متاسفانه مشکلات فراوانی را برای کشور ما و سایر کشور های دیگه به وجود آورده. میتونم بگم که با توجه به اطلاعات و مطالبی که این روزها در مورد این ویروس ارائه شده میتونم به یقین عرض کنم که این ویروس از خود کشور چین و در آزمایشگاه های این کشور جهت شروع جنگ بیولوژیکی ساخته شده تا بتونه به کل کشور های جهان نشون بده که خیلی راحت و بدون اینکه موشکی شلیک بشه و جنگی شروع بشه میتونه مردم خیلی از کشور هارو از بین ببره و آسیب بسیار جدی به تمام کشور ها برسونه . دلیل اینکه این ویروس به کودکان زیر ۱۰ سال آسیبی نمیزنه و کودکان به این بیماری مبتلا نمیشوند به این دلیل هستش که سناریوی کشور چین این بوده که کودکان سرمایه های آینده کشور های میباشند و نهایت بی رحمی هستش که این کودکان به این بیماری مبتلا شوند.در ادامه کشور چین به خاطر اینکه شرکت های آمریکایی و اروپایی را که سهم به سزایی در اقتصاد و کسب درامد کشور چین دارند را از کشور خود بیرون کنه ، با این ویروس و شیوع سریع آن این شرکت ها تمامی اموال و سهام خود را رها کرده و به کشور خود بازگشتند و سپس رئیس جمهور این کشور با ارائه یه پیشنهاد که به خاطر اینکه این کشور ها ضرر نکنند سهام این شرکت های سرمایه گذاریو با پایین ترین ارزش سهام خریداری کنه رو داد و تونست با این کار و بدون هیچ دردسری دست این کشور هارو از اقتصاد خودش قطع کنه
این ویروس افراد سنین بالارو خیلی زود از پا در میاره به این دلیل که کشور چین به این فکر بوده که این افراد چون بازنشسته شده اند و دارن از امکانات بهداشتی و درمانی و خیلی چیزای دیگه کشور چین استفاده میکنندو از بین ببره و از این کارم سود هنگفتی بدست میاره و همچنین این ویروس به افراد جوانی که سیستم ایمنی بدنشون ضعیفه هم آسیب میزنه و باعث مرگ این افراد میشه چون این افراد توانایی کار کردن و کسب درامد برای خود را ندارند و هیچ فایده ای در آینده برای کشور چین و دیگر کشور ها ندارد
این ها سناریو های کشور چین برای ایجاد این ویروس و شیوع آن در کشور خود و دیگر کشور ها میباشد .

سپاس از پاسخ شما جناب قرباني به اميد روزي كه انسان ها بازيچه دست نباشن

گذاشتن نظر
2

637163468939433501 lg - آیا ویروس کرونا ممکن است یک جنگ بیولوژیکی باشد ؟
برای بررسی این سوال ما می خواهیم نظرات افراد سیاسی مختلف در جهان را بر باب این سوال قرار دهیم تا بتوانیم به تشریح این سوال و اینکه آیا این ویروس یک سلاح بیولوژیک است یا خیر بپردازیم :
_نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه در یک سخنرانی ملی گفت تحلیل‌های بین المللی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ویروس جدید کرونا ممکن است با هدف جنگ بیولوژیکی علیه چین و اقتصاد این کشور ایجاد شده باشد.
او در این مراسم گفت: ما باید صدای خود را بالا ببریم، توجه داشته باشیم و زنگ خطر را به صدا درآوریم. امیدواریم که ویروس جدید کرونا اسلحه جنگی نباشد که علیه چین و به طور کلی علیه مردم جهان مورد استفاده قرار گرفته باشد.
مادورو با مطرح کردن این نظریه توطئه بار دیگر انگشت اتهام را به سوی اقدامات خرابکارانه غرب و آمریکا گرفت. پیش از این نیز برخی از رسانه‌های عربی از احتمال بیولوژیکی بودن این ویروس که با هدف آسیب رساندن به اقتصاد جهانی ایجاد شده خبر داده بودند.
مادورو پیش از این نظریه‌های توطئه دیگری را نیز مطرح کرده بود. او در سال ۲۰۱۳ آمریکا را عامل القاء سرطان به هوگو چاوز و ترور او متهم کرده بود. دولت او همچنین تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرد.
مقامات سازمان جهانی بهداشت معتقدند شیوع ویروس موسوم به COVID-۱۹ در یک بازار مواد غذایی در ووهان چین آغاز شد که حیوانات زنده و مرده در آن فروخته می‌شوند. طبق برخی از تئوری‌ها، این بیماری ممکن است در اصل توسط خفاش‌ها یا پانگوولین‌ها [نوعی مورچه خوار] منتقل شده باشد.
_دستیار ویژه رییس مجلس شورا ی اسلامی ایران در امور بین‌الملل جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه چین وروسیه توسط ویروس کرونا را محتمل دانست.
حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
“شاید سال‌ها بعد، روشن و افشاء شود که کرونا ویروس، جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا، چین و روسیه بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان، به مردم آمریکا هم سرایت کرد.”
تاثیر ویروس کرونا بر رشد اقتصاد جهانی چقدر است؟
_دیروز دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به 388 نفر خبر داده و اعلام کرد 34 نفر از ایرانیان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.
نوع جدید ویروس کرونا که شیوع آن ابتدا به عنوان نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ایران، ژاپن، ایتالیا… نیز سرایت کرده است.
دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود 7 روز است و علائم بیماری پس از گذشت این بازه زمانی در بدن فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم شامل تب، بدن درد، گلو درد، سرفه، درد عضلات، آب ریزش بینی، سر درد است. برخی دچار علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال می‌شوند. آنچه باعث نگرانی می‌شود این است که فرد دچار ذات الریه شود.
در پی ظهور ویروس کرونا به عنوان تهدیدی جدی برای بشریت در چین و انتقال آن به حدود ۴۰ کشور جهان و اعلام وضعیت فوق‌العاده از سوی سازمانی جهانی بهداشت، هراس همه جهان را فراگرفته است.
متخصصان دانش پزشکی و بیولوژیک بر این باورند، دلایلی وجود دارد مبنی بر این که ویروس کرونا با ژنی جهش یافته، ساخته دستگاه‌های اطلاعاتی است که از آن به عنوان یک سلاح برای ایجاد هراس در کشورها و ضربه زدن به دشمنان بهره برده می‌شود.
_در همین رابطه سرلشکر «محمد عباس»، کارشناس سلاح‌های بیولوژیک در سوریه در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای الاتجاه عراق تصریح کرد: سلاح بیولوژیک، بر تولید ویروس یا باکتری و یا هر عنصری که بتواند در بدن تولید سم کرده و قتل انسان را به همراه داشته باشد، تمرکز دارد.
شواهد تاریخی استفاده از سلاح بیولوژیک
وی افزود: تاریخ ثبت کرده است که دولت آمریکا در ۹۳ جنگ با سرخپوستان از سلاح بیولوژیک استفاده کرده و آن‌ها را به بیماری‌های پوستی، وبا، سیاه زخم و حجم بسیاری از بیماری‌های مسری دچار کرد تا بتواند به ساکنان اصلی آمریکا پایان دهد.
این کارشناس سوری با بیان این که آمریکایی‌ها در سال ۱۹۶۳ از مواد سمی و در سال ۱۹۷۱ از طاعون آفریقایی علیه کوبا استفاده کردند؛ از راه‌اندازی مراکز تخصصی و انجام پژوهش در رابطه با سیتسم ایمنی و تولید ویروس از طریق ۴۰۰ مرکز در ۲۵ کشور از سوی آمریکا خبر داد.
وی ادامه داد: یک مرکز آمریکایی متخصص در تولید ویروس وجود دارد که بر اساس اظهارات مسئولان آمریکایی، قادر به تولید ابزارهایی برای انتقال بیماری است، همانگونه که هواپیماهای بدون سرنشین نیز می‌توانند ویروس‌های تولید شده در این مرکز را به مکان‌های مختلف انتقال دهند.
از سوی دیگر در حالی که دانشمندان و دولتمردان روس انگشت اتهام خود در ارتباط با ویروس کرونا را به سوی آمریکا نشانه رفتند، و معتقدند آمریکایی‌ها از این بیماری برای ضربه زدن به اقتصاد چین استفاده کرده‌اند؛
_«ولادیمیر ژیرینفسکی» رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه پیش از این تصریح کرد: قطعاً آمریکایی‌ها پشت شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
دانشمندان روس نیز بر دست داشتن آمریکایی‌ها در تولید ویرورس کرونا برای ضربه زدن به چین و کسب درآمدی هنگفت از فروش پادزهر تأکید کرده‌اند.
_عمر صکبان، متخصص بیماری‎های عفونی در انگلستان نیز در گفت‌وگو با الاتجاه تصریح کرد: ویروس کرونا در سال ۱۹۶۰ کشف شد که بسیار ساده بود و تأثیر زیادی در ایجاد بیماری نداشت. این ویروس در سال ۲۰۰۱ قوی شد و «سارس» نام گرفت که نسبت مرگ و میر در اثر ابتلا به آن به ۱۰ درصد رسید و از طریق حیوانات و خفاش به انسان منتقل می‌شد. این بیماری بعدها به بیماری «مرس»(سندروم تنفسی خاورمیانه) تغییر یافت که در امارات و عربستان و تنها میان شترها دیده شد.
صکبان ادامه داد: هرسه این ویروس‌ها یک منشأ دارند با این تفاوت که ویروس کرونا بسیار سریع‌الانتشار بوده و نسبت مرگ و میر در آن دو درصد است.
این پزشک متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به این که این بیماری به سرعت در میان جوانان شیوع می‌یابد، تصریح کرد: اهمیت این ویروس در انتقال مستقیم آن از طریق بزاق دهان است لذا لازم است از کسی که سرفه می‎کند، فاصله بگیرید.
وی با بیان این که هنوز هیچ واکسن و یا دارویی برای این بیماری در دست نیست بر ضرورت پیشگیری، تقویت ایمنی، شستن دست‌ها با آب و صابون و یا مواد ضدعفونی کننده و دوری از حضور در مکان‌های پرازدحام تأکید کرد.
صکبان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمانی که این ویروس در چین شیوع پیدا کرد، آمریکا شهروندان خود را فراخواند این بدین معناست که آنها می‌توانند داخل آمریکا این ویروس را کنترل کنند اما چینی‌ها این دانش را ندارند و همین امر احتملات وجود توطئه علیه اقتصاد چین را قوت می‌بخشد.
وی افزود: در دهه شصت تلاش‌هایی برای ساخت ویروسی که در یک جنگ بیولوژیک فقط شهروندان عرب را مورد حمله قرار بدهد، انجام شد؛ جنگی که به کلی با حملات شیمیایی متفاوت است زیرا تنها زمانی می‌توانند با آن مقابله کنند که کد ژنتیکی ویروس تولید شده را بدانند.
_محمد صادق هاشمی، رئیس مرکز پژوهش‌های راهبردی عراق نیز در گفت‌وگو با الاتجاه گفت: باید پیشگیری اجتماعی ضد ویروس کرونا از طریق رسانه‌های عمومی انجام شود.
هاشمی با بیان این که ویروس کرونا در اصل وجود داشته اما نسخه جهش یافته آن از سوی دستگاه جاسوسی آمریکا تولید شده و در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است، تأکید کرد: این بدان معناست که واشنگتن از این ویروس‌ها برای ترساندن مردم و فروش داروهای خود و شکستن اراده دیگر کشورها استفاده می‌کند.
وی در این باره توضیح داد: نخستین دلیل برای این که این ویروس در آمریکا تولید شده، فیلم‌های متعددی است که در این باره ساخته شده و یکی از این فیلم‌ها که بسیار هم تکرار شده و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشته، از انتشار ویروسی در چین سخن می‌گوید.
سیاه زخم؛ سلاح انگلیس در جنگ با سرخپوستان
هاشمی ادامه داد: پیش از این انگلیسی‌ها از سیاه زخم برای از بین بردن سرخپوستان استفاده کردند و این بدین معناست که استعمار و حکومت‌های استکباری و صهیونیست هنوز هم از این سلاح بهره می‌برند.
وی افزود: در سال ۱۹۲۰ بیماری آنفولانزا در اسپانیا شایع و موجب کشته شدن یک سوم ساکنان زمین شد.
رئیس مرکز پژوهش‌های استراتژیک عراق در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد اگر به ترور ابومهندس المهدی و سپهبد قاسم سلیمانی پاسخ دهد، ۵۰ هدف دینی و فرهنگی را هدف قرار خواهد داد لذا می‌بینیم ویروس کرونا از شهر قم شیوع یافت.
وی افزود: چین در طول ۲۰ سال از راه ابریشم و عبور از ایران و عراق برای رسیدن به دریای مدیترانه استفاده می‌کند امری که موجب قدرت اقتصادی آن شده و حضور آمریکایی‌ها را تضعیف کرده و این کشور را به رقیبی قدرتمند برای آمریکا در منطقه تبدیل می‌کند لذا طبیعی است که آمریکا به جنگ جهانی پناه ببرد.
هاشمی ادامه داد: این جنگ جهانی یا باید از طریق سلاح باشد که این غیر ممکن است و یا با استفاده از یکی از ابزارهای هراس‌آور و ویروسی باشد که خود بتواند آن را کنترل کند.
_«ایگورنیکولین»، عضو سابق کمیسیون سازمان ملل متحد در سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی در این باره گفت: همکاران چینی با من تماس گرفته و معتقدند ویروس کرونا ساخته دست انسان است.
گفتنی است، سخنان این گروه از کارشناسان چهارشنبه، ۷ اسفند از برنامه «حتی الساعة» شبکه ماهواره‌ای الاتجاه عراق پخش شد. در عین حال «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل، با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود روز گذشته، ۹ اسفند اعلام کرد که احتمال دارد ویروس کرونا توطئه‌ای از سوی دولت آمریکا برای جهانیان باشد که به کشور خودشان نیز سرایت کرده است.
متن پست وی به این شرح است: «شاید سال‌ها بعد، روشن و افشاء شود که کرونا ویروس، جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا (چین و روسیه) بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان، به مردم آمریکا هم سرایت کرد.»
همچنین «اورلی لوی ابکاسیس» عضو کنست رژیم صهیونیستی و گزینه وزارت بهداشت این رژیم، به طور ضمنی ‎کرونا را طراحی شده برای نبردهای بیولوژیک خواند، پیش از او «دنی شوهام» مقام پیشین اطلاعاتی رژیم اسرائیل نیز کرونا را طراحی شده در آزمایشگاه‌ها‌ و انتشار آن را عمدی دانسته بود.
در آخر با در نظر گرفتن این مطالب و گذشته ی سیاه سیاست های غرب و آمریکا اینکه این بیماری یک سلاح بیولوژیکی می تواند باشد و یا خیر و آیا با هدف ایجاد ضربه به اقتصاد چین و کشورهای منطقه باشد به دور از ذهن نمی باشد .

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده مارس 3, 2020
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 3 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها3071 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات