عوامل موفقیت بروسلی

حل کرد1.78Kورزش رزمی کونگ فو شائولین
1

بروس لی بیشتر به عنوان رزمی کار و ستاره فیلم های سینمایی با مضامین هنرهای رزمی مشهور بود، ولی باید گفت که او تاجری حرفه ای، مؤثر و تحسین برانگیز نیز بود. در دهه شصت، او زنجیره کوچکی از استودیوهای کونگ فو باز کرد و در این استودیوها به تدریس سبک خودش که جون فان گونگ فو نام داشت پرداخت. دانش کامل او در این باره و مهارت و استادی او در هنرهای رزمی بود که باعث شد مدرسه هایی که تأسیس کرد موفق شوند. ستاره های مشهور زیادی همچون استیو مک کوئین، جیمز گارنر، چاک نوریس و جیمز کوبرن از شاگردان او بودند.

چیزی که به بروس لی کمک کرد تا موفق شود این بود که او یاد گرفته بود حکمت یک بخش از زندگی اش را در بخش های دیگر زندگی اش اعمال کند. او به سنت و مرزهای مصنوعی دانش اهمیتی نمی داد. او فقط برای آنچه نتیجه می داد اهمیت قائل بود. همین موقع بود که او سبک خودش از کونگ فو را خلق کرد. او در قرض گرفتن تکنیک از شمشیربازی، بوکس و حتی رقص (در سال 1958 او برنده جام قهرمانی رقص چاچا شد) تردید نمی کرد. او از دانش خود در هنرهای رزمی و فلسفه شرقی برای موفق شدن در کسب و کار استفاده می کرد. البته او چیز تازه ای خلق نکرد، ولی ارتباطاتی را می دید که دیگران نمی توانستند ببینند.

اکنون 40 سال است که بروس لی فوت کرده، ولی هنوز برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا یک قهرمان باقی مانده است. او این خوشنامی و اعتبار ماندگار را از نوآوری و عدم پذیرش مرزها و محدودیت هایی که جلویش قرار می گرفت، بدست آورده است. او هم مثل بقیه مردم برای شکست ها بهانه داشت، ولی اجازه نمی داد که ترس زندگی او را کنترل کند. او توانایی شگفت انگیزی برای تبدیل رقابت به نفع خودش داشت. در زیر 10 راز بروس لی برای موفقیت در کسب و کار را مشاهده می کنید.

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین نوامبر 14, 2022
گذاشتن نظر
4

بروسلی لت تمرکز در کار و اعتقاد به نیروی درونی و آمارش سیال به موفقیت رسید

محمدحسین برجعلی سوال پاسخ داده شده می 29, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1784 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات