نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

1

624f7c1ea1b3aefb10bdb7ea 2eg403v Queens City Release 2500x1400%402x - نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

8 آوریل 2022

نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

کوئینز اینجاست!

Upland هیجان زده است که توسعه بعدی خود را در ساحل شرقی با Queens، NY اعلام کند ! به عنوان یادآوری، استراتژی ما برای انتشارات شهری به طور کلی حول 2 مولفه اصلی می چرخد: سلامت و پایداری اقتصاد، و همچنین مشارکت ها و فعال سازی های ورودی. در حالی که دیترویت با موفقیت یک موجودی مقرون به صرفه برای بازیکنان جدید ایجاد کرده است، ما در بخش پایداری، بیشتر با توجه به فشار بازار ثانویه در مرکز منهتن، کارهای زیادی برای انجام داریم. از این رو قطعه نهایی پازل نیویورک، کوئینز، راه اندازی شد، که باید به کاهش فشار در مرکز منهتن کمک کند. 

TL; DR

  1. شهر بعدی آپلند، کوئینز، نیویورک است
  2. اثرات دیترویت بر بازار
  3. روندهای بازار ثانویه در مرکز منهتن
  4. جزئیات انتشار Queens (فروش پایانه و برنامه زمانی)

جمع بندی دیترویت

انتشار دیترویت یک هدف بسیار واضح برای ایجاد فرصت های مقرون به صرفه برای بازیکنان جدید برای تبدیل شدن به بخشی از اکوسیستم Upland داشت. قبل از انتشار دیترویت، موجودی FSA کمیاب بود و دارایی های زیر 5k UPX حتی بیشتر از آن. اکنون، با راه‌اندازی بازار دیترویت، هنوز هم موجودی زیادی برای بازیکنان جدید وجود دارد، با بیش از 100 هزار ویژگی FSA زیر علامت 5k UPX. این باید یک محیط شروع کافی برای بازیکنان جدید برای آینده قابل پیش بینی فراهم کند. البته، ما به نظارت بر در دسترس بودن املاک ادامه خواهیم داد و زمانی که تقاضای بازار کافی باشد، برای «شهرهای آغازین» آینده آماده می شویم.

624f8bc87320fa6922043bae hQAc7 wLPPOoFyRPLq9vcnz16 WAi6xxIbsZu0G2BFOGhRPEOUuKQCQWZ F1c3nCPIwN X vaXeVpLL6 Vn 0IfQaEaRfmifKY8GoYtJWcD7dNTTW5Z89lChgCglUALp4HWspjXs - نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

آماده شدن برای کوئینز

همانطور که در اطلاعیه قبلی شهر مورد بحث قرار گرفتیم، بعید بود دیترویت تأثیری بر مارکپ های بازار ثانویه در ساحل شرقی داشته باشد. پس از گذشت تقریباً یک ماه، داده‌ها نشان می‌دهد که این فرض دقیق بوده است و هنوز کار برای کاهش فشار بازار ثانویه در مرکز منهتن فروخته شده وجود دارد. داده‌های بازار نشان می‌دهد که نشانه‌گذاری‌ها در بروکلین و منهتن تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌مانند و همچنان اندکی روند صعودی دارند. برای اطمینان از اینکه این روند به طور مصنوعی به دلیل کمبود عرضه طبیعی در نیویورک ایجاد نمی شود، گام بعدی تزریق آخرین منطقه – کوئینز است.

624f8bc8314de6eb2d6b4187 1n r4rml L n2zLVZrYYMZZUxXoB1E5MwGEx0QUndAG1Eg2kspHDWOqP 5aBtV5o3BnNSXSbVX979Zv0wmeYC3bL0JfAij68CthBdcLojG97dq2XWgG7Ao5kiKBHXIdOwMi LuCL - نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

این بدان معنی است که کل شهر نیویورک (در سراسر 5 منطقه) در نهایت در دسترس خواهد بود! توسعه در هاب منهتن (فراتر از نیویورک) هنوز یک امکان در انتظار شرایط اقتصادی مناسب است. حالا، به جزئیات!

جزئیات انتشار Queens:

در حال حاضر برنامه ریزی شده است که Queens در روز چهارشنبه، 13 آوریل، ساعت 8:00 صبح PT منتشر شود و تقریباً 20٪ از املاک در کوئینز تحت “قانون شروع منصفانه” (FSA) رزرو می شود. مانند جدیدترین نسخه‌های شهری، Queens در حالت Vanilla منتشر می‌شود و مجموعه‌ها 1 هفته پس از انتشار آشکار می‌شوند. قبل از انتشار کوئینز، تست استرس در روز سه‌شنبه، 12 آوریل، ساعت 8:00 صبح PT انجام خواهد شد.

اطلاعات شهر

هزینه های ارسال (Lo/Hi/Default): 20/100/40 UPX

فرودگاه: خیر

ترمینال قطار: بله

مجموعه ها: ~16 – 22

تخصیص FSA: ~ 20٪

ردیف شکار گنج: 2

حقایق جالب در مورد کوئینز

  1. نام کوئینز از یک ملکه واقعی گرفته شده است! زمانی که مستعمره بریتانیا تأسیس شد، در آمریکای مستعمره‌ای، کوئینز در ابتدا به نام ملکه کاترین براگانزا، همسر چارلز دوم نامگذاری شد. 
  2. محله کوئینز دارای 2.3 میلیون نفر جمعیت است. اگر کوئینز تصمیم می گرفت از بقیه شهر نیویورک جدا شود، چهارمین شهر بزرگ آمریکا می شد!
  3. کوئینز خانه مشهور Unisphere in Flushing Meadows Park، بنای یادبود نمایشگاه جهانی 1964، رویدادی جهانی با هدف بزرگداشت دستاوردهای ملل در سراسر جهان است.

فروش ترمینال کوئینز

از هم‌اکنون، بازیکنان می‌توانند برای فروش آتی پایانه‌های کوئینز که در روز شنبه، 9 آوریل، ساعت 10:00 صبح به وقت محلی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند. از آنجا که JFK به عنوان بخشی از منهتن تعریف شده است، ما یک ترمینال اتوبوس ویژه اضافه خواهیم کرد که به بازیکنان امکان می دهد مستقیماً از JFK به کوئینز سفر کنند. این بدان معناست که بازیکنان نمی‌توانند مستقیماً پس از پیاده شدن از هواپیما به ملک‌های کوئینز ارسال کنند و برای سفر به آنجا باید سوار اتوبوس شوند. 

ثبت نام پایانه های مسافرتی کوئینز فقط در فروشگاه Upland در نسخه وب اپلیکیشن Upland در دسترس خواهد بود.

جزئیات ثبت نام:

شروع ثبت نام: جمعه، 8 آوریل، ساعت 9:30 صبح PT

ثبت نام بسته: شنبه، 9 آوریل، ساعت 9:00 صبح PT

شروع فروش: شنبه، 9 آوریل، ساعت 10:00 صبح PT

تعداد ترمینال قطار: 20

قیمت ترمینال قطار: 475 دلار

تعداد ترمینال اتوبوس: 10

قیمت ترمینال اتوبوس: 225 دلار

توجه: با افزایش تقاضا در مرکز نیویورک، قفل 20 پایانه قطار دیگر باز خواهد شد.

رسیدن به کوئینز

62505d5062f25e72f5adee76 JhYU c6sJnAltkk6YntGjr2Vgw8umZdruB0qI5WfAjSVGl8i4mgJoe4x nLlFLJxB4VQlztNz45YHCttinay3RkIW6A2PfAyLf6lcON2T6N7dwRlj0cmz51YN5o9 3wQ0x4amuyc - نیویورک شهر جدید برای آزاد سازی در متاورس آپلند | اخبار متا

توجه: مسیرهای سفر به کوئینز برای چند روز قبل و در طول انتشار، ظرفیت افزایش یافته است.

برنامه انتشار کوئینز

سه شنبه (4/12) 

  • 8:00 صبح PT: تست استرس با افتتاح محله های “وودساید” و “جکسون هایتس” در کوئینز، نیویورک آغاز می شود. 
  • مشابه تمرین آتش‌سوزی Upland، ما Pinatas و Sends را حذف خواهیم کرد تا فعالیت در طول آزمایش را افزایش دهیم. برای جزئیات بیشتر تست هفته آینده منتظر باشید.

چهارشنبه (13/4)

  • 8:00 PM PT: کل کوئینز منتشر خواهد شد
  • اخطار 5 دقیقه ای قبل از شروع افتتاح شهر صادر می شود

تدریس متاورس آپلند کلیک کنید .

بزودی متاورس ملی با نام متاورس رنگ برای جامعه ایرانی .

حسین قدیری بعنوان سوال برجسته علامت گذاری شد آوریل 8, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1370 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات