محبوب ترین هدست واقعیت مجازی 2022 | اخبار متاورس

0

محبوب ترین هدست واقعیت مجازی 2022 | اخبار متاورس

f52deb08bc37ec4a2ab225001195c7d8?s=80&d=mm&r=g - محبوب ترین هدست واقعیت مجازی 2022 | اخبار متاورس
ربکا کارتر

بررسی های برتر در مورد هدست های VR

 6 ژانویه 2022
HTC VIVE لنوو جهش جادویی متا مایکروسافت پیکو سایه بررسی ها
 

Most Popular VR Headset Reviews 2022  - محبوب ترین هدست واقعیت مجازی 2022 | اخبار متاورس

اگر مانند بسیاری از شرکت‌های مدرن امروزی، قصد سرمایه‌گذاری در فناوری واقعیت مجازی جدید را در سال‌های آینده دارید، بررسی‌ها می‌توانند بسیار مفید باشند. این روزها با وجود هدست های VR زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، دشوار است بدانید که جستجوی فناوری خود را از کجا شروع کنید.

بررسی‌های هدست واقعیت مجازی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند در بازار فناوری واقعیت مجازی پیمایش کنید و سخت‌افزار هدست‌هایی را که ممکن است بر اساس ویژگی‌ها و مزایا به آن نیاز داشته باشید مرتب کنید. آیا نمی دانید از کجا شروع به خواندن کنید؟ در اینجا ده مورد از محبوب‌ترین بررسی‌های هدست واقعیت مجازی موجود در حال حاضر آورده شده است.

1. جهش جادویی 2

شیک تر، هوشمندتر و مملو از فناوری واقعیت ترکیبی هوشمند، Magic Leap 2 یک نوآوری هیجان انگیز در دنیای XR است. Magic Leap زندگی خود را به عنوان یکی از چشمگیرترین پیشگامان در فضای واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی آغاز کرد و پتانسیل هدست ها را برای چیزی فراتر از “واقعیت مجازی” بررسی کرد.

بررسی هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap 2 ما بررسی می‌کند که سازندگان با کنار هم قرار دادن حوزه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چه کاری می‌توانند انجام دهند. همه چیزهایی را که باید در مورد هدست MR بدانید، از وزن آن (که برای راحتی بسیار مهم است)، تا نحوه عملکرد آن، یاد خواهید گرفت. ما حتی در مورد ویژگی‌های Magic Leap 2 بحث می‌کنیم که آن را به رقیب قدرتمندی در بازار هدست امروزی تبدیل کرده است.

2. Shadow VR-3

وارجو امروزه یکی از نام‌های بزرگ در بازار واقعیت مجازی است. این شرکت به سرعت توجه شرکت‌های بی‌شماری را با رویکرد سازمانی آماده به فناوری واقعیت مجازی به خود جلب کرده است. VR-3 پرچمدار هدست واقعیت مجازی Varjo است که در حال حاضر موجود است و برخی از چشمگیرترین تصاویر را در صنعت ارائه می دهد.

در بررسی Varjo VR-3 ، به این می‌پردازیم که چگونه Varjo بالاترین وضوح در صنعت را با یک میدان دید بسیار وسیع ترکیب می‌کند تا تجربیاتی از واقعیت مجازی ارائه دهد که بی‌هزینه نیستند. ما ویژگی‌های منحصربه‌فرد این فناوری، از جمله ویژگی‌های داخلی ردیابی چشم، قدرت تصاویر و حتی کاربرپسند بودن را پوشش خواهیم داد. اگر به فکر خرید یک هدست واقعیت مجازی متمرکز بر سازمان هستید، این بررسی مطمئنا به شما کمک خواهد کرد.

3. هولولنز 2

نمونه دیگری از فناوری واقعیت ترکیبی ایجاد شده توسط نوآوران در هر دو تجربه VR و AR، HoloLens 2 در حال حاضر رهبر بازار آشکار در دنیای MR است. این هدست با تعیین معیاری برای آنچه واقعیت ترکیبی باید داشته باشد، همه چیز را دارد. نه تنها یک واحد نمایشگر خیره‌کننده روی سر با قابلیت‌های هولوگرافی دریافت می‌کنید، بلکه صدای سه بعدی و سنسورهای متعدد را نیز دریافت می‌کنید.

بررسی هولولنز 2 ما به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه فناوری MR پیشرو مایکروسافت نحوه تفکر ما را در مورد واقعیت ترکیبی برای همیشه تغییر می‌دهد. ما در مورد ویژگی های کلیدی هدست صحبت می کنیم، از صفحه نمایش قدرتمند هولوگرافیک گرفته تا تراشه های پردازش و حافظه.

4. قله G2

Pico G2 4K که نوید یک تجربه هیجان‌انگیز 4K VR را می‌دهد، تعاملات VR ممتازی را به کاربران امروزی ارائه می‌کند که به دنبال آن بودند. Pico VR در جریان رویداد CES 2019 راه اندازی شد و به قرار دادن Pico در نقشه کمک کرد. این هدست همه کاره به ویژه برای کاربردهای تجاری طراحی شده است، از حالت کیوسک گرفته تا کنترل های هندزفری.

در بررسی هدست Pico G2 4K ما به تمام عوامل تعیین کننده ای که ممکن است شما را متقاعد به خرید این دستگاه کند نگاه می کنیم. شما در مورد طراحی و ساخت هدست ارگونومیک و نحوه استفاده طولانی مدت از آن آسان خواهید آموخت. ما همچنین مفاهیم مهمی مانند سهولت استفاده، کیفیت تصویر و عملکرد نرم افزار را مورد بحث قرار می دهیم.

5. Oculus Quest 2

Oculus Quest 2 که در بین مصرف کنندگان و کاربران تجاری محبوب است، یکی از شناخته شده ترین هدست های واقعیت مجازی در حال حاضر در بازار است. Oculus Quest 2 به‌عنوان یکی از آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر دستگاه‌های کاربردی در فضای واقعیت مجازی، بخشی از دلیل این است که هدست‌های واقعیت مجازی به خرید واقعی‌تری برای بسیاری از مشاغل مدرن تبدیل شده‌اند.

در بررسی Oculus Quest 2 ، ویژگی‌های مختلف کوئست، نحوه کارکرد آن، و شروع آسان VR در اکوسیستم Quest را مورد بحث قرار می‌دهیم. بررسی ما مفاهیم مهمی مانند راحتی، کیفیت بصری و عمر باتری را مورد بحث قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این هدست واقعیت مجازی برای تیم در حال رشد شما مناسب است یا خیر.

6. LIVE Pro McLaren

اگر به دنبال تجربه نهایی در “Premium VR” هستید، اشتباه کردن با هدست VIVE Pro که با همکاری مک لارن طراحی شده است، دشوار است. این سیستم VR نسخه محدود برای مطابقت با جذابیت بصری اتومبیل های مسابقه ای مک لارن، با عملکرد استثنایی و ارگونومی هدست VIVE Pro طراحی شده است.

در بررسی VIVE Pro McLaren ما، به همه چیزهایی که قبل از خرید نسخه محدود خود باید بدانید، نگاه می کنیم. در مورد ویژگی‌های ضروری Vive Pro استثنایی، مزایایی که می‌تواند برای خریداران ارائه دهد، و اینکه چه کسی احتمالاً بهترین نتایج را از هدستی مانند این خواهد گرفت، آشنا خواهید شد.

7. Lenovo ThinkReality A6

برای کسانی که علاقه مند به پتانسیل فضای رو به رشد هدست واقعیت ترکیبی هستند، لنوو به سرعت توجه صنعت را به خود جلب می کند. ThinkReality A6 یک تجربه هدست واقعیت افزوده و ترکیبی برای تیم های نوآور امروزی است که برای کمک به افراد برای همکاری و ایجاد موثرتر طراحی شده است.

در بررسی Lenovo ThinkReality A6 ، شما را با ویژگی‌های مختلف دستگاه معرفی شده به عنوان بخشی از رویداد سالانه Transform 3.0 آشنا می‌کنیم. ما به وضوح ThinkReality در هر چشم، طراحی سبک وزن (برای استفاده منظم درازمدت در نظر گرفته شده است)، و حتی اینکه محصول چقدر می تواند حرکات و حرکات دست شما را به دقت ردیابی کند، بررسی می کنیم.

8. VIVE Pro 2

VIVE Pro 2 آخرین راه حل هدست واقعیت مجازی VIVE است، برای افرادی که علاقه خاصی به برچسب نسخه محدود مک لارن ندارند. این هدست پیشرفته به دلیل جلوه‌های بصری فوق‌العاده و سهولت استفاده، در بین مشاغل و مصرف‌کنندگان محبوب است.

در بررسی هدست VIVE Pro 2 خود، به تمام ویژگی‌هایی که VIVE با Pro 2 ارائه می‌کند، از صفحه نمایش ارگونومیک 5K تا سهولت استفاده، نگاه می‌کنیم. ما به مزایای اصلی Pro 2، از جمله ویدیوی همه جانبه، راحتی و دقت استثنایی، و مجموعه شگفت‌انگیز کنترل‌های آسان برای استفاده، نگاه خواهیم کرد. اگر به فکر سرمایه گذاری روی هدست VIVE هستید، ابتدا این بررسی را بخوانید.

حسین قدیری سوال پرسید ژانویه 7, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1339 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات