آيا الكسا با گوگل در ارتباط است ؟ ارتباط در چه بخش هاي وجود دارد ؟

1

شرح آيا الكسا با گوگل در ارتباط است ؟ ارتباط در چه بخش هاي وجود دارد ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح آیا الکسا با گوگل در ارتباط است ؟ ارتباط در چه بخش های وجود دارد ؟

Home Connect به شما امکان می دهد از طریق Amazon Echo به راحتی لوازم خانگی متصل را کنترل کنید. از صدای خود برای شروع برنامه ها ، انجام تنظیمات یا به سادگی در مورد وضعیت فعلی استفاده کنید. نه تنها می توانید لوازم خانگی خود را به اینترنت متصل کنید ، بلکه می توانید از تعدادی محصولات و خدمات دیجیتال نیز بهره مند شوید

آمازون الکسا و هوم کانکت

بدانید که Home Connect و Amazon Alexa به چه راحتی با هم کار می کنند. بر روی یک تصویر پیش نمایش کلیک کنید و فیلم را شروع کنید.

بهترین روش تهیه لازانیا با اجاق گاز خود؟ الکسا می تواند کمک کند

چه دمایی؟ گرما مستقیم یا بخار؟ ممکن است در مورد تنظیمات بهینه اجاق گاز و سلیقه فردی خود مطمئن نباشید. خوشبختانه آمازون الکسا همیشه برای کمک به شماست ، خواه شاهکار بعدی آشپزی شما باشد یا یک غذای ساده و سریع. از الکسا بپرسید که چگونه لازانی تازه بپزید ، و او بهترین تنظیمات را برای اجاق گاز شما توصیه می کند. فقط به او بگویید ، و البته او نیز فر را برای شما روشن می کند.

گرم و ساده: پخت و پز با الکسا

الکسا را ​​به اجاق گاز و اجاق گاز متصل کنید ، آن را با صدای خود کنترل کنید و وضعیت آن را در هر زمان بخواهید. دستان خود را برای قابلمه ها و قابلمه ها باز بگذارید و همچنان بتوانید هود خود را کنترل کنید تا هوای آشپزخانه شما فقط با صدای شما تازه و تمیز باشد.

و ، هنگامی که قبلاً برای شام نشسته اید ، می توانید بگویید “الکسا ، از هود من بخواهید تا نور محیط را روشن کند” تا فضای مناسب را تنظیم کند. شما همیشه همه چیز را تحت کنترل دارید و هرگونه سفر غیرضروری را ذخیره می کنید.

واقعاً چشمگیر: تهیه قهوه با الکسا

“الکسا ، به دستگاه قهوه Home Connect بگویید تا کاپوچینو درست کند.” برای کنترل آسان قهوه سازهای Home Connect می توانید از این دستور و دستورات دیگر استفاده کنید. که به این معنی است که شما دست خود را برای انجام کارهای دیگر آزاد دارید.

نتایج بکر: شستشو و خشک کردن با الکسا

واشر Home Connect شما همچنین می تواند به الکسا متصل شود. با استفاده از یک دستور صوتی برنامه های شستشوی ویژه را شروع کنید یا وضعیت الکسا را ​​بخواهید ، مانند “الکسا ، از لباسشویی من بپرس که لباسشویی آماده است.” یا می توانید چرخه شستشو را با استفاده از یک دستور صوتی قطع کنید تا لباس های شسته شده بیشتری اضافه کنید.

خشک کن شما به راحتی از طریق Amazon Alexa کنترل می شود. به عنوان مثال ، بگویید “الکسا ، به خشک کن من بگویید تا به من کمک کند” و از شما سوال خواهد شد که می خواهید از کدام برنامه استفاده کنید.

بدون گرد و غبار: تمیزی هوشمند با Roxxter و Alexa

فقط با دستور صوتی آپارتمان خود را بدون گرد و غبار و پرز داشته باشید؟ راکسستر و الکسای جدید مشکلی ندارند. کافی است جاروبرقی هوشمند جدید خود را با این عبارت شروع کنید: “الکسا ، به رکسستر بگویید خانه شما را تمیز کند” و روکسستر به لطف نقشه مجازی خود جاروبرقی اتاق های خانه شما را شروع می کند. اما اگر آجرهای لگو بچه ها هنوز در کف اتاق کودکان توزیع شود چه می کنید؟ مشکلی هم نیست – Roxxter به سادگی توسط مناطق به اصطلاح ممنوع عبور می کند و از مناطق خاصی عبور می کند.
Roxxter را از طریق IFTTT به سایر دستگاه های هوشمند خانه خود وصل کنید. شما می توانید وضعیت تمیز کردن Roxxter را از طریق لامپ Philips Hue خود مشاهده کنید ، برنامه تمیز کردن خود را در تقویم Google هماهنگ کنید ، به محض ترک خانه و خیلی موارد دیگر Roxxter را به طور خودکار شروع کنید.

منبع : www.home-connect.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2613 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات