منقضی شدن سم بتانال

0

درصورت منقضی شدن سم بتانال می توان از آن استفاده کرد؟

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده 5 روز ago
گذاشتن نظر
0

با سلام

بتانال یک علف‌کش است که برای کنترل علف‌های هرز در مزارع استفاده می‌شود. ترکیبات این سم ممکن است متغیر باشند و بسته به نوع محصول و میزان تأثیر آن بر روی علف‌های هرز، ترکیبات مختلفی داشته باشد. برخی از ترکیبات معمول در سم بتانال شامل ارگانوفسفرها (مانند فنیتروتیون، دیکومتیون) و یا هربیسایدها (مانند فنوکساپروپ) می‌شود. این ترکیبات برای کنترل علف‌های هرز مختلف از جمله چاودار، چغندر قند، سوزنی و … استفاده می‌شوند. اما برای دقیق‌ترین اطلاعات، به برچسب محصول و دستورالعمل‌های استفاده از سم بتانال مراجعه کنید.

درنظر گرفته شود متناسب با ترکیبات موجود در بتانال میتواند بررسی دقیقی نسبت به آسیب استفاده از آن در زمان انقضا بدست آورد . دقت بفرمایید زمان انقضا نیز حتی تاثیر در فرایند های اکسیده شدن عناصر موجود در آن دارد .

تذکر از هوش مصنوعی چت جی پی تی : 

استفاده از سم‌های علف‌کش پس از انقضای تاریخ مصرف آنها بسیار خطرناک است و توصیه نمی‌شود. در این صورت، به هیچ عنوان نباید از آنها استفاده کرد. علت این امر این است که ترکیبات شیمیایی موجود در سم‌ها ممکن است با گذر زمان تجزیه شوند یا تحولات شیمیایی دیگری اتفاق بیافتد که می‌تواند سمیت آنها را افزایش دهد یا تأثیرات غیرمطلوب دیگری داشته باشد. در صورتی که تاریخ مصرف سم به انقضا رسیده باشد، بهترین کار این است که آن را دور بریزید و از سم جدید با تاریخ مصرف مناسب استفاده کنید.

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده 5 روز ago
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها76 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات