پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

0

پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

در راستای پاسخ به سوال شما مطالبی تخصصی از سایت های خارجی جمع آوری و ترجمه فارسی کرده ایم مطالعه رایگان است موفق و پیروز باشید .

10 افزونه وردپرس برای تبدیل سایت شما به یک نیروگاه SEO
صفحه اصلی » وبلاگ » جستجوگرها » 10 افزونه وردپرس برای تبدیل سایت شما به یک نیروگاه سئو

seoplugins - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

برای اطمینان از دوستانه بودن وبلاگ وردپرس برای موتورهای جستجو چه اقداماتی انجام داده اید؟

اگر نمی توانید به این س answerال پاسخ دهید ، اکنون وقت آن است که قدمی به عقب بردارید و وضعیت خود را دوباره ارزیابی کنید. برعکس ، حتی اگر اقدامی انجام داده باشید ، بازهم احتمال بهبودهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

در گذشته ، من در مورد بهترین افزونه ها برای یک سایت جدید وردپرس بحث کردم . من همچنین برخی از افزونه های برتر را برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا لمس کرده ام .

گرچه همه اینها مهم است ، شما نمی خواهید از هر کاری که می توانید برای بهبود سئوی وبلاگ خود انجام دهید غافل شوید.

وردپرس به دلیل داشتن SEO دوستانه “خارج از جعبه” شناخته شده است. حتی در این صورت ، با هزاران پلاگین SEO WordPress برای انتخاب ، چند مورد اضافی در وبلاگ شما ممکن است تمام نیاز شما باشد تا بتوانید به سطح بالاتری برسید. از SEO WordPress SEO توسط Toast گرفته تا نقشه سایت XML ، بدانید که یک پلاگین WordPress SEO وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

در زیر ، من قصد دارم 10 افزونه وردپرس را بررسی کنم که می تواند به شما کمک کند سایت شما را به یک نیروگاه SEO تبدیل کند. این افزونه ها تضمین کننده رتبه بندی بالای موتور جستجو نیستند اما قطعاً شانس موفقیت سئو را بهبود می بخشند.

برای شروع آماده اید؟
1. Yoast SEO

آیا به این نتیجه رسیده اید که پلاگین شماره یک WordPress SEO برای وب سایت شما چیست؟

گزینه های زیادی وجود دارد ، اما مورد علاقه من Yoast SEO است.

SEO WordPress by Yoast به دلایلی محبوب ترین افزونه SEO در وردپرس است. این را می توان در تقریبا 2000 بررسی ، با امتیاز کلی 4 از 5 ستاره مشاهده کرد.

image04 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

اگر می خواهید SEO وردپرس خود را بهبود بخشید ، هم با ایجاد محتوای بهتر و هم با بهینه سازی سایت خود ، این افزونه می تواند بهترین مکان برای شروع باشد.

ویژگی های بسیاری برای تمرکز وجود دارد ، با برخی از موارد دلخواه من از جمله:

  • ابزار تجزیه و تحلیل صفحه.
  • بهینه سازی موتور جستجوی فنی وردپرس
  • قابلیت های نقشه سایت XML

وقتی نوبت به تحلیل صفحه می رسد ، باید بدانید دقیقاً چه کاری انجام می دهید. SEO توسط Yoast اطمینان می دهد که همیشه در مسیر درست قرار دارید.

به عنوان مثال ، Yoast SEO می تواند به سرعت هر صفحه را برای تصاویر اسکن کند ، اطمینان حاصل کند که هر یک دارای برچسب alt است که با کلمه کلیدی اصلی پست مطابقت دارد. همراه با این ، طول مطالب شما را بررسی می کند و تأیید می کند که آیا متن توضیحات شما با هم برابر است یا نه. و ، این فقط شروع است.

image12 8 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

وقتی به این موضوع نگاه می کنید ، به راحتی می توان فهمید که چه کاری درست انجام داده اید و چه کار اشتباهی انجام داده اید. در صورت عدم وجود یک علامت سبز در یک خط خاص ، می توانید قبل از انتشار به این مسئله رسیدگی کنید – به عنوان مثال ، برای ایجاد یک یا دو نیشگون گرفتن و کشیدن به توضیحات متا خود بروید.

اگر با هر جنبه از سئوی سایت خود به راهنمایی نیاز دارید ، افزونه WordPress SEO by Yoast پشت سر شماست. به لطف رویکرد ساده و در عین حال دقیق ، هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.
2. همه در یک بسته SEO
اگر نمی خواهید از Yoast SEO استفاده کنید ، همان موردی است که من ترجیح می دهم ، همیشه می توانید All-One SEO Pack را امتحان کنید.

این نام تقریبا همه چیز را توضیح می دهد.

این افزونه وردپرس از زمان انتشار در سال 2007 ، راه حل کاربردی آسان برای بسیاری از چالش های مربوط به سئو را در اختیار وب مستران قرار داده است.

بزرگترین مزیت این واقعیت است که برای شروع نیازی به تجربه ندارید. اگر می توانید بخوانید و می توانید داده های درست را در قسمت های مناسب وارد کنید ، می توانید از این افزونه استفاده کنید.

برای برخی ورودی ها ، ممکن است لازم نباشد که چیزی را لمس کنید (البته مگر اینکه بخواهید).

image03 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

با موارد فوق ، می توانید از پیش بینی های پیش فرض ، که اغلب بهترین است ، استفاده کنید. یا می توانید قالب را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.

از ویژگی های برتر All in One SEO Pack می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقشه سایت XML و پشتیبانی از Google Analytics.
  • بهینه سازی خودکار عناوین برای همه موتورهای جستجو.
  • تولید خودکار برچسب های META.
  • به شما کمک می کند از محتوای تکراری که می تواند تأثیر منفی بر رتبه بندی موتور جستجو داشته باشد ، جلوگیری کنید.
  • امکان نادیده گرفتن هر تنظیم

به طور کلی ، بسته همه در یک سئو به شما می تواند به اندازه دلخواه یا کنترل کمتری در اختیار شما قرار دهد. با کسب تجربه ، می توانید مسئولیت بیشتری را از طریق ویژگی های پیشرفته این افزونه بر عهده بگیرید.
3. نقشه های سایت XML Google
برای اطمینان از ایندکس شدن محتوای سایت خود چه کاری انجام می دهید؟

اگر پاسخی برای این سوال ندارید ، قایق را از دست می دهید. مطمئناً موتورهای جستجو ممکن است محتوای شما را بدون اشاره به مسیر درست پیدا کنند ، اما لازم نیست که آرام بنشینید و به بهترین ها امیدوار باشید.

با پلاگین Google XML Sitemaps ، به طور خودکار نقشه سایت ایجاد می شود. در نتیجه ، برای موتورهای جستجو ساده تر می توانید وبلاگ خود را فهرست کنید.

بهتر از همه ، وقتی یک نقشه سایت ایجاد کردید و از تنظیمات راحت بودید ، دیگر لازم نیست کار دیگری انجام دهید. درعوض ، این افزونه همه کارها را برای شما انجام می دهد و پس از هر محتوای جدیدی که منتشر می کنید ، نقشه سایت شما را به روز می کند.

image11 9 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

“گزینه های اساسی” بسیاری برای پرداختن وجود دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بر اهمیت هر یک تمرکز کرده اید. اگر همه موارد دیگر ناموفق بود یا اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، به تنظیمات پیش فرض افزونه پایبند باشید.

هنگامی که یک نقشه سایت ایجاد می کنید ، چیزی شبیه به این خواهد بود:

image02 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

نکته حرفه ای: URL نقشه سایت را از طریق Google Search Console به Google ارسال کنید .

افزونه Google XML Sitemaps همه کارها را به درستی انجام می دهد ، همه به روشی آسان و قابل فهم است. از ابزار ایجاد نقشه سایت نمی توانید چیزی بیشتر بخواهید.
4. شکسته لینک جستجوگر پلاگین در سئوی ویژه چیست؟
با ایجاد محتوای بیشتر و بیشتر ، یک چیز درست را پیدا خواهید کرد: همگام شدن با مدیریت وبلاگ خود دشوار است.

این جایی است که ابزارهایی مانند پلاگین Broken Link Checker می توانند به شما کمک کنند.

این نام همه چیز را می گوید ، با این پلاگین محتوای شما را برای پیوندهای خراب و تصاویر گمشده بررسی می کند. اگر خوش شانس باشید ، هرگز از وجود مشکلی در سایت خود مطلع نمی شوید. البته انتظار نداشته باشید که این اتفاق بیفتد.

خوب است بدانید که این افزونه می تواند مراقب وب سایت شما باشد و هرگونه لینک خراب را به شما اطلاع دهد. این به شما این امکان را می دهد که بر روی بهترین کارها مانند ایجاد محتوا تمرکز کنید ، در حالی که هیچ وقت نگران این نیستید که پیوندهای خراب علیه شما کار می کنند.

برخی از ویژگی های برتر عبارتند از:

  • امکان نظارت بر پیوندها در پست ها ، صفحات ، نظرات و حتی زمینه های سفارشی.
  • هر پیوندی را که کار نمی کند شناسایی می کند.
  • گزینه ای برای ایجاد پیوندهای شکسته در پست ها ظاهر دیگری دارد.
  • گزینه جلوگیری از پیوندهای خراب توسط موتورهای جستجو.

با توجه به اینکه این یک راهنما در مورد نحوه استفاده از پلاگین های SEO است ، نکته نهایی مهمترین نکته است. شما نمی خواهید سایت شما دارای پیوندهای خراب باشد ، زیرا این امر می تواند تأثیر منفی در رتبه بندی و تجربه کاربری شما داشته باشد.

با داشتن گزینه ای برای جلوگیری از دنبال کردن این پیوندها توسط موتورهای جستجو ، هرگز نگران عواقبی نخواهید بود که ممکن است قبل از اینکه بتوانید پیوند را حذف یا تغییر دهید ، اتفاق بیفتد.

افزونه Broken Link Checker هم کاربرد ساده ای دارد و هم قدرتمند است. با بیش از 400000 نصب فعال و رتبه بندی بالا ، ارزش بررسی دارد.

image00 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟
5. Google Analytics توسط MonsterInsights
آیا از Google Analytics برای ردیابی بازدید کنندگان وب سایت ، کلمات کلیدی برتر و سایر داده های مشابه استفاده می کنید؟

در این صورت ، باید پلاگین Google Analytics by MonsterInsights را بررسی کنید. نه تنها تقریباً 11 میلیون بارگیری دارد ، بلکه لیست ویژگی های آن ارزش بررسی را دارد:

  • استفاده از Google Analytics API برای نصب ساده.
  • امکان استفاده از کد رهگیری ناهمزمان یا جهانی.
  • دسترسی به داشبورد اندازه گیری داده زیبا در وردپرس.
  • ردیابی پیوند داخلی و خروجی.
  • دسترسی به گزارش های جمعیتی و گزارش های علاقه.

مزیت اصلی Google Analytics توسط MonsterInsights توانایی بررسی داده های Analytics شما از داشبورد وردپرس است. نیازی نیست که بین وب سایت و Google Analytics خود را به عقب و جلو ببرید. در عوض ، همه چیز دقیقاً همان جایی است که شما می خواهید باشد.

پانل تنظیمات کلی محلی است که شما شروع می کنید.پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

image08 12 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

هنگامی که در اینجا همه انتخاب های صحیح را انجام دادید ، فقط قبل از جمع آوری داده هایی که می توانید از داشبورد وردپرس به آنها دسترسی پیدا کنید ، زمان کافی است.

در اینجا مثالی از داشبورد وجود دارد که تعداد جلسات وب سایت را نشان می دهد:

image05 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

شما نیازی به استفاده از این نوع پلاگین Google Analytics ندارید. وقتی می خواهید داده های وب سایت خود را مرور کنید ، همیشه می توانید از Google Analytics مستقیم بازدید کنید. با این حال ، این می تواند وقت گیر باشد.

اگر می خواهید آمار وب سایت خود را با روشی کارآمدتر مرور کنید ، این افزونه می تواند رمز موفقیت شما باشد.
6. W3 Total Cache
آخرین باری که به سرعت وب سایت وردپرس خود فکر کرده اید کی بوده است؟ آیا می فهمید که این می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد؟

بسیاری از مردم نادیده گرفتن اهمیت یک تجربه سریع رعد و برق را فراموش می کنند. گوگل به روشنی گفته است که سرعت سایت عامل رتبه بندی است ، بنابراین این چیزی نیست که شما بخواهید از آن چشم پوشی کنید.

اگر در این بخش مشکلی دارید ، وقت آن است که مزایای افزونه W3 Total Cache را در نظر بگیرید.

با این کار می توانید سرعت سایت و همچنین تجربه کلی کاربر را بهبود ببخشید. با داشتن لیست طولانی از کاربران ، از جمله نام های بزرگی مانند AT&T و Mashable ، می دانید که اگر این افزونه را نصب کنید در شرکت خوبی هستید.

استفاده از این افزونه مزایای زیادی دارد ، اما در اینجا مورد علاقه من است ، همانطور که در صفحه رسمی بارگیری به اشتراک گذاشته شده است:

“حداقل 10 برابر بهبود عملکرد کلی سایت (درجه A در YSlow یا پیشرفتهای قابل توجه Google Page Speed ) در صورت پیکربندی کامل.”

که چیزی می گوید با چنین ادعای جسورانه ای ، فقط منطقی است که این پلاگین را مرور کنید و ببینید آیا می تواند کار خاصی برای وب سایت شما انجام دهد یا خیر.

از ذخیره صفحات و پست ها گرفته تا “کوچک سازی” شخص ثالث جاوا اسکریپت و CSS ، هرگز لازم نیست تعجب کنید که آیا ویژگی های این افزونه ارزش وقت شما را دارد یا خیر. پس از اتمام نصب ، آنچه را مشاهده می کنید دوست دارید.

image06 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

(از طریق YouTube )
7. All In One WP Security & Firewall پلاگین در سئوی ویژه چیست؟
نقض امنیت چه تأثیری در نحوه استفاده افراد از وب سایت شما خواهد داشت؟

با وجود این واقعیت که وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است ، به این معنی نیست که می توانید تمام خطرات موجود را فراموش کنید.

برای محافظت از وب سایت خود ، در حد توانایی خود ، از All In One WP Security & Firewall استفاده کنید.

امنیت اضافی ، فراتر از آنچه وردپرس قبلاً فراهم کرده است ، هیچ مشکلی ندارد ، زیرا این امر به عملکرد م siteثر سایت شما کمک می کند.

به عنوان مثال ، بسیاری از ویژگی های امنیتی حساب کاربری وجود دارد:

  • ابزار قدرت رمز عبور.
  • شمارش کاربر را متوقف کنید.
  • امکان شناسایی هرگونه حساب با نام نمایشی یکسان و ورود به سیستم. این یک تصمیم ضعیف است ، از نظر امنیتی ، زیرا به هکرها نیمی از آنچه برای دسترسی به داشبورد شما نیاز دارند را می دهد.

ممکن است بپرسید ، چگونه می توان فهمید که وب سایت من امن است؟

این یک منطقه دیگر است که پلاگین می تواند به شما کمک کند ، زیرا بر اساس تنظیمات فعلی ، امتیازات امنیتی را ارائه می دهد.

image07 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

(از طریق نکات و ترفندهای HQ )

آخرین چیزی که می خواهید مردم در نتایج جستجو ببینند این است:

image01 13 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

(از طریق گوگل )

این نه تنها مردم را از مراجعه به وب سایت شما دور می کند ، بلکه می تواند اعتبار شما را از بین ببرد. با این همه خلاف سایت شما ، رتبه بندی ممکن است آسیب ببیند.

استفاده از افزونه All In One WP Security & Firewall خیال شما را در مورد امنیت سایت وردپرس بیشتر می کند.
8. افزونه موبایل WPtouch
آیا وب سایت وردپرس شما از نظر موبایل دوستانه است؟پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

این ممکن است در گذشته مسئله بزرگی نبوده است. اما ، در عصر امروز ، این یک ضرورت است. چند دلیل برای این وجود دارد:

  • افراد بیشتر از هر زمان دیگری از طریق دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی در حال مرور اینترنت هستند.
  • نبود یک وب سایت دوستانه برای موبایل تأثیر منفی در رتبه بندی موتور جستجوگر شما خواهد داشت.

چیزهای زیادی در مورد به روزرسانی دوستانه تلفن همراه گوگل وجود دارد ، از جمله اینکه وب سایت شما باید برای موبایل دوستانه باشد.

اگر وقت ، پول و منابع کافی برای پرداخت هزینه های یک توسعه دهنده یا ارتقا site سایت خود به تنهایی ندارید ، می توانید به پلاگین WPtouch Mobile مراجعه کنید.

این افزونه “به طور خودکار یک تم ساده و زیبا برای موبایل برای بازدید کنندگان موبایل به وب سایت وردپرس شما اضافه می کند.”

به اندازه کافی آسان ، درست است؟

پس از نصب افزونه ، می توانید از صفحه مدیریت برای شخصی سازی ظاهر موبایل وبلاگ خود استفاده کنید. بهتر از همه ، لازم نیست کد را تغییر دهید تا تغییرات اساسی انجام شود.

این افزونه هیچ ارتباطی با موضوع دسک تاپ ندارد ، زیرا همچنان برای کسانی که بازدید کننده غیر موبایل هستند نمایش داده خواهد شد. این به راحتی تضمین می کند که هر بازدید کننده موبایل به وب سایت شما می تواند محتوای شما را به روشی یکپارچه بررسی کند.

امروز ، وب سایت وردپرس شما باید موبایل پسند باشد. اگر می خواهید بدون تأخیر این اتفاق بیفتد ، از افزونه WPtouch Mobile استفاده کنید.

image09 12 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟
9. یک افزونه ارسال های مرتبط دیگر (YARPP)
آیا با این واقعیت آشنا هستید که نرخ پایین پرش سیگنال مثبت SEO است؟ در مورد این واقعیت که شما می خواهید افراد را برای مدت طولانی در سایت خود نگه دارید چطور؟

هر دوی این موارد موتورهای جستجو را نشان می دهد که سایت شما چیزهای زیادی برای ارائه دارد و در عین حال یک تجربه کاربری قوی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از بهترین راه های بهبود در هر دو زمینه نصب پلاگین Yet Another Related Posts است.

پس از نصب و راه اندازی ، این پلاگین پست ها و صفحات (یا سایر مطالب) مربوط به محتوای فعلی را نمایش می دهد. ایده پشت این کار ساده است: شما به خوانندگان محتوای مربوطه می دهید ، به این معنی که آنها مدت زمان بیشتری باقی می مانند.

برخی از مواردی که در مورد این افزونه دوست دارم عبارتند از:

  • گزینه ای برای انتخاب بین تصویر بند انگشتی و نمای لیست.
  • استفاده از الگوریتم پیشرفته برای اطمینان از نمایش بهترین پست ها.
  • ویژگی های الگوبرداری ، بنابراین می توانید دقیقاً نحوه نمایش نتایج را کنترل کنید.

در دنیای امروز سئو ، شما باید نرخ جستجوی خود را کاهش داده و مدت زمانی را که کاربران در سایت شما می گذرانند افزایش دهید. افزونه ای از این دست می تواند در انجام چنین کاری به شما کمک کند.

image13 7 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

(از طریق YARPP )
10. تصاویر بهینه سازی شده SEO
آسان است که چنان درگیر بهینه سازی محتوای خود شوید که از اهمیت تصاویر چشم پوشی کنید.

اما استفاده از تصاویر بیشتر از درج ساده آنها در محتوای شما است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هرکدام بهینه شده اند ، زیرا این امر باعث ارتقاings رتبه بندی شما می شود و در عین حال به ایجاد ترافیک از طریق جستجوی تصاویر Google نیز کمک می کند.

با راهنمایی پلاگین SEO Optimized Images ، می توانید ویژگی های alt و عنوان Seo Friendly را به صورت پویا در هر تصویر وارد کنید.

هنگام استفاده از وردپرس ، اضافه کردن تصاویر به پست ها و صفحات بسیار آسان است. اما ، این تضمین نمی کند که هر یک را برای عملکرد بهینه بهینه کنید.پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

اگر می خواهید در آینده از هرگونه اشتباه مرتبط با تصویر در تصویر جلوگیری کنید ، حتماً از این افزونه استفاده کنید. این به SEO شما کمک می کند ، ضمن اینکه در وقت نیز صرفه جویی می کند.

image10 11 - پلاگین در سئوی ویژه چیست؟

منبع : neilpatel.com

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 2, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1980 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات