نقش شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در راهبردها، اهداف و تاکتیک های سازمانی در جهش تولید!

1

%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87 %D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 %D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA %D8%A8%D9%86%D8%B1 - نقش شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در راهبردها، اهداف و تاکتیک های سازمانی در جهش تولید!

نقش شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در راهبردها، اهداف و تاکتیک های سازمانی در جهش تولید و مقابله با تحریم های وضع شده از سوی رئیس جمهور جنایتکار آمریکا .

در ابتدا از آنجایی که کشور عزیزمان ایران درگیر بیماری ویروس Covid-19 یا همان کرونا گشته و تحریم ها رئیس جمهور شیطان صفت آمریکا راه را برای خرید دارو و مواد غذایی بر نا سد نموده سعی موده ایم این قسمت از اهداف سازمانی را با تعریف راهبورد و تاکتیک که در زمان جنگ و رویارویی با دشمن رخ میدهد برای شما همراهان گرامی روشن سازیم تا اهمیت این موضوع را درک نمایید :

مفهوم راهبرد برای نخستین بار در اواخر دهه ی 1950 به عنوان یک استعاره ی نظامی در نظریه ی سازمان ظاهر شد .
در سازمان های نظامی ، راهبرد از تاکتیک ها متمایز است . راهبرد نظامی مستلزم :طرح ریزی و هدایت عملیات نظامی در مقایسه گسترده بودن و به طور خاص بر استقرار ( مانور دادن ) نیروهای نظامی در بهترین موقعیت ممکن قبل از درگیری با دشمن در میدان جنگ متمرکز است .
درمقابل ، تاکتیک ها بر استقرار ( مانور نظامی ) نیروها در طی نبرد تاکید می کند .
حال که مفهوم دو واژه ی راهبرد و تاکتیک را برای خود روشن نمودیم ، نوبت به این امر می رسد که در مقابل تحریم هایی که از سوی غرب بر ما وارد شده راهبرد سازمانی ما یا همان طرح ریزی و هدایت عملیات تولید در مقیاسی گسترده و کار ده برابری به منظور رسیدن به جهش تولید در راستای اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی دیدمانی و میدانی ، رضایت جامعه ، تولید ملی ، خرید کالای ایرانی و رونق تولید دست یافت .
جهش تولید چیست ؟
چگونه میتوان از طریق به تحقق پیوستن چنین مجموعه ای به یک سازمان مجازی منسجم و منظم دست به یک طرح ریزی عظیم و هدایت فعالیت های تولیدی پرداخت ؟
باید خاطر نشان سازیم که در به کارگیری استعداد ی راهبر در سازمان ها منظور از دشمن رقابت سازمان میباشد .
اما تمهیدات دیگر در محیط مانند گروه های ذی نفع خاص ، تغییرات فن آورانه و واضعان مقررات دولتی نیز باید مدنظر قرار داده شود .
نیروهایی که در موقعیت های مبارزاتی در مانور شرکت داده میشوند عبارتند از :
منابع سازمانی که در اختیار داریم مانند سرمایه ، فن آوری رایاه ای و ارتباطات از راه دور ، اساتید برجسته درکشور ، نیروی کار تولید کنندگان و غیره ، مشاورین و متخصصین عرصه های صنعتی تولیدی و مدیریتی ، دقت کنید که در اینجا محل جنگ و کارزار ما بازار جهانی رقابت با تولید کنندگان خارجی است .
تاکتیک ها در اینجا به منظور انجام دادن فعالیت های طرح ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرند .
ضمن آن که به طور مستمر با موقعیت رقابتی که فرآ روی سازمان ظاهر می شود ، جرح و تعدیل می گردند .
هدف راهبردی نظامی : تصرف نمودن قلمرو دشمن با حفظ موقعیت خود است و در راهبرد سازمانی هدف سر کردن یا کسب سهم بازار رقبا بدون از دست دادن سهم خود از بازار است یعنی با کوتاه نمودن ، خنثی و قطع دست دشمنان قسم خورده ی این کشور یعنی نظام های سرمایه داری غرب خصوصا سیاست مداران و تصمیم گیران آمریکایی از طریق ایجاد یک سازمان بزرگ رایانه ای و ارتباط از راه دور اطلاعات را با بهره گیری از اساتید برجسته ی کشور عزیزمان ایران و سایر کار آفرینان و تولید کنندگان و … به بهترین طرق ممکن در اختیار تمام اقشار سبز جامعه قرار داده و آها را به کسب علم ، یادگیری و دست یابی به شغل مورد نظر خود با توجه به استعداد هایشان ترغیب و راهنمایی نماییم .
با این روش کاربران ایرانی را که ساعت های زیادی را در اینترنت و فضای مجازی میگذرانند به سمت تولید و تلاش برای پیشرفت و سربلندی کشور نماییم و هنگامی که خانواده های ایرانی از تاثیرات و قابلیت های این سازمان مجازی که توسط اساتید برجسته کشور برنامه ریزی می گردد که مورد اعتماد این خانواده ها میباشند مطلع گردد و همدیگر را به منظور کسب علم ، مهارت ، مشاوره و گذراندن اوقات فراغت سالم (با بهره گیری از مقالات تخصصی در زمینه های تولید ، نو آوری ، خدمات ، بازاریابی ، مدیریت و غیره که توسط اساتید برجسته بارگذاری شده است به همراه فیلم های آموزشی به صورت رایگان و در نهایت قادر خواهیم بود توجه به تاثیرات اجتماعی مخرب اینترنت در بعضی ابعاد استفاده از آن که توسط دولت های فاسد خارجی به منظور تهاجم فرهنگی به این کشور طرح ریزی شده ( اینستاگرام ) از ابعاد مثبت آن نظیر انتقال اطلاعات سریع ( آنی ) بسیار آموزنده و مستمر به مردم عزیزمان ایران در هر زمیه ای استفاده نماییم .

شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت همراه تمام متقاضیان در راستای رفع مشکلات کشور با علم روز توسط عالمان ، متخصصین ، مهندسین ، مشاورین ، هنرجویان ، دانشجویان و …
معرفی تولید کنندگان ایران به جامعه جهانی در راستای جهش تولید .

حسین قدیری سوال پرسید مارس 22, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها4989 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات