مبل چستر چه نوع مبلی است ؟

0

مبل چستر چه نوع مبلی است ؟

حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان ایرانی در راستای ساختن ایران زمین 

saeed.zajkani سوال پاسخ داده شده آوریل 2, 2021
گذاشتن نظر
0

مبل چستر چه نوع مبلی است ؟

مبلمانی با ترکیب یک مبل سه نفره سلطنتی  و دو مبل تکنفره و یک تخت بدون پشتی با پارچه دو تکه و رنگ سورمه ای از جمله محصولات تولید شده در تولیدی مبل چوبی چوبینو می باشد

9c8492a1dbe4bedaccd5ca1bea716cb2f0750d70 227 - مبل چستر چه نوع مبلی است ؟

saeed.zajkani پاسخ ویرایش شده آوریل 5, 2021
گذاشتن نظر
0

مبل چستر چه نوع مبلی است ؟

چستر نام شهری در کشور انگلستان است که برای اولین برا این سبک از مبلمان در آن طراحی و ساخته شد سپس به مرور زمان ساخت این نوع مبلمان در دیگر کشور ها هم اغاز و طولی نکشید که به دلیل دوام و زیبایی آن طرفداران زیادی پیدا کرد.
مبل چستر نوعی از انواع مبلمان راحتی است که در ظاهر آن از انواع پارچه یا چرم با کیفیت که روی آنها با دقت لمسه کاری انجام شده استفاده میشود، و در ساختار آن از چوب های بسیار مقاوم با کیفیت و مرغوب مثل چوب سفید استفاده میشود که باعث افزایش عمر و مقاوم شدن این کار میشود.
لمسه کاری ایجاد طرح های لوزی شکل روی پارچه یا چرم مورد استفاده در رویه مبل است که ظاهری زیبا به آن می بخشد، این لمسه کاری ها زیبایی مبل را دوچندان و عامل اصلی محبوبیت مبلمان چستر میباشند در ساختار این مبلمان از فوم سرد (فومی که در دمای پایین در کوره ساخته شده) استفاده شده که قابلیت تعویض به اسفنج را نیز دارد به همین دلیل استفاده از آن برای شما میتواند ارامش بخش و بسیار راحت باشد.
همچنین مبل چسترگونه ای مبل مدرن و لاکچری محسوب میشود پس شما با تهیه مبلمان این سبک علاوه بر کیفیت و زیبایی میتوانید راحتی را تجربه کنید.

جهت بازدید از تنوع مبل شرکت چوبینو روی لینک chobino کلیک کنید .
در راستای بهبود مشکلات کشور همراهمان باشید با iranpsc .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده مارس 4, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1857 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات