شهر مجازی متاورس | معرفی چند شهر مجازی متاورس

3

شهر مجازی متاورس | معرفی چند شهر مجازی متاورس

در این تاپیک لیست شهر های مجازی متاورس را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید اطلاعاتی در خصوص انواع شهر ها داشته باشید .

اخبار متاورس

b70d925ed107b2d63534610b2b8ddfcb084068bc 3 - شهر مجازی متاورس | معرفی چند شهر مجازی متاورس

اطلاعات در زیر برای شما عزیزان بارگذاری خواهد شد تا به صورت جامعه مطالعه نمایید .

جهت ورود به متاورس میتوانید از لینک ورود به متاورس اقدام نمایید .

abbbas ajorlooo سوال پاسخ داده شده جولای 28, 2022

دوستان عزیز نظرات ، دیدگاه های خود را در خصوص بک شهر مجازی متاورسی بیان کنید .
از نظر شما شهر متاورسی چه خصوصیاتی میبایست داشته باشد .
شهر مجازی میبایست چه فوائدی برای یک جامعه در سنین مختلف را در برگیرد .

گذاشتن نظر
2

شهر مجازی متاورس یا می‌توان گفت چشم انداز آینده بشر در دنیای الکترونیک

درود بر همه دوستان و همراهان در حوزه متاورس و شهر های مجازی محتوایی رو برای شما عزیزان بارگذاری میکنم و درنظر گرفته شود این محتوا به تاریخ ثبت میباشد و دنیای مجازی و مخصوصا متاورس ساعت به ساعت درحال توسعه است .

شهر مجازی متاورس برپایه تعامل میانی انسان پایه ریزی خواهد شد و هرمجموعه قدرتمندی می‌تواند یک متاورس تولید و در اختیار جوامع قرار دهد .

متاورس برپایه تعامل میانی میباشد و آن را می‌تواند در محیط ۲ بعدی ، سه بعدی و با استفاده از واقعیت های افزوده ، واقعیت مجازی ، واقعیت ترکیبی و دیگر ساختار های تعاملی تولید و بروزرسانی کرد .

درخصوص شهر مجازی می‌تواند به چند نکته سوالی توجه بسیار داشت :

  1. شهر مجازی آیا میبایست مشابه یک شهر فیزیکی باشد ؟
  2. آیا شهر مجازی میبایست قابلیت ورود تمام شهروندان را با هر پلتفرمی داشته باشد ؟

خب با سوال اول شروع میکنیم از نظر بنده که تجربه فعالیت در متاورس های آپلند ، سندباکس ، دیسنترالند را دارا میباشم می‌توانم بگویم در دنیای مجازی متاورس محدودیت وجود ندارد ولی در دنیای مجازی که بر پایه شهر مجازی بنا شده است میبایست دو بعد فیزیک و مجازی را با شباهت هایی اعم از تعامل داخلی شهروندان ، ارائه خدمات شهری ، توسعه شهری و اشتغالزایی ، اقتصاد در گردش و صادرات حائز اهمیت دانست و پایه و اساس این ساختار تنها در یک متاورس برپایه شهر مجازی می‌تواند مشاهده کرد که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد .

و اما سوال دوم :

این سوال می‌تواند شمارا در حوزه متاورس و ایجاد شهرمجازی یاری کند ، ایرانیان و تمامی ساکنین بر روی‌کره خاکی از امکانات مساوی برخوردار نیستند ولی یک شهر‌مجازی میبایست خدمات را برای تمامی شهروندان خود یکسان سازد و این یکسان سازی در اولویت یک شهر مجازی است .

برای یکسان سازی خدمات در یک شهر مجازی اولویت ورود شهروندان به شهر مجازی و هوشمند است که این ساختار میبایست با استفاده از تمامی پلتفرم های هوشمند اعم از تلویزیون های هوشمند ، تبلت ، موبایل ، کامپیوتر ، هدست های واقعیت مجازی و هدست های واقعیت افزوده امکان پذیر باشد ، پس میبایست شرایط را در اولویت استارت و رفع نیاز جامعه درنظر گرفت و آن استفاده از یک کامپیوتر ساده باشد .

خدمات یک شهرمجازی به گونه ای میبایست طراحی شود که شهروندان آن با کمترین امکانات توانایی بهره مندی از اقتصاد داخلی آن را داشته باشند و بتوانند در آن اشتغال اختصاصی و یا اشتغال گروهی داشته باشند که هم در توسعه اقتصاد خارج از دنیای مجازی و هم در اقتصاد داخلی خروجی های خاصی را کسب نمایند .

یک شهر مجازی میبایست به اقتضای سنین شهروندان خدمات ارائه دهد پس لازم به ذکر است یک شهر مجازی از محدودیت سنی برخوردار نیست ولی احراز سن در یک شهر مجازی الزامی است .

یک شهر مجازی میبایست تصویر سازی شده از یک بهشت خیالی در واقعیت مجازی باشد چرا که با ساخت بهشت خیالی توانایی اجرای بهشت واقعی در دنیای فیزیک امکان پذیر است .

شهر مجازی می‌تواند یک مکتب بزرگ در عرصه علوم و فنون دنیای مدرن باشد و در این راستا اشتغالزایی متفاوتی را ارائه دهد و پایه دانش محور خود را از سنین کم توسعه دهد .

یک شهر مجازی میبایست مطابق با یک دنیای فیزیکی حریم خصوصی شهروندان را رعایت نماید و از هرگونه نفوذ به حریم خصوصی جلوگیری نماید چرا که این ساختار میبایست شاهد رضایت شهروندان باشد نه عدم رضایت .

در یک شهر مجازی تفاوت علم میبایست مشاهده شود و توسعه دهندگان یک شهر میبایست در جایگاه های تکثیر پذیر قرار گیرند تا بتوانند زنجیره منسجم سازی خدمات را یکپارچه سازند .

یک شهر مجازی باید بتواند در دنیای فیزیک تامین کننده نان باشد و با سرمایه شهروندان اقتصادی متفاوت را برای هر سرمایه گذار ثبت و قابل استخراج سازد .

یک شهر مجازی میبایست دارای ارز داخلی منحصر به فرد و پشتیبان ارزهای خارجی باشد و قابلیت تعامل میان ارزهای خارجی را دارا باشد .

یک شهر مجازی میبایست از انتقادات ، پیشنهادات و طرح های توسعه حمایت مستقیم کند و در این راستا از رای عمومی بر پایه حد تاثیر استفاده نماید .

شهر مجازی متاورسی می‌تواند سلسله سازمانی ساختار یافته متناسب با رضایت مرکزی داشته باشد چرا که مرکز ساختار با چرخه رضایت می‌تواند تمدن و فرهنگ را به سمت مثبت نگری ، مهربانی و کمک به یکدیگر توسعه دهد .

یک شهر مجازی نباید محدودیت لایه ای داشته باشد و میبایست لایه های ساختار شکن در توسعه جامعه مدرن ایجاد نماید و این ساختار متناسب با رضایت جامعه باشد و رای ریزی عمومی باشد .

در یک شهر مجازی میبایست قابلیت عرضه متناسب با درخواست متقاضی توسعه یابد و محصولات مجازی و فیزیکی در حوضه ثبت سهولت یابد .

تنها ساختار منسجم بر پایه خدمات شهروندی به جامعه جهانی و در دنیای شهر مجازی متاورس را می‌توان به « METARGB » که به عنوان اولین متاورس ایران و قدرتمند ترین متاورس در جامعه جهانی اشاره کرد .

کسب اطلاعات در خصوص زمان آزاد سازی در لینک رنگ | متاورس رنگ میتوانید مشاهده کنید .

ناشناس ارسال نظر جدید می 23, 2022
مریم لامعی اظهار نظر کرد

درود
متارنگ ساختاری فوق حرفه ای دارد و بنده نسبت به توضیحات شما به این نتیجه رسیدم و اما سوالی هم داشتم .
چگونه میتوان دنیای مجازی را مدیریت کرد که احساست انسان ها در آن به یکدیگر منتقل شود و یک شخص بتواند در شهر مجازی عاشق شخص دیگری شود و در فیزیک و مجازی ازدواج کنند ؟
به نظر شما راهکاری در حال حاضر در این خصوص برنامه ریزی شده است ؟

حسین قدیری اظهار نظر کرد

سلام خانم لامعی دنیای مجازی درآینده ای نچندان دور با استفاده از تکنولوژی حسگرهای عصبی می‌تواند خروجی های موجود در دنیای فیزیک را بدون وجود شخصیت فیزیک منتقل و انسان ها را غرق در خود کند .
دنیای مدرن برپایه تکنولوژی هوش مصنوعی و حسگرهای درصورتی که با هدف بهبود عملکرد بشر ایجاد شود خروجی مثبتی دارد ولی درصورتی که با سیست های پست پرده در اختیار جوامع قرار گیرد دنیای مدرن برده داری ایجاد و خروج از آن سخت و درصورتی که غرق در آن شوید غیرممکن خواهد بود .
درخصوص ایجاد حس در محیط مجازی برای دست یابی به احساسات دوطرفه در حال حاضر توسط کشورهای پیش رو درنمونه هایی تولید و در اختیار عموم قرارگرفته است مانند دستکش ها و چندین ابزار دیگر .
کشورهایی که بتوانند حسگرهای باکیفیتی را تولید کنند در آینده ای نچندان دور اقتصاد بسیار کلانی را در چرخه خود قرار خواهند داد .

سلام آقای قدیری لطفا تعرفه مشاوره رو پایین بیارید بنده درخصوص تاسیس فروشگاه در متاورس نیاز به مشاوره شما دارم .
البته منظورم مشاوره از طریق دانشگاه متاورس هست که از لینک زیر با شما آشنا شدم با تشکر .
https://uni.irpsc.com/member/hossein-qadiri/

حسین قدیری اظهار نظر کرد

سلام و درود بر شما تعرفه ثابت میباشد با عرض پوزش .

علی اظهار نظر کرد

درود بر شرف شما عزیزان که برای ساخت آینده جوونا قدم برمیدارید .

گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 7 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها11383 times
  • پاسخ ها7 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات