نظرتون فیزیولوژی گایتون حائری جلد دوم (شومیز) چیست؟

1

فیزیولوژی گایتون و هال 2021 جلد دوم

کتاب فیزیولوژی گایتون 2021 یک کتاب دو جلدی است. جلد اول کتاب فیزیولوژی گایتون حوری سپهری از مباحثی نظیر سلول و فیزیولوژی عمومی ، قلب، گردش خون ، کلیه و … تشکیل شده است. در جلد دوم  کتاب فیزیولوژی گایتون 2021 به مباحثی نظیر اصول فیزیولوژی و فیبولوژی دستگاه‌های حسی، دستگاه عصبی و مفاهیم حس‌های ویژه، مباحثی نظیر نورولوژی دستگاه عصبی مانند نورولوژی حرکتی و انسجامی، غدد درون ریز، فیزیولوژی ورزش و … می‌پردازد.

این کتاب تنها مختص دانشجویان پزشکی نیست. از آنجایی که علم فیزیولوژی پزشکی یکی از علوم پایه پزشکی محسوب می‌شود، توسط دانشجویان دندانپزشکی، پرستاری و سایر رشته‌های علوم زیستی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از این کتاب، مروری بر اصول پایه‌ای به منظور یادگیری پاتوفیزیولوژی انسانی است. فیزیولوژی گایتون یکی از کتاب‌های مهمی است که مباحث آن در آزمون‌های مختلف به‌ویژه آزمون کارشناسی ارشد بسیار اهمیت دارد. یکی از بهترین کتاب‌هایی که می‌توانید برای آمادگی برای آزمون‌های مختلف از آن استفاده نمایید کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون 2021 اندیشه رفیع  است.

کتاب فیزیولوژی گایتون کتابی است که توسط مترجمان زیادی ترجمه شده است. ترجمه‌های متعدد این کتاب سبب شده تا دانشجویان همواره در خرید آن مردد باشند، همانطورکه می‌دانید، هر کتاب ترجمه شده دارای نقاط قوت و ضعفی است که می‌تواند  کاربران را به خرید آن ترغیب کند یا آن‌ها را از خرید منصرف نماید. از همین رو در یک مقاله مجزا به بررسی نقاط قوت و ضعف ترجمه‌های مختلف فیزیولوژی گایتون 2021 پرداخته‌ایم تا به کاربران کمک کنیم، بهترین کتاب فیزیولوژی گایتون را تهیه نمایند.

البته کتب فیزیولوژی تنها به فیزیولوژی گایتون و هال ختم نمی‌شوند. کتاب فیزیولوژی گانونگ 2019 نیز از دیگر کتاب‌های این زمینه است که بیشتر تحقیق محور است. فیزیولوژی برن لوری 2018 نیز از دیگر کتاب های این زمینه است. این کتاب دارای مفاهیم جامع و کاربردی و فیزیولوژی بافت‌ها و اندام های بدن است. برای خرید این کتاب می توانید به سایت بوک مدیکال مراجعه کنید. 

حسین قدیری ارسال نظر جدید نوامبر 10, 2021

دسته ای تحت عنوان ” کتابخانه اینترنتی ” ایجاد شده است برای بهبود عملکرد لینک خروجی و نمایش در کنسول گوگل محتوا را به دسته مربوطه انتقال دهید .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها753 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات