کسب درآمد دلار آمریکا از متاورس

0

کسب درآمد دلار آمریکا در متاورس

‌سلام دوستان من ساحب متاورس آپلند نیستم ولی محتوای آنها را از منابع خودشون برای شما بارگذاری میکنم که مطالعه کنید و منبع را نیز ذکر میکنم . در این محتوا نوشتن که زمینی که شما میفروشید اگر به دلار قیمت بزارید با یکسری شرایط که در پایین ذکر شده میتوانید تبدیل به دلار آمریکا کنید و استخراج کنید .

جهت دریافت 4500 UPX رایگان از لینک زیر اقدام به ثبت نام در زمین های متاورس نمایید : https://r.upland.me/b9ZZ

برنامه NFT-to-USD

تا به امروز، بازیکنان بیش از 1.8 میلیون دلار از طریق معاملات ملک در Upland کسب کرده اند! همه اینها توسط برنامه NFT-to-USD ما، با حسن نیت شرکای ما در Tilia Pay، تسهیل شده است. این برنامه بازیکنان را قادر می‌سازد تا هر ملکی را مستقیماً به دلار آمریکا فهرست کنند، به این معنی که وقتی بازیکن دیگری ملک شما را خریداری می‌کند، به جای UPX، دلار آمریکا به حساب شما واریز می‌شود. در حالی که NFT به USD فقط در حال حاضر از فروش دارایی پشتیبانی می کند، برای پشتیبانی از انواع NFT ها در متاورس Upland، از جمله Legits، Block Explorers و موارد دیگر، گسترش خواهد یافت!

درخواست برای NFT به USD

همه بازیکنانی که به سطح Uplander می رسند به طور خودکار به برنامه NFT-to-USD اضافه می شوند. بازیکنان می‌توانند در اینجا درباره نحوه عملکرد آن و همچنین شرایط و محدودیت‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

استفاده از UPX برای کسب درآمد دلار آمریکا

در حالی که می توانید املاک را در بازار آزاد به دلار بخرید و بفروشید، تنها راه برای به دست آوردن املاک تازه این است که آنها را با استفاده از UPX ضرب کنید. بسیاری از بازیکنان با چیدن UPX و برش چندین ملک تازه در زمان انتشار، از نسخه‌های جدید شهر سود می‌برند. بازیکنان اغلب این دارایی ها را می گیرند و آنها را در بازار ثانویه برای USD فهرست می کنند، در نتیجه دارایی های UPX خود را به دلارهای واقعی تبدیل می کنند.

UPX برای به دست آوردن NFT

با توسعه متاورس، انواع مختلفی از NFT وجود خواهد داشت که فقط با استفاده از UPX قابل دستیابی هستند. این شامل، اما نه محدود به، Upland Legits (اشیاء سه بعدی کلکسیونی)، زیور آلات ساختار، Block Explorers، و موارد دیگر است! ابزار واقعی در UPX توانایی به دست آوردن NFT های کمیاب و منحصر به فرد و متعاقباً تجارت آن ها در بازار آزاد است. از طرف دیگر، بازیکنان می‌توانند آنها را نگه دارند و در خانه‌های بازیکنان، گالری‌ها و موارد دیگر استفاده کنند.

شرایط و ضوابط NFT به USD

1. همه شرکت کنندگان در برنامه بتای NFT-to-USD باید با شرایط و ضوابط زیر موافقت کنند:

2. موافقت با شرایط تأیید می کند که بازیکن می داند که این برنامه در نسخه بتا است. این بدان معناست که سرویس در معرض وقفه است و مکانیک ها و محدودیت های خاصی در معرض تغییر هستند.

3. بازیکنان می توانند تا 20 ملک را در یک زمان با حداکثر 10000 دلار در معاملات فردی بفروشند.

4. تا زمانی که حساب کاربری آنها حداقل 14 روز فعال نشده باشد، بازیکنان نمی توانند املاکی به ارزش بیش از 100 دلار خریداری کنند.

5. املاک نمی توانند از طریق NFT به USD برای یک دوره ثابت پس از کسب ملک فروخته شوند (از طریق ضرابخانه یا خرید در بازار ثانویه.) برای محدودیت های وضعیت Upland به زیر مراجعه کنید.

  • Uplander: 30 روز
  • حرفه ای: 14 روز
  • کارگردان: 7 روز
  • مدیر اجرایی و رئیس اجرایی: 3 روز

توجه: بازیکنان کشورهای زیر قادر به برداشت وجه از طریق PayPal نخواهند بود

  • کشورهای محدود: اوکراین، یونان و لبنان

آموزش خرید زمین مجازی در متاورس : https://faq.irpsc.com/questions/question/metavers/

UPX چیست : https://faq.irpsc.com/tags/upx/

منبع محتوا : https://www.upland.me/guides-and-tutorials/earning-usd

حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 12, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1565 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات