آینده آپلند چه خواهد شد ؟ جایزه نفر اول آپلند چیست ؟

4

آینده آپلند چه خواهد شد ؟

سلام دوستان آینده آپلند چه خواهد شد این یک سوال است و به پاسخ دهنده این سوال یک زمین 50 دلاری تعلق خواهدگرفت ، البته فقط به 10 نفر اول زمین داده میشه الباقی دوستان تشویق میشن .

جدی باشیم لطفا 🙂

c3c85f7cc5c8df693cd368021d4c191450ee0ff8 3 - آینده آپلند چه خواهد شد ؟ جایزه نفر اول آپلند چیست ؟

parham aminloo سوال پاسخ داده شده آگوست 29, 2023
گذاشتن نظر
5

باسلام آینده آپلند خیلی مشخص نیست چون در حال حاضر تنها کاربران از سود و منفعت آپلند استفاده میکنند وبه نظر بنده این برای اوایل کار گامی درست باشد چون اگر یک کاربر در آپلند سود ببرد ناخداگاه از جذابیت بازی برای دیگران میگوید و همین میشود قطب مثبت برای تبلیغات و افزایش تعداد کاربران در متاورس آپلند . اما در حال حاضر اگر اصلاحیه ها و روند را بهبود ندهند میتوانند ضربه بدی بخورند . ناخداگاه هربازی ای اگر مدیریت درست و آپدیت های حرفه ای نداشته باشد از یک جایی یکنواخت و باعث افت تعداد بازیکنان میشود و شاید بهتر است تنها در قالب و چهارچوب بازی نباشد.

ناشناس ارسال نظر جدید می 29, 2023
Arash اظهار نظر کرد

با سلام. اول اگر اپلند تعداد زمینها رو محدود میکرد و دیگه زمین جدید ضرب نمیشد بالث رونق بیشتر و با ارزش تر شدن اپلند میشد و دوم اگه ارز upx لیست میشد و یا قابل خرید و فروش در صرافی ها بود برای هم آپلند و هم کاربران بسیار با ارزش بود و باعث صعود اپلند در میان تمام متاورسهای دنیا میشد. همانطور که در دیگر متاورسها این موضوع قابل لمثه.. و سوم اگه میشد کیف پول خود را به بازی اپلند متصل میکردیم خیلی خوب میشد .. این ۳ فاکتور اصلی ترین مسئله آپلند هستش و ارزش گذاری یه متاورس رو این ۳ موضوع مشخص میکنه.

گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 12 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها5295 times
  • پاسخ ها12 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات