کود موردنیاز درخت آووکادو چیست؟

5

1aa264ab98efdca2d14d41e7b595c77859178828 147 - کود موردنیاز درخت آووکادو چیست؟

کود موردنیاز درخت آووکادو چیست؟

چه کود هایی برای درخت ااووکادو مناسب است

ناشناس سوال پاسخ داده شده فوریه 2, 2022
گذاشتن نظر
1
کریمی (anonymous) 1 نظر

سلام ، آیا شما تا به حال خودتان این ترجمه را مطالعه فرموده اید که آن را نشر داده اید ؟واقعا انسان از خواندن این متن چیزی متوجه نمیشه ،

حسین قدیری ارسال نظر جدید آگوست 13, 2022

پوزش از شما محتوا از منابع خارجی بارگذاری شده است و ترجمه آن ضعیف است شرمنده دوست گرامی .

گذاشتن نظر
0

کود موردنیاز درخت آووکادو چیست؟

به گفته دانشگاه فلوریدا IFAS Extension ، درختان آووکادو (Persea americana) در مناطق مقاوم در برابر بوته های گیاهان وزارت کشاورزی ایالات متحده مقاوم هستند و از نظر کود نیاز زیادی ندارند. ایالت برنامه دانشگاه کالیفرنیا تلفیقی آفات مدیریت نشان می دهد که اغلب، آووکادو نیاز به طور منظم، برنامه های کاربردی نور نیتروژن است. مصرف زیاد نیتروژن ممکن است ریشه های کم عمق این درختان را بسوزاند. نیازهای تغذیه ای درخت با بالغ شدن و تغییر مواد مغذی خاک و pH تغییر می کند.

اصلاح خاک قبل از کاشت

درختان آووکادو به pH خاک 7.0 یا کمتر نیاز دارند. شما باید قبل از کاشت درخت ، با استفاده از کیت تست یا متر سنجی که از یک مهد کودک یا مرکز باغ خریداری شده است ، pH خاک خود را آزمایش کنید.

اگر شما کشف کنند که خاک خود را قلیایی است، شما می توانید مواد آلی مانند خزه خزه ذغال سنگ نارس به بهبود زهکشی خاک و به تدریج اسیدی خاک را در همان زمان با توجه به ترکیب، دانشگاه کالیفرنیا فرمت تعاونی . به ازای هر 2/2 پوند پیت ماس ​​sphagnum که به 1 متر مربع خاک اضافه می کنید ، pH خاک یک واحد کاهش می یابدد.
کود برای درختان جوان

هنگامی که آن را کاشتید ، در سال اول سه بار درخت آووکادو خود را بارور کنید – یک بار در اواخر زمستان یا اوایل بهار ، یک بار در نیمه تابستان و یک بار در پاییز. درخت شما در زمستان خاموش خواهد شد و نباید بعد از اواخر پاییز آن را کود دهید.

هر کاربرد کود نیتروژن باید به 1 قاشق غذاخوری کود پخش شده یا پاشیده شده روی خاک اطراف درخت باشد. هر بار مصرف کود را با یک آبیاری عمیق و کامل دنبال کنید.
کود برای درختان بالغ

کودهای درختان بالغ را با نیتروژن بارور کنید همان استراتژی هایی که برای کوددهی درختان جوان استفاده می کنید ، کود دهید اما مقدار نیتروژن را هر ساله افزایش دهید. ایالت برنامه دانشگاه کالیفرنیا تلفیقی آفات مدیریت با استفاده از 1/4 پوند از نیتروژن، به سه برنامه های کاربردی تقسیم می شوند، در سال دوم رشد نشان می دهد. در سال سوم ، درخت آووکادو به 1/2 پوند نیتروژن نیاز دارد.

مقدار نیتروژن مورد استفاده برای بارور سازی درخت آووکادو هر سال 1/4 پوند رشد می کند تا زمانی که از یک پوند کود استفاده کنید ، که به سه کاربرد تقسیم شده است. این حداکثر کودی است که باید برای کوددهی هر درخت آووکادوی بالغ استفاده کنید.

مدیریت کمبود آهن

اگر در حال پرورش درخت آووکادو در خاک قلیایی هستید ، حتی اگر خاک را به طور آزاد با پیت ماس ​​sphagnum اصلاح کنید ، pH خاک یک یا دو سال طول می کشد تا خود را تنظیم کند. در ضمن ، درخت آووکادو شما به محلول پاشی مکمل های آهن کلاته احتیاج دارد . شما می دانید که آیا درخت آووکادو از کمبود آهن رنج می برد زیرا جدیدترین برگها در رگها سبز و در حاشیه زرد هستند.

مالچ با پیت ماس ​​sphagnum به PH خاک کمک می کند و همچنین مواد مغذی خاک را تأمین می کند. با بررسی منظم PH خاک با متر خاک به شما می فهمید که مشکل pH خاک چه موقع اصلاح می شود یا به اندازه کافی.

منبع : homeguides.sfgate.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو )
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو)
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها8498 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات