نخستین بانک متاورس در جهان

1

بازار NFTپروژه های متاسفر در متا

نخستین بانک متاورس در جهان
 

اخبار متا / بانک جی‌پی‌ مورگان با توجه به قابلیت درآمد هزار میلیاردی سالانه در متاورس، یک سالن مجازی در دیسنترالند خرید و به نخستین بانک متاورس در جهان تبدیل شد.

افتتاح نخستین بانک متاورس در جهان

«جی‌پی مورگان» بزرگ‌ترین بانک ایالات متحده آمریکا با خرید یک سالن مجازی در دیسنترالند به اولین بانک متاورس جهان تبدیل شد و گامی بزرگ در جهت سرمایه‌گذاری در صنعت متاورس برداشت.

این بانک، سرمایه‌گذاری در صنعت متاورس را فرصتی هزار میلیارد دلاری نامید و به عنوان در اولین قدم برای سرمایه گذاری، یک سالن مجازی در دنیای واقعیت مجازی شرکت دیسنترالند خریداری و افتتاح کرد.

JPMorgans 784x441 678x381 1 - نخستین بانک متاورس در جهان
نخستین بانک متاورس در جهان

این سالن در مرکز خرید metajuku در دیسنترالند قرار دارد. نام این سالن onyx است و گزارش‌ها و ارائه‌های زیادی در مورد صنعت بلاکچین در این سالن انجام می‌شود.

در آخرین گزارشی که در این سالن ارائه شد، آمده است:

«احتمالا در سال‌های آتی، متاورس در همه بخش‌ها نفوذ می‌کند و این یک فرصت هزار میلیارد دلاری در سال است. در حال حاضر ۵۴ میلیارد دلار در سال برای کالاهای مجازی هزینه می‌شود و این مقدار دو برابر مبلغی است که مردم برای خرید موسیقی هزینه می‌کنند.»

افزایش استقبال از صنعت متاورس به این دلیل است که برندهای خاص از این تکنولوژی استقبال کردند. آدیداس، نایک، گوچی و سامسونگ گام‌های بلندی در این مسیر برداشتند.»

«دیزنی» هم امروز برای بخش متاورس خود مدیر تعیین کرد.

اگرچه متاورس آینده روشنی دارد، اما جی‌پی مورگان گزارش داد که در این تکنولوژی خیلی از موضوعات باید رفع و حل شود. مثلا آواتارهای متاورسی به واقعیت شبیه نیستند و این سیستم باگ‌های زیادی دارد.

اخبار متا | اخبار متاورس به همراه ارزهای NFT در دنیای مجازی

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار فوریه 22, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها628 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات