فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

0

فروش NFT کارت های تجاری 

dd561bdbaa16a88de5ebf2bb3e1a67dc30535798 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

این روزها در خصوص فروش NFT کارت های تجاری صحبت می شود . در صورت امکان در خصوص فرایند آن توضیح بفرمایید و آیا منظور از کارت های تجاری NFT ، همان کارتهای ویزیت در تجارت می باشد ؟

Saeed.R2 سوال پاسخ داده شده مارس 8, 2022
گذاشتن نظر
3

فروش NFT کارت های تجاری 

در اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم) ، مجموعه ای از NFT کارت های  تجاری (NFT Business Cards) را با قابلیت خرید و فروش در اختیار شما قرار داده ایم . برای ورود به بانک اطلاعاتی کارت های تجاری (NFT Business Cards) و مشاهده لیست  قابل عرضه به صورت NFT ، فقط کافیست بر روی گزینه (لینک) زیر کلیک فرمایید .

اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم)

fcdca3ed556ebc1860387b2a3045a6b83ad95cb2 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

فروش NFT کارت های تجاری چیست ؟ کارت ویزیت NFT چطور؟ کارت ویزیت در واقع می تواند در کیف پول شما جمع آوری شود ؟

مشتری به تازگی کارت ویزیت را پذیرفته است و ثانیه بعدی به عنوان کاغذ باطله دور ریخته می شود؟ چند ماه بعد، وقتی طرف مقابل واقعاً می خواست دنبال شما بگردد، اما فراموش کردند کارت ویزیت کجا جمع آوری شده است؟ آیا دادن کارت ویزیت جدید به مشتریان یک به یک مشکل ساز است؟ پس از بازگشت به خانه، آیا می خواهید دوباره اطلاعات هر مشتری را در یادداشت جمع آوری کنید؟ چگونه مشتریان را وادار می کنید که آنها را به طور جدی جمع آوری کنند و مایل باشند به کارت ویزیت شما نگاهی بیندازند؟ اگر کارت ویزیت به یک اثر هنری تبدیل شود، تجربه تبادل کارت ویزیت لذت بیشتری خواهد داشت؟

اگر تا به حال مشکلات فوق به ذهن شما خطور کرده است، شاید بتوانید به “کارت ویزیت NFT” نگاهی بیندازید.

a29e65a5565d6626c4a7e3ab6099d3ccf06bb8d6 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

فروش NFT کارت های تجاری و کارت ویزیت NFT چیست ؟ 

توکن غیر قابل تعویض (NFT) یک کاربرد گسترده از ارزهای دیجیتال است. این می‌تواند سوابق تراکنش‌ها را روی بلاک چین ذخیره کند و به آثار هنری دیجیتالی خاصی پیوند بزند، و به مجموعه‌داران این امکان را می‌دهد که یک «گواهی دیجیتال» داشته باشند تا ثابت کنند آثاری که دارند معتبر هستند.

مفهوم کارت ویزیت NFT علامت گذاری فایل های دیجیتال (JPG، GIF، MP4) و متن (اطلاعات روی کارت ویزیت) کارت ویزیت در یک قرارداد هوشمند است. بنابراین، کارت ویزیت ارسالی صرفاً ارسال یک فایل تصویری برای مشتریان نیست تا آن را دانلود و در تلفن همراه ذخیره کنند. اما اجازه دهید «ناشر، طراحی، ساخت، اطلاعات، تحویل، جمع‌آورنده» و سایر اطلاعات این کارت ویزیت در بلاک چین ذخیره شود.

a62bb85f096219f63e86b2026e6e0b52783466f1 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

فروش NFT کارت های تجاری و چگونگی ساخت یک کارت ویزیت بلاک چین به صورت توکن (بدون نیاز به کدنویسی) ؟

شما فردی باهوش فناوری هستید – کارت ویزیت دارید. اما شما می‌خواهید متمایز شوید – اکنون می‌توانید با دادن کارت کسب‌وکار که توکن‌هایی در بلاک چین هستند.

در کنفرانس بعدی خود، کارت ویزیت ندهید – کارت ویزیت ERC-721 را هدیه دهید! آن را به آدرس اتریوم آشنا ارسال کنید تا در عرض 15 ثانیه آن را دریافت کنند.

در اینجا نحوه ساخت کارت ویزیت Ethereum ERC-721 خود آورده شده است

مرحله 1: یک تصویر برای کارت خود دریافت کنید .

یا یک تصویر بسازید، یا متنی را در رنگ بنویسید و آن را به عنوان تصویر در جایی آپلود کنید. اپ

پیوند خود را برای تصویر کپی کنید، پیوند مستقیم را با کلیک راست روی تصویر خود و فشار دادن “Copy Image address” کپی کنید.

(مطمئن شوید که به پسوند فایلی مانند jpg. یا png. ختم شود)

مرحله 2: Mintable Creator را باز کنید .

برای این مرحله به Metamask نیاز دارید — در اینجا در حال ایجاد یک قرارداد هوشمند بر روی بلاک چین هستید (نگران نباشید که نیازی به دانستن کد ندارید، فقط به یک کیف پول با شاید 0.40 سنت دلار برای پرداخت هزینه نیاز دارید)

نام کارت ویزیت خود را وارد کنید .

  • این به عنوان عنوان نشانه در آدرس گیرندگان شما نمایش داده می شود. بنابراین نامی مانند “Zach @ Mintable.app — کارت ویزیت” عالی است

نماد را تنظیم کنید – مرحله مهم!

از آنجایی که نمی‌توانیم جزئیات کارت ویزیت خود را در هر کیف پول یا رابطی مانند etherscan به طور خودکار نمایش دهیم، باید در این مرحله یک ترفند کوچک انجام دهیم.

  • برای نماد، متن زیر را قرار دهید – “جزئیات من را مشاهده کنید @ https://mintable.app/manager/ + آدرس این نشانه”
  • به این ترتیب، هر زمان که مردم این توکن را می بینند، دستورالعمل هایی در مورد نحوه مشاهده جزئیات شما دارند
  • Next را فشار دهید و URL تصویر را وارد کنید

اضافه کردن متادیتا

این چیزی است که می خواهید به کارت خود اضافه کنید. در Mintable.app قابل مشاهده خواهد بود. در اینجا می توانید هر چیزی را که می خواهید اضافه کنید. این پیام خوبی برای گنجاندن است

قبل از ادامه، مطمئن شوید که Metamask را آنلاک و در شبکه اصلی اتریوم دارید

مرحله 3: بررسی و ارسال – متاماسک مورد نیاز است .

اما ابتدا 2.90 دلار برای این تراکنش بسیار گران است – اجازه دهید هزینه گاز را کاهش دهیم تا فقط 0.50 سنت هزینه داشته باشد (توجه داشته باشید: تأیید تراکنش بیشتر طول می کشد – اگر شبکه ترافیک زیادی داشته باشد تا 24 ساعت)

حال منتظر بمانید تا تراکنش تایید شود …

به شما تبریک می‌گویم که در مدت زمان ۲ دقیقه یک توکن ERC-721 در بلاک چین اتریوم ایجاد کردید!

اگر مثل من هزینه بنزین را پایین بیاورید، ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد. می‌توانید صفحه را باز بگذارید یا فقط آدرس خود را در Etherscan برای قرارداد و توکن جدیدی که ساخته‌اید بررسی کنید.

حالا چی؟

یا یک صفحه تأیید با تمام جزئیات تراکنش خود در آن دارید (مرحله بعدی در Mintable)، یا هزینه های گاز را کاهش داده اید و اطلاعات مربوط به توکن خود را ندارید.

اگر صفحه تأیید را نشان می‌دهید — می‌توانید یک نسخه از قرارداد جدید خود را برای خود ایمیل کنید ، باید این کار را انجام دهید تا برای همیشه آدرس و ABI آن را داشته باشید.

مرحله 4:

روی دکمه “مدیریت” کلیک کنید و مدیر Mintable قرارداد تازه ساخته شده شما را بارگیری می کند و آن را نمایش می دهد تا بتوانید با آن تعامل داشته باشید / توکن های بیشتری برش دهید / چیزها را به افراد منتقل کنید / غیره.

(توجه: این هنوز نسخه آلفای Mintable است، بنابراین برخی از اشکالات وجود دارد، اگر زمانی که می‌خواهید توکن خود را بارگیری کنید، صفحه REKT را دریافت می‌کنید، فقط برنامه را دوباره بارگیری کنید و چند بار دوباره آن را بارگیری کنید، این یک چیز web3 است، ما روی آن کار می کنند.)

مرحله 4a:

اگر صفحه تأیید را ندارید و زمان تراکنش شما تمام شده است، موارد زیر را انجام دهید:

  • به آدرس etherscan.io/address/ + آدرسی که در اینجا استفاده کرده اید بروید.
  • این صفحه تمام فعالیت های اخیر شما را نمایش می دهد. منتظر بمانید تا آخرین تراکنش تایید و پذیرفته شود.
  • پس از پذیرش، روی هش TX کلیک کنید، صفحه باید رسید تراکنش شما را با نشان دادن “Tokens Transferred” بارگیری کند. این آدرس قرارداد هوشمندی است که به تازگی بسته‌اید.
  • روی نام NFT جدید خود کلیک کنید و صفحه توکن بارگیری می شود. آدرس نمایش داده شده را کپی کنید. (مطمئن شوید که آدرس شما نیست، بلکه آدرس توکن است)
  • آن آدرس را در Mintable.app/manager/ + آن آدرس در اینجا کپی و جایگذاری کنید

اگر یک کپی برای خود ایمیل کردید، همه اینها در ایمیل شماست!

مرحله 5: کار شما تمام شد! چگونه آنها را بدهیم و موارد جدید بسازیم!

هر زمان که می‌خواهید از کارت ویزیت خود استفاده کنید، یک کارت جدید بسازید، یکی را انتقال دهید یا جزئیات آن را ببینید، می‌توانید قرارداد را از https://mintable.app/manager/ + آدرس خود بارگیری کنید.

نحوه دادن کارت ویزیت جدید:

مرحله 1: قرارداد خود را با قرار دادن آدرس رمز در نوار جستجوی مدیر در Mintable بارگیری کنید

مرحله 2: روی انتقال کلیک کنید (مطمئن شوید که Metamask دارید)

مرحله 3: آدرس کسی که به آن می‌رود را وارد کنید و مطمئن شوید که شناسه توکن، شناسه توکن شماست.

مرحله 4: تراکنش را از طریق MetaMask ارسال کنید و منتظر بمانید تا تایید شود

مرحله 5: انتقال آن را تمام کردید!

چگونه می توان کارت های بیشتری را هنگامی که آنها را تحویل دادید ضرب کنید

مرحله 1: آدرس رمز خود را در مدیر Mintable بارگیری کنید

مرحله 2: روی Mint کلیک کنید (مطمئن شوید که Metamask دارید)

مرحله 3: آدرس تصویر این کارت ویزیت را وارد کنید. اگر نمی‌خواهید از یک تصویر سفارشی برای هر کارت ویزیت استفاده کنید، از همان نشانی اینترنتی فهرست سمت چپ استفاده کنید

مرحله 4: دوباره هر ابرداده ای را اضافه کنید….

مرحله 5: انجام شد.

فروش NFT کارت های تجاری و چگونه از کارت ویزیت دیجیتال “استفاده” کنیم؟

پس از اینکه ناشر کارت ویزیت قرارداد را در اتریوم مستقر کرد، سپس به کیف پول Metamask متصل شوید و می توانید کارت ویزیت NFT خود را در صفحه شخصی Opensea خود مشاهده کنید. تا زمانی که مشتریان آدرس کیف پول یا نام دامنه ENS خود را ارائه دهند، می توانید کارت ویزیت را به کیف پول آنها منتقل کنید.

پس از اینکه مشتریان آن را دریافت کردند، می توانند نام، عنوان، توییتر یا هر اطلاعات دیگری را در ستون Properties Opensea بیاموزند. اگر کارت ویزیت را به‌عنوان استودیو یا شرکت منتشر می‌کنید، می‌توانید مشخصات تیم را نیز به قسمت توضیحات یا درباره اضافه کنید تا اطلاعات واضح‌تر شود.

6863f8e9dcff006b5070e7c2031b27d13b23129a 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

مفهوم طراحی: خارج از چارچوب فکر کنید، از رسانه های دیجیتال برای بالا بردن آگاهی شخصی و برند استفاده کنید

در سال‌های اخیر، بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی برندهای بین‌المللی برای همگام شدن با روند جامعه و رسانه‌های دیجیتال متنوع‌تر شده‌اند. در گذشته، لوگوهای برندهایی که فقط روی کاغذ قابل چاپ بودند، آیا در آینده کاربردها و تغییرات متنوع تری خواهند داشت؟ اگر لوگوی روی کارت ویزیت NFT تبدیل به یک انیمیشن یا حتی با طراحی موسیقی شود، مشتریان نیز ممکن است تحت تاثیر برند شما قرار بگیرند.

نوع اجتماعی: کارت ویزیت را به هنر دیجیتال تبدیل کنید، «دست دادن کارت ویزیت» می تواند مانند «هدیه دادن» باشد.

در طول سال همه‌گیری، بسیاری از مشاغل شروع به تبدیل شدن به کار از راه دور و جلسات آنلاین کرده‌اند، بنابراین فرصت‌های کمتری برای مبادله کارت ویزیت توسط شخص وجود دارد. حتی مشتریان جدید فقط از طریق جلسه آنلاین می توانند ارتباط برقرار کنند. با تغییر سبک اجتماعی، شاید زمان آن رسیده است که راه های جدیدی برای ارائه کارت ویزیت پیدا کنید.

اگر به سادگی یک عکس بگیرید یا یک فایل تصویر الکترونیکی ارسال کنید، ممکن است کمی غیر صادق باشید و مشتری آن را حفظ نکند. ممکن است چند روز دیگر در پایین آلبوم ذخیره شود زیرا مردم هر روز عکس می گیرند. اما اگر بتوانید کارت ویزیت خود را به یک «آثار هنری دیجیتال» تبدیل کنید و آن را به «کیف پول دیجیتالی» آنها ارسال کنید، ممکن است مشتریان تحت تأثیر قرار گیرند.

کارت ویزیت NFT شما دیگر گم یا فراموش نمی شود، بلکه در واقع در “کیف پول” مشتری نگهداری می شود.

5e9d3150a90497d4d5c96a873fe281c2816dffec 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

قابلیت اجرا: ذخیره داده ها در بلاک چین، به روز رسانی اطلاعات کارت ویزیت، طراحی مجدد و ارسال کارت تبریک به یکباره

علاوه بر این، اگر کارت ویزیت به NFT تبدیل شود، نه تنها عملکرد بیشتری مانند “گواهی” را نسبت به کاغذ ارائه می دهد. بلکه روشی راحت تر برای به روز رسانی اطلاعات کارت ویزیت در آینده است. شما می توانید آن را مستقیماً از قرارداد هوشمند تغییر دهید و اطلاعات کارت ویزیت از سمت مشتری نیز بلافاصله به روز می شود. در غیر این صورت هنگامی که یک کارت ویزیت جدید راه اندازی می کنید، یا کارت های تبریک سال نو و محصولات روابط عمومی را ارسال می کنید، همچنین می توانید همه دارندگان کارت ویزیت (صاحبان) را به یکباره مشاهده کنید، بنابراین می توانید آنها را راحت تر از هوا خارج کنید.

696a2fdb9b48373ae378d1d53bbef8649df1798c 2362 - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

فروش NFT کارت های تجاری | در 10 سال آینده، داشتن آدرس کیف پول مشتری بسیار مهم خواهد بود ؟

ده سال پیش، ما از مشتریان شماره تلفن، شماره فکس و آدرس شرکتشان را می پرسیدیم. اکنون آن را به عنوان حساب های ایمیل، خط و اجتماعی جایگزین می کنیم. 10 سال آینده چه خواهد بود؟

ما فکر می‌کنیم که «آدرس کیف پول» ممکن است عنصر بسیار مهمی باشد، زیرا هویت‌های دیجیتال، حساب‌ها، مجموعه‌ها، حساب‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی بیشتری را که هنوز قابل تصور نیستند، ادغام می‌کند.

اگر شما نیز نسبت به توسعه آینده بلاک چین و ارز رمزنگاری خوشبین هستید، ممکن است بتوانید از قبل مسیر را طی کنید تا مشتری خود را اولین کسی کنید که کارت ویزیت NFT را دریافت می کند.

چرا ERC-1155 را انتخاب کنید؟ چرا آن را مستقیماً از Opensea منتشر نمی کنید؟ چرا باید اطلاعات کارت بازرگانی در قرارداد نوشته شود؟

در حال حاضر، پروتکل ERC-20 که توسط اتریوم استفاده می شود، یا پروتکل ERC-721 که توسط اکثر NFT ها استفاده می شود، هنگام ایجاد به یک قرارداد هوشمند مستقل نیاز دارد. با استفاده از پروتکل ERC-1155، می توانید تعامل چندین نوع توکن را در یک زمان ارسال و تأیید کنید. افزایش سازگاری و اجتناب از استفاده بیش از حد از منابع اتریوم و صرفه جویی در هزینه های تراکنش (Gas Fee). بسیاری از وسایل بازی زنجیره‌ای یا پاس‌هایی مانند The Sandbox Alpha Pass و Adidas Originals نیز از ERC-1155 استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برای سفارشی سازی محتوا با توجه به کاربران و در نظر گرفتن امنیت، ویرایش و مقیاس پذیری قراردادها، تولید مستقیم قرارداد از هیچ پلت فرم NFT توصیه نمی شود. اطلاعات کارت ویزیت را در قرارداد هوشمند ذخیره کنید، نه تنها آن را از صفحه پلتفرم NFT نمایش دهید، بلکه اطلاعات کامل را از صفحات Etherscan Coding و Contract یاد بگیرید . حتی اگر سروری که فایل تصویری در آن ذخیره می شود در آینده مورد حمله یا آسیب قرار گیرد، اطلاعات شما همچنان می تواند به طور ایمن در زنجیره بلوکی ذخیره شود.

معایب و نگرانی ها …

  1. هزینه: این نسخه از قرارداد کارت ویزیت NFT بر روی اتریوم منعقد شده است و در پلتفرم NFT Opensea نشان داده شده است. قبل از ارتقای اتریوم 2.0، هزینه گاز برای استقرار قراردادها، انتقال کارت‌های ویزیت یا عملیات بیشتر بیشتر خواهد بود. اما اگر به زنجیره های دیگر بروید، کاربران ممکن است کمتر فعال باشند.
  2. مدیریت NFT: Opensea که توسط اکثر افرادی که NFT معامله می کنند استفاده می شود، در حال حاضر فاقد عملکرد مدیریت NFT است که به کاربران امکان می دهد مجموعه های NFT را به راحتی مرتب و سازماندهی کنند.
  3. حریم خصوصی: اگر کسب و کار شما نیاز به پنهان کردن لیست مشتریان برای جلوگیری از دریافت اطلاعات از رقبا در همان صنعت دارد، کارت ویزیت NFT کمتر مناسب خواهد بود.
  4. ENS connect: دامنه ENS نیز عملکرد مشابهی دارد. می تواند به اطلاعات شخصی کامل و پیوندهای خارجی دسترسی داشته باشد. می‌تواند پیوندهایی برای نمایش NFT در کیف پول اضافه کند، اما نمی‌توان آن را به یک NFT «چند نسخه‌ای» تبدیل کرد. آن را ارسال کنید تا سایر کاربران بتوانند کانال تماس شما را در کیف پول بگذارند.
  5. ترتیب اطلاعات: اطلاعات ستون خواص از A تا Z نمایش داده می شود که همان قرارداد هوشمند است و نمی توان آن را بر اساس ترجیحات شخصی مرتب کرد.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید برخی از چیزهای بی فایده اما بامزه را با توجه به ترجیح شخصی خود، مانند یک چیواوا، در قرارداد پنهان کنید.

فروش NFT کارت های تجاری | نمونه ای از درآمدزایی با کارت ویزیت  …

6171afa7a26b9af22ae95450 Allpictures - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

تیم هاسکی خوشحال است که اولین مجموعه کارت ویزیت NFT را در Avalanche اعلام کند، کارت ویزیت Husky NFT – مجموعه 1. این مجموعه از کارت های ویزیت NFT به طور خاص برای هفته بلاک چین لیسبون ایجاد شده است و با کارت ویزیت خود وثیقه می شود. NFT منحصر به فرد در شبکه Avalanche. ‍  200 کارت ویزیت منحصر به فرد NFT ‍ این مجموعه که توسط Camilo، مدیر ارشد بازاریابی Husky ساخته شده است، از 200 کارت ویزیت منحصر به فرد و شماره گذاری شده تشکیل شده است. هر کارت با یک NFT منحصر به فرد، با هشت سطح نادر متفاوت، جفت می شود. نادر بودن با چندین معیار تعیین می شود:

  • شکل دست (بیش از 10 شکل مختلف)
  • رنگها
  • لوازم جانبی کلکسیونر

هر NFT منحصر به فرد است، زیرا هر یک بر اساس ترکیبی از عناصر است. هر شکل دست با توجه به سطح کمیاب خود ارزش امتیاز خاصی دارد و همین امر در مورد رنگ ها و لوازم جانبی کلکسیونر نیز صدق می کند. با توجه به معیارهای تعیین شده، سطح امتیاز کل میزان نادر بودن هر NFT را تعیین می کند. نشانی که در پایین سمت چپ NFT قرار دارد امکان شناسایی سطح کمیاب را فراهم می کند:

  • متداول: 2 تا 5 امتیاز
  • غیر معمول: 6 تا 10 امتیاز
  • نادر: 11 تا 20 امتیاز
  • حماسه: 21 تا 30 امتیاز
  • افسانه ای: 31 تا 40 امتیاز
  • افسانه: 41 تا 50 امتیاز
  • یادگار: 51+ امتیاز

6171afc1b21d226c19855e44 Badge rarity - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

هر کارت دارای یک کد QR منحصر به فرد است که فقط برای صاحب کارت ویزیت قابل دسترسی است. فقط باید یک فرم کوچک را پر کنید و NFT به کیف پول X-Chain Avalanche شما ارسال می شود. اگر مالک چنین تصمیمی بگیرد، می‌تواند NFT خود را در Kalao، یک بازار NFT و شریک رسمی Husky، بفروشد یا مبادله کند، جایی که مجموعه اعتبار سنجی می‌شود. فهرست کردن در کالاو همچنین به کسانی که علاقه مند هستند اجازه می دهد تا یک جستجوی مجموعه را شروع کنند تا همه NFT های یک شکل یا رنگ دست را جمع آوری کنند:

  • چالش 1: جمع آوری تمام NFT ها با شکل دست شماره 4.
  • چالش 2: جمع آوری تمام NFT ها با رنگ نارنجی (بسیار نادر).
  • چالش 3: جمع آوری تمام NFT ها با شکل دست های خاص (فضانورد، ربات، زامبی، و غیره).

6171b0022cd19c537f128c75 All%20Shapes - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

از آنجایی که آنها بسیار محدود هستند، هر کارت ویزیت به یک شی بسیار نادر تبدیل می شود و مبادلات را افزایش می دهد. این کارت ها در طول جلسات حرفه ای یا معمولی در طول رویدادهای هفته بلاک چین لیسبون توزیع می شوند و توسط چهار عضو تیم رسمی هاسکی نگهداری می شوند:

  • پاپس (مدیر عامل): 50 کارت
  • Camilo (CMO): 50 کارت
  • L$30 (NFT Director): 50 کارت
  • آلفرد (مدیر بازرگانی): 50 کارت

همانطور که در بالا ذکر شد، هر کارت یک طراحی منحصر به فرد دارد. این مفهوم بر اساس اشکال مختلف دست است زیرا کارت ویزیت هاسکی را در دست دارند و دو سبک از شکل دست وجود دارد:

  • اشکال دست کلاسیک: 8 با سطح کمیاب مشخص
  • اشکال خاص کلکسیونر: زامبی، فضانورد، ربات، هاسکی

هر شکل دست در یکی از ده رنگ مختلف رنگ می‌شود و هر رنگ دارای سطح کمیاب مشخصی است که امتیاز نادر هر کارت را افزایش می‌دهد. همچنین لوازم جانبی کلکسیونر وجود دارد که تعداد امتیازهای جمع آوری را افزایش می دهد و آنها را به کارت های Mythic یا Relic بسیار کمیاب تبدیل می کند. این لوازم جانبی عبارتند از:

  • حلقه منحصر به فرد ارباب حلقه ها
  • حلقه
  • دستبند
  • خالکوبی
  • لاک ناخن
  • ساعت
  • یک دستبند Fallout Pipboy

6171b01586c1409db2841b20 Access - فروش NFT کارت های تجاری | بازار NFT حم

با ترکیب های خاص، می توانید NFT های بسیار کمیاب را برای تکمیل مجموعه خود به دست آورید. ما می دانیم که بسیاری از افراد نمی توانند این کارت های NFT را دریافت کنند زیرا آنها به اندازه کافی خوش شانس نیستند که در لیسبون حضور داشته باشند. به عنوان تشکر از جامعه و حامیان هاسکی، بخشی از کارت ها به عنوان یک هدایای یک بار استفاده می شود و برای کسانی که نمی توانند در آن شرکت کنند در سراسر جهان ارسال می شود. تاریخ و دستورالعمل این جایزه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. این هدایا بر اساس اولویت اول خواهد بود، راه اندازی این اولین مجموعه از کارت های ویزیت NFT Husky اولین قدم در یک سری اخبار هیجان انگیز است.

ما در تلاش هستیم تا زمینه جدیدی را در ایجاد NFT ها ایجاد کنیم و ارزش واقعی را برای اکوسیستم Avalanche از طریق اقدامات بازاریابی منحصر به فرد و اصلی ایجاد کنیم.

ما مفتخریم که می توانیم الهام بخش پروژه های دیگر باشیم و به همکاری با شرکای رسمی خود ادامه دهیم. تیم هاسکی مصمم به طراحی محصولات نوآورانه در بازار NFT است و کالاها و پوشاک در دنیای واقعی را به همراه NFT های منحصر به فرد در فروشگاه الکترونیکی ما ایجاد می کند. تیم هاسکی به ماموریت خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در اکوسیستم Avalanche NFT ادامه خواهد داد. پس فراموش نکنید، اگر در لیسبون هستید، برای دریافت کارت ویزیت هاسکی NFT کلکسیونر خود، با ما ملاقات کنید. و اگر نه، منتظر فرصتی برای دریافت یکی در خانه باشید!

——————————-

منبع : بازارNFT حم

——————————-

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار مارس 8, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1944 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات