متاورس ملی کشور چیست ؟

2

متاورس ملی کشور چیست ؟

 قدرت های بزرگ اقصادی و فناوری جهان برای بدست آوردن آینده مجازی جهان از هم اکنون چنگ و دندان نشان می دهند و دراین وادی شکی نیست که کشور ما با توجه به روحیه مقاومت و استقلال طلبی خود آماج حملات منفی این ابرقدرت ها قرار خواهد گرفت . اما تنها راه ایستادن در برابر این حملات آینده ساختن  و قوی شدن است .

  • چگونه می توان در اوج تحریم ها و نبود بسیاری از امکانات در ایران متاورسی را ساخت که بتواند در حد و اندازه های جهانی بوده و بتواند با متاورس های جهان رقابت نماید ؟
  • یک متاورس ایرانی باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوان از آن به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد ؟ این متاورس ملی در آینده کشورما در ابعاد مختلف چه تاثیراتی دارد ؟
  • برای پیروی در عرصه متاورس های جهان باید به چه مواردی مجهز بود ؟ چگونه با وجود تبلیغات منفی که علیه کشورمان در جهان وجود دارد می توان در عرصه جهانی با متاورس ملی عرض اندام کرد ؟
  • متاورس ملی  در عرصه بین الملل  روابط ایران را با دیگر کشورها چگونه متحول و دگرگون خواهد کرد ؟ این دگرگونی به نفع و منفعت ایران خواهد بود و یا باعث تشدید تنش ها خواهد شد ؟
  • در بعد داخلی متاورس ملی تا چه حد ظرفیت اشتغالزایی برای کشور را دارا می باشد ؟ این اشتغالزایی چگونه در پروژه بزرگ متاورس ملی رشد خواهد کرد و باعث رفع بیکاری در کشور خواهد شد ؟
  • یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در متاورس ملی می تواند انجام شود تربیت نیروی متخصص داخلی و بومی می باشد که می تواند پشتوانه محکم و استواری برای آینده علم و فناوری کشور باشد. آیا در پروژه متاورس ملی برای تربیت نیروی متخصص بومی سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم انجام شده است ؟
  • استفاده از ارز دیجیتال ریال در متاورس ملی موجب حفظ سرمایه های کشور و جلوگیری از خروج آنها به خارج از کشور خواهد شد. در این باره چه طرح و برنامه ای در متاورس ملی اندیشیده شده است ؟
  • با شکل گیری متاورس ملی در ایران اختیار مرز های مجازی ایران به صورت مطلق در دست کشور خودمان قرار خواهد گرفت و از این طریق می توان با استفاده بازرگانی مجازی ارز بسیاری وارد کشور نموده و اقتصاد کشور را متحول نمود. برای این موضوع متاورس ملی چه برنامه ای دارد ؟
  • قوانین نقش مهمی در ارزشمند بودن ماهیت متاورس دارد و متاورس ملی می تواند با وضع قوانینی شفاف و مستحکم خود را از سایرمتاورس های جهان متمایز سازد. متاورس ملی مبنای قوانین خود را بر چه اساسی  قرار داده است ؟
  • آیا هر پروزه ای که تحت نام متاورس در ایران اقدام به فعالیت نمود سرف ایرانی بودن می توان آن را متاورس ملی دانست ؟ از چه نشانه هایی می توان یک پروژه تقلبی را از پروژه ملی در ایران بازشناخت؟
  • 80585eaa83c195483f83ae92078d643a70ceeb42 227 - متاورس ملی کشور چیست ؟
مرضیه ثاقب علیزاده تغییر وضعیت برای انتشار ژانویه 4, 2024
گذاشتن نظر
7

متاورس رنگ یک متاورس ملی است که برای کشور عزیزمان ایران و هموطن های خود طراحی شده که با توجه استفاده از آن به اهداف بزرگ و کوچک خود دستیابی داشته باشند.

مسئولین پروژه متاورس رنگ همه اهداف خود را در این راستا قرار داده اند که موجب قدم گذاری در بهترین مسیر ها برای ابران  باشد .

nazanin ارسال نظر جدید سپتامبر 25, 2023
saeed.zajkani اظهار نظر کرد

سپاس از پاسخ شما
و زمانی که برای ارائه آن قرار دادید
لطفا کلمه ابران را به ایران تغییر بدید .

nazanin اظهار نظر کرد

متاورس رنگ به عنوان یک پلتفرم ملی برای ایرانیان، نمایانگر تعهد و اراده مسئولین پروژه‌اش به تحقق اهداف بزرگ و کوچک جامعه ما است. این تعهد به دنبال ایجاد فرصت‌هایی است که به ما کمک کند در بهترین مسیرها به رشد و توسعه کشورمان بپردازیم. این پلتفرم به عنوان یک ابزار مؤثر برای تحقق اهداف ابران و ایرانیان در دنیای موازی عمل می‌کند.

گذاشتن نظر
3

یک پروژه ملی با اهداف خاص برای ایران و ایرانی .

حسین قدیری پاسخی انتخاب نشده است جولای 29, 2022
گذاشتن نظر
1

در پی پرسش مطرح شده ” متاورس ملی کشور چیست ؟ ” موضوعات زیادی برای بیان پیش خواهد آمد و اگر بخواهیم یک نگاه تخصصی به این موضوع داشته باشیم میتوانیم بیان نماییم که متاورس به تنهایی نسل جدیدی از اینترنت و جهان مجازی است که تمامی فعالیت های مجازی و حقیقی افراد را نه تنها تحت پوشش قرار می دهد بلکه با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز اعم از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ، موجب بهبود و گسترش تمامی فعالیت ها و تعاملات افراد خواهد شد ، حال برای عموم شایان خواهد بود که متاورس ملی کشور یا همان متاورس رنگ اولین متاورس خاورمیانه خواهد بود که با کمک متخصصان نخبه و تیمی جوان و پویا تاسیس و راه اندازی شده که تاثیر بسیار عظیمی در کشور و آینده آن خواهد داشت به طوری که این تاثیر در جای جای چرخه مالی ، و آموزشی ایران خود را نشان خواهد داد .

f471cfaa93a0455d32494fefc1c7aa20c9c4dc97 2922 - متاورس ملی کشور چیست ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده ژوئن 13, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1454 times
  • پاسخ ها4 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات