نظرتون در رابطه با کتاب کتاب بیوشیمی احسانی چیه؟

1

بیوشیمی احسانی پوران پژوهش یک کتاب هفده فصلی است که در آن به مباحثی همچون تعادل اسید و باز، کربوهیدرات‌ها، آمینواسیدها و ساختمان آن‌ها پرداخته می‌شود. بیوشیمی یکی از علوم مادر برای تمام علوم زیستی است.

کتاب بیوشیمی احسانی پوران پژوهش به‌عنوان یکی از مراجع دانشگاهی، در بسیاری از رشته‌ها نظیر پزشکی، پیراپزشکی، بیولوژی، میکروبیولوژی، علوم غذایی، هماتولوژی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدان جهت که در این کتاب مطالب بیوشیمی مانند کتاب رفرنس بیوشیمی لنینجر مورد بررسی قرار می‌گیرند با این تفاوت که در این کتاب مطالب به‌صورت ساده و روان توضیح داده شده‌اند؛ به همین دلیل نیز این کتاب توسط اساتید و دانشجویان مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

علم بیوشیمی به قدری گسترده است که چندین کتاب از آن ترجمه شده و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند. کتاب بیوشیمی استرایر، بیوشیمی لنینجر، بیوشیمی دولین و … نمونه‌ای از این کتاب‌ها هستند. بیوشیمی احسانی نیز یکی از این کتاب‌ها است. یکی از ویژگی‌های مثبت بیوشیمی انتشارات پوران پژوهش تنظیم فصل به فصل سؤالات چهار گزینه‌ای است که همراه با پاسخ تشریحی در پایان هر فصل آورده شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بوک مدیکال مراجعه کنید.

حسین قدیری ارسال نظر جدید نوامبر 25, 2021

کتاب بسیار عالی برای دوستانی که به دنبال علوم پزشکی هستند . بنده هم مطالعه کرده ام و رضایت خود را نسبت به این کتاب اعلام میکنم .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1211 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات