قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟

4

قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟

قراردادهای هوشمند برنامه‌هایی هستند که روی بلاکچین ذخیره می‌شوند و در صورت برآورده شدن شرایط از پیش تعیین شده، اجرا می‌شوند. آن‌ها به‌طور معمول برای خودکارسازی اجرای توافق شده مورد استفاده قرار می‌گیرند تا همه شرکت‌کنندگان بتوانند فورا و بدون دخالت واسطه یا اتلاف زمانی از نتیجه مطمئن شوند. همچنین می‌توانند یک گردش کار را به صورت خودکار انجام دهند و در صورت برآورده شدن شرایط، اقدام بعدی را آغاز کنند.

  • آیا در تنطیم قرارداد هوشمند در شهر مجازی ایران  فرصتی برای پشیمانی طرفین قرارداد در آن منظور شده است ؟ 
  • مدت زمانی که طرفین قراردادهای هوشمند در شهر مجازی ایران فرصت دارند تا از قرارداد بسته شده انصراف داده  و معامله را به کل فسخ نمایند در دنیای موازی متاورس رنگ به چه میزان می باشد ؟
  • در فروشگاه های مستقر در شهر مجازی ایران آیا خریداران می توانند مدت زمانی را برای پشیمانی از خرید خود از فروشگاه در دنیای موازی متاورس رنگ فرصت داشته باشند ؟
  • آیا در خرید و فروش زمین های مجازی  شهروندان فرصت پشیمانی از خرید خود را دارند  ؟ و مدت زمان فرصت پشیمانی  در خرید زمین مجازی در دنیای موازی متاورس رنگ چگونه است ؟
  • آیا در شهر مجازی ایران  در بحث خرید و فروش زمین های مجازی  فروشندگان زمین نیز فرصت پشیمانی از فروش خود را دارند ؟ و مدت زمانی برای پشیمانی از فروش زمین برای آنها در دنیای موازی متاورس رنگ تنظیم می گردد ؟
  • در بازارهای NFT  و روابط تجاری شکل گرفته در آن در شهر مجازی ایران شهروندان آیا می توانند فرصت داشته باشند تا از خرید و یا فروش محصول فروخته شده پشیمان شده و آن را لغو نمایند در دنیای موازی متاورس رنگ ؟
  • تنظیم زمان پشیمانی برای خریداران  در شهر مجازی ایران چه امکانات و مزایای اجاد می نماید ؟ و آیا در دیگر متاورس های جهان نمونه مشابهی برای ان طرح از فروش در دنیای موازی متاورس رنگ وجود دارد ؟
  • در قرارداد هوشمند که بین شهروندان در شهر مجازی ایران بسته می شود ارسال محصول و تبادل کالای فیزیکی چه زمانی انجام می شود با توجه به مدت زمانی که برای پشیمانی خریدار و فروشنده تعیین شده در دنیای موازی متاورس رنگ ؟
  •  
  • 1b32eefab4509545832976dfd410b5689ce41a92 227 - قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟
nazanin سوال پاسخ داده شده آگوست 25, 2023
گذاشتن نظر
2

قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟

زمان پشیمانی در پنل کاربری توسط شهروند تنظیم میشود و درصوتی که خریدی انجام داده باشید تغییر آن امکان پذیر نیست و پس از گذشت زمان پشیمانی ثبت شده بر روی خرید امکان تغییر دادن آن وجود دارد .

حسین قدیری پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 2, 2022
گذاشتن نظر
1

قرارداد هوشمند یا همچنین قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاکچین، قراردادی است که با استفاده از فناوری بلاکچین و قابلیت‌های هوشمندی مانند قراردادهای هوشمند، اجرا و اجرا می‌شود. یکی از اجزای قراردادهای هوشمند، تابع‌های هوشمند یا قراردادهای هوشمند است.

قراردادهای هوشمند به شهروندان و موجودیت‌های حقوقی اجازه می‌دهند تا توافقات را به صورت الکترونیکی انجام داده و اجرا کنند، بدون اینکه نیاز به واسطه‌های سنتی مانند وکیل یا دادگاه داشته باشند. بلاکچین به عنوان یک دفتر کتابخانه عمومی متمرکز عمل می‌کند که سوابق تراکنش‌ها را ذخیره می‌کند و تغییراتی که در قراردادها اعمال می‌شوند را تحت نظارت قرار می‌دهد.

زمان پشیمانی شهروند در قرارداد هوشمند به زمانی اشاره دارد که یک شخص توانایی لغو یا تغییر یک قرارداد را دارد. این زمان ممکن است در قرارداد تعیین شده باشد و می‌تواند شرایط و مقررات مربوط به لغو یا تغییر قرارداد را شامل شود. با استفاده از قراردادهای هوشمند، این فرایند می‌تواند به طور خودکار و بدون نیاز به دخالت واسطه‌های سنتی انجام شود. همچنین، اطمینان حاصل می‌شود که شهروندان به طور کامل درک می‌کنند که زمان پشیمانی چگونه تعریف شده است و چه شرایطی برای استفاده از آن وجود دارد

nazanin ارسال نظر جدید اکتبر 22, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین نمایانگر یک نسل جدید از تکنولوژی‌های قراردادی و مالی هستند که توانایی اجرای اتوماتیک تراکنش‌ها و توافقات را با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاکچین و توابع هوش مصنوعی فراهم می‌کنند. این تکنولوژی نه تنها فرآیند تراکنش‌ها را تسهیل می‌کند بلکه امنیت و شفافیت بالایی را به آنها اضافه می‌کند.

گذاشتن نظر
0

توضیحات در خصوص پرسش مطرح شده ” قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟ ” به این صورت است که ، در جهان موازی و مجازی متاورس رنگ قرارداد ها با استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی ای اجرا میشوند که این امکانات دسترسی های خاصی به شهروندان ارائه می دهد .

برای مثال از پر کاربرد ترین این امکانات ، تنظیم زمان پشیمانی در قرارداد است . این امکان به طوری است که در زمان ایجاد قرارداد تاریخی طبق توافق طرفین تنظیم میشود و پس از اخذ قرارداد ، زمانی که این تاریخ فرا رسد ، طرفین میتوانند در تصمیم و بند های قرار داد تامل و تفکر نمایند و در صورت نیاز انها را تغییر بدهند . و حتی بتوانند قرارداد را در این زمان در صورت لزوم لغو نمایند .

در واقع قرارداد های هوشمند از مزیت های دنیای مجازی و موازی اند که مراودات مالی شهروندان را بسیار سهولت خواهند بخشید .

4155f0d82f47bac9203414df9c118abd238e0d46 2922 - قرارداد هوشمند در تنظیم زمان پشیمانی شهروند متارنگ چیست ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده آگوست 25, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1025 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات