ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ

1

ورود به متاورس رنگ چگونه است؟

برای ورود به متاورس رنگ چه مراحلی را باید طی کنیم؟

آیا ورود به متاورس رنگ سخت است؟

553cccc9e339f21640671d82296b88332b5a1e4b 2427 - ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ

آیا برای ورود به متاورس رنگ باید سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه مورد نیاز برای ورود به متاورس رنگ چقدر است؟

برای ورود رایگان به متاورس رنگ چه باید کرد؟

محمد فلاح سوال پاسخ داده شده سپتامبر 7, 2022
گذاشتن نظر
4

ورود به متاورس رنگ

ورود متاورس رنگ به سادگی صورت میگیرد فقط نیازمند داشتن ایمیل میباشد با وارد کردن ایمیل و نام کاربری و پسورد خودتان وارد دنیای موازی متاورس رنگ میشوبد, در ابتدای ورود شما نیاز به سرمایه گذاری ندارید بلکه میتوانید بدون داشتن سرمایه در دنیای موازی متاورس رنگ کسب درآمد کنید .

مرضیه ثاقب علیزاده 

پاسخ به سوال مطرح شده توسط آقایان حسین قدیری و امیرمدنی فر .

g6 05 - ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ

 

محتوای متنی کامل استخراج شده از ویدیو:

سلام دوستان امیر مدنی فر هستم خیلی خوش آمدید به بخش ششم پاسخ دهی به سوالات انجمن متاورس تحت عنوان پروژه متارنگ.

سلام آقای قدیری

قدیری: سلام آقای مدنی, حسین قدیری هستم در بخش ششم به یک سری از سوالات شما پاسخ میدهیم تا الان سوالات زیادی را پاسخ داده ایم و علاقه به این داریم که شما سوالاتی را مطرح کنید و ما بهشان پاسخ دهیم چرا که هر سوال چالشی ایجاد میکند که باعث میشود متاورس رنگ اولین متاورس بومی ایران توسعه پیدا کند و خدمات بهتری برای جامعه ایرانی داشته باشد

مدنی: بله نظرات شما خیلی به ما کمک میکند.

مدنی: سوال پرسیده شده است که ورود به متاورس رنگ چگونه است ؟

قدیری: عرضم به حضور شما متاورس رنگ یک پلتفرم وبی است, در حال حاضر یک پلتفرمی است که از طریق اینترنت و بر پایه وب , یعنی شما با مرورگرهای کروم, فایرفاکس, اُپرا به راحتی میتوانید واردش بشوید و با نوشتن متاورس رنگ, متاورس ملی, متاورس بومی در موتور جستجوتان وارد میشوید و به سادگی میتوانید ثبت نام کنید روشش هم به این صورت است که شما یک ایمیل داخل بخش ثبت نام بارگذاری میکنید و پسورد. البته نام کاربری هم دارد که نام کاربری را خیلی جدی بگیرید یک جورایی میشود گفت نام مجازی شما است و اگر یک نامی بگذارید که مشخصه خوبی نداشته باشد در آینده یک مقدار پیچیده میشود  تعویض نام چرا که از همان اول هدف ما این است که شما یک نام یا یک مشخصه داشته باشید و وقتی شما ثبت نام را انجام میدهید یک ایمیل وریفایل برای ایمیل شما ارسال میشود و به سادگی میتوانید آن را بزنید و ثبت نام شما انجام میشود . در نهایت میتوانید با ایمیل و پسورد وارد بشوید.

مدنی: پرسیده شده است برای ورود به متاورس رنگ چه مراحلی را باید طی کرد؟

قدیری: خدمت شما عرض کنم که در سوال قبلی مراحل را توضیح داده ام ولی خب یک مقدار دقیق تر بهش اشاره میکنیم:

  1. جستجو کلمه متارنگ در موتورهای جستجو و یا https://rgb.irpsc.com/ به سادگی با این در مرورگرها وارد میشود البته یک نکته بهتون عرض کنم که نسخه اپلیکیشن ios  و اندروید آماده و در اختیار شما قرار داده میشود تا به سادگی در موبایلتان این پلتفرم ها را نصب کنید و همیشه در اختیارتان باشد خیلی راحت تر دسترسی دارد و البته نسخه exe یعنی یک نسخه ای که روی لپتاپ و کامپیوترها نصب کنید هم در آینده ای نچندان دور در اختیار شما قرار داده میشود که خیلی خیلی عالی است ساختار دیتایی که داخل برنامه میشود و بارگذاری میشود داخل سیستمان ذخیره میشود و سرعت دسترسی و تبادل اطلاعاتتون شما بسیار بسیار بالاست و کیفیت امنیت نقش اول را دارد در نسخه exe و خروجی خیلی بهتری میتواند برایتان داشته باشد.

خب فکر کنید وارد url  شده اید و در این قسمت ثبت نام است شما روی گزینه ثبت نام کلیک میکنید در اول ایمیلتان را وارد میکنید بعد نام کاربری , نام کاربری را انگلیسی وارد کنید و در آخر پسوردتان را وارد کنید و ثبت نام را بزنید. وقتی ثبت نام را بزنید  همان لحظه  یک ایمیل ارسال میشود و وارد ایمیل های دریافتیتان میشوید, ایمیل را تایید میکنید و دوباره همان ادرس سایت را کلیک کنید وارد صفحه وب میشوید و بخش ورود است .

ایمیل را با پسورد را بزنید وارد میشوید به همین سادگی مثل سایر سامانه های دیگر همه سایت های دیگه هم همینطور هستند.

مدنی: اتفاقا در رابطه با همین صبحت های شما سوالی نوشته اند آیا ورود به متاورس رنگ سخت است؟

قدیری: نه, خیلی ساده است البته این را هم در نظر بگیرید در آینده هر چقدر ما بتوانیم ساده تر میکنیم و در آینده ای نچندان دور با هدست های واقیت مجازی راحت وارد میشوید وقتی هدست را میزنید در آینده ای نچندان دور از فیس شما تشخیص میدهد و شما خیلی راحت وارد میشوید.

مدنی: سوال پرسیده شده است برای ورود به متاورس رنگ باید سرمایه گذاری کنیم؟

قدیری: نه اصلا نیازی نیست خدمت شما عرض کنم وقتی شما وارد متاورس رنگ میشوید از همان اول شما شهروند متاورس رنگ هستید و روز به روز به سرمایه شما اضافه میشود چه بسا حتی برای وقتی که شما داخل این سامانه حضور دارید ما الگوریتمی نوشته ایم که محاسبه میشود و به سرمایه شما اضافه میشود و نیازی نیست همان اول سرمایه وارد کنید چه بسا اگر سرمایه وارد کنید هم به توسعه متاورس رنگ کمک کنید و هم اقتصاد داخلی متاورس رنگ را پیش بردید و خب خروجی درآمدی برای شما دارد این یک چیزی است که با سرمایه هم مسلما پیش میرود.

مدنی: سوال پرسیده شده است سرمایه مورد نیاز برای ورود به متاورس رنگ چقدر است؟

قدیری: سرمایه ای برای شروع نیاز ندارد ولی خب اگر وارد بشوید و بخواهید سرمایه گذاری کنید, خب سرمایه گذاری هم محدودیت ندارد چه بسا ساختار متاورس رنگ انقدر قدرتمند و وسیع است که هر میزان که شما سرمایه گذاری کنید محدودیت ندارد و چرخه اقتصادی اون سیستمی که میخواهید راه اندازی کنید حالا از نظر سرمایه گذاری فروشگاهی, سرمایه گذاری خرید و فروش پلیگان, زمین ها هیچ محدودیتی ندارد میتوانید هر میزان که میتوانید سرمایه گذاری کنید و در شروع هم سرمایه نیاز ندارد.

مدنی: خیلی هم عالی, سوال پرسیده شده است برای ورود رایگان به متاورس رنگ چه باید کرد؟

قدیری: هیچی, همین ثبت نام میکنید واردش میشوید البته روش های درآمدی هم دارد که حتی شما رایگان وارد شدید اما خب کسب درآمد میکنید یکی از روش ها رفرال (referral)است در اکثر پلتفرم ها گزینه رفرال وجود دارد چرا که شما معرفی میکنید این ساختار را, وقتی شما ساختار را معرفی میکنید یک ساختار درآمدی خیلی خوبی دارد رفرال و به صورت سطحی است. حالا در جلو تر سوال درباره رفرال وجود دارد سعی میکنیم آنجا پاسخ های تخصصی تر به موضوع کسب درآمد بدهیم.

مدنی: خب به پایان بخش ورود به متاورس رنگ رسیدیم

قدیری: خب تا سوال بعدی شما را به خدا میسپاریم

مدنی: خداحافظ

 

موضوعات پاسخ داده شده در این ویدیو به شرح زیر است :

00:00 مقدمه

00:45 ورود به متاورس رنگ چگونه است؟

02:14 برای ورود به متاورس رنگ چه مراحلی را باید طی کنیم؟

04:33  آیا ورود به متاورس رنگ سخت است؟

05:08 آیا برای ورود به متاورس رنگ باید سرمایه گذاری کنیم؟

05:53 سرمایه مورد نیاز برای ورود به متاورس رنگ چقدر است؟

06:33 برای ورود رایگان به متاورس رنگ چه باید کرد؟

 

ویدیو پاسخ دهی به سوال ورود به متاورس رنگ چگونه است ؟

فاطمه نصیری ارسال نظر جدید اکتبر 18, 2022
m6hdixx اظهار نظر کرد

مطالب کاملا مفید

Awmin اظهار نظر کرد

ممنون از پاسخ گویی دقیق

nazanin اظهار نظر کرد

ورود ساده و گیج نکردن مخاطب از اصلی ترین نکات است که شما باید رعایت ان علاوه بر رعایت امنیت امتیاز بزرگی برای خود قرار داده اید 👏👏

جهان های افق یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های متا است که فقط برای Oculus Quest 2 در دسترس میباشد. آواتاری که برای ثبت نام با هدست خود استفاده کردید، همان آواتاری است که در این برنامه استفاده می شود؟

berlin اظهار نظر کرد

بسیاررر واضح بود ممنون

ممنون از پاسخگوییتون

گذاشتن نظر
1

با هر ابزاری از قبیل لپتاپ، تلفن همراه هوشمند، کامپیوترهای خانگی فقط با داشتن اینترنت می توانید وارد متارنگ شوید.

منتهی باید دارای شناسنامه ایرانی و ساکن ایران باشید تا بتوانید در متارنگ فعالیت کنید.

همچنین سرمایه خاصی هم نیاز نیست داشته باشید و فقط کافیست 18 ساله باشید تا به صورت مستقل بتوانید ثبت نام کنید.

اما اگر زیر 18 سال هستید هم نگران نباشید، کافیست با رضایت والدین خود ثبت نام کنید تا دیگر به مشکل نخورید.

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 6, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

شرایط ورود به متارنگ، نسبتاً آسان و قابل دسترس است. این امر می‌تواند به افزایش استقبال از این پلتفرم کمک کند.

گذاشتن نظر
0

ورود به متاورس رنگ بسیار ساده است و  از لحاظ ux مثل بسیاری از سایت هاست و شما با یک پسوورد و ایمیل و در نهایت نام کاربری میتونید وارد متاورس بشید بدون هیچ پیش‌نیاز و سرمایه گذاری

nazanin ارسال نظر جدید مارس 1, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

اشاره به تنوع فعالیت‌هایی که میشه در متاورس انجام داد، مثل بازی، خرید و فروش، معاشرت با دیگران، شرکت در رویدادها و … می‌تونه باعث ترغیب بیشتر کاربران برای ورود به این دنیای جدید بشه.

گذاشتن نظر
0

توسعه دهنده های این تیم برای مشاهده زمین ها و قابلیت ها بستری ایجاد کردند که بدون ورود هم میتوان در این زمینه فاعلیت کرد اما برای خرید فروش و قابلیت های بیشتر باید اول ثبت نام به عمل آید که این بستر با تلاش فراوان توسعه دهنده های خود بستری امن برای کاربران خود ایجاد کرده اند

af5a0655d738de73ad92d8b7c53e6127c5a7f6f5 2924 - ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ

nazanin ارسال نظر جدید مارس 1, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

بسیار جالبه که توسعه‌دهندگان این تیم برای مشاهده زمین‌ها و قابلیت‌های متاورس، بستری رو فراهم کردن که بدون نیاز به ثبت‌نام هم میشه ازش استفاده کرد. این کار به نظر من یه مزیت بزرگه، چون به کاربر اجازه می‌ده قبل از اینکه تصمیم به خرید یا ثبت‌نام بگیره، با محیط متاورس و امکاناتش آشنا بشه.

گذاشتن نظر
0

متاورس رنگ یا همان متارنگ که اولین متاورس ایرانی داخل کشور است که بهترین امنیت را برای کاربران خود فراهم آورده اما اسانی را از یاد نبرده راحتی کاربر یکی از اصول این تیم خوب بوده و هست و برای اینکه زمین هارا مشاهده بکنید نیازی به وارد کردن اطلاعات نیست اما برای فعالیت های بیشتر باید اول در این سایت ثبت نام بکنید که شرایط ان بالای ۱۸ سال  است

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 6, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

متارنگ، اولین متاورس ایرانی، با رویکردی مبتنی بر امنیت و راحتی کاربر، فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم، با فراهم کردن شرایط آسان برای ورود و مشاهده زمین‌ها، تلاش کرده است تا کاربران را به استفاده از این پلتفرم ترغیب کند.

گذاشتن نظر
0

برای ورود به متاورس رنگ چه مراحلی را باید طی کنیم؟ برای ورود به متاورس رنگ فقط کافیه که ساکن ایران و ایرانی باشید مانند تمامی سرویس ها میبایست احراز هویت را به صورت کامل وارد کنید و بعد از تشخیص کامل احراز از سوی ادمبن ها شما میتوانید وارد دنیای متاورس رنگ شوید b557e0ca03efdfdb2d134454b544d431c7fbdf27 2912 - ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ

nazanin ارسال نظر جدید مارس 1, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

ممنون از توضیحات کاملتون در مورد مراحل ورود به متاورس رنگ. به نظرم این اطلاعات برای کاربرانی که قصد ورود به این دنیای جدید رو دارن، خیلی مفید خواهد بود.

گذاشتن نظر
0

متاورس رنگ یکی از پر مخاطب ترین برنامه های آینده خواهد بود که علی رقم امنیت بالا که برای مخاطبین خود تدارک دیده است ، الگوریتم ساده ای نیز دارد که میتوان به راحت بودن ورود به متاورس رنگ اشاره کرد که باعث میشود مخاطب به راحتی و بدون داشتن هیچ دردسری بتواند وارد حساب کاربری خود شود

nazanin سوال پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2022
گذاشتن نظر
0

آیا در متاورس رنگ میشو چند اکانت ساخت؟

berlin سوال پاسخ داده شده آگوست 30, 2022
گذاشتن نظر
0

سلام و درود به شما دوست گرامی

درخصوص سوال شما با عنوان ” ورود به متاورس رنگ | متاورس رنگ ” پاسخی را به انتشار خواهم گذاشت .

متاورس رنگ یک ساختار هدفمند به منظور بهبود عملکرد عرضه و تقاضای داخلی میباشد و در همین راستا تاثیر مثبت در اشتغال آفرینی و ساختار شکنی استکبار نیز دارد و به جهت ورود به این سامانه تنها کافیست این تاپیک اقدام نمایید .

ورود به متاورس رنگ یا همان متارنگ به چه صورت است ؟

متاورس رنگ قابلیت ورود با لپتاب ، کامپیوتر های مجهز به اینترنت ، موبایل های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند ، لپتاب و دیگر رسانه های هوشمند را دارا میباشد و روش ورود به صورتیست که میبایست نام دامنه https://rgb.irpsc.com را در مرورگر خود جستجو کنید .
درنظر گرفته شود اپلیکیشن های موبایل متناسب با گوشی های آیفون و اندروید بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و قابلیت نصب اپلیکیشن ویندوز و مک نیز در گام دوم اجرایی در اختیار شهروندان قرار میگیرد .

برای ورود به متاورس رنگ چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای ورود به متاورس رنگ در گام اول میبایست ایرانی باشید و در ایران ساکن باشید و البته این سیاست فعلی ساختار به منظور عرضه املاک ایران به ایرانیان مقیم میباشد .

آیا ورود به متاورس رنگ سخت است؟

خیر بسیار ساده است پس از ورود از لینک اشاره شده شما میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید و ثبت نام اولیه با استفاده از ایمیل و احراز ایمیل صورت میگیرد .

آیا برای ورود به متاورس رنگ باید سرمایه گذاری کنیم؟

خیر هدف متاورس رنگ توسعه علوم ، تکنولوژی و اشتغال آفرینی میباشد و به همین منظور بدون سرمایه گذاری نیز شما قادر به فعالیت در ساختار متاورس رنگ میباشد .

سرمایه مورد نیاز برای ورود به متاورس رنگ چقدر است؟

در این خصوص پاسخ ارائه شد .

برای ورود رایگان به متاورس رنگ چه باید کرد؟

کار خاصی نیاز نیست انجام دهید با استفاده از لینک اشاره شده وارد سامانه متارنگ شوید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید ، پس از ثبت مشخصات مورد نیاز و تایید لینک ارسال شده به ایمیل شما میتوانید وارد شهر مجازی متارنگ شوید .

nazanin ارسال نظر جدید مارس 1, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

سلام و درود به شما دوست گرامی.
متن شما یه راهنمای جامع و کامل برای ورود به متاورس رنگ هست و به طور مفصل به سوالات کاربران در این زمینه پاسخ داده شده.

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها3496 times
  • پاسخ ها9 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات