چگونه ملک بیشتری در آپلند بخرم؟ | اخبار متاورس

0

چگونه ملک بیشتری در آپلند بخرم؟ | اخبار متاورس

حسین قدیری پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
0

چگونه ملک بیشتری در آپلند بخرم؟

خرید ملک دیگری آسان است. شما می توانید این کار را در هر نقطه با کلیک بر روی یک ملک ضرب شده انجام دهید. در منویی که ظاهر می شود، داده های ضروری خاصی را در مورد آن ویژگی خواهید دید. برای خرید به قیمت فروشنده ، در صورت لیست، خرید را کلیک کنید، یا اگر قیمتی درج نشده است یا قیمت دیگری در نظر دارید، روی «ارائه پیشنهاد» کلیک کنید.اخبار متاورس

خرید، فروش، تجارت املاک بسته املاک و رنگ وقتی در کافی نزدیک بر روی نقشه زوم، شما خطوط بسته اموال را ببینید.

fc31ffc17f938fba7947f550c5d19552d598cd37 3 - چگونه ملک بیشتری در آپلند بخرم؟ | اخبار متاورس

 این بسته ها بر اساس آدرس های دنیای واقعی، مختصات و نسبت ها هستند. کدهای رنگ آنها چیزی در مورد آنها به شما می گوید:

  • خاکستری: اصلاح نشده (هرگز بر روی بلاک چین انجام نشده است). این املاک هرگز متعلق به آنها نبوده است، شما اساساً آنها را برای اولین بار در “منطقه خاکستری” مشخص شده ایجاد می کنید. منتینگ قیمت نعناع را از سیستم به شما می دهد. 
  • آبی روشن: متعلق به شخص دیگری است، برای فروش فهرست نشده است (اما همچنان می توانید پیشنهاد بدهید).
  • سبز تیره: متعلق به شخص دیگری است، برای فروش با قیمت فهرست شده است (شما می توانید با قیمت خرید کنید یا پیشنهاد متفاوتی ارائه دهید).
  • آبی تیره: دارایی های شما (متعلق به شما).
  • سبز روشن: خواص در “محدوده کشف” کاوشگر شما.

فرآیند خرید ملک شخص دیگری آسان است. شما می توانید این کار را در هر نقطه با کلیک بر روی یک ملک ضرب شده انجام دهید.

 در منویی که ظاهر می شود، داده های ضروری خاصی را در مورد آن ویژگی خواهید دید. برای خرید به قیمت فروشنده، اگر در لیست است، خرید را کلیک کنید، یا اگر قیمتی درج نشده است یا قیمت دیگری در نظر دارید ، روی « ارائه پیشنهاد» کلیک کنید .

  خرید ملک قبلا أنوند، آنچه که ما پاسخ ضرب ، فقط کمی پیچیده تر است.

 به یاد داشته باشید، ویژگی‌های استخراج نشده روی نقشه خاکستری هستند. برای خرید، از همان روش بالا استفاده کنید، فقط کاوشگر شما باید در مجاورت آن باشد اولین.

 هنگامی که ملکی در “محدوده کشف” کاوشگر شما قرار گرفت، سبز روشن می شود، در این مرحله می توانید برای خرید روی آن کلیک کنید. تعداد ویژگی‌های کشف‌شده توسط کاوشگر شما به رنگ سبز روشن در سمت چپ بالای آواتار ظاهر می‌شود.

 شما می توانید در هر نقطه بر روی آواتار خود کلیک کنید تا لیست کاملی از ویژگی های کشف شده را مشاهده کنید.

UPX عملکرد خواص در مرتفع حمل عملکرد سالانه در حدود 17٪ از قیمت نعناع آن است. بنابراین اگر قیمت ضرابخانه یک ملک 10000 UPX باشد ، تقریباً 1700 UPX در سال به صاحبش می دهد . اتفاقاً آن سال‌های واقعی هستند، نه «سال‌های بازی ویدیویی».

 می توانید هر چند ساعت یک بار بخشی از آن را در گوشه سمت راست بالای صفحه جمع آوری کنید. «اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید در بازی متاورس آپلند  Upland زمانی که شروع می‌کنید تنها چند UPX در هر چند ساعت کسب می‌کنید، یا اگر می‌پرسید چرا در وهله اول به این شکل کار می‌کند، به بخش Real Economy مراجعه کنید . “ ویژگی‌های خاص متناسب با مجموعه‌های خاصی هستند و پس از تکمیل، درآمدهای افزایش‌یافته دریافت خواهند کرد. اگر روی ملک کلیک کنید، می توانید محدوده درآمد را ببینید و با کلیک بر روی Boosted Earnings نیز به شما نشان می دهد که در چه مجموعه هایی قرار می گیرد.

شیلینگ بسیار شبیه به زندگی واقعی، چه چیزی در املاک و مستغلات از “به فروش” مهم تر است؟

برخی از اعضای انجمن ما به این “شیلینگ” لقب داده اند: این در اصل به معنای ارائه اموال شما به خریداران بالقوه است. این معمولاً در گروه‌های چت جامعه ما. می‌توانید به آنجا بروید تا ببینید وقتی بازیکنان این کار را می‌کنند چه شکلی است.

 مذاکره، تجارت و فروش املاک با سایر Uplanders یکی از سرگرم کننده ترین بخش های بازی ما است، پس از دست ندهید!

جهت ورود و ثبت نام در متاورس از لینک ورود به متاورس استفاده نمایید .

منبع : upme

حسین قدیری پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1139 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات