وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید

2

وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید

8f8442f662d97d47524a7ebef864b335aca69325 227 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید

مانند هر خرید دیگری برای بهترین انتخاب و انجام خریدی مطمئن، بهتر است از یک فروشگاه تخصصی خرید کنید. برای تهیه لوازم مخصوص حیوانات خانگی این مرکز خرید تخصصی پت شاپ نام دارد. پت شاپ از دو کلمه انگلیسی پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه تشکیل شده است که به فروشگاه لوازم حیوانات خانگی اطلاق می گردد. حیوانات خانگی یا همان پت ها شامل سگ، گربه، انواع جوندگان مانند همستر، خوکچه هندی، خرگوش، انواع پرندگان زینتی مثل طوطی، کاسکو، مرغ عشق، مرغ مینا، پاراکیت، آبزیان، حیوانات خانگی خاص مانند ایگوآنا و دیگر خزندگان اگزوتیک می شوند. در پت شاپ هر آنچه برای نگهداری از این حیوانات لازم دارید پیدا می کنید. محصولات پت شاپ بسیار متنوع است. غذا، ویتامین، قفس نگهداری، قلاده، شامپو، برس و شانه، پوشاک، لوازم بهداشتی، وسایل آموزشی، اسباب بازی تشویقی و صدها مورد دیگر از لوازم مخصوص حیوانات خانگی در پت شاپ فروخته می شود.

خرید از پت شاپ چه مزایایی دارد؟

ما برای مراقبت از حیوانات خانگی خود همیشه سعی می کنیم بهترین ها را برای آن ها انتخاب کنیم، به همین دلیل نیاز به فروشگاهی قابل اطمینان داریم که تمامی محصولات آن ها معتبر و دارای تاییده های لازم باشند تا سلامتی پت ما را تضمین کنند. پت شاپ ها این امکان را به ما می دهند که در کنار یک خرید ایمن، از تجربه متخصصین این امر نیز بهره ببریم و بهترین انتخاب را انجام دهیم. در کنار توصیه های دامپزشک حیوان خانگی خود می توانید از توصیه های فروشندگان پت شاپ نیز برای خرید استفاده کنید.

مزایای خرید از پت شاپ

در یک پت شاپ، برندهای مختلفی از محصولات موجود است که به شما کمک می کند بر اساس نیاز پت خود مانند سن، نژاد، وضعیت جسمانی و سلامتی اش کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. ویژگی دیگر پت شاپ، فروش محصولات و لوازم از برندهای معتبر خارجی و داخلی است که استاندارها و مجوز های لازم را دارا باشند. توجه به این نکته نقش بسزایی در تضمین سلامتی پت شما دارد.

انواع پت شاپ

پت شاپ می تواند یک فروشگاه فیزیکی و یا یک مرکز فروش آنلاین و اینترنتی باشد. در سال های اخیر با گسترش تجارت و خرید و فروش آنلاین، تعدا پت شاپ های اینترنتی نیز افزایش یافته است.با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران، در برخی شهرهای کوچک فروشگاه پت شاپ وجود ندارد و یا تعداد آن ها بسیار کم است، استقبال از پت شاپ های آنلاین بیشتر شده است و صاحبان پت علاقه دارند به صورت اینترنتی و آنلاین خرید خود را انجام دهند که علاوه بر صرفه جویی در وقت، کاری آسان و مقرون به صرفه است.

در پت شاپ چه محصولاتی وجود دارد؟

یک پت شاپ مجهز و تخصصی در واقع هر آنچه پت شما نیاز دارد در اختیار شما قرار می دهد. محصولاتی از جمله غذای خشک سگ و غذای خشک گربه، کنسرو سگ و غذای مرطوب و کنسرو گربه، پوچ سگ و گربه، پلت پرندگان و جوندگان، یونجه، پوشال، انواع ویتامین ها مخصوص سگ ، گربه، پرنده، جونده و ماهی، پد بهداشتی، شامپو، مسواک و خمیر دندان، دستمال مرطوب، شامپوهای درمانی، مکمل های درمانی، قفس جونده، قفس پرنده، باکس، ساک حمل حیوانات خانگی کوچک، جای خواب، لباس، قلاده، ظرف آب و غذا، لوازم آموزشی و تربیتی ماننده قلاده های آموزشی، زنگ آموزشی، سوت و کلیکر، انواع اسباب بازی، شورتکس مخصوص سگ و گربه، پوشک مخصوص، تراریوم، ظرف نگهداری لاکپشت، اسکرچر، درخت گربه، انواع شیرخشک سگ و گربه، پارک نگهداری، سینی دستشویی، غذای ماهی، تجهیزات و لوازم آکواریوم مانند بخاری، تصفیه، سنگ هوا، لوازم دکوری آکواریوم، روشنایی، پمپ و صدها مورد دیگر در این دسته جای دارند.

خدمات آرایشی و بهداشتی پت شاپ چیست ؟

در بعضی از پت شاپ ها خدمات دیگری مثل شست و شوی حیوانات خانگی و گرفتن ناخن و کوتاهی یا آرایش مو نیز انجام میشود. که این موضوع باعث شده این مراکز بتوانند مشتریان بیشتری به دلیل تنوع و تمکیل بودن خدمات به سمت خود بکشانند.

خدمات مشاوره و راهنمایی توسط دامپزشک

جالب است بدانید در برخی از فروشگاه های مدرن دامپزشک هایی مشغول به کار هستند. صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

نگهداری از حیوانات خانگی شما

در سال های اخیر خدمات نوین و جالب تری نیز به پت شاپ ها اضافه شده است. از مهم ترین آنها میتوان به نگهداری ساعتی و روزانه از حیوانات خانگی شما نام برد. تعداد محدودی نیز به تازگی شروع ارائه خدماتی مثل داگ واکر (Dog Walking) را ارائه میدهند

https://animal.irpsc.com

saeed.zajkani سوال پاسخ داده شده ژانویه 2, 2023
گذاشتن نظر
0

برای معرفی  علاوه بر موارد فوق شفافیت و دادن اطلاعات کامل و بروز در معرفی یک پت شاپ بسیار اهمیت دارد از این رو سامانه حیوانات و دامپزشکان با آخرین فناوری های سایبری و رسانه ای آماده معرفی پت شاپ های قدرتمند کشور می باشد . در ادامه نمونه ای از معرفی یک پت شاپ در سامانه حیوانات و دامپزشکان شاخه ای از شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت را مرور بفرمایید:

#سامانه_حیوانات

https//:animal.irpsc.com
پت شاپ های ایران

پت شاپ های ایران را در این سامانه میتوانید به صورت تفکیک منطقه ای ، استانی و شهری مشاهده نمایید .

معرفی پت شاپ های ایران به صورت تخصصی با جزئیات یک پت شاپ حرفه ای و نیمه حرفه ای با هدف جذب متقاضیان و دریافت ورودی .

پت شاپ های ایران معرفی تخصصی

معرفی خدمات پت شاپ ها در این سامانه با جزئیات مختلفی درنظر گرفته شده است و برای نمایش بهتر از دسته بندی های تخصصی استفاده شده است ، در زیر میپردازیم به انواع دسته بندی های معرفی یک پت شاپ در ایران .

پت شاپ های ایران معرفی تخصصی دسته بندی ها

دسته بندی حرفه ای پت شاپ های ایران کمکی برای بهبود نمایش به متقاضیان میباشد .

لیست دسته بندی های پت شاپ های ایران

پت شاپ دسته مادر

انبار عرضه کلی و جزئی محصولات پت شاپ زیرشاخه دسته مادر

عمده فروشی محصولات پت شاپ زیرشاخه دسته مادر

پت شاپ آنلاین زیرشاخه دسته مادر

فروشگاه پت شاپ زیرشاخه دسته مادر

وارد کننده لوازم پت شاپ زیرشاخه دسته مادر

دسته بندی های ثبت شده در صورتی که به صورت تخصصی مشخص شده باشد میتواند به بهبود نمایش و نیز رفع نیاز متقاضی کمک بسزایی داشته باشد .

دسته مادر خود را با گزینه پت شاپ انتخاب نمایید و نیز زیر دسته را مشخص کنید .

آدرس و موقعیت مکانی پت شاپ های ثبت شده

در این سامانه قابلیتی تحت عنوان ثبت موقعیت مکانی با ورود اطلاعات در بخش نشانی موجود میباشد و با ثبت موقعیت مکانی پت شاپ میتوانید در نقشه با آیکون مورد نظر پت شاپ ها نمایش دهید .

آدرس شما با استفاده از gps قابلیت رهگیری دارد

ثبت عکس در آگهی پت شاپ های ایران

با تعداد محدود برای بسته های رایگان

به سادگی پس از ثبت کامل محتوای آگهی بخشی در انتهای آگهی برای بارگذاری عکس های شما درنظر گرفته شده است .

پیشنهاد میگردد عکس های خود را با سایز 1200 در 700 پیکسل بارگذاری نمایید .

عکس های باکیفیت با حجم پایین میتواند به بود نمایش در موتور های جستجو مانند گوگل کمک بسزایی داشته باشد .

از عکس های رنگی و مربوط به خدمات خود استفاده نمایید برای مثال این آگهی در خصوص پت شاپ های ایران میباشد و میبایست عکس از ورودی پت شاپ ، محصولات موجود و نیز فضای داخلی درنظر گرفته شود

ثبت ویدیو با بارگذاری کد Iframe در آگهی پت شاپ های ایران

تاثیر ویدیو در یک آگهی میتواند به بهبود رتبه شما کمک بسزایی داشته باشد و درنظر بگیرید عموم جامعه با دیدن ویدیو بهتر میتوانند تصمیم نهایی خود را بگیرند و مخصوصا این مورد در خصوص معرفی پت شاپ عملکرد بهتری دارد .

برای بارگذاری ویدیو در آگهی خود میتوانید از آموزش ثبت ویدیو استفاده نمایید .

پیشنهاد میشود ویدیو شما کمتر از 3 دقیقه باشد و به صورت تیزر آماده نمایش شده و حجمی کمتر از 100 مگابایت داشته باشد .

ثبت هدف آگهی یک پت شاپ در ایران

با ایجاد هدف میتوانید نمایش بهتری را برای خدمات خود در سامانه حیوانات داشته باشید . با انتخاب هدف خود یک تصویر کوچک از موضوع هدف در کنار آگهی شما در دسته بندی ها نمایش داده خواهد شد .

انتخاب هدف برای بهبود نمایش و نیز جستجو در سامانه بسیار مهم میباشد و شما این قابلیت را با تفکر قبلی ثبت نمایید .

بازاریابی

در صورتی که آگهی پت شاپ شما به صورت بازاریابی و تبلیغات میباشد میتوانید این گزینه را انتخاب نمایید .

فروش

در صورتی که هدف شما فروش پت شاپ است  و یا محصولات آن باشد میتوانید با این گزینه آگهی را هدفمند نمایید .

اجاره

در صورتی که میخواهید پت شاپ خود را اجاره دهید میتوانید از گزینه اجاره استفاده نمایید .

اطلاعیه

در صورتی که هدف شما اطلاعیه ای در خصوص تعرفه ها تخفیفات ، افتتاحیه و … میباشد میتوانید آگهی پت شاپ خود را به این صورت هدفمند نمایید .

نوع خدمت در ثبت آگهی پت شاپ های ایران

نوع خدمت در آگهی ها میتواند راهکاری برای تخصصی بود خدمات شما باشد .

درنظر گرفته شود با انتخاب این گزینه متقاضیان میتوانند متوجه موضوع مهمی با عناوین زیر باشند :

نوع خدمت : شغل اصلی

نوع خدمت : شغل دوم

نوع خدمت : تفریحی

.ثبت آدرس متنی برای آگهی پت شاپ های ایران :

شما با ثبت موقعیت مکانی میتوانید به دوستانی که تمایلی به استفاده از نقشه ندارند وبا نقشه خوانی آشنایی ندارند از این مورد بهره مند شوند .

عنوانی ثبت شده در این بخش به شرح :

نام شهرستان

نام شهر

کد پستی

ثبت شماره اضطراری مدیریت پت شاپ

در نظر گرفنه شود با ثبت شماره اضطراری امکان تهیه فوری محصولی  که ممکن است با جان حیوانات مرتبط باشد  انجام شود

ثبت نحوه خرید محصول از پت شاپ

انتخاب گزینه عرضه محصول به صورت فقط حضوری و یا خرید غیرحضوری از پت شاپ

دو گزینه در این بخش موجود میباشد که به شرح :

خرید فقط حضوری

ارسال آنلاین و خرید حضوری

ثبت خدمات ارسال در پت شاپ های ایران

که در این بخش امکان ارسال محصول با دو گزینه مشخص می شود

دارد

ندارد

ثبت شرکت در صورتی که مجموعه و عوامل پت شاپ از طریق شرکت مدیریت میشود

با ثبت مشخصات شرکت میتوانید به سادگی زمانبندی و خصوصیات آگهی خود را افزایش دهید و یا اگر مجموعه شما به صورت شرکتی مدیریت نمیشود میتوانید جزئیات بخش شرکت را بجز نام شرکت پر نمایید که شامل موارد زیر است :

 نام شرکت : نام شرکت را بنویسید

لوگو یا برند : که بهترین حالت بارگذاری سایز لوگو 250px در 250px میباشد ، درنظر گرفته شود پس از ثبت آگهی این بخش برای بارگذاری عکس باز خواهد شد .

شماره موبایل : ثبت شماره موبایل مدیریت شرکت و یا منشی

وب سایت : آدرس وبسایت به صورت لینک میتواند برای تبلیغات مجموعه شما خروجی خوبی داشته باشد .

لینک فیسبوک : در صورتی که پت شاپ و مجموعه شما دارای شبکه اجتماعی فیس بوک میباشد میتوانید لینک کانال یا شبکه را بارگذاری نمایید .

لینک توییتر : در صورتی که مجموعه یا پت شاپ ثبت شده دارای لینک توییتر میباشد میتوانید لینک آن را در این بخش ثبت نمایید .

لینک اینستاگرام : در صورتی که پت شاپ ثبت شده دارای اینستاگرام میباشد میتوانید این بخش را با لینک پر نمایید .

لینک تلگرام : در صورتی که پت شاپ دارای کانال و یا گروه تلگرامی میباشد میتوانید لینک را در این بخش بارگذاری نمایید .

لینک یوتوب : در صورتی که پت شاپ دارای کانال یوتوبی میباشد با اضافه کردن لینک کانال این بخش خروجی خوبی میتواند برای کانال شما داشته باشد .

عضویت در انجمن ملی : بارگذاری لینک کاربری شما که در انجمن فعال میباشد خروجی خوبی در زمینه پرسش و پاسخ میتواند داشته باشد و متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانند در این بخش از شما بپرسند و نیز در صورتی که سوالات و پاسخ های شما به صورت تبلیغاتی در انجمن مطرح شده باشد میتوانید خروجی مثبتی دریافت نمایید .

کانال مرکز آموزش : در صورت فعالیت در مرکز آموزش ویدیویی و دریافت کانال آموزشی میتوانید لینک کانال را برای متقاضیان به اشتراک بگذارید ، درنظر گرفته شود کانال مرکز آموزش ورودی خوبی در زمینه علوم و تبلیغات مرکز شما میتواند داشته باشد .

توضیحات شرکت : در این بخش میتوانید توضیحات مجموعه پت شاپ و شرکت مدیریت کننده را به صورت خلاصه بارگذاری نمایید ، درنظر گرفته شود توضیحات بیش از پنج خط نباشد .

ساعت کاری بخش مدیریت پت شاپ

در این بخش میتوانید ساعت فعالیت منشی و یا بخش اداری مجموعه یا شرکت را ثبت نمایید برای مثال 8:00 لغایت 16:00

جزئیات تخصصی آگهی پت شاپ های ایران

با انتخاب گزینه ها میتوانید به عملکرد تبلیغات خود کمک بسزایی کنید و این بخش به سادگی با کلیک بر مربع خالی صورت میگیرد .

درنظر گرفته شود بسته رایگان محدودیت انتخاب گزینه دارد و تمامی گزینه ها را نمیتوانید کلیک نمایید .

انتخاب گزینه مسلط به زبان های دیگر

انتخاب گزینه های زبان میتواند به اعتبار مجموعه شما در زمینه جذب توریست ها و مشتریان خارج از کشور کمک بسزایی داشته باشد .

در صورتی که شما مترجم و یا معرفی مجموعه به زبان های دیگر را نیز دارا میباشید میتوانید گزینه های مربوطه را انتخاب نمایید

لوازم جانبی و ضروری در پت شاپ های ایران

در این بخش محصولاتی که شامل لوازم جانبی و ضروری نگهداری حیوانات  می شود  به صورت تفکیک شده ارائه شده است و شما با انخاب کادر کنار هر نام و عکس محصول آن را انتخاب کرده و موجود بودن آن محصول را در پت شاپ خود اعلام نمایید

تغذیه و غذاهای تشویقی در پت شاپ های ایران

در این بخش نیز لیستی از انواع غذاهای خشک و تر و تشویقی مخصوص حیوانات خانگی به صورت تفکیک شده با نام و عکس مشخص شده و شما بر اساس موجودی محصول در پت شاپ خود آنها را انتخاب می کنید

اسباب بازی در پت شاپ های ایران

 در این بخش نیز لیستی از انواع اسباب بازی براساس ماده سازنده آن  با عکس و مشخصات تفکیک شده و صاحب پت شاپ می تواند بر اساس موجودی انبار خود انها را انتخاب کند

لوازم آرایشی در پت شاپ های ایران

در این بخش نیز  لیستی از انواع وسایل آرایشی و تزئینی حیوانات خانگی به صورت تفکیک شده با عکس معرفی شده  که هر دارنده پت شاپ بر اساس موجودی انبار خود انها را انتخاب می کند

لیست برند های موجود در پت شاپ های ایران

 در این بخش لیستی از انواع برند محصولات پت شاپ به همراه تصویر لوگو به شکل تفکیک شده قرار گرفته که بر اساس موجودی انبار مدیر پت شاپ انها را انتخاب می کند

لیست گونه های حیوانات تحت مشاوره تغذیه در پت شاپ های ایران

در این بخش لیستی از انواع گونه های حیوانات جهت مشاوره تغذیه قرار گرفته که به شکل زیز تفکیک شده اند

مشاوره تغذیه پرندگان

مشاوره تغذیه خزندگان

مشاوره تغذیه دوزیستان

مشاوره تغذیه پستانداران

مشاوره تغذیه جوندگان

مشاوره تغذیه آبزیان

مسلط به زبان های

  •   101 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  انگلیسی
  •   102 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  آلمانی
  •   103 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  فرانسوی
  •   104 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  چینی
  •   1409 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  فارسی
  •   1410 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اردو
  •   1411 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ارمنی
  •   1412 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  عربی
  •   1413 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ترکی
  •   1414 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  روسی

لوازم جانبی و ضروری

  •   1182 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ظرف غذا
  •   1183 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  جای خواب
  •   1184 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کیف حمل
  •   1185 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  قلاده
  •   1186 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  فیلتر ظرف آبخوری
  •   1187 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ظرف آبخوری
  •   1188 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پوشال
  •   1189 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپری تحریک کننده
  •   1190 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  قفس
  •   1191 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  قطره تعلیم ادرار
  •   1192 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپری ضد کک
  •   1193 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  سنسور موقعیت یاب
  •   1194 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شناسنامه
  •   1195 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  توری محافظ ماشین
  •   1196 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کیسه جمع آوری مدفوع
  •   1197 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  وسیله برداشتن مدفوع
  •   1198 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  سمباده
  •   1199 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ست حمام

تغذیه و غذای تشویقی

  •   1201 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  غذای خشک
  •   1202 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  دانه های تقویتی
  •   1203 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  غذای تشویقی
  •   1204 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کنسرو
  •   1205 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  غذای کودک
  •   1206 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  غذای تر
  •   1207 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  محلول تغذیه
  •   1208 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ووم
  •   1209 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  غذای ارگانیک
  •   1210 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  سبزیجات
  •   1211 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  حبوبات
  •   1212 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  میوه جات

اسباب بازی

  •   1214 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  توپ پلاستیکی و نخی
  •   1215 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  عروسک
  •   1216 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  نردبان
  •   1217 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  تاب
  •   1218 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسباب بازی چوبی
  •   1219 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسباب بازی فلزی
  •   1220 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسباب بازی نخی و پارچه ای
  •   1221 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسباب بازی پلاستیکی
  •   1222 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسباب بازی پلی استر
  •   1223 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  زنگوله

لوازم آرایشی

  •   1225 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شونه
  •   1226 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پد بهداشتی
  •   1227 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شامپو موهای خشک
  •   1228 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  صابون
  •   1229 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپری
  •   1230 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  دستکش پرزگیر
  •   1231 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پد زیرانداز
  •   1232 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شیشه شیر
  •   1233 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شامپو ضد انگل
  •   1234 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شامپو معمولی
  •   1235 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  برس
  •   1236 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شامپو ضد گره
  •   1237 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپری دندان
  •   1238 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  رل پرزگیر
  •   1239 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  قطره تمیز کننده گوش
  •   1240 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  گوش پاکن
  •   1241 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  برس ماساژ
  •   1242 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ناخن گیر
  •   1243 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مسواک
  •   1244 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ریموت تربیتی
  •   1245 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کنه بردار
  •   1246 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ماشین اصلاح
  •   1247 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  تیغه ماشین اصلاح
  •   1248 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپری پاک کننده ماشین اصلاح
  •   1249 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  روغن ماشین اصلاح
  •   1250 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  خمیر دندان
  •   1251 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  قطره ضد عفونی کننده
  •   1252 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  عطر
  •   1253 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  حوله

دارنده محصولات با برند

  •   1256 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  رویان کنین | Royal canin
  •   1257 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  سلبن | Celebon
  •   1258 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  نوتری | Nutri
  •   1259 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  شایر | Shayer
  •   1260 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مفید | Mofid
  •   1261 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پت میت | Petmate
  •   1262 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  نستل پورینا | Nestle Purina
  •   1263 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مارس پت | Mars Pet, Inc
  •   1264 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ماموت پت | Mammoth Pet Products
  •   1265 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کنگ | Kong
  •   1266 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  هیل پت نوتریشن | Hill’s Pet Nutrition
  •   1267 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  هپی پت | Happy Pet
  •   1268 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اسپکتروم برند | Spectrum Brands
  •   1269 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  رز وود پت | Rosewood Pet
  •   1270 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پت برند | Pet Brands
  •   1272 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  میریال | Merial
  •   1273 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ام اس دی انیمال هلت | MSD Animal Health
  •   1274 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  بر | Bayer
  •   1275 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  گرین پت ارگانیک | Green Pets Organic
  •   1276 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  الاکو | Elanco
  •   1277 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  داگ ایز گوود | Dog is Good
  •   1278 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ا داگز لایف | A Dog’s Life
  •   1279 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  دایاموند پت فوودز | Diamond Pet Foods
  •   1280 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ام اسماکر اینک | M. Smucker Inc
  •   1281 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  بیفار | Beaphar
  •   1282 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پت گارد | PetGuard
  •   1283 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ولپت السی | WellPet LLC
  •   1284 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  بلو بوفالو | Blue Buffalo
  •   1285 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پرسا
  •   1286 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مدکو | Mad Cow
  •   1287 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ویدا فید | Vida Feed
  •   1288 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  امپریال | Imperial
  •   1289 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پای پر پت | Piper pet
  •   1290 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  روتیکا | Rotika
  •   1291 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  جرهای | Jerhigh
  •   1292 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  آروماتیش | Aromatisch
  •   1293 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  وانپی | Wanpy
  •   1294 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مسترپنگوئن | Mr.Panguin
  •   1295 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کت مت | Cat Mat
  •   1296 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ژوانیت | Juanit
  •   1297 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  پی سی ال | PCL
  •   1298 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  ویسکاس | Whiskas
  •   1299 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  دی دی پت | Didipet
  •   1300 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  وینستون | Winston’s
  •   1301 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  کچت | Cachet
  •   1302 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  اورلاندو | Orlando
  •   1303 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  دکتر آلدرز | Dr Alders
  •   1304 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  تافته | Tafteh
  •   1305 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  بیزتیز | Beeztees
  •   1306 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  هپی کت | Happy Cat

مشاوره تغذیه حیوانات

  •   1367 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه پرندگان
  •   1368 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه خزندگان
  •   1369 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه پستانداران
  •   1370 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه دوزیستان
  •   1371 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه جوندگان
  •   1372 - وظایف یک پت شاپ را تعریف کنید  مشاوره تغذیه آبزیان
saeed.zajkani سوال پاسخ داده شده ژانویه 2, 2023
گذاشتن نظر
0
مینا (anonymous) 0 Comments

فروشگاه لوازم حیوانات یا پت شاپ به مراکزی گفته می شود که دارای لوازم مربوط به حیوانات هستند. این لوازم به صورت گسترده و با دسته بندی های کاملا مناسب به فروش می رسند. اغلب این فروشگاه ها، به منظور دسترسی آسان به نیازمندی‌ ها حیوانات خانگی و رسیدگی به امور آنها محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین عرضه می کنند. عملکرد اصلی فروشگاه لوازم و تجهیزات حیوانات خانگی، فروش غذای حیوانات، عرضه انواع غذای خشک و تر، لوازم نگهداری و اکسسوری، ویتامین‌ ها، مکمل‌ ها، لوازم بهداشتی و تشویقی به شکل آنلاین و غیر حضوری است که طرفداران بسیاری دارد. پت شاپ زوکلیک است که به عنوان یکی از معتبر ترین پت شاپ‌ های اینترنتی، شناخته می شود. همچنین شما می توانید متناسب با بودجه خود، لوازم مورد نیاز خود را از بین برند های مختلف ایرانی و خارجی خریداری نمایید.

حسین قدیری پاسخ ویرایش شده ژانویه 6, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1755 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات