مرکز خرید گل مصنوعی در کرج را معرفی نمایید .

4.63Kگل مصنوعی
3

مرکز خرید گل مصنوعی در کرج را معرفی نمایید .

برای خرید انواع گل مصنوعی اعم از گلهای مصنوعی ، شکوفه مصنوعی ، درختچه مصنوعی ، برگهای مصنوعی ، تک گل و … میتوانید وارد لینک زیر شوید .

آقای احمدی عرضه کننده مستقیم محصولات مصنوعی به سراسر ایران با نازل ترین قیمت

جهت ارتباط مستقیم میتوانید با شماره : 09108158030 در واتس آپ تماس حاصل فرمائید .

و یا میتوانید به صورت مستقیم بیش از 2200 مدل از تنوع محصولات آقای احمدی را مشاهده نمایید .

لینک خرید و نمایش محصولات کلیک کنید . خرید گل مصنوعی در کرج

[su_box title=”آخرین گلهای مصنوعی قابل عرضه به صورت کلی و جزئی” style=”noise” box_color=”#d682d6″ title_color=”#57441c” radius=”7″][block id=”artificial-flower”][/su_box]

 

 

خرید گل مصنوعی در کرج

ناشناس سوال پاسخ داده شده ژوئن 29, 2020

سپاس فراوان از اطلاع رسانی‌و همچنین محصولات بینظیرتون .
نظری بنده داشتم درست است که محصولات به دلیل وارداتی بودن قابلیت قیمت گذاری ندارد ولی آیا قابلیت حدود قیمت گذاری را نیز ندارد ؟ من اطلاعاتی در خصوص طراحی سایت ندارم فقط میخواستم عرض کنم که آیا میشه مثلا در زیر خر محصول حدود قیمت یا رنج قیمت را مشخص کرد تا جهت خرید نیاز به سفارشی سازی یا تماس تلفنی نباشد .
با تشکر فراوان از متخصصین و عرضه کنندگان گل مصنوعی در سراسر ایران 🙏 🌹🌹

گذاشتن نظر
1
احمدی (anonymous) 1 نظر

سلام و ادب خدمت سرکار خانوم ببینید این مشکل همون طور که خودتون گفتین به دلیل نبود ثبات در بازار فعلا قابل حل نیست چرا که قیمت ها ی این محصولات به دلیل وابسته بودن به نرخ دلار و اینکه دلار در بازار هی دچار نوسان است نمیشه که قیمت واحد یا حدودی زد چرا که در فروش محصولات به صورت اینترنتی مشتری باید یه قیمت واحد رو داشته باشه ، ما از خدامون هست که شرایط جوری بشه و بتونیم یه قیمت واحد بزاریم از طرفی اگر بخایم قیمت حدودی بزاریم باز باید هر روز تغییر بدیم و کار رو سخت می‌کنه بهترین حالت همین هست که شما محصول رو سفارشی سازی کنید و استعلام قیمت از عوامل فروش بگیرین این طوری هم برای شما و هم برای مجموعه بهتر هست . سپاس از لطف نظرتون و همراهی صمیمانه شما

حسین قدیری ارسال نظر جدید ژوئن 29, 2020

سپاس از پاسخ شما جناب احمدی

گذاشتن نظر
0
علی نیکنژاد (anonymous) 1 نظر

سلام و خسته نباشید بنده از چند سایت اینترنتی خرید کردم و متاسفانه محصولی که خریداری کردم چیزی نبود که به دست بنده رسید لطفا راهنمایی کنید که به چه صورت می‌توانم شکایت کنم ؟

بنده سایتی که نوشته شده بود مرکز خرید گل مصنوعی در کرج و حدودا ۳۰ محصول داشت و یکی از محصولات درختچه بنجامین مصنوعی بود خریداری کردم و متاسفانه اصلا شباهتی به چیزی که در عکس بود نداشت .

بنده سایت شما رو مشاهده کردم دارای چهار جواز بود ولی اون سایت یک جواز هم نداشت میدانم اشتباه از سمت بنده بوده مه اعتماد بیجا کردم ولی خب کاریست که شده حال راهنمایی کنید به چه صورت می‌توانم شکایت کنم ؟

بنده کارمند بازنشسته بیمه تامین اجتماعی هستم ‌و دچار این مشکل شده ام .

سوالی هم در خصوص گل مصنوعی داشتم میخواستم بدونم که به چه صورت کل مصنوعی را شستشو دهم که مشکلی برای حالت و رنگ آن پیش نیاد ؟

آیا می‌توان با آب و مایع بشورم ؟

در خصوص نحوه ارسال محصولات مخصوصا درختچه مصنوعی در سایز بزرگ مثلا دو متر اطلاعات بدید که به چه صورت به گرگان ارسال مینمایید .

با تشکر نیکنژاد

حسین قدیری ارسال نظر جدید ژوئن 29, 2020

سلام و درود دوست گرامی
قبل از خرید همیشه اعتبارات و مجوزات را مطالعه نمایید و در خصوص شکایت باید عرض کنم میتوانید مستقیم شکایت خود را در سامانه پلیس فتا اعلام نمایید و در صورت داشتن مجوز نماد اعتماد الکترونیک می‌تواند در بخش شکایات موضوع خود را اعلام نمایید .
درخصوص ارسال مرسوله خدمت شما عارضم شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت محصول خریداری شده را با تیپاکس به سراسر ایران ارسال مینماید تا مشکلات ناشی از ضربه و سلامت ارسال رعایت گردد .
موفق و پیروز باشید

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها4627 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات