چه کودی مناسب گیاه آجوکا است؟

1

e1642006d375075840603a865bc2c17c583f6205 290 - چه کودی مناسب گیاه آجوکا است؟

چه کودی مناسب گیاه آجوکا است؟

چه کودی مناسب گیاه آکوجا است و نحوه کود دهی به آن چگونه است

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

چه کودی مناسب گیاه آجوکا است؟

وقتی به دنبال چیزی جذاب برای پر کردن سریع یک منطقه بزرگ هستید ، نمی توانید با ajuga ( Ajuga reptans ) که به آن گیاه گلیم فرش نیز می گویند اشتباه بروید . این گیاه همیشه سبز خزنده به سرعت مناطق خالی را پر کرده و علفهای هرز را از بین می برد در حالی که رنگ شاخ و برگ استثنایی را اضافه می کند و شکوفا می شود. همچنین برای کنترل فرسایش خوب است. گلهای گیاهان گل مینا به طور معمول مایل به آبی تا بنفش هستند اما به رنگ سفید نیز یافت می شوند. و علاوه بر شاخ و برگ سبز سنتی ، این پوشش زمینی همچنین می تواند منظره با شاخ و برگ خیره کننده مسی یا بنفش را نیز فراهم کند و آن را برای افزایش علاقه در طول سال عالی می کند. حتی یک فرم متنوع نیز موجود است

در حال رشد Ajuga Bugleweed

پوشش زمینی Ajuga از طریق دونده ها پخش می شود و به عنوان عضوی از خانواده نعناع ها ، بدون مراقبت های مناسب می تواند از کنترل خارج شود. با این حال ، هنگامی که در مکان های استراتژیک قرار می گیرد ، رشد سریع و ویژگی تشک شکل می تواند پوشش فوری را فقط با چند گیاه فراهم کند. یکی از راه های خوب نگه داشتن این جواهر در مرز این است که تخت باغچه خود را با لبه محصور کنید. راه دیگری که به نظر من مفید است ، کاشت گیاهان جوانه در منطقه ای تا حدودی آفتابی است. Ajuga به طور معمول در مکان های سایه دار رشد می کند اما در آفتاب به همان خوبی رشد می کند ، البته با سرعت کمتری ، و کنترل آن را بسیار آسان تر می کند. این گیاه همچنین خاک نسبتاً مرطوب را دوست دارد اما به طور قابل توجهی سازگار است و حتی کمی خشکسالی را تحمل خواهد کرد.

مراقبت از گیاهان Bugle فرش
گیاهان جوانه پس از تاسیس ، به مراقبت کمی احتیاج دارند. تا زمانی که واقعاً خشک نباشد ، اوجگا معمولاً می تواند با بارندگی طبیعی خود را حفظ کند و نیازی به کوددهی این گیاه نیست. البته اگر در آفتاب قرار داشته باشد ، ممکن است نیاز باشد که بیشتر اوقات آن را آبیاری کنید. این خود کاشت است ، بنابراین اگر شما هیچ پنجره بازشو غیر منتظره ای نمی خواهید ، قطعاً بن بست به شما کمک خواهد کرد. حذف بعضی از دونده ها به صورت دوره ای نیز می تواند به حفظ این سطح زمین کمک کند. تغییر مسیر دوندگان نیز آسان است. نگران نباشید ، آنها را بلند کرده و در مسیر درست قرار دهید تا آنها را دنبال کنند. همچنین می توانید دونده ها را برش داده و در جای دیگر بکارید. تقسیم بندی ممکن است هر چند سال یکبار در بهار برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و پوسیدگی تاج لازم باشد.
ajuga 400x267 - چه کودی مناسب گیاه آجوکا است؟

منبع : www.gardeningknowhow.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) گیاه آجوکا :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) گیاه آجوکا :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) گیاه آجوکا :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1394 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات