فروش NFT هنر | بازار NFT حم

1

فروش NFT هنر

d3521da7f7bc51b4a25496d89a6dc467c43c3661 2362 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

وقت بخیر .

در خصوص فروش NFT هنر توضیحات ارائه بفرمایید . آیا هنرمند می تواند به سرعت به بازار NFT راه پیدا کند ؟ NFT هنر چیست ؟ 

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده مارس 6, 2022
گذاشتن نظر
4

فروش NFT هنر

در اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم) ، مجموعه ای از NFT های هنر (Art) را با قابلیت خرید و فروش در اختیار شما قرار داده ایم . برای ورود به بانک اطلاعاتی NFT های هنر (Art) و مشاهده لیست هنرهای قابل عرضه به صورت NFT ، فقط کافیست بر روی گزینه (لینک) زیر کلیک فرمایید .

اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم)

71bf932d77b46782cbd30b0b539e034f5fc4759f 1762 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

فروش NFT هنر راهنمای گام به گام …

آیا شما یک هنرمند دیجیتال هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه هنر NFT را بفروشید ؟ بسیاری از هنرمندان و مجموعه داران در حال حاضر از این روش “جمعی هنر دیجیتال” استقبال می کنند و پول خوبی به دست می آورند.

طبق گزارش Nonfungible.com ، تقریباً 400 میلیون دلار NFT در سه سال گذشته بازارهای NFT عملی مبادله کرده است. بازار این دارایی های دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد و احتمالاً به رشد خود ادامه خواهد داد.

با خواندن راهنمای ما برای درک اینکه NFT چیست و چگونه کار می کند، شروع کنید. هنگامی که شما این دانش را در کیف دارید و مقداری هنر واقعاً جالب را دارید که می خواهید به عنوان NFT بفروشید، قدم بعدی این است که بفهمید کجا می توانید آنها را بفروشید.
فروش NFT هنر – کجا می توانم NFT خود را بفروشم؟
1. OpenSea
6c240d735d63ff7868c88368bbddfaab211e88dd 1762 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

OpenSea در حال حاضر بزرگترین بازار NFT صنعت است. آنچه در وب سایت می یابید شامل هنر، مواد دنیای مجازی، کارت های تجاری، نام های دامنه، کلکسیون ها، ورزش ها و توکن های ابزار است.

این پلتفرم هنر را از سایر بازارهای NFT نمایه می کند و بنابراین دارای مجموعه گسترده ای از فهرست آثار هنری است که بیش از 1 میلیون در حال نوشتن است. قیمت تمام اقلام بر حسب اتریوم است، برخی از آنها با قیمتی خاص و برخی دیگر از طریق حراج در دسترس هستند.

اگرچه هر هنرمندی می‌تواند برای فهرست کردن هنر دیجیتال خود در OpenSea درخواست دهد، ارسال معمولاً باید از طریق یک فرآیند بررسی توسط تیم قبل از تأیید برای تجارت عمومی کامل در پلتفرم بگذرد. هنرمندان همچنین می توانند پارامترهای حق امتیاز را برای آثار خود تعریف کنند.
2. Rarible
16660fe0629875a9377766ea280ef68a3657ef98 1762 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

Rarible یکی دیگر از پلتفرم های عالی برای ضرب و فروش هنر NFT است. در Rarible ، قیمت هر کالا بر حسب اتریوم است و به عنوان «اکنون بخرید» یا از طریق حراج در دسترس است.

با این حال، برای استفاده حداکثری از راریبل به عنوان یک هنرمند، باید درخواست بدهید و یک نشان تأیید شده از تیم دریافت کنید. فرآیند تایید معمولا کمتر از یک هفته طول می کشد و باید مدرکی مبنی بر اصل بودن کار خود ارائه دهید.

به‌علاوه، هنرمندان باید پیوندهایی را به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند که دنبال‌کننده قوی و یک جامعه فعال از جمله معیارهای دریافت نشان تأیید شده است. هنرمندانی که نشان تأیید نشده دارند ممکن است برای جذب خریداران مشکل داشته باشند.

فروشندگان برتر در Rarible تا 100000 پوند در هفته به ارمغان می آورند و اگر خریدار هنر خود را با قیمت بالاتری دوباره بفروشد، 10 درصد حق امتیاز دریافت می کنند. Rarible یکپارچه سازی OpenSea را ارائه می دهد و به هنرمندان اجازه می دهد از OpenSea برای مشاهده و مدیریت دارایی هایی که در Rarible ایجاد می کنند استفاده کنند.
3. SuperRare
42e6a17b32bfa041ccd0280bd4f797ae3ad2b548 1762 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

SuperRare خود را به عنوان بازاری برای جمع آوری و تجارت «آثار هنری دیجیتالی منحصر به فرد و تک نسخه» معرفی می کند. هنرمندان می‌توانند آثار خود را با برچسب‌های مختلف مانند سه بعدی، انیمیشن، نقاشی، انتزاعی، تصویرسازی، سورئالیسم و ​​غیره فهرست کنند.

اگرچه هر کسی می تواند برای شروع خرید هنر NFT در SuperRare ثبت نام کند، اما برای هنرمندان یکسان نیست. در زمان نگارش، SuperRare هنوز در مرحله بتا است و هنرمندان علاقه مند باید قبل از انتشار کامل فرمی را ارسال کنند.

سازندگان موجود 85 درصد از مبلغی را که به ازای هر کالا می‌فروشند دریافت می‌کنند و همچنین در صورت فروش مجدد اثرشان، 10 درصد حق امتیاز دریافت می‌کنند. در ضمن خریدار در زمان خرید 3 درصد کارمزد تراکنش پرداخت می کند که به SuperRare می رسد.

اکنون که می‌دانید هنر NFT را کجا بفروشید، گام بعدی این است که کار خود را انجام دهید.
فروش هنر NFT در 5 مرحله آسان امکان پذیر است ؟
1. یک کیف پول Web3 ایجاد کنید .
از آنجایی که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین هستند، برای ایجاد، ارسال و دریافت آن‌ها به یک کیف پول نیاز دارید. همچنین باید کیف پول را تامین کنید تا بتوانید کارمزد تراکنش های مرتبط با تراکنش های خود را بپردازید.

از آنجایی که اکثر پلتفرم‌های NFT بر روی اتریوم ساخته شده‌اند، به یک کیف پول اتریوم نیاز دارید که با ارز اصلی آن‌ها، ETH، تامین مالی شود تا بتوانید کارمزد تراکنش‌ها را بپردازید.

اکثر کارشناسان استفاده از افزونه کیف پول Metamask را در کروم یا هر مرورگر دیگری که استفاده می کنید توصیه می کنند. افزونه به شما امکان می دهد با یک بازار NFT ارتباط برقرار کنید و از سرویس های مرتبط مستقیماً از مرورگر رایانه خود استفاده کنید.

می توانید این راهنمای تنظیم متاماسک را بخوانید .

هنگامی که Metamask را برای اولین بار نصب و اجرا می کنید، یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای دریافت خواهید کرد. از آن در یک مکان آفلاین امن نسخه پشتیبان تهیه کنید و آدرس ETH خود را کپی کنید.
2. صندوق کیف پول با اتریوم یا هر چیز ؟
در مرحله بعد، باید ETH را از یک صرافی یا کارگزار ارز دیجیتال خریداری کنید و آن را به آدرس کیف پول Metamask ETH خود ارسال کنید.

هنگامی که از کارگزاری مانند BC Bitcoin استفاده می کنید، فقط باید آدرس خود را در نقطه خرید ارائه دهید در حالی که آنها سکه ها را به آدرس شما منتقل می کنند. با این حال، اگر از صرافی استفاده می‌کنید، پس از خرید باید ETH را برداشت کنید.

اکثر پلتفرم ها به شما امکان می دهند خرید را با استفاده از کارت اعتباری/دبیت یا بانک خود تکمیل کنید. در هر صورت، خرید کنید و حداقل 150 پوند ETH را به آدرس متامسک خود ارسال کنید.
3. آثار هنری خود را آماده کنید
احتمالاً تاکنون آثار هنری خود را آماده کرده اید. اگر این کار را نکنید، می توانید یک نمونه کار هنری منحصر به فرد تهیه کنید.

بازارهایی را که قبلاً ذکر شد مرور کنید تا از آنچه هنر NFT را پرفروش می کند الهام بگیرید. NFT شما می تواند یک مدل ویدیویی، صوتی، تصویری یا سه بعدی با حداکثر حجم 100 مگابایت باشد.
4. کار خود را در بازار NFT چگونه ارسال کنید ؟
از پلتفرم برش و فروش NFT مورد علاقه خود دیدن کنید و کیف پول اتریوم خود را متصل کنید. این آموزش از OpenSea.io استفاده می کند زیرا در زمان نوشتن پرکاربردترین گزینه است.

چگونه انجامش بدهیم:

  • از طریق کیف پول Metamask خود به OpenSea وارد شوید. (روی نماد آبی در سمت راست بالای وب سایت کلیک کنید و سپس وارد شوید).
  • تراکنش Sign را که برای ایمن کردن کیف پول شما طراحی شده است، تأیید کنید.
  • پس از تکمیل، وب سایت شما را به صفحه حساب کاربری می برد.
  • یک نام کاربری انتخاب کنید، یک بیوگرافی کوتاه بنویسید.
  • ایمیل خود را ارائه دهید و تأیید را از طریق صندوق ورودی خود تکمیل کنید.
  • هنگامی که به OpenSea بازگشتید، از سمت راست بالا ، Create و از منوی کشویی Submit NFT را انتخاب کنید.
  • روی ایجاد در زیر «ایجاد مجموعه جدید» کلیک کنید.
  • یک نام برای مجموعه، توضیحات (1000 کاراکتر) و یک لوگو (350*350) ارائه دهید.
  • روی ذخیره کلیک کنید و منتظر پیامی مبنی بر ایجاد مجموعه باشید.
  • برای سفارشی کردن تنظیماتی مانند تصویر هدر، پیوند به دسته‌های رسانه اجتماعی، ارزهای پرداخت و حق امتیاز، تم‌های نمایش و غیره، روی ویرایش در صفحه بعدی کلیک کنید.
  • روی ارسال تغییرات کلیک کنید و به صفحه مجموعه بازگردید.
  • برای ایجاد NFT خود، روی Add New Item در زیر مجموعه ها کلیک کنید.
  • اثر هنری را در کنار سایر اطلاعات ضروری مانند لینک خارجی و توضیحات بارگذاری کنید.
  • با استفاده از اطلاعاتی مانند سال ایجاد و نسخه NFT که آپلود می کنید ، ویژگی ها، سطوح و آمار را پر کنید ، به عنوان مثال 1 از 5. شما می توانید نسخه دیگری را در همان مجموعه آپلود کنید زیرا OpenSea فقط اجازه می دهد یک NFT را در آن برش دهید. یک زمان.
  • روی Create کلیک کنید و تراکنش را از طریق Metamask تأیید کنید.
  • تبریک میگم شما به تازگی اولین NFT خود را ضرب کرده اید.
  • سپس، از تب Collections به Edit برگردید و گزینه ارسال مجموعه خود را برای بررسی و تایید از OpenSea تغییر دهید.
  • هنر شما تا زمانی که در انتظار تایید است، اما با برچسب یا علامت هشدار مجموعه تایید نشده در دسترس دیگران خواهد بود.
  • پس از تأیید (ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد)، NFT شما وقتی در فهرست‌های OpenSea ظاهر می‌شود، برچسب مجموعه تأیید شده را خواهد داشت.
  • روی پیوند یکی از آیتم های هنری خود کلیک کنید و فروش را انتخاب کنید.
  • مدل قیمت گذاری خود را انتخاب کنید (ثابت یا حراج) و ارسال لیست خود را انتخاب کنید.
  • برای امضای تراکنش از طریق Metamask، درخواست کیف پول را دنبال کنید.
  • پس از تأیید تراکنش در شبکه، NFT شما در دامنه عمومی در دسترس خواهد بود.

5. آیا محتوای خود را تبلیغ کنید ؟
اثبات اجتماعی یکی از معیارهایی است که OpenSea و سایر بازارها برای تأیید تولیدکنندگان محتوا استفاده می کنند. OpenSea به طور خاص مستلزم آن است که تعداد کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را که به طور فعال مدیریت می‌کنید و مجموعه NFT خود را حداقل یک بار در اختیار عموم قرار دهید، بنویسید.

بنابراین، هدف خود را در نظر بگیرید که به مخاطبان خود اطلاع دهید که در حال ورود به NFT هستید و به محض اینکه اولین مجموعه خود را تولید کردید، این خبر را به اطلاع عموم برسانید. کارشناسان همچنین توصیه می کنند نسخه رایگان NFT ها را برای ایجاد فالوور و رکورد فروش خود در OpenSea منتشر کنید.
فروش هنر NFT سوالات متداول …
حق امتیازها در NFT چگونه کار می کنند؟

هنگامی که سازندگان هنر NFT را در OpenSea و دیگر پلتفرم‌ها ضرب می‌کنند، معمولاً تا 85 درصد از مبلغی را که برای فروش اولیه به دست می‌آیند، دریافت می‌کنند. حق امتیاز برای فروش ثانویه توسط خریدار اولیه حدود 10٪ یا بیشتر است، بسته به آن.

آیا می توانم NFT را روی سایر بلاک چین ها برش دهم؟

آره. اگرچه بیشتر بازارهای NFT موجود و پر رونق بر روی اتریوم ساخته شده‌اند، بلاک چین‌های دیگر مانند Tezos، بایننس هوشمند زنجیره‌ای، Zilliqa عملکردهای استخراج NFT را با هزینه‌های ارزان‌تر ارائه می‌دهند. اتریوم همچنان پلتفرم ارجح باقی مانده است زیرا توسعه دهندگان و پایگاه کاربران بزرگ در حال حاضر روی NFT ها در شبکه سرمایه گذاری می کنند.

چقدر می توانم از فروش هنر NFT درآمد داشته باشم؟

b3e19ba21a0d2207894d81e596cebc991c772738 1762 - فروش NFT هنر | بازار NFT حم

علیرغم ارقام فوق و این واقعیت که برخی از NFTها با قیمت های چشمگیر فروخته شده اند، هیچ تضمینی وجود ندارد که هنرمندان بتوانند آثار خود را به همان مبلغ بفروشند. بنابراین، مبلغی که از فروش هنر NFT خود به دست می آورید به میزان فالوور شما و میزان قرار گرفتن در معرض فهرست آثار خود در یک بازار محبوب بستگی دارد.

هزینه گاز چیست؟
این هزینه ای است که برای انجام یک عملکرد باید روی بلاک چین اتریوم بپردازید، که شامل موارد ایجاد (منتینگ) یک NFT می شود. هزینه های گاز بر حسب gwei اندازه گیری می شود و بسته به میزان سنگینی استفاده از بلاک چین، می تواند بالا و پایین شود. به طور متوسط ​​برای هر تراکنش 0.0042 ETH از شما دریافت می شود. می‌توانید صبح زود، بین ساعت 1 تا 3 صبح (UTC) یا اواخر شب، بین ساعت 9 شب تا 11 شب (UTC) هزینه‌های کمتری را پیدا کنید.

آیا می توانم از هزینه های گاز اجتناب کنم؟
بله، برخی از بازارهای NFT ضربات بدون گاز را ارائه می دهند. از جمله OpenSea و Rarible. این رویکرد اساساً هزینه بنزین را بر عهده خریدار می گذارد نه سازنده، بنابراین در فروش نشان داده می شود (کمی شبیه مالیات بر ارزش افزوده، یا مالیات بر سوخت اضافه شده توسط برخی از خطوط هوایی). برخی از بلاک چین‌ها هستند که هیچ هزینه گاز یا حداقل کارمزد کمتری دارند. این موارد عبارتند از Polygon در Opensea یا ImmutableX در Mintable. قبل از استخراج یا خرید NFT، به کارمزدها و اینکه بلاک چین و توکن در آن استفاده می‌شود، توجه کنید.

آیا بلاک چین های کم مصرفی وجود دارد؟
بله، و بازارهای NFT اکنون جایگزین هایی برای اتریوم تشنه انرژی با ردپای کربن بهتر ارائه می دهند. اینها عبارتند از Flow، Tezos و Polygon. بلاک چین جدید Solana به خود می بالد که کربن خنثی است. بازار NFT خود را که در حال استفاده است بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که با وجدان شما سازگار است.

منتینگ چیست؟
مانند ارز فیزیکی، «minting» اصطلاحی است که برای فرآیند ایجاد ارز و NFTها در بلاک چین استفاده می شود. با NFT ها معمولاً روی اتریوم است. فرآیند ضرب داده‌ها را در یک دفتر کل عمومی ثبت می‌کند که غیرقابل تغییر و بدون دستکاری است و می‌تواند NFT را در حین انجام فروش‌های آتی دنبال و ردیابی کند. ضرب کردن معمولاً هزینه دارد – هزینه گازی که در بالا ذکر کردیم. اما همانطور که گفتیم، برخی از بازارها در مورد نحوه، زمان و از چه کسی هزینه ها در حال ایجاد خلاقیت هستند.

بلاک چین چیست؟
Investopedia یک بلاک چین را اینگونه توصیف می کند: “یک پایگاه داده توزیع شده که بین گره های یک شبکه کامپیوتری به اشتراک گذاشته شده است.” نقطه قوت فناوری بلاک چین این است که امنیت و اعتماد را بدون نیاز به شخص ثالث تضمین می کند و به تراکنش های داده سرعت می بخشد. داده‌های وارد شده برگشت‌ناپذیر هستند و از دائمی بودن آن اطمینان حاصل می‌کنند. برای NFT ها، به این معنی است که هنرمند می تواند NFT خود را ردیابی کند و درصدی از فروش آینده را تضمین کند.

نتیجه …

درک مفهوم مالکیت دیجیتال می تواند دشوار باشد، و با وجود بسیاری از بلندترین صداها که به شدت روی NFT ها سرمایه گذاری شده اند، نمی توان فهمید که به چه کسی اعتماد کنید. اگر به دنبال یک بحث عمیق تر در مورد موضوعات اصلی مانند اتریوم هستید .

هنگام ورود به دنیای NFT ها احتیاط کنید. سرمایه‌گذاری‌های مالی می‌توانند یک شبه در قالی‌کشی ناپدید شوند . برخی از آثار هنری ممکن است خطرات امنیتی داشته باشند، مانند افشای آدرس IP شما . همچنین، انرژی مصرف شده از تراکنش های بلاک چین به تغییرات آب و هوایی کمک می کند . اگر هنوز هم می‌خواهید با در نظر گرفتن تمام این موارد NFT بخرید و بفروشید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

سفر به سمت ضرب اولین هنر NFT شما ممکن است چندان هموار نباشد. با این حال، ممکن است ارزشش را داشته باشد، به خصوص اگر هدف شما این باشد که با خلاقیت های شگفت انگیز خود به مخاطبان کاملاً جدیدی دسترسی پیدا کنید.

همانطور که هنرمندان دیجیتال بیشتری یاد بگیرند که چگونه از فرصت ارائه شده توسط NFT ها استفاده کنند، بازار بزرگتر خواهد شد. اولین حرکت کننده بودن شما را به جای آموزش دیگران و احتمالاً ادعایی در صنعتی که بسیاری معتقدند تا رسیدن به پتانسیل آن فاصله دارد قرار می دهد.

——————————-

منبع : بازارNFT حم

——————————-

حسین قدیری پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین مارس 6, 2022
گذاشتن نظر
1

سپاس فراوان از شما جناب آقای ثانی در خصوص نحوه ثبت هنر به صورت NFT .

درنظر بگیرید ایران دارای پتانسیل بالایی است و یک بازار NFT تخصصی که موارد ثبت و سند زدن محصولات را داشته باشد امکان پذیر است یا خیر .

موضوع دیگری هم هست که آیا قابلیت ثبت یک آثار هنری تنها فروش محصول به صورت مجازی است و یا فیزیک محصول نیز ارسال میشود ؟

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده مارس 6, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1786 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات