فراهم گرها و مشتری ها در زبان پایتون چیست ؟
فراهم گرها و مشتری ها در زبان پایتون چیست ؟
فراهم گرها و مشتری ها در زبان پایتون چیست ؟
یکی از اهداف اساسی هر ADT جدا کردن علایق فـراهمگـر -یعنـی کسـی کـه کـد اجراکننـدة aADTرا مینویسد- و مشتري -یعنی کسی که از ADT استفاده میکند- است. تنهـا نگرانـی فـراهمگـر صحت پیادهسازي با توجه به خصوصیت ADT است و نه چگونگی استفاده از آن. در مقابل مشتري فرض میکند که پیادهسازي ADT درست اسـت و در مـورد جزئیـات نگرانـی ندارد. هنگامی که شما از انواع دادهاي پیشساختۀ پایتون استفاده میکنید، از اندیشیدن بهعنوان صـرفاً یک مشتري لذت میبرید. البته، هنگامی که شما یک ADT را پیادهسازي میکنید، باید کد مشتري را هـم بـراي امتحـان کردن آن بنویسید. در آن مورد شما هر دو نقش را بازي میکنید که ممکن است گیجکننده باشد. شـما باید مقداري سعی کنید تا نقشی که در هر لحظه بازي میکنید، حفظ نمایید.
برای اموزش های ویدیویی زبان پایتون به بستر ویدیو های اموزشی بروید