برای خرید گیاه پتوس مخصوصا حصیری و چرمی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

1

21568f61ed3abc9c9036f54695a3f2ff - برای خرید گیاه پتوس مخصوصا حصیری و چرمی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
پتوس یا پوتوس pothos از بهترین گیاهان آپارتمانی است که نگهداری آن در منزل به خصوص برای افراد مبتدی بسیار آسان است و در هر شرایطی رشد کرده و سالم می‌ماند. علاوه بر مقاومت بالا و زیبایی ظاهری، پتوس از زمان های قدیم تا به حال پرطرفدارترین گیاه از نظر فنگ شویی بوده است و نقش عمده ای در اکسیزن سازی و پاکسازی هوا از سموم و انرژی های منفی ایجاد می‌کند. قیمت گل پتوس نسبت به زیبایی و مفید بودن آن بسیار کم است و همین دلیل محبوبیت زیادی در میان مردم دارد.
گیاه پتوس انواع مختلفی دارد پتوس حصیری ، پتوس قلبی و پتوس مرمری از جمله پرطرفدار ترین پتوس های موجود در بازار هستند. برگهای قلبی شکل آن در رنگ های سبز و ابلق دیده می‌شود و قیمت گل پتوس ابلق به نسبت نوع سبز آن در بعضی گلخانه ها بیشتر است.
-گیاه پتوس را بیشتر بشناسید:
گل پوتوس یا پتوس بومی جزایر سلیمان است و بیشتر در گلخانه‌های گرم نگهداری و پرورش می‌یابد. این گل از مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی محسوب می‌شود و توانایی این را دارد که با خاصیت روندگی اتاق شما را تبدیل به یک جنگل کند. جالب است بدانید که این گیاه زیبا و همیشه سبز، از جمله گیاهانی است که بدون خاک، تنها در آب نیز می‌تواند زندگی کند و به رشد خود ادامه دهد.
پوتوس در لیست گیاهان سمی برای کودکان و حیوانات خانگی قرار می‌گیرد و در صورت جویده شدن برگ آن ممکن است سبب بروز بیماری شود. پس بهتر است بعد از خرید گل پتوس این گیاه را دور از دسترس بچه ها و حیوان خانگی قرار دهید.
چرا خرید گیاه پتوس ؟!
علاوه بر فرم زیبای برگها و مقاومت بالای پتوس، فواید بی‌ نظیر آن مانند قدرت بالای تصفیه کنندگی هوا، اکسیژن سازی و هدیه دادن یک خواب راحت به صاحب خود در فروش پتوس تاثیر بسزایی دارد. همچنین با در نظر گرفتن اینکه گل پتوس قیمت نسبتا کمی دارد، این گیاه سبز به عنوان یک هدیه زیبا و مفید برای عزیزانتان پیشنهاد می‌شود.
علاوه بر فواید جسمانی، پتوس یک گیاه قوی از نظر فنگ شویی محسوب می‌شود و مکان قرار گیری آن در منزل می‌تواند در جریان انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی تاثیر بسزایی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه قرار گیری گیاهان به خصوص گیاه پتوس در منزل، مقاله زیر را مطالعه کنید.
-چینش پر انرژی گیاهان در منزل طبق نظریه فنگ شویی:
پتوس می‌تواند گیاه مناسبی برای افراد مبتدی و افراد پر مشغله باشد چرا که نسبت به خشکی و کم آبی تا حدی مقاوم است.
بنابراین برای ادارات، شرکت ها، بانک ها و فضاهای کاری با نور کم بسیار مناسب است و با توجه به کم بودن قیمت گیاه پتوس توصیه می‌شود روی میز و یا ورودی ساختمان های خود را با این گیاه زیبا تزیین کنید.
-خرید اینترنتی گیاه پوتوس:
شرکت زنجیره تامین بهشت به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش گل پتوس به صورت آنلاین، به شما این تضمین را می‌دهد که گیاه خریداری شده، کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکلی در بهترین شرایط به دست شما برسد. علاوه بر تضمین کیفیت، مشاوران شرکت زنجیره تامین بهشت از طریق تلفن و فضای مجازی، در صورت بروز مشکل برای گیاهان شما را راهنمایی کنند. این خدمت دهی یکی از مزایای خرید اینترنتی پتوس است و خرید از سایت های معتبر در مقایسه با خرید حضوری بیشتر توصیه می‌شود.
-توجه داشته باشید :
گیاهانی که خریداری می کنید ظاهری کاملا سالم بدون سوختگی و لکه باشد و دارای ریشه ی فراوان در داخل بستر باشد.

جهت خرید انواع پتوس کلیک کنید .

فواد احمدی سوال ویرایش شده آوریل 22, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2503 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات