چگونه فروش هنر را با NFT شروع کنم ؟

0

چگونه فروش هنر را با NFT شروع کنم ؟

برای فروش یک NFT، باید توکن را در یک بازار فهرست کنید. برای انجام این کار، روی NFT موجود در مجموعه خود که می‌خواهید بفروشید کلیک کنید و دکمه «فروش» را پیدا کنید. با کلیک بر روی “فروش” یک صفحه قیمت ظاهر می شود که به شما امکان می دهد شرایط فروش را تنظیم کنید. شما می توانید قیمت ثابت یا حراج را انتخاب کنید.۹ شهریور ۱۴۰۰

نحوه ایجاد، خرید و فروش NFT: راهنمای آسان

توسط برایان نیبلی · 31 اوت 2021 · دقیقه مطالعه کنید

ما برای کمک اینجا هستیم! اول و مهمتر از همه، SoFi Learn تلاش می کند تا منبع مفیدی برای شما باشد که در سفر مالی خود پیمایش می کنید. ادامه مطلب

d7cd9befe838606f6d0f46306ce0a651639fcd51 3 - چگونه فروش هنر را با NFT شروع کنم ؟

 

در حالی که NFT ها از زمان راه اندازی بیت کوین در سال 2009 وجود داشته اند، بازار اخیراً شروع به کار کرده است. توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به یکی از بزرگترین دیوانه‌های کریپتو در سال‌های 2020 و 2021 تبدیل شده‌اند. فروش NFT در سال 2020 بالغ بر 95 میلیون دلار بود و تنها در نیمه اول سال 2021 فروش به نزدیک به 2.5 میلیارد دلار رسید.

مایک وینکلمن، هنرمند دیجیتال، معروف به بیپل، اخیراً یک NFT را به قیمت 69 میلیون دلار فروخته است و لیونل مسی، بزرگ فوتبال، اخیراً مجموعه NFT خود را راه اندازی کرده است. اما لازم نیست برای ایجاد یا تجارت NFT ها مشهور باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار NFT و نحوه استفاده از این دارایی های دیجیتال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

NFTs 101

NFT ها دارایی های رمزنگاری قابل جمع آوری هستند که برای نشان دادن یک آیتم دیجیتال منحصر به فرد قابل خرید، فروش یا معامله در نظر گرفته شده است.

اصطلاح “تبدیل پذیر” به چیزی اطلاق می شود که می تواند مانند آن با چیز دیگری جایگزین شود. به عنوان مثال، اسکناس دلار قابل تعویض است زیرا همه اسکناس های دلار کم و بیش یکسان هستند. بنابراین، توکن‌های غیرقابل تعویض ، آیتم‌های دیجیتالی هستند که قابل تکرار نیستند، مانند:

• اثر هنری

• موسیقی

• کلکسیون، مانند کارت های تجاری

• موارد موجود در بازی‌های ویدیویی مانند پوسته‌ها، سلاح‌ها یا آواتارها

• زمین مجازی

فرصت ها تقریبا بی پایان هستند. اکنون افراد می توانند چیزی دیجیتالی بسازند ، در شبکه بلاک چین یک مهر منحصر به فرد بر روی آن بگذارند و بدون نیاز به واسطه شخص ثالث مانند دلال هنری یا مغازه گروفروشی ، آن را به شخصی بفروشند.

توصیه می شود: رمز ارزها در مقابل سکه ها: تفاوت چیست؟

نحوه خرید توکن های NFT

از برخی جهات، تجارت توکن‌های NFT مشابه معامله با انواع دیگر ارزهای دیجیتال است . قبل از یادگیری نحوه خرید توکن های NFT، نکاتی وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد، مانند:

• قصد دارید از چه بازاری استفاده کنید؟

• برای تامین مالی کیف پول کریپتو و خرید به کدام ارز دیجیتال نیاز است ؟

• آیا NFT هایی که می خواهید بخرید فقط در یک زمان مشخص در دسترس هستند؟

برخی از NFT ها فقط در پلتفرم های خاصی در دسترس هستند. برای مثال، شخصی که می خواهد یک بسته کارت های معاملاتی مجازی NBA Top Shot بخرد، باید یک حساب در NBA Top Shot باز کند و یک کیف پول Dapper ایجاد کند.

سپس خریدار کیف پول خود را با استیبل کوین USDC یا هر تعداد گزینه ارز فیات پشتیبانی شده تامین می کند. پس از آن، یک خریدار باید منتظر بماند تا بسته کارتی به فروش برسد و یک بسته را بخرد.

قطره های NFT به روشی محبوب برای فروش NFT به خریداران مشتاق تبدیل شده است. سقوط هایی مانند این اغلب به کاربران نیاز دارد که قبل از حذف، ثبت نام کنند و حساب های خود را تامین مالی کنند تا پس از کاهش NFT، فرصت خرید خود را از دست ندهند.

قطره ها می توانند در عرض چند ثانیه به فروش برسند، بنابراین آماده بودن قبل از زمان می تواند بسیار مهم باشد. البته، پلتفرم‌های NFT و NFT دیگری نیز وجود دارند که از قطره‌ها استفاده نمی‌کنند. مهمترین چیزهایی که باید در هنگام تعمق در مورد “چگونه توکن های NFT بخریم” در نظر داشته باشید این است که از چه کیف پولی استفاده کنید، از کدام ارز دیجیتال استفاده کنید و از چه پلتفرمی استفاده کنید.

رمز ارز را در چند دقیقه بخرید! پس از اولین تجارت رمزنگاری خود
تا 100 دلار بیت کوین دریافت
کنید. *

تجارت را شروع کنید

نحوه ایجاد هنر NFT

در مورد کسانی که علاقه ای به یادگیری نحوه خرید توکن های NFT ندارند و در عوض می خواهند توکن های خود را بسازند، چطور؟ ایجاد یک اثر هنری NFT نسبتاً ساده است و نیازی به دانش عمیق صنعت کریپتو ندارد.

قبل از شروع، یک سازنده باید بفهمد که در کدام بلاک چین می‌خواهد NFT‌های خود را صادر کند. اتریوم محبوب ترین سرویس بلاک چین برای این منظور در حال حاضر است، اما انواع بلاک چین های دیگر در حال افزایش محبوبیت هستند، مانند:

• کیهان (ATOM)

• چای

• پولکادوت

• ترون (TRX)

• جریان توسط Dapper Labs

• زنجیره هوشمند بایننس

هر بلاک چین استاندارد توکن NFT، بازارها و خدمات کیف پول منحصر به فرد خود را دارد. به عنوان مثال، اگر کسی بخواهد توکن های NFT را در زنجیره هوشمند بایننس ایجاد کند، معامله گران تنها می توانند از آن NFT ها در پلتفرم هایی استفاده کنند که از دارایی های زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کنند. بنابراین، آنها نمی توانند آنها را در یک بازار NFT مانند OpenSea که بر اساس اتریوم است، بفروشند.

از آنجایی که اتریوم متداول ترین اکوسیستم NFT است، بیایید به آنچه برای ایجاد یک NFT جدید در بلاک چین اتریوم نیاز است نگاه کنیم . ابتدا، یک خالق NFT به یک کیف پول اتریوم نیاز دارد که از ERC-721، استاندارد توکن NFT اتریوم پشتیبانی کند. برخی از کیف پول هایی که واجد شرایط هستند عبارتند از Coinbase Wallet، MetaMask، Trust Wallet، Enjin و D’Cent.

یک خالق NFT همچنین به توکن های اتر (ETH) به ارزش 50 تا 100 دلار نیاز دارد. کسانی که از کیف پول Coinbase استفاده می کنند می توانند ETH را از Coinbase با دلار آمریکا یا یک ارز فیات دیگر خریداری کنند. سایر کاربران باید ETH را از یک صرافی رمزنگاری خریداری کنند و آن را به کیف پولی که در مرحله قبل تنظیم کرده‌اند ارسال کنند.

نحوه ایجاد هنر NFT: با استفاده از یک بازار

پس از ایجاد یک کیف پول و تامین مالی آن با ETH، نوبت به انتخاب یک پلتفرم می رسد. انواع پلتفرم‌های متمرکز بر NFT به کاربران اجازه می‌دهند کیف پول‌های خود را به هم متصل کرده و تصاویر یا فایل‌هایی را که می‌خواهند به NFT تبدیل کنند، آپلود کنند.

برخی از بازارهای محبوب NFT در اتریوم عبارتند از:

• ضرابخانه

• راریبل

• دریای آزاد

این سه بازار همه دارای یک دکمه “ایجاد” هستند که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. بیایید به نحوه کار در OpenSea نگاه کنیم.

با کلیک بر روی “ایجاد” به صفحه ای می روید که از شما می خواهد به کیف پول مبتنی بر اتریوم شما متصل شوید. پس از وارد کردن رمز کیف پول طبق درخواست، کیف پول به بازار متصل می شود. ممکن است مجبور شوید پیامی را در کیف پول اتریوم آنها امضا کنید تا ثابت کنید آنها مالک آن هستند.

بعد، ماوس را روی دکمه «ایجاد» نگه دارید و «مجموعه‌های من» را انتخاب کنید. سپس روی دکمه آبی «ایجاد» کلیک کنید. پنجره ای باز می شود که به شما امکان می دهد تصویر یا فایلی را که می خواهید به NFT تبدیل کنید آپلود کنید. نام خود را اضافه کنید و توضیحی بنویسید. اساسا، شما در حال ایجاد یک پوشه هستید که می توانید NFT هایی را که ایجاد می کنید در آن قرار دهید.

پس از اختصاص یک تصویر برای مجموعه، در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود. سپس باید با انتخاب نماد مداد در بالا سمت راست، یک تصویر بنر اضافه کنید.

در این مرحله، می توانید شروع به ایجاد NFT کنید. روی “افزودن آیتم جدید” کلیک کنید و یک پیام را با کیف پول خود امضا کنید. سپس به پنجره جدیدی خواهید رسید که در آن می توانید موردی را که می خواهید به یک NFT تبدیل کنید، اعم از صدا، تصویر یا GIF آپلود کنید.

در OpenSea و پلتفرم‌های مشابه، کاربران همچنین می‌توانند ویژگی‌های خاصی را اضافه کنند تا NFT‌های خود را منحصربه‌فردتر کنند. همچنین می توانید محتوای ویژه ای را اضافه کنید که فقط توسط خریدار باز شود. این می تواند شامل مواردی مانند کدهای تخفیف یا رمزهای عبور باشد که به خریداران امکان دسترسی به خدمات خاصی را می دهد.

پس از اتمام کار، با کلیک بر روی “ایجاد” در پایین صفحه و امضای یک پیام کیف پول دیگر، تایید می کند که NFT خود را ایجاد کرده اید. سپس توکن در مجموعه شما نمایش داده می شود.

نحوه فروش NFT

پس از خرید NFT، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را HODL کنید یا آن را بفروشید. برای فروش یک NFT، باید توکن را در یک بازار فهرست کنید. برای انجام این کار، روی NFT موجود در مجموعه خود که می‌خواهید بفروشید کلیک کنید و دکمه «فروش» را پیدا کنید. با کلیک بر روی “فروش” یک صفحه قیمت ظاهر می شود که به شما امکان می دهد شرایط فروش را تنظیم کنید. شما می توانید قیمت ثابت یا حراج را انتخاب کنید.

NFT ها معمولاً برای توکن های ETH یا ERC-20 فروخته می شوند . با این حال، برخی از پلتفرم‌ها فقط به شما اجازه می‌دهند که با توکن اصلی بلاک چین خود بفروشید.

سازندگان NFT همچنین می‌توانند هر بار که کسی توکن‌های خود را به فرد جدیدی می‌فروشد، برای آثار هنری خود حق امتیاز کسب کنند. در OpenSea، این را با کلیک کردن روی دکمه «ویرایش» و استفاده از گزینه برنامه‌نویسی حق امتیاز در یک NFT تنظیم می‌کنید. شما حق امتیاز را از طریق انواع توکن های ERC-20 دریافت خواهید کرد. وقتی سازندگان آن گزینه را انتخاب کردند، به‌طور خودکار از طریق قراردادهای هوشمند، حق امتیاز دریافت می‌کنند.

منبع : sofi

حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 23, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1144 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات