مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟

3

مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟

  • آموزش در مدارس شهر مجازی ایران چه تفاوت هایی با آموزش در دنیای حقیقی دارد؟ و اساسا نظام آموزش در مدارس متاورس رنگ چگونه است ؟
  • ساختار مدارس برای آموزش و امکانات ان برای دانش آموزان در شهر مجازی ایران چگونه است ؟و چه تفاوت هایی میان امکانات مدارس متاورس رنگ و مدارس دنیای حقیقی وجود دارد ؟
  • چرا باید جهان به سمت مدارس مجازی و متاورسی رفته و ادامه آموزش تحصیلی پایه را در این مدارس پیگیری نماید ؟
  • کارایی مدارس متاورسی موجود در شهر مجازی ایران نسبت به مدارس دنیای حقیقی چگونه است ؟ آیا می توان چنین پنداشت که سطح کیفیت آموزش در مدارس متاورس رنگ بالاتر از دنیای حقیقی خواهد بود ؟
  • نقش هوش مصنوعی در مدارس متاورسی شهر مجازی ایران چگونه است ؟ و این نقش آیا تنها محدود به بستر سازی و ایجاد امکانات آموزشی می شود یا که در خود آموزش نیز تاثیرگذار خواهد بود ؟
  • آیا می توان امیدوار بود به اینکه با تاسیس مدارس جدید متاورسی در شهر مجازی ایران روند و شکل نظام آموزشی در مدارس نیز تغییر کرده و بازدهی آموزش در مقاطع پایه متحول گردد ؟
  • بظرفیت پذیرش دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس متاورس ملی چگونه است و آیا این ظرفیت در این مدارس وجود دارد تا بتوان سیستم آموزش را در مقاطع مختلف برای تمامی اقشار جامعه به صورت رایگان عرضه نمود؟
  • در سالهای اخیر به دلیل برخی مشکلات اقتصادی کشور روند خصوصی سازی مدارس سرعت بیشتری گرفته که این مساله باعث افزایش کودکان کار گردیده است  مدارس متاورس ملی در این زمینه چه راهکاری را پیش بینی کرده است ؟
  • با توجه به نیازمند بودن به ابزارالات تکنولوژی مانند اکولوس هدست و عینک های واقعیت افزوده وغیره و هزینه های بالای آن  تامین مخارج تحصیل در مدارس متاورس ملی برای اقشار کم درآمد جامعه چگونه خواهد بود ؟ و آیا در پروژه متاورس رنگ برای این افراد تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است ؟

 

a3dacb7a8c777ff8e8f5fd4d90c1b804db07055a 227 - مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟

مرضیه ثاقب علیزاده تغییر وضعیت برای انتشار اکتبر 6, 2023
گذاشتن نظر
2

5df71f64a66099ad903861a4d66c857479c0da66 796 - مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟

پاسخ به سوال مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما دوست عزیز عرض کننم که برای تاسیس مدارس  باید مراحل زیر را طی بکنید:

  1. در قدم اول شما میبایست در سامانه متاورس رنگ  ورود پیدا کنید در صورتی که قبلا در سامانه متاورس رنگ ثبت نام نکرده اید بر روی ثبت نام در متاورس رنگ  کلیک کنید.

پس از ثبت نام در سامانه متاورس رنگ شما دومین قدم برای تاسیس فروشگاه را میبایست بردارید.

2. در ادامه میبایست یک VOD  با کاربری آموزشی تهیه نمایید. VOD با کاربری آموزشی در سیستم متاورس به رنگ آبی نمایش داده میشود میتوانید VOD  مورد نظر خود را از سیستم متاورس رنگ یا از سایر شهروندان تهیه نمایید.

3. پس از تهیه VOD خود میتوانید اقدام به ساخت بنا بر روی VOD کنید.

دو مدل ساره در سیستم متاورس رنگ وجود دارد:

. سازه هایی که به صورت پیش فرض در سیستم متاورس رنگ وجود دارد و میتوانید از بین آنها استفاده نمایید

. سازه هایی که میتواند سفارشی باشد شما طرح مورد نظر خود را خود یا میتوانید به طراحان سیستم متاورس رنگ اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما طراحی کنند.

در گام بعدی سازه خود را تایید میکنید که بر روی VOD قرار بگیرد با گذراندن بازه زمانی مدنظر برای قرار گرفتن سازه بر  VOD  شما میتوانید مدارس خود را افتتاح کنید و محصولات خود را در آن برای متقاضیان ارائه دهید.

حال پس از آن شما با داشتن مجوز لازم میتوانیید اقدام به جذب نیرو در زمینه تدریس کنید همچنین میتوانید از هوش مصنوعی برای زمانی که شما در متاورس رنگ حضور ندارید اما هنرجو ها تقاضای تدریس دارند استفاده کنید به طوری که در دیتای هوئوش مصنوعی دانش های لازمه را ضبط میکتید و در مواقعی که شما نیستید هوش مصنوعی که با آواتار شخص شما نمایش داده میشود پاسخگو دانش آموزان خواهد بود.

مرضیه ثاقب علیزاده سوال پاسخ داده شده آوریل 22, 2023
گذاشتن نظر
1

متاورس رنگ جهانی موازی و مجازی است که در آن تمامی فعالیت های انسانی با قابلیت های فراتری تحت عنوان واقعیت افزوده انجام میشود . این فرایند موجب ایجاد فضایی برای توسعه و گسترش علم و دانش در بازه تمامی سنین میشود از این رو برای انجام چنین فرایندی نیاز به وجود مدارس در این جهان دیده میشود . افراد برای تاسیس مدرسه در وحله اول میبایست یک VOD با کاربری آموزشی خریداری نمایند تا بتوانند محیط آموزشی خود اعم از مدرسه را تاسیس نمایند ، پس از این مرحله میبایست اقدام به ساخت سازه بر روی VOD کنند ، ساخت سازه به دو صورت پیش فرض و اختصاصی انجام می گیرد ، که افراد با انتخاب گزینه مورد نظرc8c9ce2c98cd47fcaae88de3f81d03b56cd81d00 2922 - مدارس در متاورس ملی چگونه و به چه شکلی هستند ؟ میتوانند ساختمان مدرسه را انتخاب و دیزاین نمایند . پس از آن با ایجاد همکاری با اساتید حرفه ای میتوانند مدرسه خود را راه اندازی نمایند . نکته حائز اهمیت اینجا است که کودکان با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده میتوانند تمامی درس ها را با جذابیت چندین برابر بالاتر درک کرده و آموزش ببیند .

saeed.zajkani ارسال نظر جدید می 3, 2023
saeed.zajkani اظهار نظر کرد

با سپاس از پاسخ شما
در ادامه باید عرض کنم که در متاورس رنگ یکی از مهم ترین اتفاقات نوظهوری که در عصر ما رخ داده است . مورد استفاده قرار گرفته یعنی هوش مصنوعی .
و این هوش مصنوعی می تواند فرصت های آموزشی بسیار قدرتمندی را برای دانش آموزان و مدرسان ایجاد نماید .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1082 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات