واکنش بدن در برابر طرد اجتماعی با آزمایش ناتان دی وال شرح دهید .

0

طرد اجتماعی باید بر چگونگی واکنش بدن به درد جسمی اثر بگذارد را با آزمایش ناتان دی وال و روی باو میتر که به روش تجربی انجام پذیرفته است را شرح دهید .

مصطفی قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2019
گذاشتن نظر
2

این پیش بینی ، به روش تجربی توسط ناتان دی وال و روی باومیستر در سال 2006 میلادی مرود آزمایش قرار گرفت .
آزمایشگران نیمی از شرکت کننده ها را با تهدید آینده ای تنها و منزوی روبرو کردند ، در حالی که به گروه شاهد گفتند که روابطی دیر پا و معنا دار خواهند داشت . شرکت کنددگان به این دلیل قانع شدند که فکر می کردند پیش بینی آزمایشگران بر اساس نتایج آزمون شخصیت است . البته شرکت کننده ها به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شده بودند .
فرضیه پژوهش این بود که آستانه ی درد جسمی شرکت کننده ها در گروه دارای آینده ی منزوی باید بالاتر برود و این دقیقا همان چیزی بود که آنها مشاهده کردند .
همچنین تحمل درد جسمی یا همان توانایی مقاومت در برابر درد در شرکت کننده های این گروه بالاتر از گروه شاهد بود .
این نتایج نشان می دهند که کرختی هیجانی در افراد رانده شده ممکن است بخشی از پاسخ دفاعی ایجاد شده از یک دستگاه تنکرد شناختی مشترک باشد که هم محصول درد جسمی است و هم مسوول درد هیجانی .
شواهد دیگر در حمایت از این نظریه از پژوهش هایی به دست آمده که نشان داده اند نواحی خاصی از مغز که به دنبال زجر ناشی از درد جسمی فعال می شوند ، در طرد اجتماعی هم فعال می شوند .

مصطفی قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2019
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2698 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات