آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

1

آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید …

52679f790cc800b9afcc92ffb8851b9188b98be1 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

شوق توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT در یک سال گذشته در حال افزایش بوده است. چندین هنرمند، افراد مشهور، ورزش‌کاران و خانه‌های مد از NFT استفاده کرده‌اند و ثابت کرده‌اند که فناوری مبتنی بر بلاک چین می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری پرسود برای به حداکثر رساندن فروش دارایی‌های دیجیتال عمل کند.

NFT ها دارایی های دیجیتالی هستند، از جمله موسیقی، ویدئو، هنر، قایق بادبانی و حتی زمین. در این میان، چشم انداز تجارت هنر دیجیتال در قالب NFT ها، توجه بسیاری از هنرمندان تجسمی و دیگر نام های بزرگ را به خود جلب کرده است.

هنرمندان در سرتاسر جهان برای به نمایش گذاشتن آثار خود در قالب دارایی های دیجیتال به متاورژن روی می آورند. این تا حد زیادی به این دلیل است که هنر دیجیتال به دلیل منحصر به فرد بودن و کمیاب بودن آن از ارزش بالایی برخوردار است. علاوه بر این، با توجه به روندی که از زمانی که هنرمند دیجیتال Beeple قطعه خود را به قیمت 69 میلیون دلار فروخت، شروع شد، این NFT ها به هنرمندان کمک می کنند تا در داخل و خارج از قلمرو دیجیتال رشد کنند.

با صحبت در مورد آثار هنری مشهور، هنرمندان آسیایی که قبلاً فضایی را برای خود در دنیای واقعی انیمیشن، فیلمبرداری، عکاسی، طراحی و خیلی چیزهای دیگر ایجاد کرده اند، منحصر به فرد خود را به فضای دیجیتال آورده اند.

 

از گیف‌های پیکسلی منحصربه‌فرد و ویدیوهای متحرک لگو که برخی از عمیق‌ترین احساسات را برمی‌انگیزد تا جلد مجلات NFT، این هنرمندان آسیایی تخیل شما را با خلاقیت‌های خود جذب می‌کنند.

در اینجا هفت هنرمند معاصر آسیایی و هر آنچه که باید در مورد NFT آنها بدانید، آورده شده است
کاری سیونگ تیان

5c5b719b053815bde4fbf248303324fdd290013a 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

او که اصالتاً چینی است، آرزو دارد شرق و غرب را از طریق رسانه های هنری و فیلم در هم آمیزد. آنچه او را در چنین زمان های در حال تحول در فضای هنری مرتبط نگه می دارد، تلاش او برای نوآوری به عنوان یک هنرمند بصری است که فراتر از موشن گرافیک های سه بعدی و سبک های داستان گویی جایگزین است.

در حال حاضر، این هنرمند سه اثر خارق العاده خود را در SuperRare دارد. اینها Sunyata – The Originator، Illuminate the Void و Supreme Pole-03 هستند.

سنگ تقلیدی 01-The Impurity of the Body که توسط هنرمند به عنوان یک سریال دیجیتالی «عتیقه چینی جعلی» توصیف می شود، «طنز تئاتر نوری معاصر» را به تصویر می کشد و به قیمت 22747 دلار (6.8 اتر؛ تقریباً 177241.21 HKD) فروخته شد. در آگوست 2021

تاکاهیرو سوگانوما
950364d8caaaa5d69597716621d0a32f 988716 806x537 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

سوگانوما با جوایز و جوایز افتخاری در جبه‌اش، از رنگ‌های آرام و خطوط ارگانیک روان در آثار هنری دیجیتال خود استفاده می‌کند که حس راحتی را القا می‌کند.

آثار این تصویرگر و هنرمند مقیم توکیو را می توان در تبلیغات و نشریاتی مانند The World Today ، Royal College of Physicians و The Architectural Review شناسایی کرد.

او با پیوستن به روند تبدیل آثار هنری به NFT، آثار خود را در Makersplace به نمایش می گذارد. برخی از ساخته های او عبارتند از Wait for a Hundred Years، Rainstorm، Green Man و Circulation.

گله گوسفند سوگانوما، که از ماجراهای یک گوسفند نویسنده تحسین شده ژاپنی هاروکی موراکامی الهام گرفته شده بود، به قیمت 650 دلار (تقریبا 5064.70 HKD) خریداری شد.

ویکتور وونگ

f727a0bedd86c93d24ed05c607a6cd35cdb80915 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

خالق اولین اثر هنری جوهر هوش مصنوعی (AI) در جهان، ویکتور وانگ نامی شناخته شده در میان هنرمندان معاصر و همچنین کسانی است که به آثار هنری NFT کشیده شده اند. هنگام ساخت Escapism 001 در سال 2019، وونگ توسط اولین هنرمند جوهر هوش مصنوعی به نام Gemini کمک گرفت.

وونگ مروج عصر TECH-iNK است که در همان سال در نمایشگاه هنر INK NOW تایپه آغاز شد. در اینجا بود که این هنرمند Escapism 001 را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاش کرد.

این هنرمند مقیم هنگ کنگ، آثار هنری NFT و همکاری های خود را در بازاری به نام Refinable به نمایش می گذارد، جایی که می توان آنها را با استفاده از اتریوم خریداری کرد. فال ماهجونگ – اژدها، آلبوم «آب طوفانی؟ پس چی؟” و Bench Over Troubled Water برخی از آثار هنری او هستند که در حال حاضر به فروش می رسند.

از جمله کلکسیونرهای خصوصی کلیدی ونگ HSBC و سامسونگ هستند.

عبدالحافظ عبدالرحمن

0f34e509bb6118b1c9d0bcc3adfd33d04d2f50b1 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

عبدالحافظ عبدالرحمن که به عنوان هنرمند گرافیتی کاتون شناخته می شود، اخیراً با فروش دو مجموعه NFT خود به قیمت 127.6 اتریوم، که بالغ بر 1.6 میلیون رینگیت (تقریباً 2966488 HKD) در عرض 24 ساعت است، خبرساز شد.

در حالی که Mystical Fruits درباره «انتظار برای شکوفا شدن ثمره کار ما به چیزی دیدنی، شیرین و باارزش است، آینه ای از ما که به چیزی خارق العاده تبدیل می شویم»، Apes Stand Strong – که در عرض 30 دقیقه فروخته می شود – درباره ایستادن متحد در یک دنیای بی ثبات است. .

الجزیره در گزارشی در سال 2021 به نقل از کاتون گفت: «بسیار واضح است که اگر به درستی انجام شود، پول به دست آمده می تواند واقعاً برای هر هنرمند آسیای جنوب شرقی تفاوت ایجاد کند، زیرا کریپتو به طور نمایی به طور روزانه در حال رشد است.

منیره حمزه 

6dc4a5056d0a78f76a3e22b70ac200ef1601c8cb 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

Munira 32 ساله با نام مستعار Mumu The Stan یکی دیگر از هنرمندان مالزیایی در حال ظهور است که هنر NFT را خلق می کند. او تقریباً 1800 عدد از آنها را فروخته است که شامل گیف‌های هنری پیکسلی، نقاشی‌های دیجیتال و طراحی‌های دیگر می‌شود.

حمزه از طرفداران پرشور لینکین پارک است، به طوری که خبر مرگ چستر بنینگتون خواننده اصلی در سال 2017 او را ویران کرد و او به افسردگی رفت.

او در سال 2021 به مالایی میل گفت که پس از چندین جلسه درمانی و چند سال بعد، او در کنسرتی از گروه که توسط خواننده اصلی مایک شینودا رهبری می‌شد، شرکت کرد و در آنجا «دوباره عاشق موسیقی آنها شد» .

حمزه ارتباطی فوری با دیگر طرفداران شینودا، که به نام Stans نیز شناخته می شوند، پیدا کرد و به ساخت گیف های هنری پیکسلی ادامه داد.

او حساب NFT خود را در می 2021 پس از تشویق خود شینودا راه اندازی کرد. او حتی یکی از هنرهای NFT او را در زورا، یک بازار NFT، به قیمت 7400 رینگیت (تقریباً 12552 HKD) خرید.

او در حال حاضر روی خلق آثار هنری پیرامون آگاهی سلامت روان کار می کند.

شاون وانگ

a195851372a856471211bff945dcb8c4ae97a72c 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

یک عکاس مد بین‌المللی مستقر در سنگاپور، Shavonne Wong یک آژانس مدلینگ مجازی به نام Gen V را با تیمی متشکل از پنج مدل راه‌اندازی کرد. او تصمیم گرفت این کار را انجام دهد زیرا معتقد است که “به دیجیتالی کردن بیشتر صنعت مد کمک می کند.”

وونگ حدود ده سال پیش به عنوان یک عکاس خودآموخته شروع به کار کرد و با چندین مشتری مانند مدل برتر آسیا، سفورا و HBO کار کرد. او همچنین یکی از هنرمندان شناخته شده است که آثارش در Vogue آلمان ، Marie Claire Lower Gulf و Cleo Malaysia منتشر شده است.

این هنرمند با قدم گذاشتن در عرصه NFT، روی OpenSea و SuperRare در میان دیگر پلتفرم‌های NFT معامله می‌کند. در حال حاضر، I Am (Not) Zen به فروش می رسد، در حالی که آثار قبلی او شامل The Hug، Uplift، Glow و Suspense هستند.

وب‌سایت وانگ، آثار هنری NFT او را به‌عنوان «مدل‌های مجازی که رئالیسم و ​​سوررئالیسم را در کنار هم قرار می‌دهند، قرار می‌دهند و مدل‌های مجازی را در صحنه‌هایی قرار می‌دهند که در زندگی واقعی قابل انجام نیستند».

او با همکاری خانه مد دیجیتال The Fabricant، یک جلد NFT – The RenaiXance Rising – برای شماره سپتامبر Vogue سنگاپور به عنوان بخشی از موضوع جهانی مجله، آغازهای جدید، ایجاد کرد.

پست اینستاگرام مجله در نوامبر 2021 می‌گوید جلد «رنسانس خلاقانه ناشی از نوآوری دیجیتال با شماره‌ای که به NFT اختصاص دارد را بررسی می‌کند».

شین اوه

af4996f3c167008eefe7a733bfbf9a89e8c5f597 1762 - آنچه در مورد هنرمندان معاصر آسیایی و خلاقیت های NFT آنها باید بدانید | اولین بازار NFT ایران

شین اوه هنرمند مالزیایی پیکسل حجمی (وکسل) است. زیبایی شناسی منحصر به فرد و مدرن در آثار هنری دیجیتال او، همدلی را به عنوان یک تجربه انسانی قوی ایجاد می کند.

خلاقیت‌های NFT او را می‌توان با اتاق‌های لگو مانند آنها که روی پس‌زمینه‌های ساده ایجاد شده‌اند، و همچنین ویدیوهای کوتاهی با مضمون احساسات مالیخولیایی تنهایی، انزوا، تنهایی و پوچی شناسایی کرد. در حالی که برخی از آثار او عدم تعادل بین کار و زندگی و صحنه‌هایی از یک بیمارستان در طول همه‌گیری را به تصویر می‌کشند، برخی دیگر شامل شخصیت‌هایی هستند که خاطرات عشق از دست رفته و نوستالژی را به یاد می‌آورند.

از جمله آثار هنری اوه که برای فروش قرار گرفته اند، یک کاسه راحتی و شادی دوران کودکی هستند.

او امیدوار است که از طریق نمایش متفکرانه احساسات و انیمیشن ظریف خود، الهام بخش مردم باشد تا عشق به خود را در اولویت قرار دهند و در عین حال با دیدن کارهای او به دیگران توجه کنند.

************************************

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

************************************

Saeed.R2 سوال پاسخ داده شده فوریه 19, 2022
گذاشتن نظر
1

سلام – هنر نزد ایرانیان است و بس . بی شک ایران که مهد هتر در جهانه میتونه یکی از قطب های بزرگ عرضه ی هنر اصیل در قالب NFT ها در جهان باشه. آیا مرکز یا مراکزی برای سوق دادن هنر به سمت NFT ها در ایران دایر شده ؟

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 20, 2022

سلام و ارادت ، همراه گرامی …

متاسفانه خیر – امید است در آینده ی نزدیک ، زیر ساختهای فرهنگی – هنری و اجتماعی آن برای عموم جامعه ایجاد گردد .

گذاشتن نظر
1

تحقیقات شما بسیار عالی است به نظر شما طراحان میتوانند روی چه موضوعی تمرکز کنند که خروجی درآمدی بالایی داشته باشد .

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 20, 2022

درود بر شما جناب قدیری …

قطعا که ایران مهد هنر بوده و خواهد بود …..

این ابزار (NFT) که رشد فزاینده ای در سالهای گذشته تا به حال داشته ، بیشتر در حوزه هنر قدرت خود را به رخ کشیده است .، بی شک به خاطر محدودیتها – تحریمها و مسائل سیاسی در دنیا خیل عظیمی از هنرمندان غیر ایرانی طالب و خواهان هنر اصیل ایرانی در کشورهای دیگر هستند …. NFT ها به نظر بنده یکی از مغتنم ترین ابزارهای نشر هنر ، علی الخصوص طراحی – نقاشی و عکاسی می باشد ….

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2361 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات