چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

4

شرح:چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

مسابقات اینترنتی

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح:چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

بسیاری از ما می دانیم که SEO می تواند روشی درخشان برای ایجاد ترافیک برای یک وب سایت باشد.

با این حال ، برای برخی از ما ، بهینه سازی موتور جستجو ممکن است  تنها وسیله ترافیک ما باشد و نتایج جستجو را افزایش دهد.

این می تواند چیز بدی باشد.

ضروری است که بدانید چگونه می توانید ترافیکی را که به وب سایت شما می آید متنوع کنید و کاملاً به بهینه سازی موتور جستجو اعتماد نکنید. در غیر این صورت ، اگر منبع اصلی ترافیک شما را از کار بیندازد ، این می تواند به معنای پایان کار شما باشد.

در این پست ، ما قصد داریم نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید ترافیک ارسال وب سایت و وبلاگ را افزایش دهید بدون اینکه فقط به SEO اعتماد کنید.

ما انواع استراتژی ها را که می توانید در حال حاضر اجرا کنید و همچنین نحوه بهینه سازی هر منبع ترافیک را بررسی خواهیم کرد.

در پایان این پست ، خیالتان راحت خواهد بود که باید بدانید وب سایت شما فقط به دلیل تغییر الگوریتم گوگل خراب و سوزانده نخواهد شد.

شروع کنیم!

آیا همه ترافیک برابر است؟
قبل از شروع ، من فقط می خواهم به شما یادآوری کنم که همه بازدیدهای وب سایت شما برابر نیست. شما ترافیک وب با کیفیت بالا می خواهید.

ترافیک با کیفیت بالا که به صورت لیزری هدف گذاری شده است ، ROI بهتری نسبت به ترافیکی که ایجاد نمی کند ، تولید می کند.

حال اگرچه ممکن است واضح به نظر برسد ، اما این چیزی است که به راحتی می توان از آن عبور کرد وقتی که می خواهید به وب سایت خود مراجعه کنید.

اعداد پرترافیک می تواند چیز خوبی باشد ، اما اگر ترافیک هدفمند نباشد ، این اعداد فقط معیارهای باطل هستند.

این موضوعی است که باید بخاطر بسپارید زیرا ما موضوع  افزایش بازدید سایت شما را بررسی می کنیم .

1000 بازدید غیر هدفمند همان 100 بازدید هدفمند نیست که برای هدایت ترافیکی که به فروش می رساند کار می کند. یک بستر رسانه اجتماعی ممکن است ترافیک وب ایجاد کند اما ممکن است از کیفیت بالایی برای وب سایت شما برخوردار نباشد.

Yotpo داده های  65 میلیون سفارش خرده فروشی الکترونیکی را با ارزش معامله 2 میلیارد دلار از 120،000 بازرگان تجارت الکترونیکی جمع آوری کرد تا مهمترین منابع ترافیک وب سایتهای تجارت الکترونیکی را تعیین کند.

1 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

Social 6٪ مناسب و معقول را نشان می دهد ، اما در بازی کلی هنوز یک بازیکن کوچک است. Direct و Search به ترتیب 40٪ و 34٪ را نشان می دهند که ارزش بیشتری را نشان می دهد.

در تحلیلی دیگر ، پالس تجارت الکترونیکی قابل توجه  کسورا  سفارشات تجارت الکترونیکی را از طریق کانال لیست کرده است.

این یک جمع آوری داده است که برای برخی از محبوب ترین وب سایت های تجارت الکترونیکی که فروش را برانگیخته اند ، رسانه یا منابع ترافیکی را نمایش می دهد.
ترافیک ارگانیک ، CPC و ایمیل بیشترین خرید از طریق تجارت الکترونیکی را به همراه داشته است. سهم اجتماعی فقط 1.1٪ بوده است. این بدان معناست که جستجو و تبلیغات آنلاین می تواند بازدید با کیفیت بیشتری را به سمت فروشگاه های تجارت الکترونیکی سوق دهد.

موثرترین ترافیک وب سایت نه تنها علاقه قبلی به خدمات یا محصول شما دارد بلکه در حال جستجو برای یک راه حل مشابه است و آماده هزینه است.

در این مرحله ، احتمالاً فکر می کنید ، “آیا من حتی به حضور در شبکه های اجتماعی نیاز دارم؟”

باور نکردنی ، شما انجام می دهید. اگر موتورهای جستجو بهترین منبع ترافیک هدفمند برای یک سایت تجارت الکترونیکی باشند ، لزوماً برای یک شرکت رسانه ای نتیجه یکسانی ندارند.

بسته به مشخصات مخاطب شما و صنعتی که در آن فعالیت می کنید ، شبکه های اجتماعی ممکن است بیشترین فروش را برای تجارت شما به همراه داشته باشند. من خودم طی 3 ماه بیش  از 300 هزار دلار از اینستاگرام درآمد کسب کردم . تجربه من می گوید که رسانه های اجتماعی می توانند با استراتژی مناسب ، منبع بزرگی از ترافیک هدفمند باشند.

به عنوان مثال ، نیروگاه رسانه توزیع شده دیجیتالی BuzzFeed برای جمع آوری ترافیک وب گسترده به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و دیگران متکی است. ترافیک اجتماعی آن  5 برابر بیشتر  از ترافیک جستجوی آن است.

و بیشتر آن هدفمند است. زیرا هدف اصلی BuzzFeed دستیابی به مخاطبان هزاره (که اساساً در شبکه های اجتماعی زندگی می کنند) است. آنها می توانند با ارائه محتوای شایسته اشتراک ، ترافیک واجد شرایط را به وب سایت خود برسانند.

س askال می کنید که چگونه ترافیک اجتماعی به BuzzFeed کمک می کند تا درآمد کسب کند؟

خوب ، مدل درآمد اصلی BuzzFeed تبلیغات بومی است. با فروش تبلیغات بومی متناسب با محتوای سرمقاله آن (فیلم ها ، آزمونها ، پست ها و …) به مارک هایی که می خواهند به هزاره برسند ، درآمد کسب می کند. محتوا پس از آن  بر روی من اجتماعی توزیع قطر که در آن طرفداران Buzzfeed به را تقویت رسیدن به آن.

استفاده از ابزاری مانند InVideo می تواند به شما کمک کند فیلم های بسیار خوبی ایجاد کنید که می تواند در کانال های رسانه های اجتماعی توزیع شود و باعث ایجاد زمزمه و آگاهی شود

آسانسورهای قصد خرید نشان می دهد که مدل تبلیغات اجتماعی BuzzFeed برای مارک ها کار می کند. و وقتی محتوا از طریق دهان به دهان مخاطبان بیشتری می رسد ، حتی بهتر عمل می کند.

تمام این اطلاعات باعث می شود که جنگ شخصی بین منابع اجتماعی و منابع دیگر ترافیکی احمقانه به نظر برسد. در نهایت ، چندین کانال می توانند پای را به اشتراک بگذارند. در حالیکه بازدید کوتاه مدت می تواند درآمد یک سایت را در کوتاه مدت افزایش دهد ، بازدید اجتماعی و جستجو برای موفقیت طولانی مدت آن بسیار مهم است.

همیشه از خود س askال کنید که با انجام هر یک از پیشنهادهای زیر ، می توان برای انجام هر منبع ترافیکی که در مورد آن بحث می کنیم ، هدف دیگری را انجام داد.
تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین می توانند بلافاصله صدها ، اگر نه هزاران کلیک روی وب سایت شما ایجاد کنند.

بعلاوه ، با ظاهر شدن و نوآوری مرتب یک آگهی تبلیغاتی و بستر رسانه های اجتماعی ، تبلیغات خود را در مقابل افراد مناسب از هر زمان دیگری آسان تر می کند.

در حقیقت ، اثربخشی تبلیغات آنلاین بسیار زیاد است ، به طوری که در انگلیس ، هزینه تبلیغات دیجیتال در سال گذشته 17.3٪ افزایش یافته است   (مانند مشابه) – بیشترین افزایش از 38٪ جهش در سال 2007 – به 15.74 میلیارد دلار (10.30 میلیارد پوند)

با این حال ، اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات آنلاین از طریق موتورهای جستجو ترافیک ایجاد کنید ، مهم است که بدانید که پیش از این ، چگونه می خواهید از این ترافیک درآمد کسب کنید.

احتمال دارد که شما یک گود بی پول ندارید ، بنابراین بستر رسانه ای شما باید موثر باشد. اگر می خواهید در طولانی مدت تبلیغات خود را ادامه دهید ، باید راهی برای تولید ROI از تبلیغات خود پیدا کنید.

به یاد داشته باشید – در صورت اجرای یک کمپین تبلیغاتی ، اگر نتوانید از وب سایت خود سود کسب کنید ، ترافیک معنی ندارد.

این چالش بزرگ را می توان به دو ماده جداگانه تقسیم کرد.

تبلیغ چیزی که مردم می خواهند اولین ماده تشکیل دهنده آن است. و ، ایجاد تبلیغات با کیفیت بالا که افراد مناسب را به کلیک بر روی آنها ترغیب می کند ، دومین مورد است.

نمی توانیم در مورد تبلیغ کالایی که مردم در اینجا می خواهند صحبت کنیم ، اما می توانیم به طور خلاصه ایجاد تبلیغات با کیفیت بالا که در موتورهای جستجو یا در یک بستر رسانه های اجتماعی کار می کنند را پوشش دهیم.

به طور کلی ، دو چیز وجود دارد که باید هنگام ایجاد تبلیغات به آنها اعتراف کنید – هدف قرار دادن تبلیغ و طراحی خود آگهی.

طراحی یک تبلیغ شامل کپی و تصویر است. اگر می خواهید در طراحی تبلیغاتی که باعث ایجاد کلیک می شود بهتر شوید ، برخی از تبلیغاتی را که رقبای شما در آن نمایش می دهند مطالعه کنید.

به طرز حیرت انگیزی ، ابزارهایی که به شما اطلاعات تبلیغات رقبای خود را می دهند ، در دید ساده پنهان هستند.

به عنوان مثال ، اگر روی پیکان رو به پایین موجود در گوشه بالا سمت راست تبلیغات Newsfeed در فیس بوک کلیک کنید و “چرا این را می بینم؟” را انتخاب کنید. یعنی آخرین گزینه ، شما بینشی خواهید یافت که رقبایتان چگونه مردم را هدف قرار می دهد.

5 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

در آگهی فوق ، می توانید ببینید که JetBlue Airways چه کسانی را هدف قرار داده است – افرادی که اطلاعات تماس خود را از طریق Facebook در اختیار شرکت قرار داده اند.

بینش می تواند براساس جمعیت ، علایق یا جغرافیا باشد – و می تواند کاملاً دقیق باشد.

کار دیگری که می توانید انجام دهید مشترک شدن در لیست ایمیل رقبا هستید. پس از انجام این کار ، به لیست مخاطبان سفارشی آنها در فیس بوک اضافه می شوید ، کمپانی هایی که از آنها برای اهداف جدید استفاده می کنند.

بنابراین ، هنگامی که در میان آن مخاطبان قرار گرفتید ، خواهید دید که بیشتر تبلیغات رقبای خود را در Facebook Newsfeed خود مشاهده می کنید.

علاوه بر این ، با کلیک بر روی دکمه “این تبلیغ مفید است” همچنین می توانید به فیس بوک بگویید که علاقه مند به دیدن انواع خاصی از تبلیغات هستید.

این تبلیغات را مطالعه کنید و ببینید آیا می توانید با استنباط از نتیجه کار ، از موفقیت آنها الگوبرداری کنید.

برای نگه داشتن برگه های تبلیغات PPC رقبا ، توصیه می کنم از یک ابزار جاسوسی PPC استفاده کنید – موارد بسیاری در دسترس است. اگر به دنبال گزینه ای رایگان هستید ، به  Moat  ضربه بزنید. این مجموعه عمیق از تبلیغات PPC را از تبلیغ کنندگان ارائه می دهد و همچنین نشان می دهد که آخرین تبلیغ خاصی از کجا دیده شده است.

اما اگر می خواهید حفاری های عمیق تری انجام دهید ،  WhatRunsWhere  می تواند بهترین شرط بندی شما باشد. این به شما اطلاعاتی در مورد نه تنها قرار دادن آگهی ها ، بلکه همچنین تبلیغات PPC رقبا و همچنین کانالهای رسانه ای آنها فراتر از AdWords می دهد.

اگر گزینه های بیشتری برای ردیابی تبلیغات رقبای خود می خواهید ، منبع زیر را بررسی کنید:

9 ابزار پرداخت به ازای هر کلیک که به شما در انجام کلمات کلیدی ، رونوشت آگهی و تجزیه و تحلیل سود کمک می کنند

شما همچنین می توانید چیزی را که به عنوان یک پرونده کش رفتن شناخته می شود ایجاد  کنید که در اصل رکورد تبلیغات چشم نوازی است که باعث شده شما اقدامی انجام دهید.

هدف گذاری به افرادی که تبلیغات از طریق بهینه سازی موتور جستجو نشان داده می شوند اشاره دارد.

هر بستر تبلیغاتی شکل خاص خود را برای هدف گذاری دارد و شما باید  پیش از موعد برخی از تکالیف  را در سیستم عامل انتخابی خود انجام دهید.

خوشبختانه با هدف نوآوری هایی مانند ” Lookalike Audiences ” ، هدف قرار دادن تبلیغات شما بسیار راحت تر از گذشته است.

image3 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

به عنوان مثال ، بیایید فرض کنیم یک بخش از مخاطبان شما (از پنج یا شش مورد) بهتر از سایرین تبدیل می شوند. نمی توانید دلیل آن را بفهمید ، اما نمی توانید اعداد را نیز انکار کنید.

مخاطبان جذاب به شما امکان می دهند از آن مخاطب با بالاترین میزان تبدیل ، یک کلون بسازید تا فیس بوک بتواند تبلیغات را به افراد بیشتری شبیه به آنها تحویل دهد. همچنین می توانید درصدی (مانند 1٪ ، 5٪ یا 10٪) و کشور را انتخاب کنید تا به فیس بوک بگویید مخاطب چقدر دقیق یا باریک تعریف شده است.

اگر وب سایت شما موضوعات متنوعی را پوشش می دهد ، می توانید مخاطبان خود را با استفاده از ویژگی ‘Custom Audience’ در مدیر تبلیغات Facebook تقسیم بندی کنید. این کمک می کند تا از هدر دادن هزینه تبلیغات برای تبلیغ سایت خود برای برخی از افراد که علاقه مند به موضوعات خاص نیستند جلوگیری کنید.
بنابراین ، اگر یک پست وبلاگ در مورد اینستاگرام منتشر کنم ، ممکن است بخواهم تبلیغات من فقط به کسانی برسد که قبلاً پست های مربوط به این موضوع را خوانده اند.

برای رسیدن به هدف خود ، یک مخاطب سفارشی وب سایت برای افرادی ایجاد می کنم که از صفحات مربوط به اینستاگرام با کلمات کلیدی مرتبط با موضوع در URL بازدید می کنند.

6 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

پس از ایجاد مخاطب سفارشی ، می توانم از فیس بوک بخواهم تبلیغات من را نشان دهد که در 30 روز گذشته از صفحات وب خاصی در وب سایت من بازدید کرده اند (حداکثر مدت زمان 180 روز).

چرا وقتی می توانید فقط از گزینه های هدفمند پیش فرض فیس بوک استفاده کنید ، باید از این همه دردسر عبور کنید؟

دو دلیل

اول ، کمپین های تبلیغاتی که مخاطبان سفارشی را هدف قرار می دهند در امتیاز مرتبط بودن فیس بوک به خوبی عمل می کنند. این معیار اندازه گیری میزان مناسب تبلیغ شما برای مخاطبان هدف شما است. هرچه این امتیاز بیشتر باشد ، انتظار بیشتری برای بازدید خواهید داشت (و CPC پایین تر نیز).

آزمایش AdEspresso  این را عملا ثابت کرد. این شرکت تبلیغات و تبلیغات دقیق یکسانی را به دو مخاطب متفاوت ارائه داد.

یکی مبهم هدف قرار گرفت ، در حالی که مخاطب سفارشی برای دیگری استفاده می شد. نتایج حیرت انگیز متفاوت بود.

  • مخاطب مبهم: 0.142 دلار CPC ، 278 کلیک
  • مخاطب سفارشی: 0.03 دلار CPC ، 1،103 کلیک

در ابتدا ممکن است به ویژگی هدف قرار دادن مخاطب سفارشی دسترسی نداشته باشید. در عوض ، برای دسترسی به افراد جدید باید به هدف گذاری اینترنتی اعتماد کنید.

اما هنگامی که شروع به دریافت تعامل مناسب یا بازدید از وب سایت می کنید ، می توانید با در دسترس قرار گرفتن ویژگی ، از هدف گذاری علاقه به مخاطب سفارشی تغییر دهید.

روشی که تبلیغات خود را هدف قرار می دهید در میزان هزینه شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، صنعتی که می خواهید در آن تبلیغ کنید ، تأثیر زیادی بر هزینه های بازاریابی وب سایت شما خواهد داشت.

این خصوصاً در  مورد فیس بوک اتفاق می افتد .

image7 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

هنگام اجرای تبلیغات ، نیازی نیست که بلافاصله بزرگ شوید ، و همچنین نباید.

آبها را با 5 تا 10 دلار در روز امتحان کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

این کار را به مدت یک هفته انجام دهید ، فقط برای یادگیری نحوه کار هر یک از بسترهای رسانه ای.

سپس ، هفته آینده ، در بهبود برخی از معیارها مانند سود یا ثبت نام در ایمیل ثبت نام کنید.

حتماً با سیستم عامل های مختلف تبلیغات را تجربه کنید.

اگر می خواهید برای B2B تبلیغ کنید و به تصمیم گیرندگان برسید ، LinkedIn بهترین گزینه شماست. این بدان دلیل است که  4 از 5 عضو LinkedIn  می توانند بر تصمیمات گرفته شده در شرکتشان تأثیر بگذارند.

همچنین لازم به ذکر است ، LinkedIn بیش از  60 درصد از کل بازدید  از کانال های رسانه های اجتماعی به وب سایت های شرکت را تشکیل می دهد.

بله ، یک استثنا وجود دارد ، جایی که فیس بوک بیشترین بازدید را برای یک شرکت B2B ایجاد می کند. اما ، در بیشتر موارد ، LinkedIn بهترین کانال برای هدایت ترافیک واجد شرایط به وب سایت های B2B است.

قابلیت های هدفمند قوی LinkedIn نقش عمده ای در ایجاد ترافیک برای شرکت ها دارد.

به عنوان مثال ، شما این گزینه را دارید که تجارت هدف خود را با 8+ میلیون صفحه کسب و کار در LinkedIn با ویژگی هدفگیری حساب خود مطابقت دهید.

با هدف قرار دادن مخاطب ، می توانید با اتصال به نرم افزار مدیریت محتوای خود یا بارگذاری لیست آدرس های ایمیل خود ، به مخاطبین و چشم اندازهای شناخته شده بازاریابی کنید.

همه این ویژگی های هدف گذاری بخشی از مخاطبان همسان LinkedIn است   – مجموعه ای از قابلیت های هدف گیری که به شما این قدرت را می دهد تا داده های حرفه ای قدرتمند پلت فرم را با داده های شخص اول خود ترکیب کنید.

اگر می خواهید در درجه اول در بخش B2C تبلیغ کنید ،  اینستاگرام  می تواند یک بستر رسانه اجتماعی بهتر باشد.

بلوم و وایلد به  لطف تبلیغات اینستاگرام موفق به  افزایش 62 درصدی سفارشات دسته گل شدند .

آنها نمی توانستند در یک بستر رسانه اجتماعی متفاوت مانند LinkedIn به نتایج مشابهی دست یابند.
وبلاگ نویسی مهمان
همچنین می توانید از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان ابزاری برای ایجاد بازدیدکننده از وب سایت خود استفاده کنید.

من کاملاً معتقدم وبلاگ نویسی مهمان یک گزینه موثر برای هدایت بازدیدکنندگان از وب سایت شماست. اگر به وبلاگ نویسی مهمان توجه نمی کردم ، Quicksprout خیلی موفق نبود.

می توانید آن را حیات حیات مشاغل دیجیتالی من بنامید.

سایر کارآفرینان نیز وبلاگ نویسی به عنوان مهمان را روشی مناسب برای ایجاد ترافیک وب سایت دانسته اند.

طبق گفته Ahrefs ، مدیرعامل و بنیانگذار Mob.is.it سیلویو پورسلانا از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرده تا بازدید وب سایت خود را 20٪ افزایش دهد. 

گریگوری سیوتی از HelpScout   از طریق وبلاگ نویسی مهمان 36733 اشتراک واجد شرایط دیگر را به لیست ایمیل خود اضافه کرد.

در صورت استفاده از استراتژیک وبلاگ نویسی به عنوان مهمان ، هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت.

وقتی صحبت از وبلاگ نویسی میهمان می شود ، باید دو مورد را درست کنید.

اولین مورد ، یافتن وب سایت هایی است که متناسب با موقعیت شما مناسب باشند و پست های مهمان را بپذیرند.

با جستجوی آنها در گوگل می توانید چنین وب سایت هایی را پیدا کنید.

برای یافتن فرصت های مرتبط از رشته های جستجوی زیر استفاده  کنید .

image2 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

اگر می خواهید در صنعت خود وبلاگهایی را پیدا کنید که پست های مهمان را می پذیرند ، برای مشاهده نتایج خاص تر ، از جستجوی جستجو زیر استفاده کنید:

  • نام طاقچه شما + “برای ما بنویسید”
  • نام طاقچه شما + “ارسال پست مهمان”
  • نام جایگاه شما “” سایت هایی که پست های مهمان را می پذیرند “
  • مقاله مهمان + “نام جایگاه خود را” + وبلاگ بنویسید
  • وبلاگ مهمان توسط + “نام نویسنده” (به عنوان مثال ، پست مهمان توسط “Darren Rowse”).

برای کشف وب سایت های معتبرتر که سهم مهمان را بپذیرند ، پیتر ساندین از ” 140+ بهترین سایت برای ارسال مهمان ” نام می برد.

و این همه نیست – وقتی دیگران را جستجو می کنید که مرتباً پستهای وبلاگ با کیفیت بالا را به سایتهای مرتبط با صنعت وارد می کنند ، فرصتهای بیشتری پیدا خواهید کرد.

اکثر شرکت ها و وبلاگ نویسان پست های نوشته شده توسط همکاران مهمان را از طریق پروفایل های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. این رشته جستجو را در نوار جستجوی یک شبکه اجتماعی وارد کنید:

· “نام شخص” + پست مهمان

یا

· “نام شرکت” + پست مهمان

برای یافتن سایتهایی که یک شرکت یا وبلاگ نویس خاص پست مهمان را در آنها منتشر کرده است.

علاوه بر این ، در مورد بیوگرافی آنلاین شرکت ها و وبلاگ نویسان خاص تحقیق کنید. بیشتر اوقات ، پروفایل های وب آنها حاوی یک لیست مفید از سایتهایی است که از آنها برای ارسال مهمان دعوت شده است. این انبوهی از مناسب ترین فرصت های وبلاگ مهمان است که در یک بشقاب نقره به شما ارائه می شود.

مورد بعدی که باید روی آن کار کنید نوشتن یک محتوای جذاب برای سایتی است که قرار است برای آن بنویسید.

محتوای عالی یک کار مهم را انجام می دهد: تقویت نام تجاری خود. همچنین به مخاطبان هدف مناسب دلیل محکمی برای خواندن مطالب شما می دهد.

سه تاکتیک وجود دارد که می توانید برای تولید ایده های ارسال مهمان استفاده کنید.

یک تاکتیک این است که Buzzsumo را جستجو   کنید تا موضوعات معروف را که در آن مکان که می خواهید برای مهمان ارسال کنید ، به اشتراک گذاشته شده است ، پیدا کنید.

image12 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

روش دوم استفاده از Buzzsumo برای جستجوی سایتی است که می خواهید در آن پست کنید. عناوین تحت پوشش محبوب ترین مطالب و سبکی را که محتوای با کیفیت بالا از آنها پیروی می کند ، مشاهده کنید.

image9 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

سپس یا چیزی را می نویسید که ده برابر بهتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد باشد یا می توانید چیزی را بنویسید که بسیار شبیه به آن باشد.

اگر به برخی از الهامات احتیاج دارید ، کافیست محتوای برتر محتوایی را که در سایت پیدا کرده اید برداشته و در Buzzsumo قرار دهید.

سپس نمونه هایی از چگونگی بهتر شدن چنین محتوایی را مشاهده خواهید کرد.

همچنین نمونه هایی از محتوا را می بینید که مشابه آنچه در وهله اول پیدا کرده اید ، است. محتوای با کیفیت بالا در نهایت به SEO شما کمک می کند.

گزینه سوم این است که چیزی را براساس تجربه شخصی خود بنویسید. شما می توانید یک مطالعه موردی بنویسید ، مثلاً آنچه را که توانسته اید به دست آورید بیان کند.

هنگام نوشتن چنین قطعه ای ، ضروری است که دستورالعمل های “چگونه” را برای افرادی که در حال مطالعه هستند ، ارائه دهید تا بتوانند به نتایج مشابهی دست یابند. مقالات “چگونه” در جستجوی ارگانیک به خوبی عمل می کنند.

در همین راستا ، قبل از نوشتن پست ، برای درک مخاطبان ایده آل خود ، یک تحقیق دموگرافیک انجام دهید. هرچه بهتر بدانید که مخاطب هدف شما به چه نوع محتوایی نیاز دارد و به دنبال آن است ، تأثیر مهمان شما در زندگی آنها بیشتر خواهد بود.

از آنجا که هر خواننده وبلاگ در مرحله متفاوتی از چرخه خرید است ، نوشتن برای مخاطبان گسترده ای (به عنوان مثال ، بازاریابی دیجیتال) ممکن است رویکرد هوشمند وبلاگ نویسی مهمان نباشد.

با دانستن اطلاعات جمعیتی خوانندگان هدف خود ، محتوایی ایجاد خواهید کرد که به شما کمک می کند پست وبلاگ خود را متناسب با نیازهای آنها تنظیم کنید.

از Alexa.com استفاده   کنید تا برخی از بینش های جمعیتی را بدست آورید. در صفحه اصلی سایت ، URL وبلاگی را که می خواهید برای آن بنویسید (به عنوان مثال ، جستجوگرنامه موتور جستجوگر) در قسمت بالا و سمت راست وارد کنید. سپس روی “یافتن” کلیک کنید تا بازدیدهای ماهانه صفحه و میانگین بازدیدکنندگانی که وبلاگ هدف شما در روز دریافت می کند را ببینید.

در صفحه نتایج ، به پایین پیمایش کنید تا اطلاعات جمعیتی مخاطبان را پیدا کنید:

8 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

با یک نگاه مشخص است که Search Engine Journal خوانندگان مرد بیشتری دارد. این مخاطبان هدف از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و از اینترنت در خانه و محل کار استفاده می کنند – نه از مدرسه.

مجهز به بینش جمعیتی ، می توانید شخصیت خواننده ایجاد کنید تا محتوای وبلاگ نویسی مهمان خود را تنظیم کنید تا خوانندگان هدف خود را بر اساس داده های واقعی در مورد آنها ارائه دهید.

با رمزگشایی خوانندگان هدف ، خواسته های آنها و اینکه به طور مرتب از چه وب سایت هایی بازدید می کنند ، حدس ها را برداشته و یک نقشه راه اثبات شده برای موفقیت در وبلاگ نویسی مهمان ایجاد می کنید.

به یاد داشته باشید هنگام مراجعه به هر سایتی که می خواهید در آنها وبلاگ بنویسید ، احترام بگذارید.

هنگام ارسال پیشنهاد پست مهمان ، از دستورالعمل های ارائه شده در راهنمای تحریریه آنها پیروی کنید.

اکثر وبلاگ ها دارای “پست مهمان” یا “صفحه ای برای ما بنویسند” که دقیقاً موضوعات موردعلاقه صاحب وب سایت ، قالب مورد نظر شما و سبک نوشتن آنها را برای شما بازگو می کند. آن را پیدا کنید و قبل از نوشتن پست مهمان خود ، تمام دستورالعمل ها را با دقت مرور کنید.

تنها درصورتی که این دستورالعمل ها را در هر جایی پیدا نکنید ، دسترسی به سرما قابل قبول است.

اگر یک سایت ایده های شما را تأیید نکرد ، از نزدیک شدن دوباره به آنها و پیشنهاد ایده های جدید نترسید.

به هر حال ، آنها این ایده را رد کردند و نه شما.

ایده وبلاگ مهمان خود را دوباره مرور کنید و در مورد چگونگی به روزرسانی ، بهبود و ویرایش آن تأمل کنید. حتی ممکن است از مالک وب سایت هدف در مورد اینکه قصد دارند چه محتوای موضوعی را منتشر کنند ، س askال کنید. پس از پایان ، ایده اصلاح شده را مجدداً به وبلاگ مورد نظر خود ارسال کنید.

به عنوان گزینه دیگر ، می توانید همان ایده را در وب سایت دیگری قرار دهید.

گاهی اوقات رد ایده شما ممکن است ارتباط صحیحی با “خوب” بودن آن داشته باشد.

سایتهایی که درخواست مشارکت میهمان ندارند ممکن است به هیچ وجه برای محتوای خارج از سایت باز نباشند.

اگرچه این به صنعتی که شما هدف قرار داده اید بستگی دارد ، نرخ پاسخ پایین در دنیای وبلاگ نویسی مهمان رایج است.

وبلاگ های برتر صنعت پست های دائمی ارسال مهمان را دریافت می کنند ، بنابراین ممکن است حتی ایمیل شما را نبینند. این امر به ویژه در صورت تماس با سایتهایی که درهای آنها را به روی همکاران مهمان بسته اند ، صادق است.

ممکن است زمینه ارسال پست مهمان شما حول ایده ای ایجاد شود که برای مخاطبان وبلاگ مناسب نیست.

به عنوان مثال ، گزینه شما در زمینه “چگونه با تبلیغات فیس بوک شروع کنیم” ممکن است برای مخاطبان مبتدی مفید باشد ، اما اگر به وب سایتی می پردازید که دارای مقالات زیادی درباره موضوعات پیشرفته مانند “نحوه استفاده از مخاطبان سفارشی و زیبا برای با Facebook Ads تبلیغات بیشتری انجام دهید ”، ایده شما احتمالاً مورد پسند آنها نخواهد بود.

خوشبختانه ، شما می توانید همین ایده را به وب سایت دیگری منتقل کنید که محتوای رسانه های اجتماعی را برای مخاطبان مبتدی منتشر می کند. پرهیز از هدر رفتن همیشه امری هوشمندانه است – به ویژه هنگامی که صدای رد شده شما می تواند به عنوان بهترین پست در وبلاگ شخص دیگری باشد.

اگر اتفاقاً چیزی را در سایتی منتشر کردید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه به س questionsالات باقیمانده در بخش نظرات پاسخ دهید.

با این کار اعتبار شما تقویت می شود و به شما کمک می کند با خوانندگان وبلاگ هدف ارتباط برقرار کنید.

مثالی در اینجا آورده شده است:

9 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

شین بارکر  در Problogger.com به عنوان مهمان همکاری کرد. این پست نظرات زیادی از مخاطبان مختلف دریافت کرد. می بینید که شین در نگهداری ، پاسخگویی به سالات و ارائه پیشنهادات به بهترین وجه دانش خود بسیار عالی عمل کرد.

پاسخ سریع به نظرات ارسال شده در پست مهمان شما ، ارزش مطالب را افزایش می دهد. همچنین باعث بهتر دیده شدن سایت می شود و سردبیر سایت شما را به نوشتن دوباره برای آنها تشویق می کند.
نظرات وبلاگ
همچنین این گزینه وجود دارد که از نظرات وبلاگ به عنوان راهی برای ایجاد ترافیک به سایت خود استفاده کنید.

در گذشته ، من در نتیجه 249 نظر موفق شده ام  25000 دلار درآمد کسب کنم .

بنابراین ، دقیقاً چگونه می توانید از نظرات برای ایجاد ترافیک استفاده کنید؟

ابتدا باید سایتهایی را پیدا کنید که محتوای مربوط به مکان شما را ارسال می کنند.

اگر در تلاش برای یافتن سایت هایی برای نظر دادن هستید ، می توانید از Buzzsumo برای یافتن سایتهایی که محتوای مرتبط در آن ایجاد شده است ، کمک کند.

گزینه دیگر  SEMrush است . URL وب سایت خود را در صفحه اصلی خود وارد کنید تا رقبای اصلی اصلی خود را پیدا کنید. سپس وبلاگ های صنعتی را به شما ارائه می دهد که باید بخشی از استراتژی اظهار نظر وبلاگ شما باشد.

استراتژی مورد استفاده برای یافتن سایتهایی که پست های مهمان را می پذیرند نیز می تواند در اینجا به شما کمک کند.

برای یافتن سایتهای صنعتی مشابه سایتهایی که قبلاً بازدید کرده اید ، می توانید از افزونه ای به نام ” سایتهای مشابه ” استفاده کنید.

بازدید از وب سایت ها و تجزیه و تحلیل میزان بازدید ، اقتدار سایت ، تأثیر رسانه های اجتماعی و برآورد بازدید از صفحه مهم است. آیا مطالب به اشتراک گذاشته می شوند؟ آیا افراد با نویسنده رابطه دارند؟

پیشنهاد می کنم  برای دیدن تعداد ترافیک ، آمار و تجزیه و تحلیل ، از SimilarWeb استفاده  کنید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید در مورد وبلاگ هایی که نظرات ، اشتراک های اجتماعی و بازدیدهای مربوطه زیادی دریافت می کنند ، نظر دهید.

همچنین می توانید استراتژی Sujan Patel را  برای شناسایی وبلاگ هایی که باید در مورد آنها نظر دهید ، تکرار کنید. وی دریافت که رتبه بندی وبلاگ ها در چند صفحه اول Google برای جستجوی کلمات کلیدی او مناسب است زیرا آنها دارای رتبه بندی خوبی هستند. این امر همچنین حاکی از آن است که احتمالاً بازدیدکنندگان بیشتری از آنها بازدید می کنند. 

وقتی در حال تهیه لیستی از وبلاگ ها هستید ، از خود بپرسید که چقدر می توانید به نظرات وبلاگ اختصاص دهید.

پایداری مهم است ، اما رسیدن به بخش نظرات قبل از دیگران نیز مهم است.

Feedly  ابزاری عالی است که هنگام ارسال مطالب جدید به شما اطلاع می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا همه وبلاگ های خود را در یک برگه سازماندهی کنید. این به ویژه اگر با چندین طاقچه روبرو هستید بسیار مفید است.

لازم به ذکر است که نظراتی که در سایت های این صنعت گذاشته می شود نتایج بهتری نسبت به وبلاگهایی که مربوط به صنعت شما نیستند برای شما به همراه خواهد داشت.

من خودم این قانون را دنبال کردم و از نمودار زیر خواهید دید که بیشتر نظرات من در “وبلاگ های صنعت” گذاشته شده است.

دلیل این امر به بخش اول این پست برمی گردد.

میزان بازدید از وبلاگ های صنعت بسیار بیشتر از بازدید از سایت های دیگر است.

در نتیجه ، وقتی این پیشنهاد یا فرم ثبت نام در سایت شما ارائه شود ، احتمالاً این نوع ترافیک “تبدیل” می شود.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شما خدمات بازاریابی ایمیلی را ارائه می دهید و صفحه فرود شما در مورد تولید سرنخ از طریق ایمیل صحبت می کند.

اگر در مورد نیویورک تایمز نظر دهید ، اکثر آن بازدیدکنندگان اخبار خوان هستند و ممکن است وب سایت شما را هنگام ورود به آنجا درک نکنند.

با ارسال نظرات در مورد وبلاگ های مربوط به صنعت ، در نتیجه شما تبدیل می شوید و بیشتر به چشم می آیید – نه فقط بازدیدکنندگان.

بهتر است از اظهار نظر در مورد وبلاگ های رقیب خودداری کنید. این امر عموماً به احترام است.

هنگام ارسال نظر ، اطمینان حاصل کنید که چیز ارزشمندی را به بحث اضافه می کنید.

گذاشتن نظراتی مانند “پست عالی!” هیچ فایده ای ندارد یا “وب سایت خوب!”

اگر کسی س postsالی را ارسال کرد ، مطمئن شوید که وقت خود را برای پاسخ متفکرانه اختصاص داده اید.

این تخصص شما را در این بخش نشان می دهد و کسی را که می خواند تشویق می کند تا بر روی نام شما کلیک کند و به سایت شما منتقل شود.

اگر مقاله ای در مورد موضوعی بخوانید که خیلی خوب نمی دانید ، ابراز عقیده خود به عنوان واقعیت عاقلانه خواهد بود. در این شرایط ، شما به سادگی باید س askال کنید. سپس صاحب وب سایت می تواند در مورد موضوعات پیچیده یا بخشهای پیچیده بیشتر توضیح دهد.

اگر در مورد موضوعی آگاهی دارید ، خیالتان راحت باشد (مثلاً چیزی را پیشنهاد دهید ، راه حل را پیشنهاد دهید ، به یک سوال پاسخ دهید). اما اگر تازه کار هستید ، بهتر است س questionsال کنید. س questionsالات قدرتمند می توانند با تشویق خوانندگان وبلاگ برای بررسی شما ، بازدید وب سایت را برای شما به ارمغان آورند.

از تعبیه پیوندها در نظرات خود خودداری کنید. این به عنوان یک تلاش بدبختانه برای قرار دادن پرچم شما در چمن شخصی ایجاد می شود.

هنگام وارد کردن نام و آدرس ایمیل خود ، استفاده از پیوند وب سایت خود در قسمت URL اشکالی ندارد ، اما نظر شما نیاز به افزودن به مکالمه یا به چالش کشیدن ایده ای بدون تلاش تنبل برای ایجاد ترافیک به وبلاگ شما است.

از استفاده از نام تجارت خود به عنوان “نام نظر” خودداری کنید. به جای آن از نام کامل واقعی خود استفاده کنید.

آیا وقتی در یک نمایشگاه زنده شرکت می کنید ، آیا هرگز به سراغ مشتری بالقوه می روید و بدون مقدمه شروع به صحبت در مورد محصول / خدمات خود می کنید؟

البته که نه.

در عوض ، شما با ذکر نام واقعی خود و نام شرکت خود شروع می کنید. طرف مقابل نیز همین کار را می کند و مکالمه آغاز می شود. این یک پدیده ساده است ، اما بسیاری از این قانون کلی در وب غفلت می کنند.

استفاده از یک نام تصادفی یا جعلی یک فرصت از دست رفته برای ایجاد یک مارک تجاری قوی است ، زیرا نام تجاری شما در واقع با نام شما شروع می شود. در حقیقت ، عدم استفاده از نام کامل شما ، شانس تصویب نظر شما توسط مالک وب سایت را کاهش می دهد.

پس از انتشار محتوای جدید توسط یک وبلاگ ، آنها انتظار دارند که خوانندگان از این طریق استفاده کنند ، نظرات خود را اعلام کنند و این موضوع را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند – اما مهمتر از این ، آنها انتظار دارند که افراد با نویسنده پست شخصی شوند.

هر بار که در مورد وبلاگ شخصی نظر می دهم ، فقط از نام دوم خود استفاده نمی کنم و از ذکر نام اول صرف نظر می کنم. من اطمینان دارم که مالک وب سایت یا نویسنده پست مورد نظر قبل از خواندن نظر من ابتدا نام کامل من را می داند.

من هنگام پاسخ دادن به نظرات در وبلاگم همین کار را می کنم. مفسران دیگر همیشه نام کامل من را می بینند.

7 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

این کار به این دلیل کار می کند که شخصیت شما را بیشتر نشان می دهد و همچنین باعث می شود این تصور کاهش یابد که شما فقط برای تبلیغ وبلاگ خود نظر می گذارید.

سعی کنید و اطمینان حاصل کنید که نظر شما “آواتار” خوبی نیز دارد ، هر زمان ممکن باشد.

تصویری از چهره شما به خوبی کار خواهد کرد. اگر در استفاده از نظرات وبلاگ برای هدایت بازدید به وب سایت خود جدی هستید ، تهیه   تصویر Gravatar را در نظر بگیرید.

امروزه بسیاری از وب سایت ها Gravatar را ادغام می کنند. به این ترتیب نماد کنار نظر شما تصویری از شما واقعی است ، نه فقط برخی از نمادهای عمومی که نشانگر تجارت شما نیستند.

بیشتر صاحبان سایت با نظرات وبلاگ به Avatar خود هیچ موفقیتی نسبت نمی دهند ، اما می توانم به شما بگویم که به شما کمک می کند شخصیت بیشتری داشته باشید.

به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما معمولاً در همان وب سایت هایی که بازدید می کنید و در مورد آنها نظر می دهید ، قرار ندارند. وقتی به نظر واقعی و نزدیک می آیید ، تمایل بیشتری به بازدید از وب سایت شما و دیدن آنچه شما ارائه می دهید بیشتر خواهد بود.
شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی می توانند به طور گسترده بر روی تجارت و توانایی شما در ایجاد ترافیک و فروش تأثیر بگذارند.

طبق  گزارشی  از سوی Hootsuite و We Are Social ، در جهان 3،773 میلیارد کاربر اینترنت وجود دارد. آیا می توانید حدس بزنید که از این رقم چه تعداد از کاربران فعال شبکه های اجتماعی هستند؟ سرسام آور 2.789 میلیارد!

نفوذ گسترده اجتماعی باعث شده تا شرکت ها متوجه شوند که بدون حضور فعال در فیس بوک ، توییتر و غیره نمی توانند کاری انجام دهند.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، نمی توانید فقط وارد “مکالمه” شوید و از مردم بخواهید چیزی از شما بخرند یا به وب سایت شما مراجعه کنند.

ابتدا باید ارزش خود را تأمین کنید و حسن نیت بین خود و “پیروان” بالقوه خود ایجاد کنید.

به همین دلیل است که بازاریابی محتوا هنگامی که با رسانه های اجتماعی ترکیب می شود تمایل به خوبی دارد.

با بازاریابی محتوا ، ابتدا می توانید برای افرادی که پس از آن ترغیب به بازدید از سایت شما می شوند ، ارزش قائل شوید.

اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد ، آنها مجاب می شوند که مجدداً بازدید کنند ، تا بتوانند برخی از آخرین مطالب شما را مصرف کنند.

همچنین تمایل بیشتری برای پیگیری شما در شبکه های اجتماعی دارند ، که می تواند در هنگام ارسال مطالب در آینده به ترافیک شما کمک کند.

قدیمی بودن یک محتوا به این معنی نیست که ارزش اشتراک گذاری ندارد.

به لطف ابزاری مانند  Buffer ، می توانید محتوای قدیمی را بارها و بارها مجدداً منتشر کنید تا پوشش مورد نظر خود را بدست آورد.

در اینجا یک راهنمای ارائه شده توسط Buffer وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید چگونه باید مطالب خود را ارسال کنید.

image11 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

اگر نگران این هستید که به عنوان اسپمر دیده شوید ،  مواردی را باید به خاطر بسپارید .

image8 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به عنوان اسپمر مشاهده می شوند این است که آنها مرتباً ارسال پیام مشابه را بارها و بارها انجام می دهند.

با توصیف یک محتوا به روش های مختلف برای هر به روزرسانی وضعیت ، می توانید بر این مسئله فائق آیید.

image13 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

این به خوبی کار می کند زیرا “قلاب” های مختلف برای افراد مختلف کار می کند.

برخی از افراد بیشتر با به روزرسانی های وضعیتی که شامل داده ها هستند ارتباط برقرار می کنند و برخی دیگر بیشتر به دلیل به روزرسانی های وضعیت سبک “کنجکاوی” هدایت می شوند.

اما ، اگر می خواهید دسترسی به رسانه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید و ترافیک مراجعه گسترده را ایجاد کنید ، نمی توانید محتوا را بیرون بکشید و انتظار نتایج خوب را داشته باشید.

شما باید حضور خود را انسانی کنید ، زیرا مخاطبان شبکه های اجتماعی خواستار اصالت هستند.

به این فکر کنید که وقتی برای اولین بار با فردی ملاقات می کنید چگونه می توانید برند خود را در زندگی واقعی ارائه دهید. آیا شما بلافاصله در مورد فروش آنها صحبت می کنید؟ چگونه می توانید جزئیات مربوط به محصول / خدمات خود را بدون معرفی خود معرفی کنید؟

به احتمال زیاد ، آن فرد برداشت بدی از شما ایجاد می کند.

همین امر در مورد رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند. این یک خیابان دو طرفه است. مطمئناً ، می توانید پیروان خود را با به روزرسانی و ارسال پست های وبلاگ در مورد تجارت خود آموزش دهید. اما ، همیشه پیروان را به ترک بازخورد و درگیر کردن با پست های خود ترغیب کنید.

برای هر بستر رسانه های اجتماعی ، ساعات خاصی در یک روز وجود دارد که افراد بیشترین فعالیت را دارند. محتوای شبکه های اجتماعی خود را طوری برنامه ریزی کنید که در آن ساعت ها منتشر شود تا تعامل بیشتری داشته باشد.

از اینفوگرافیک ها ، GIF های متحرک و سایر تصاویر برای تشویق کلیک ها و اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید.

هنگامی که من در مورد بهترین اشکال محتوای رسانه های اجتماعی برای پست وبلاگ خود  که در وبلاگ CoSchedule منتشر شده است تحقیق کردم ، متوجه شدم که اینفوگرافیک ها بیشترین نوع مطالب را دارند حتی بیشتر از فیلم!

غذای آماده؟ داده ها یا آمارها را در تصاویری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، قرار دهید. این ارزش درک شده محتوای شما را بهبود می بخشد و دلیل خوبی برای بازدید از وب سایت شما به مردم می دهد.

و ، فراموش نکنید که مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را سرگرم کنید.

تصویری از زندگی روزمره خود به اشتراک بگذارید یا پیروان خود را در پشت صحنه بگیرید.

اگر یک شرکت سهامی هستید ، پس تصاویر کنفرانس خود را به اشتراک بگذارید. یا ، به سادگی تصاویری را به اشتراک بگذارید که فرهنگ شرکت شما را برجسته می کند – چهره دادن به تجارت خود همیشه خوب است.

هر بستر اجتماعی عملکرد بومی خود را دارد. شما می توانید یک محتوا ایجاد کنید و آن را در هر شبکه اجتماعی ارسال کنید ، اما ممکن است پاسخ مثبتی دریافت نکند و به عنوان یک تنبل شناخته شود.

وقتی به روزرسانی در Snapchat را به اشتراک می گذارید ، انتظار می رود که محتوای آن دارای نشاط طبیعی و خام باشد. کاربران اسنپ چت به ویژه دیدن فیلم های عمودی افرادی که از طریق تلفن های هوشمند گرفته می شوند را دوست دارند. به همین ترتیب ، کاربران اینستاگرام دوست دارند تصاویر زیبایی را مشاهده کنند.

مطمئناً ، می توانید یک پست 140 نویسه ای در توییتر بنویسید ، تصویر آن را بگیرید و در Snapchat / Instagram / Facebook ارسال کنید.

با این حال ، این میزان علاقه شما را به همان میزان جلب نمی کند. به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوا ، بی تفاوت ، حتی کسل کننده به نظر می رسد.

این صفحه تقلب ،  که توسط Likeable Media به اشتراک گذاشته شده است ، نکات مثبت و منفی شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی را برجسته می کند.

13 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

گری واینرچوک یک مثال عالی از فردی است که به خوبی از عهده همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برمی آید. تمام به روزرسانی های وی پر از محتوای فریبنده ، قابل توصیف و مرتبط است که به نظر می رسد  یکی از شبکه های اجتماعی است .

اگر از نمایه اینستاگرام وی عبور کنید  ، بسیاری از نقل قول های الهام بخش را با خود گری در پس زمینه مشاهده خواهید کرد. همچنین تصاویر صریح و نامعلوم مربوط به رویدادهای وی را مشاهده خواهید کرد.

در توییتر ، به روزرسانی های وی ترکیبی از فیلم ها ، تصاویر و افکار بی درنگ او درباره اتفاقاتی است که به نظر او مهم است. بنابراین ، او دقیقاً نوع محتوایی را که مردم انتظار دارند به اشتراک می گذارد.

حتی اگر او ممکن است برخی از مطالب را از طریق ابزار به طور خودکار انجام دهد ، اما بیشتر محتوای اجتماعی وی جذابیت معتبری دارد. و از آنجا که اصالت گواهی مدرن در شبکه های اجتماعی است ، به روزرسانی های گری جذابیت زیادی پیدا می کنند ، که کلید اصلی ایجاد ترافیک مراجعه است.

جنبه دیگری که باید بر آن تمرکز کنید ، برقراری ارتباط با پیروان شبکه های اجتماعی است.

اگر هر یک از پروفایل های شبکه های اجتماعی من را دنبال کنید ، ممکن است متوجه شده باشید که من به بیشتر س questionsالات و نظرات گذاشته شده در مورد پست هایم پاسخ می دهم. دلیلش این است که من برای بازخورد هر یک از شما ارزش قائل هستم

12 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

علاوه بر داشتن استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی قوی ، شما باید دارای یک سایت سایت باشید که بازدیدکنندگان شما را ترغیب می کند محتوای شما را در سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارند.

 

زمانی را که باید یک URL را کپی کرده و به صورت دستی در شبکه های اجتماعی پست می کردید به خاطر می آورید؟

این روند یک ناراحتی واقعی است.

با استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی در وب سایت خود ، می توانید حلقه های اضافی بازدیدکنندگان خود را که برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود در شبکه خود نیاز دارند ، از بین ببرید.

وقتی بازدیدکنندگان بر روی یک دکمه شبکه های اجتماعی کلیک می کنند ، به طور خودکار یک پیوند صفحه اصلی و عنوان پست وبلاگ ایجاد می شود تا بازدید کنندگان بتوانند آن را به سرعت شخصی سازی کرده و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

من ShareThis را  برای انجام کار توصیه می کنم  .

به عنوان یکی از کاملترین ابزارهای اشتراک اجتماعی موجود ، می توانید زمان زیادی را به بررسی ShareThis و بسیاری از ویژگی های آن بپردازید.

این احتمال وجود دارد که برخی از ویژگی های آن رویکرد بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما را تغییر دهد ، در حالی که به ایجاد اشتراک اجتماعی بیشتر و در نتیجه مراجعه بیشتر به وب سایت شما کمک می کند.

با استفاده از رویکردهای مختلفی که در بالا مشاهده شد ، می توانید محتوای خود را برای اقشار مختلف مخاطبان جذاب جلوه دهید.

اگر به طور مداوم ارزش ارائه می کنید ، فرصت بیشتری برای تبلیغ پیشنهادات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و فروش بیشتر دارید.
وب سایت های پرسش و پاسخ
چند بار یک سوال یا پرس و جو در Google تایپ کرده اید و پاسخ شما در وب سایتی مانند  Quora  یا  Stack Exchange نشان داده شده است ؟ همه ما در یک نقطه یا سایت دیگر از سایت های پرسش و پاسخ استفاده کرده ایم ، حتی اگر در آن زمان ارزش بی نظیر آنها را درک نکرده باشیم.

دلیل این امر این است که این وب سایت ها مانند ماشین های ترافیکی ارگانیک هستند. آنها می توانند برای یافتن شما در اینترنت معجزه کنند بدون اینکه هیچ استراتژی جامع یا پیچیده سئو در پس زمینه داشته باشید.

این امر به ویژه برای Quora و Stack Exchange که دو مورد از محبوب ترین سایت های پرسش و پاسخ در آن هستند ، صادق است. در واقع ، طبق گفته  الکسا ، Quora 110مین وب سایت محبوب در جهان و 61 امین وب سایت محبوب ایالات متحده است.

pasted image 0 350 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

دقیقاً مانند هر تلاش دیجیتالی خود ، باید با در نظر گرفتن برنامه ای برای به حداکثر رساندن نتایج ، به این سایت ها نزدیک شوید. برای بررسی نحوه کار آنها ، انواع س ofالاتی که ممکن است از آنها بهره مند شوید و چگونگی جذابیت بهتر خوانندگان و به حداکثر رساندن تأثیر خود ، کمی وقت بگذارید.

به عنوان مثال ، متوجه خواهید شد که Stack Exchange دارای یک سری سایتهای کوچک پرسش و پاسخ برای موضوعات مختلف است که بسیاری از آنها به آموزش و فناوری اختصاص دارند. برخی از مارک ها مطابقت کامل خواهند داشت ، در حالی که ممکن است برخی دیگر بخواهند تکنیک های مرتبط تری را در نظر گیرند.

با شناسایی بهترین موضوعات ، عبارات جستجو و دسته ها شروع کنید.

وقتی سوالات مناسب برای پاسخگویی را پیدا می کنید به دنبال یک فرمول جادویی باشید: جدیدترین سوالات با بالاترین بازدید و کمترین پاسخ. دلیلش این است که س questionsالات جدید بیشترین توجه را دارند و کمترین رقابت را دارند.

در نمایه خود ، قسمت “درباره آن می داند” را پر کنید تا زمینه های تخصصی خود را به خوانندگان نشان دهید. برای یافتن موارد مناسب می توانید جستجو کنید. Quora محبوب ترین ها را پیشنهاد می کند و می توانید آنها را انتخاب کرده و روی “افزودن” کلیک کنید.

pasted image 0 349 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

وقتی نمایه خود را بهینه کردید ، روی دکمه “پاسخ” در بالای فهرست خود کلیک کنید. Quora سوالاتی را به شما پیشنهاد می دهد که بر اساس این سوال پاسخ دهید.

pasted image 0 346 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

س onالات را بر اساس زمان ارسال شده ، تعداد پاسخ ها و تعداد دنبال کنندگان مرور کنید … و پاسخ دهید!

برای Stack Exchange روند کار کمی ساده تر است. اشاره کردم که دارای مینی سایت بر اساس موضوع است که می توانید از طریق منوی کشویی بالا به آنها دسترسی داشته باشید.

pasted image 0 347 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

علاوه بر این ، می توانید همه چیزهای سایت را بر اساس برچسب ها مرتب کنید.

pasted image 0 351 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

این تقریباً شبیه Quora است ، اما Stack Exchange به شما یک جایزه عالی می دهد: فیلترهای اضافی برای انتخاب بهترین سوالات خود. یکی از موارد مورد علاقه من “جدیدترین” فیلتر همراه با “رأی” و “مکرر” است.

pasted image 0 345 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

هنگامی که متوجه سوالهای مناسب برای پاسخ شدید ، از تلاش در اینجا صرف نظر نکنید. پاسخ های خود را برای حداکثر تأثیر ساختار دهید.

این واقعاً در مورد کیفیت نسبت به کمیت است. اگر پاسخ های شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشند ، به ترافیکی که می خواهید امیدوار باشید نخواهید رسید.

من اکیداً توصیه می کنم فقط به س questionsالات مربوط به موضوعاتی که قبلاً در مورد آنها نوشتید پاسخ دهید ، بنابراین می توانید پاسخ های قوی با توانایی پیوند دادن خوانندگان به سایت خود به طور مرتبط و طبیعی ارائه دهید.

به عنوان مثال یکی از س olderالات قدیمی Quora من را در نظر بگیرید ، که کاملاً مربوط به پستی بود که قبلاً نوشته بودم:

pasted image 0 344 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

به طور کلی ، 3 روش برای شلیک وجود دارد. این روش کوتاه و شیرین بود.

به عنوان یک روش جایگزین ، می توانید پاسخ دقیق تری بنویسید که هنوز به وب سایت شما پیوند دارد.

در روش سوم ، جسورانه تر ، می توانید مستقیماً دست به قتل بزنید و مستقیماً محصول یا خدمات خود را توصیه کنید.

pasted image 0 343 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

بسیار جدی است که جدی و شفاف باشید و دقیقاً توضیح دهید که چرا محصول شما به پاسخ دادن یا حل سوال کمک می کند. اسپم نشوید!

به یاد داشته باشید ، برای موفقیت در استفاده از روش پرسش و پاسخ ، باید توسط کاربران رأی دهید ، بنابراین آنها واقعاً باید از جواب شما ارزش کسب کنند.

مانند تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال ، شما باید کاملاً تلاش های خود را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که واقعاً نتیجه می گیرید.

Google Analytics یک روش عالی برای بررسی این موضوع است. رفتن به اکتساب → نمای کلی → همه ترافیک → مراجعه ها.

pasted image 0 348 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

به دنبال نام سایتهای پرسش و پاسخ خود باشید تا ببینید چه تعداد واقعاً روی پیوندهای پاسخهای شما کلیک کرده اند. همچنین می توانید سایر آمارهای مفید مانند مدت زمان ماندن آن کاربران در سایت شما و اینکه آیا از صفحات دیگر سایت شما بازدید کرده اند را مشاهده کنید.

pasted image 0 342 - چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم؟

اگر 5-10 پاسخ اول شما حرکتی را که انتظار داشتید پیدا نمی کند ، ناامید نشوید. این طبیعی است. این کار را ادامه دهید تا زمانی که 20-30 س hitال را مطرح کنید ، و این زمانی است که شما واقعاً خواهید فهمید که آیا تلاش شما ارزش این را داشته است یا خیر و آیا باید این استراتژی را ادامه دهید.

در اینجا برخی دیگر از سایت های پرسش و پاسخ وجود دارد که می توانید بررسی کنید آیا مناسب صنعت ، اهداف و استراتژی شما است:

  • Answers.com
  • Blurtit
  • بانک پاسخ
  • کیف دستی

دانشی که شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود دارید همان دانشی است که برای برجسته سازی در وب سایت های پرسش و پاسخ به آن نیاز دارید.

بنابراین یک نمایه ایجاد کنید و به دنبال مواردی بگردید که اعتبار خود را بر روی آنها ایجاد کنید.
نتیجه
برای ایجاد ترافیک در سایت خود نباید فقط به موتورهای جستجو اعتماد کنید.

پس از خواندن این پست ، اکنون باید با تاکتیک های مختلفی آشنا شوید که می توانید برای بازدید مردم از سایت شما استفاده کنید.

چنین روشهایی شامل تبلیغات آنلاین ، بازدید از شبکه های اجتماعی ، ارسال مهمان و اظهارنظر است.

خواه از یکی از این تاکتیک ها به صورت جداگانه استفاده کنید ، یا همه آنها را با هم استفاده کنید – هر یک از آنها می تواند نحوه جذب بازدید کننده از وب سایت شما را در حال حاضر تغییر دهد.

یکی از این روش ها را امتحان کنید و ببینید آیا در نهایت می توانید مجبور شوید به ترافیکی که فقط از موتورهای جستجو می آید اعتماد کنید یا خیر.

منبع : neilpatel.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1835 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات