پایگاه داده جدید edtech – نقشه برداری از آینده آموزش

0

پایگاه داده جدید edtech – نقشه برداری از آینده آموزش
13 دسامبر 2021

نویسنده: کارلا ناپلئو

edtech launch v4 - پایگاه داده جدید edtech - نقشه برداری از آینده آموزش

ما هیجان زده هستیم که یک پایگاه داده اختصاصی اکوسیستم edtech را با مشارکت Brighteye Ventures ، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر edtech پیشرو در اروپا راه اندازی کنیم این پلتفرم جامع، بیش از 25200 استارت‌آپ و 13800 دور تأمین مالی را فهرست‌بندی می‌کند، و اطلاعات جهانی و بینش قابل اعتمادی را در مورد استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های بزرگ فناوری، سرمایه‌گذاران و فراتر از آن در سراسر اکوسیستم edtech ارائه می‌کند.

ما در Dealroom همکاری را به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی برای نشان دادن ارزش و قدرت اکوسیستم فناوری در نظر می‌گیریم. دلیل اینکه چرا Brighteye Ventures شریک بسیار خوبی برای این پروژه است. تخصص بخش این شرکت به این معنی است که کل تیم آن به نقشه‌برداری، ارزیابی و ایجاد شبکه‌ها در صنعت یادگیری اختصاص دارد و تخصص لازم را برای ایجاد خانه جدید نوآوری edtech به ارمغان می‌آورد.

«میزان سرمایه موجود برای استارت‌آپ‌های edtech با پتانسیل تغییر جهان هرگز بیشتر از این نبوده است، اما بنیانگذاران همیشه نمی‌دانند به کجا نگاه کنند. ما خوشحالیم که با Dealroom در این ابتکار پیشرو که برای بهبود کیفیت اطلاعات در دسترس بنیانگذاران Edtech، تیم‌های استارت‌آپ، سرمایه‌گذاران و سیاست‌گذاران طراحی شده است، همکاری می‌کنیم. امیدواریم این پایگاه داده جدید به پر کردن این اطلاعات و شکاف دسترسی کمک کند.»

Benoit Wirz، شریک، Brighteye Ventures

ظهور edtech 

یک صنعت ۷ تریلیون دلاری، آموزش یکی از بزرگترین فرصت های بازار جهان است که هنوز دیجیتالی نشده است. ثابت شد که سال 2020 نقطه محوری برای بخش edtech بود، زمانی که مؤسسات آموزشی سنتی مجبور شدند یک شبه به یادگیری دیجیتال روی آورند و نحوه ارائه و دسترسی میلیون‌ها دانش‌آموز و مربی به آموزش را مختل کرد. 

در سال 2021 تاکنون، سرمایه‌گذاری جهانی VC در استارت‌آپ‌های edtech به 18 میلیارد دلار رسیده است که از 5.4 میلیارد دلار در پنج سال پیش افزایش یافته است. اروپا اکنون در مقایسه با سه مرکز پیشرو Edtech (چین، ایالات متحده و هند) به عنوان یکی از سریع‌ترین مناطق در حال رشد رتبه‌بندی می‌شود و تا کنون در سال 2021 به 1.9 میلیارد دلار رسیده است که 2 برابر در مقایسه با 2020 افزایش یافته است. 

Screenshot 2021 12 13 at 11.05.20 1 - پایگاه داده جدید edtech - نقشه برداری از آینده آموزشبودجه VC را مشاهده کنید

تامین مالی VC در استارتاپ های edtech اروپایی

استارت آپ edtech چیست؟

ادتک یا فناوری‌های آموزشی، شرکت‌هایی با فناوری هستند که تمرکز اصلی آن‌ها کمک به فرد برای یادگیری یا عملکرد بهتر است، چه از طریق مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن، کارآمدتر کردن، مؤثرتر کردن، جذاب‌تر کردن یا ترکیبی از این عوامل.

امکان دسترسی آسان تر به فرصت ها

از طریق این پلت فرم دسترسی آزاد، علاقه مندان به edtech می توانند در شکل دادن به آینده edtech شرکت کنند. کارآفرینان می توانند مشخصات شرکت خود را به پایگاه داده خود اضافه یا ادعا کنند، فعال ترین سرمایه گذاران را در این بخش جستجو کنند. تیم های استارت آپی می توانند استعداد پیدا کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند روند سرمایه‌گذاری و جایگاه‌های نوظهور را پیگیری کنند و استارت‌آپ‌ها و بزرگ‌آپ‌های امیدوارکننده را کشف کنند. 

یک منبع جامعه محور

شفافیت داده ها قدرت تسریع کارآفرینی و نوآوری را دارد. این کار را با الهام بخشیدن به مردم، امکان تصمیم گیری بهتر و گسترش فرصت های تامین مالی انجام می دهد. با Brighteye، ما یک پلتفرم اختصاصی ایجاد کرده‌ایم که برای فعال کردن همکاری و گسترش فرصت‌ها برای کارآفرینان فناوری، سرمایه‌گذاران، محققان و سیاست‌گذاران طراحی شده است.

در حالی که edtech از اوایل سال 2020 که تأثیرات همه‌گیری بر سیستم‌های آموزشی و محل کار برای اولین بار احساس شد به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت، یکی از موانعی که توسعه آن را تضعیف می‌کند، عدم درک مشترک و نقشه‌برداری از صنعت است. به همین دلیل است که این پلتفرم چارچوب جدیدی را برای نقشه‌برداری بخش از طریق طبقه‌بندی جدید که در کنار Brighteye ایجاد شده است، تنظیم می‌کند.

ما این استارت آپ ها را در سه زیر صنعت طبقه بندی کرده ایم:

  • مدیریت آموزش : یک راه حل مدیریتی از عملکرد سهامداران کلیدی آموزشی و تصمیم گیرندگان (معلمان، والدین و مدیران) پشتیبانی می کند.
  • ارائه دهندگان آموزش : یک راه حل ارائه دهنده آموزش، یادگیری را ارائه یا تسهیل می کند
  • ابزارها و منابع یادگیری : به رشد و فرآیند یادگیری افراد در کل چرخه حیات آموزشی کمک می کند

این پلتفرم یک لایه ناوبری اضافی از طریق برچسب ها یا موضوعات مورد علاقه ارائه می دهد که می تواند در صنایع فرعی استفاده شود. می‌توانید استارت‌آپ‌ها را با راه‌حل‌های اختصاصی برای گروه‌های سنی مختلف ( Pre-K 12 ، K-12 ، آموزش عالی ، یادگیری شرکتی یا یادگیری مادام‌العمر و مصرف‌کننده ) و بخش‌های خاص ( یادگیری زبان ، تدریس خصوصی ، فن‌آوری‌های فراگیر و غیره) بررسی کنید.

این طبقه بندی یک پروژه در حال انجام است و قرار است توسط جامعه هدایت شود. اگر شما یک بنیانگذار، سرمایه گذار یا علاقه مند به همکاری با ما هستید، حتما با کارلا (متخصص Edtech در Dealroom) یا Rhys (رئیس تحقیقات در Brighteye Ventures) تماس بگیرید.

محتوا و بینش انتخاب شده

این پلتفرم همچنین شامل داشبورد، تجسم داده‌ها، جستجوها و فهرست‌های انتخاب‌شده و سایر ابزارهای سریع و بصری برای حرکت در چشم‌انداز edtech است. بیش از یک پلت فرم داده به اشتراک گذاشته شده و منعکس کننده این اکوسیستم به سرعت در حال تغییر است. کاربران می توانند مناظر عمومی در دسترس را جستجو کنند (و شرکت هایی را برای اضافه کردن پیشنهاد دهند!).

منبع : dealroom

حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 21, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها907 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات