آفات کش های انباری کدامند و آنها را نام ببرید ؟

3

2a075092e4a0240b22a3b7b2efee3b737c5fcdaf 147 - آفات کش های انباری کدامند و آنها را نام ببرید ؟

آفات کش های انباری کدامند و آنها را نام ببرید ؟

آفات ریزه خوار  چه نوع آفاتی هستند و چه تاثیری میگذارند

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 11, 2020
گذاشتن نظر
1

آفات کش های انباری کدامند و آنها را نام ببرید ؟

  • مقادیر و انواع سموم دفع آفات را محدود کنید.
  • محل نگهداری سموم دفع آفات نباید در زیرزمین یا مناطق مستعد سیل باشد و در مواقع اضطراری باید در دسترس باشد.
  • کابینت های نگهداری باید قفل نگه داشته شوند و درب محل نگهداری باید به خوبی با علامت مشخص شود.
  • در مناطقی که نشت ، نشت یا سرریز می تواند باعث شود سموم دفع آفات به سیستم های آب وارد شوند ، باید از اختلاط جلوگیری شود.
  • مواد جاذب مانند مواد ژله ای قابل استفاده مجدد ، ورمیکولیت ، خاک رس ، بستر حیوانات اهلی یا زغال فعال باید همراه با یک سطل آشغال و بیل در دسترس باشد تا به سرعت مواد ریخته ای را مهار و تمیز کند. سموم دفع آفات باید موجود باشد – نباید از بین برود.
  • شستشو و شستشو باقیمانده سموم دفع آفات از تجهیزات کاربردی ، تجهیزات اختلاط یا سایر مواردی که برای ذخیره سازی ، جابجایی یا حمل و نقل سموم دفع آفات استفاده می شود ، باید روی پد صورت گیرد.
  • هیچ وسیله ای برای استفاده از سموم دفع آفات یا مخلوط مخلوط نباید مستقیماً از هر منبع آب پر شود مگر اینکه دستگاه پیشگیری از سیفون پشت وجود داشته باشد.
  • اطلاعات ایمنی مواد برای هر سموم دفع آفات باید در یک مکان برجسته قرار داده شود.
  • باید برنامه واکنش اضطراری تدوین شود. در چنین طرحی لیست اقداماتی که باید انجام شود و پرسنل برای تماس با آنها در صورت نشت یا حادثه ذکر شده است.
  • یک سیستم تشخیص خودکار دود یا سیستم تشخیص دود و گرما باید نصب شود. اقدامات مناسب پیشگیری از آتش سوزی و اقدامات اضطراری باید با مشورت با آتش نشانی محلی تدوین شود. روشهای مناسب برای اطفا حریق باید نصب شود.
  • تجهیزات حفاظت شخصی مانند ماسک تنفسی ، دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی (CR) ، کفش CR ، روپوش با آستین بلند ، لباس محافظ ، سرپوش CR ، پیش بند CR و یک بسته کمک های اولیه باید بلافاصله در خارج از محل نگهداری موجود باشد.
  • ظرف های آفت کش مایع را در زمان خالی شدن سه بار بشویید. مواد شستشو باید در یک مخزن اسپری ریخته و به یک سایت ثبت شده اعمال شود. ظروف شستشوی سه گانه غیر خطرناک محسوب می شوند و باید طبق توصیه های دولت از بین بروند.

سموم دفع آفات ضعیف و مخلوط کردن / بارگیری نادرست می تواند خطری بالقوه برای سلامتی ما و یکپارچگی محیط زیست باشد. کیفیت آبهای سطحی ، آبهای زیرزمینی و خاک می تواند در مناطقی که سموم دفع آفات در شرایط نامناسب ذخیره می شوند ، به طور نامناسب تخریب شود.
مخلوط شده و در مخازن کاربردی بارگیری می شود و جایی که تجهیزات پس از استفاده شسته و شستشو می شوند. تصادفات ناشی از نشت یا نشت ممکن است عواقب جدی برای سلامتی و زیست محیطی داشته باشد. هدف از این بخش ارائه راهنمایی برای افرادی است که به دنبال اطلاعات مربوط به تکنیک ها و رویکردهای مناسب برای مخلوط کردن ، بارگیری و ذخیره سموم دفع آفات هستند. لازم به یادآوری است که نیازهای مخلوط کردن ، بارگیری و ذخیره سازی از موقعیت به موقعیت دیگر و سایت به سایت دیگر بسیار متفاوت خواهد بود. هیچ سندی نمی تواند مشخص کند که دقیقاً در هر شرایطی چه رویکردی باید اتخاذ شود. به همین ترتیب ، باید در نظر داشت که این سند فقط به عنوان راهنمای عمومی در نظر گرفته شده است. این توصیه ها برای کمک به مصرف کنندگان سموم دفع آفات در مدیریت مناطق ذخیره سازی آنها و انجام عملیات اختلاط و بارگیری آنها به طریقی انجام می شود که به حداقل رساندن در معرض آفت کش ها کمک می کند و خطرات بهداشت عمومی و محیط زیست را کاهش می دهد. این مقررات مقرراتی نیستند و توسط هیچ ارگان محلی یا ایالتی قابل اجرا نیستند.
ذخیره سموم دفع آفات
ایمنی عنصر اصلی در ذخیره سموم دفع آفات است. ایمن ترین روش برای هرگونه مشکل آفت کش ها ، محدود کردن مقدار و انواع سموم دفع آفات است. همچنین مهم است که محل ذخیره سازی (کابینت ، اتاق ، ساختمان و غیره) بتواند قفل شود و می تواند دسترسی فقط به افرادی را که به طور صحیح در استفاده از سموم دفع آفات آموزش دیده اند ، محدود کند.
انتخاب مکان ذخیره سازی
یک منطقه موجود یا پیشنهادی باید به دقت ارزیابی شود تا مناسب بودن آن برای استفاده و نگهداری آفت کش ها مشخص شود. به ویژه آسیب احتمالی به سلامت انسان و محیط زیست به دلیل نشت ، رواناب های آلوده یا آتش سوزی باید ارزیابی شود. محل نگهداری سموم دفع آفات باید محدود به یک اتاق یا طبقه اول باشد که به عنوان دسترسی مستقیم به خارج باشد (طبق شورای پیشگیری از آتش سوزی). سموم دفع آفات را نمی توان در زیرزمین نگهداری کرد. سموم دفع آفات نباید در فضای باز نگهداری شود.

در صورت امکان ، منطقه باید حداقل چهارصد فوت (ترجیحاً پایین تپه یا شیب پایین) از هر منبع آب آشامیدنی عمومی یا خصوصی و دویست فوت (ترجیحاً پایین تپه یا شیب پایین) از آب های سطحی واقع شود. جداسازی از منابع آب باید در مناطقی از خاک ماسه ای یا سنگ شکسته شده باشد. محل های ذخیره سازی نباید در مناطقی قرار گیرند که مستعد سیل هستند. رواناب از مناطق مجاور ناشی از طوفان 24 ساعته 24 ساعته باید در اطراف تاسیسات منحرف شود. موقعیت مکانی باید در صورت بروز شرایط اضطراری قابل دسترسی باشد. محل نگهداری سموم دفع آفات باید دور از نور مستقیم خورشید ، دمای انجماد و گرمای شدید باشد.

در صورت عملی بودن ، محل اختلاط باید در نزدیکی محل ذخیره سازی واقع شود تا فاصله حمل مواد شیمیایی به حداقل برسد. همچنین باید هنگام انتخاب محل ذخیره سازی ، به ناحیه اضافی مورد نیاز پد مخلوط توجه شود.

سموم دفع آفات باید به دور از کود ، غذا ، خوراک ، منابع آب آشامیدنی ، مواد دامپزشکی ، دانه ها و تجهیزات محافظت شخصی صورت گیرد تا از آلودگی جلوگیری شود.
روشهای ذخیره سازی
محل ذخیره باید به درستی با علائمی مانند “منطقه ذخیره سازی سموم دفع آفات” مشخص شود. علاوه بر این ، یک پلاکارد رتبه بندی خطرناک NFPA ( انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی)) باید در ورودی های محل نگهداری سموم دفع آفات نصب شود. این رتبه بندی ها در برگه های داده ایمنی مواد قرار دارند. پاسخ دهندگان اضطراری می توانند ارزیابی کنند که چگونه بر اساس این پلاکارد به یک حادثه (نشت ، آتش سوزی و غیره) پاسخ دهند.

لیستی (موجودی) از محصولات ذخیره شده باید در قسمت خارج از انبار ذخیره شود. همچنین بهتر است که داده های ایمنی مواد برای سموم دفع آفات ذخیره شده در مکانی مجاور و / یا خارج از محل ذخیره سازی موجود باشد.

سموم دفع آفات باید مطابق با الزامات برچسب آنها در ظرف اصلی خود با برچسب کاملاً واضح ذخیره شود. مگر اینکه در برچسب آفت کش ها خلاف آن مشخص شده باشد ، درجه حرارت در محل نگهداری باید بین 40F و 100F باشد.

آنها باید همیشه از سطح زمین دور شوند تا از تجمع آب در ظروف یا زیر آن جلوگیری شود.

جداسازی سموم دفع آفات از طریق خطر و عملکرد ضروری است. سموم قابل اشتعال باید جدا از سموم غیر قابل اشتعال ، به عنوان مثال در یک کابینت ضد آتش نگهداری شود. قارچ کش ها ، علف کش ها و حشره کش ها باید در مکان های جداگانه ای از محل ذخیره سازی نگهداری شوند تا از آلودگی متقاطع و سو mis استفاده تصادفی جلوگیری شود.

سموم دفع آفات خشک باید جدا از سموم دفع آفات مایع نگهداری شود تا از خیس شدن نشت نکند. در صورت ذخیره علف کش های فنوکسی (مانند 2،4-D و MCPA) به دلیل نوسانات آنها باید مراقبت های ویژه ای انجام شود. سموم دفع آفات نباید در همان محل کود نیترات آمونیوم نگهداری شوند (طبق شورای پیشگیری از آتش سوزی).

قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث تجزیه شیمیایی شود. سموم دفع آفات نباید در جلوی پنجره ها نگهداری شود ، مگر اینکه پنجره ها پوشیده شده باشند. شدت زیاد دما همچنین می تواند منجر به تجزیه شیمیایی سموم دفع آفات ذخیره شده شود. از آنجا که پیش بینی ماندگاری دشوار است ، نباید بیشتر از دو سال نگهداری سموم دفع آفات انجام شود و بنابراین تاریخ خرید را می توان روی ظرف سموم دفع آفات نوشت.
ذخیره مقدار متوسط ​​سموم دفع آفات در داخل یک ساختمان موجود
برای ذخیره مقادیر متوسط ​​(کمتر از 500 پوند یا 220 گالن) سموم دفع آفات در داخل ساختمان موجود ، کابینت های فلزی به خوبی کار می کنند. کابینت های فلزی باید دو جداره باشند و با ورق فلز 18 سنج ساخته شوند. کابینت های فولادی برای ذخیره مواد خطرناک مانند سموم دفع آفات به صورت تجاری در ابعاد مختلف با ظرفیت های مختلف در دسترس هستند. ظرفیت ها از یک قوطی گالن تا پنج قوطی گالن و پنجاه و پنج درام گالن متغیر است. غالباً ، کابینت ها در سیستم های مهار ثانویه مانند میله های عمیق و ضد نشت ساخته می شوند. از کابینت های چوبی نیز می توان استفاده کرد اما باید از تخته سه لا ضخیم خارجی ساخته شده و با یک محصول مقاوم در برابر مواد شیمیایی که تمیز کردن آسان آن امکان پذیر است به پایان برسد. قفسه ها می توانند چوبی باشند (اگر با یک محصول مقاوم در برابر مواد شیمیایی به پایان برسند) یا فلزی.

در غیاب کابینت ، می توان ظروف نگهداری را با لب به قفسه های غیر قابل نفوذ (استیل یا چوب نقاشی شده) قرار داد تا نشت یا نشت جزئی صورت گیرد. نگهداری ظروف در سینی های پلاستیکی ضد نشت برای داشتن هرگونه نشت توصیه می شود. سایر گزینه ها شامل پالت های مهارکننده یا پالت های کف است. دسترسی باید بلامانع باشد. نشت باید قابل تشخیص باشد. اگر ظروف در معرض نشت هستند ، باید آنها را در یک ظرف بزرگ پلاستیکی یا جعبه مقوایی دارای پوشش پلاستیکی (ضد نشت) با ورمیکولیت یا مواد جاذب غیر قابل اشتعال دیگر برای محافظت در برابر نشت قرار دهید. سموم قابل اشتعال باید جدا از سموم غیر قابل اشتعال در یک کابینت ضد آتش نگهداری شوند.

برای کسب اطلاعات در مورد امکانات ذخیره سازی مقادیر زیادی سموم دفع آفات ، پد های مخلوط کردن / بارگیری و سایر جزئیات ، به: دستورالعمل های مخلوط کردن و بارگیری سموم دفع آفات برای اپلیکیشن ها ، https://www.mass.gov/orgs/massutch-department-of- Agricultural-resources
دست زدن به سموم دفع آفات

رهنمودهایی برای مخلوط کردن ایمن

  • قبل از مخلوط کردن سموم دفع آفات ، آموزش مناسب را فرا بگیرید به قسمت صدور مجوز آفت کش ها مراجعه کنید.
  • از تجهیزات حفاظت شخصی مشخص شده روی برچسب استفاده کنید.
  • در یک محل تهویه مناسب مخلوط کنید.
  • با استفاده از مقیاس مناسب یا فنجان اندازه گیری اندازه گیری کنید.
  • در حالت ایده آل ، کمر شما باید یکنواخت با دهانه مخزن باشد.
  • برای جلوگیری از پاشیدن مواد آفت کش در کنار مخزن بریزید.
  • هنگام ریختن مطمئن شوید که پایه محکمی دارید.
  • قبل از مخلوط کردن ، محاسبات خود را انجام دهید.
  • در صورت امکان در ساعات روشنایی روز مخلوط کنید.
  • تأمین آب برای داشتن دستگاه جلوگیری از برگشت جریان الزامی است – برای جلوگیری از برگشت جریان به داخل منبع آب.
  • با ریختن کنار مخزن باید آب را با دقت به مخلوط آفت کش ها اضافه کرد.
  • انتهای شیلنگ تامین آب را در مخلوط آفت کش ها غرق نکنید زیرا ممکن است سیفون را عقب برساند. لوله یا شیلنگ باید از دهانه مخزن معلق شود
  • قبل از برداشتن دستکش ، آنها را بشویید.

سایت های مخلوط کردن و بارگیری سموم دفع آفات
در مناطقی که نشت ، نشت یا سرریز می تواند باعث شود سموم دفع آفات به سیستم های آب وارد شوند ، باید از اختلاط جلوگیری شود. اختلاط و / یا بارگیری سموم دفع آفات نباید در فاصله چهارصد فوت از هر منبع تأمین آب آشامیدنی خصوصی یا عمومی یا دویست فوت آب سطحی انجام شود. هیچ وسیله ای برای استفاده از سموم دفع آفات یا مخلوط مخلوط نباید مستقیماً از هر منبع آب پر شود ، مگر اینکه دستگاه پیشگیری از سیفون پشت وجود داشته باشد. اختلاط نباید روی سنگ ریزه یا سایر سطوح رخ دهد که باعث می شود نشت سریع در خاک حرکت کند.

قبل از باز كردن ظرف سموم دفع آفات ، بايد از وسايل حفاظت شخصي مناسب (PPE) استفاده شود. برچسب باید از نظر الزامات استفاده از کشاورزی بررسی شود. PPE باید شامل دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و محافظ جلویی مانند پیش بند جلوی شیروانی ساخته شده از مواد ورقه ای بوتیل ، نیتریل یا فویل باشد. باید از محافظ صورت ، عینک محافظ یا عینک محافظ استفاده شود. هنگام ریختن هر نوع سموم دفع آفات ، ظرف و آفت کش ها باید زیر سطح صورت قرار گیرند. ماسک تنفسی از محافظت در برابر گرد و غبار یا بخار اطمینان حاصل می کند. در هنگام پر شدن مخزن هرگز نباید بدون مراقبت از آن باقی بماند. اگر فرد استفاده کننده از سموم دفع آفات باید سموم دفع آفات را روی شخص خود پاشیده یا ریخت ، باید عملیات را متوقف کرده ، با یک ماده شوینده مایع و آب کاملاً بشویید ، PPE تمیز بریزد و نشت را تمیز کند.

تمام انتقال سموم دفع آفات بین ظروف ، از جمله مخلوط کردن ، بارگیری و تمیز کردن تجهیزات ، باید بر روی سطح حاوی نشت برای جلوگیری ، نگهداری و بازیابی نشت ، نشت و شستشوی آب انجام شود. نیازهای مهار به مقدار سموم دفع آفات بستگی دارد. در صورت مخلوط کردن مقادیر کم ، برزنت می تواند برای داشتن نشت کافی باشد. پس از آن می توان نشت ها را با مواد جاذب تمیز کرد. اگر به طور منظم مقادیر زیادی را با هم مخلوط کنید ، ساخت پد مخلوط / بارگذاری گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید ، از هر روشی که استفاده شود ، این است که نشت های اتفاقی یا نشت های تصادفی قابل مهار و تمیز هستند.

مواد جاذب مانند مواد ژله ای قابل استفاده مجدد ، ورمیکولیت ، خاک رس ، بستر حیوانات اهلی یا زغال فعال باید همراه با یک سطل آشغال و بیل در دسترس باشد تا به سرعت مواد ریخته ای را مهار و تمیز کند. سموم دفع آفات باید موجود باشد – نباید از بین برود. برای خیساندن سموم دفع آفات باید از مواد جاذب استفاده شود و سپس می توان آن را به داخل یک درام ضد نشت کوبید. رول های قابل حمل از مواد جاذب می توانند برای مهار نشت در هنگام خیس شدن نشت استفاده شوند.
عملیات شستشو و شستشو
شستشو و شستشو باقیمانده سموم دفع آفات از تجهیزات کاربردی ، تجهیزات اختلاط یا سایر مواردی که برای ذخیره سازی ، جابجایی یا حمل و نقل سموم دفع آفات استفاده می شود ، باید روی پد صورت گیرد. به منظور كاهش نياز به شستشوي مكرر وسايل كاربردي و جلوگيري از آلودگي هاي متقاطع ، بايد براي استفاده از انواع خاص سموم دفع آفات ، تجهيزات كاربردي اختصاص داده شود. به عنوان مثال ، اگر از سمپاش کوله پشتی فقط برای استفاده از علف کش استفاده می شود ، لزوماً پس از هر بار استفاده شسته نمی شود. از طرف دیگر اگر از سمپاش کوله پشتی برای استفاده از علف کش ها و حشره کش ها استفاده می شد ، باید همیشه تجهیزات را تمیز کرد تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود.
طرح واکنش اضطراری
باید برنامه واکنش اضطراری تدوین شود. در چنین طرحی لیست اقداماتی که باید انجام شود و پرسنل برای تماس با آنها در صورت نشت یا حادثه ذکر شده است. این طرح باید با ذکر لیست فعلی سموم دفع آفات مورد استفاده یا ذخیره شده در تأسیسات آغاز شود و باید شامل اطلاعات زیر باشد:

  • نام و مقدار سموم دفع آفات
  • موقعیت مکانی ملک از جمله نقشه ای با راهنما ؛
  • نام ، آدرس و شماره تلفن مالک و کارمندان اصلی ؛
  • طرح تأسیسات که محل سموم دفع آفات ، مواد قابل اشتعال ، خدمات برقی ، تأمین آب ، مخازن ذخیره سوخت ، هیدرنتس آتش ، زهکشی طوفان و تالاب ها ، حوضچه ها یا جویبارهای مجاور را نشان می دهد.
  • محل تهیه تجهیزات اضطراری از جمله تجهیزات تنفسی و تجهیزات حفاظتی ؛ نسخه های طرح واکنش اضطراری باید در مجاورت ورودی تاسیسات سموم دفع آفات و دارای سوابق تجاری باشد. نسخه ها همچنین باید به اداره پلیس محلی و آتش نشانی داده شود. مخاطبین باید شامل موارد زیر باشند: پلیس؛ ریختن محکم تمیز کردن نزدیکترین بیمارستان برنامه آفت کش های MDAR؛ هیئت بهداشتی صاحب تسهیلات. اگر انگلیسی نیست ، این طرح باید به دو زبان انگلیسی و زبان یا زبانهای قابل فهم برای کارگران موجود باشد.

پیشگیری از آتش سوزی
یک سیستم تشخیص خودکار دود یا سیستم تشخیص دود و گرما باید نصب شود. اقدامات مناسب پیشگیری از آتش سوزی و اقدامات اضطراری باید با مشورت با آتش نشانی محلی تدوین شود. روشهای مناسب برای اطفا حریق باید نصب شود مانند نوع و تعداد مناسب کپسولهای آتش نشانی. تعداد و محل قرار دادن کپسولهای آتش نشانی باید مطابق با استاندارد شماره 10 انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) باشد. در صورت بروز آتش سوزی ، از نظر محیطی بیشتر صدا وجود دارد که اجازه می دهد آتش در صورت مهار در منطقه خود را بسوزاند.
امنیت شخصی
تجهیزات حفاظت شخصی مانند ماسک تنفسی ، دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی (CR) ، کفش CR ، روپوش با آستین بلند ، لباس محافظ ، سرپوش CR ، پیش بند CR و یک بسته کمک های اولیه باید بلافاصله در خارج از محل نگهداری موجود باشد. جعبه کمک های اولیه باید شامل موارد زیر باشد: نوارهای چسب ، نوار چسب ، لنت های چشم ، پانسمان گاز و موچین. شماره تلفن 800-222-1222 برای مرکز کنترل سموم باید در یک مکان برجسته ارسال شود.

استفاده از عینک محافظ هنگام مخلوط کردن / بارگیری ضروری است. عینک محافظ باید از عینک های ایمنی تشکیل شود که از محافظ جلو ، ابرو و معبد ، عینک محافظ یا محافظ صورت برخوردار باشد. به کارگران باید روش صحیح برای از بین بردن لباسهای آلوده آموزش داده شود. ایستگاه های شستشوی چشم یا بطری های قابل شستشوی چشم باید به راحتی توسط هر فردی که به آن عمل می کند دسترسی داشته باشد و باید حداقل برای پانزده دقیقه چشمک بزند. حداقل باید یک شلنگ و نازل در دست باشد. امکانات شستشوی معمول ، مجهز به صابون ، شوینده دست و حوله های کاغذی یکبار مصرف باید در نزدیکی محل نگهداری وجود داشته باشد.
نشت آفت کش ها و حوادث دیگر
یک ماده جاذب مانند مواد ژله ای قابل استفاده مجدد ، ورمیکولیت ، خاک رس ، بستر حیوانات اهلی یا زغال فعال باید همراه با یک سطل آشغال و بیل در دسترس باشد تا به سرعت مواد ریخته ای را مهار و پاک کند. تمام تخلیه ها به محیط یا ریختن باید ثبت شود. سوابق باید شامل تاریخ و زمان حادثه و پاکسازی باشد. اگر نشت آفت کش منجر به آلودگی می شود ، باید ظرف 48 ساعت به اداره منابع کشاورزی ماساچوست اطلاع داده شود.
امنیت سایت
کابینت های نگهداری باید قفل نگه داشته شوند و درب قسمت انبار باید حاوی یک علامت ضد آب و هوا باشد که نسبت به وجود و خطر سموم دفع آفات در داخل آن هشدار می دهد. درب باید قفل نگه داشته شود. این علامت باید با فاصله بیست و پنج فوت قابل مشاهده باشد و می تواند حاوی
اعلاناتی مانند موارد زیر باشد: منطقه ذخیره سازی آفت کش ها ، همه افراد غیر مجاز را بیرون نگه دارید ، درب هایی را که استفاده نمی شوند قفل کنید
این علامت باید به هر دو زبان انگلیسی و یا زبان ارسال شود اگر این زبان انگلیسی نباشد ، توسط کارگران قابل درک است.
دفع سموم دفع آفات
دفع صحیح سموم دفع آفات و ظروف آنها مرحله مهمی از مدیریت سموم دفع آفات است. یک محصول دفع نامناسب می تواند برای مردم و محیط زیست خطرناک باشد. ظرف های آفت کش مایع را سه بار بشویید و خالی کنید: ظرفها را حدود یک سوم پر کنید و دور آن را بچرخانید. اجازه دهید ظروف بین هر آبکشی خوب تخلیه شوند (30 ثانیه یا بیشتر). مواد شستشو باید در یک مخزن اسپری ریخته و به یک سایت ثبت شده اعمال شود. ظروف شستشوی سه گانه غیر خطرناک محسوب می شوند و باید طبق توصیه های دولت از بین بروند. هرگز از یک ظرف خالی سموم دفع آفات استفاده نکنید. اگر یک ظرف خالی با سه بار شستشو را نمی توان بلافاصله دور انداخت ، آن را در یک مکان امن و قفل شده نگهداری کنید. قبل از بیرون ریختن پودرها یا ظروف آفت کش گرانول ، حتماً تمام محتویات را از ظروف خارج کنید.

از قبل در تهیه مخلوط های اسپری برنامه ریزی کنید! فقط مقدار سموم دفع آفات را برای انجام کار مخلوط کنید. مخلوط باقیمانده اسپری باید طبق دستورالعمل های برچسب اعمال شود. هنگام تمیز کردن تجهیزات ، مطمئن شوید که آب شستشو آب زیرزمینی یا سطحی را جمع نمی کند یا آلوده نمی کند.

یک محصول سموم دفع آفات که دیگر نمی تواند طبق دستورالعمل های برچسب استفاده شود زیرا دیگر ثبت نشده است (یا به هر دلیل دیگر) زباله خطرناک محسوب می شود. به كاربران توصیه می شود برای جلوگیری از تجمع محصولات سموم غیر قابل استفاده از سموم دفع آفات در همان سال خرید و نگهداری صحیح سموم دفع آفات. برای مقررات فعلی ایالت در مورد دفع سموم دفع آفات ، با بخش منابع کشاورزی ماساچوست ، 617.626.1771 تماس بگیرید. ذخیره و دفع سموم دفع آفات

منبع : ag.umass.edu

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 11, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1638 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات