هدف آپلند چیست ؟ بازی آپلند چه اهدافی را دنبال میکند ؟

0

هدف آپلند چیست ؟ بازی آپلند چه اهدافی را دنبال میکند ؟

بازی آپلند مسیر جذب مخاطبان آیفون ، اندروید و همچنین وب گردان را دنبال میکند و به دنبال بهبود عملکرد خرید و فروش تمامی اقلام موجود در دنیای واقعی میباشد .

اخبار متاورس

الکس مسکوف

unnamed 1 - هدف آپلند چیست ؟ بازی آپلند چه اهدافی را دنبال میکند ؟

 

بازی متاورس آپلند Upland ، یک متاورس دارایی مجازی که مالکیت واقعی بسته‌های دارایی NFT را به آدرس‌های واقعی ارائه می‌دهد، اخیراً با شرکتی به نام Tilia Pay همکاری کرد تا راه را برای آنچه تیم اقتصاد واقعاً دیجیتال می‌نامد هموار کند.

Upland یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران می توانند دارایی های مجازی را که به دنیای واقعی نگاشت شده اند خریداری، بفروشند و تجارت کنند. با تبدیل شدن به یک “مالک زمین دیجیتال”، کاربران می توانند ملک بسازند و سکه های UPX کسب کنند. این پروژه از بلاک چین برای گره زدن هر ویژگی در پلتفرم متاورس آپلند Upland به NFT استفاده می کند. 

آپلند که شاید در میان بسیاری از بازی های جدید مبتنی بر بلاک چین منحصر به فرد است، به دنبال ایجاد یک اقتصاد دیجیتال مبتنی بر بازار است که خطوط بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را محو کند. 

کاربران می توانند دارایی های دیجیتال در بازی را با فیات یا ارز دیجیتال (با استفاده از سکه UPX) خریداری کنند و دارایی ها را با سایر بازیکنان معامله کنند. با این حال، شایان ذکر است که برای مدتی هیچ راهی برای نقدینگی توکن‌های UPX خود وجود نداشت – تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که دوباره آن را در دارایی‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنید که UPX بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. 

شریک آن Tilia Pay در کمک به ناشران بازی های ویدیویی برای ایجاد اقتصادهای داخلی و کسب درآمد از تعامل خود با سایر کاربران تخصص دارد. این مشارکت اکنون کاربران را قادر می‌سازد تا اساساً دارایی‌های خود را به ارزش واقعی تبدیل کنند و مانع بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را بشکنند. 

 

کاربران Upland.Me می توانند دارایی های دارایی NFT مجازی خود را با استفاده از شبکه پرداخت Second Life به نام Tilia Pay بفروشند که از PayPal به عنوان مکانیزم پرداخت اصلی پشتیبانی می کند. بنابراین، بازیکنان می‌توانند از لحاظ فنی، نمایندگی‌های NFT املاک و مستغلات را در دنیای مجازی Upland بخرند و آن را به دلار واقعی بفروشند.

این برنامه که به عنوان برنامه بتای Property-to-USD شناخته می شود، دارای سه فروش برتر در حدود 1000 دلار برای هر قطعه است. از زمان راه‌اندازی، بازیکنان آپلند Upland 29250 دلار برای املاک در متاورس آپلند Upland خرج کرده‌اند که میانگین هزینه آن 39.50 دلار است.

Upland.Me چگونه کار می کند؟

هدف Upland ارائه یک تجربه کاربری تمیز و روان در وب، iOS و Android در تلاش برای جذب مخاطبان گسترده است. برنامه Property-to-USD هنوز در مرحله بتا است، امکان فروش ملک به دلار در حال حاضر برای 100 Uplanders باز است. با این حال، تیم قصد دارد این تعداد را به تدریج افزایش دهد و این ویژگی در نهایت برای همه در دسترس خواهد بود. 

در اینجا نحوه عملکرد آن برای آزمایش کنندگان بتا آمده است: 

  • بازیکنان می توانند دارایی های خود را برای فروش در پلتفرم به دلار آمریکا قرار دهند.
  • کاربر از طریق فرآیند KYC (مشتری خود را بشناسید) می گذرد.
  • هنگامی که یک ملک NFT فروخته شد، Uplander می تواند درآمد دلاری خود را مستقیماً به حساب شخصی Paypal خود خارج کند.

به نظر می رسد که جامعه آپلند Upland کوچک است اما نسبتاً به گیم پلی علاقه مند است. یک بازیکن، Wulfinite، سه ملک را به قیمت 500 دلار UD خرید و منطق او به شرح زیر بود:

  • خیابان مکالیستر 350 (قیمت اولیه ضرابخانه 193280 UPX یا 193 دلار آمریکا) خریداری شد زیرا نزدیک تالار شهر است.
  • 3 مرکز بازدیدکنندگان جامعه (قیمت اولیه ضرابخانه 135520 UPX یا 135 دلار آمریکا) به دلیل نادر بودن مکان‌های جزیره فرشته خریداری شد.
  • خیابان 23 401 (قیمت اولیه ضرابخانه 356860 UPX یا 356 دلار آمریکا) برای منطقه آن خریداری شد، زیرا Wulfinite قصد دارد یک پیش دبستانی در آنجا ایجاد کند.

 
افکار نهایی

مشارکت متاورس آپلند Upland با Tilia Pay به بازیکنان آپلند Upland این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های مجازی مبتنی بر NFT را بر اساس مکان‌های واقعی معامله کنند. Upland با بیش از 10000 کاربر فعال روزانه و بیش از 40000 کاربر فعال ماهانه در حال پیشرفت در مجموعه ای از بازی های مبتنی بر بلاک چین است که به سرعت در حال رشد هستند.

شما میتوانید با ورود به متاورس 4500 UPX رایگان دیافت کنید و زمین خریداری کنید .

برای دریافت جدید ترین اخبار متاورس به بخش اخبار فوری متاورس رجوع کنید .

منبع : coincentral

ناشناس ارسال نظر جدید ژانویه 18, 2022
H اظهار نظر کرد

سلام ، تو اپلند ، من ۴۶۰۰ upx ویزیتور هسن ، بنظرتون با این مقدار میشه زمین خرید؟

گذاشتن نظر
1

سلام هدفش ساخت دنیای واقعه در دنیای مجازی است.

حسین قدیری ارسال نظر جدید دسامبر 28, 2021

بسیار عالی در دنیای مجازی اصطکاک کمتر است و خود به خود مصرف پایین میاد و انسان آسیب کمتری به دنیای بیرون خواهد زد .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1906 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات