متخصص به چه کسی گفته میشود

1

متخصص به چه کسی گفته میشود و باید دارای چه شرایطی برای این کار باشد

iashkanrahmani سوال پاسخ داده شده جولای 16, 2021
گذاشتن نظر
0

سلام و عرض ادب خدمت شما

فریلنسر به کسی گفته می‌شود که به صورت پروژه‌ای کار می‌کند. فریلنسر فردی است که یک حرفه و تخصص مثل طراحی سایت، برنامه نویسی و … دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند.یک سری سایت هم وجود دارند که واسط بین مشتری و فریلنسر هستند ، که البته بر اساس خدماتی که ارائه می دهند ؛ هزینه هایی هم از فریلنسر دریافت می کنند .

فریلنسر یا آزاد کار به کسی گفته می شود که به عنوان متخصص و نیروی کار جامعه می تواند پروژه هایی را به صورت دورکاری انجام می دهد این افراد بدون این که به صورت تمام وقت در شرکتی یا کارخانه ای استخدام شوند می توانند به صورت دورکاری یا از راه دور پروژه هایی را برای شرکت ها یا افرادی دیگر به انجام برسانند.اما این نوع فعالیت که در اغلب کشور های جهان جا افتاده است به عنوان یک شغل برای افراد متخصص در نظر گرفته می شود و مزایای زیادی را هم برای این افراد و هم برای کارفرمایان دارد.

در ای متن منظور از فریلنسر همون متخصص هست و سامانه میتونه برای افراد متخصص سامانه ای برای رسیدن به درآمد باشد و اینکه هیچ شرایط خاصی برای این کار نیاز نیست جز علم و تجربه که اون هم با کار کردن و تمرین به دست میاد .

iashkanrahmani سوال پاسخ داده شده جولای 16, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1079 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات