علت جمع شدن برگ گیاهان چیست ؟

2

علت جم شدن برگ گیاهان را شرح دهید .

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین نوامبر 14, 2022
گذاشتن نظر
2

سپاس فراوان از شما جناب احمدی در خصوص اطلاعات تخصصی که برای عموم جامعه ایرانی به صورت رایگان قرار میدهید .

یکی از علت های مهم جمع شدن برگ گیاهان کمبود عناصر مورد نیاز گیاه میباشد و دیگر موارد میتوان به گرمای محیط و یا تخم گذاری حشرات اشاره کرد .

بررسی عوام به صورت تخصصی میباشد و در صورتی که سوالی تخصصی دارید بهتر است عکس گیاه را در این بستر بارگذاری کنید تا متخصص مربوطه باسخی تخصصی در خصوص جمع شدن برگ گیاهان شما در اختیار شما قرار دهد .

در زمینه کمک به جامعه ایرانی شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت بستری تحت عنوان مرکز آموزش ویدئویی در اختیار عموم به صورت رایگان قرار داده است .

هدف ما آموزش دقیق عموم جامعه میباشد که میتوانید ویدئو ها را با کلیک بر روی مرکز آموزش ویدئویی مشاهده نمایید .

در راستای کمک به سلامت جامعه ایرانی میتوانید در بستر عرضه مستقیم ماسک کرونا وارد شوید و لیست محصولات پزشکی اعم از ماسک سه لایه پزشکی ، N95 و نیز انواع ماسک پارچه ای را مشاهده نمایید .

تعرفه محصولات به صورت دولتی بوده و مستقیم از تولید کنندگان برای شما ارسال میگردد .

هدف ما بستن دست دلالان از چرخه اقتصاد کشور میباشد و در این راستا به صورت تخصصی مطالبی را در این بستر در اختیار شما قرار داده ایم .

بستر عرضه مستقیم با تعرفه دولتی ماسک کرونا کلیک کنید .

در این بستر آموزش صحیح استفاده از ماسک ها را در اختیار شما دوستان قرار داده ایم .

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین نوامبر 14, 2022
گذاشتن نظر
0

f69722c7db84818dc32405a77c47c55cc429c618 3 - علت جمع شدن برگ گیاهان چیست ؟

چگونه کمبودهای گیاه را شناسایی کنیم
کمبودهای گیاهان. همه ما آنها را دریافت می کنیم ، اما منظور آنها دقیقاً چیست؟ هر پرورش دهنده در طول دوره رشد خود دچار علائم کمبود گیاه می شود. نکته مهم این است که شما می دانید چگونه آنها را تشخیص دهید و می توانید به سرعت و به طور موثر آنها را عیب یابی کنید.  

در هنگام بررسی گیاهان ، ممکن است برگهای زرد ، لکه های قهوه ای و حتی گاهی پیچ خوردگی برگ مشاهده کنید. آبیاری ، مشکلات آفت ، کنترل دما و سوختگی مواد مغذی می تواند باعث کمبود گیاه شود و رشد گیاه را تحت تأثیر قرار دهد.

بسیاری از علائم کمبود وجود دارد ، بنابراین ما در حال بررسی برخی از شایع ترین آنها هستیم. بررسی وضعیت برگهای گیاه مهمترین قسمت باغبانی است. بررسی برگها از نظر سلامت رنگ ، لکه بینی ، پیچش یا لبه های قهوه ای ایده آل است.
 زرد برگ
زرد شدن برگها یکی از رایج ترین موضوعات گیاهی است که ممکن است یک پرورش دهنده با آن روبرو شود. این برای همه اتفاق می افتد ، بنابراین اگر برای شما اتفاق می افتد نگران نباشید. چند دلیل وجود دارد که ممکن است برگهای زرد داشته باشید. علت اصلی معمولاً در برنامه آبیاری شما نهفته است و به راحتی قابل رفع است  .

آبیاری بیش از حد و کم آبی بزرگترین عامل در برنامه آبیاری شما است. اگر بر روی گیاهان خود برگ های زرد مشاهده کردید ، ابتدا خاک را بررسی کنید. با انگشت خود یک سوراخ ایجاد کنید و اگر خاک بسیار خشک است ، باید آب دهید. 

اگر وقتی انگشت خود را به خاک می گیرید خاک گلدان کاملاً مرطوب است ، بیش از حد آبیاری کرده اید. یک راه حل آسان برای این کار پیوند به خاک خشک و جدید است و اجازه می دهید قبل از آبیاری مجدد کاملاً خشک شود  . این رفع سریع معمولاً آن را در جوانه قرار می دهد.

اگر خاک شما خوب است – نه خیلی خشک ، نه خیلی مرطوب – پس از آن برنامه آبیاری شما نیست. این می تواند مسئله ای در جذب مواد مغذی گیاه باشد. همه گیاهان به سه عنصر درشت مغذی اولیه – ازت ، فسفر و پتاسیم نیاز دارند. وقتی یکی از این موارد کمبود یا کمبود داشته باشد ، گیاه شما شروع به نشان دادن علائم می کند. 

زرد شدن برگها نشانه اصلی کمبود نیتروژن است. اگر به کمبود نیتروژن در باغ خود مشکوک هستید ، می توانید مقداری کود به آن اضافه کنید تا باعث تقویت بیشتر لانترهای شما شود 

غذای پر یا غذای استخوانی را اضافه کنید ، زیرا این دو مکمل دارای مقدار زیادی نیتروژن هستند. هر دو آنها کودهای آلی با رهاسازی آهسته هستند ، بنابراین هنگام افزودن آن به محیط کشت نباید گیاهان شما را بسوزاند. همیشه برچسب را بررسی کنید یا با متخصص رشد محلی خود صحبت کنید و مطمئن شوید که مقدار مناسب گیاه خود را بدهید.
برگهای برگ یا برگهای برگردان
یکی دیگر از علائم رایج کمبود گیاه ، قهوه ای شدن برگها یا نوک برگها است. بیش از احتمال زیاد ، دلیل آن انسداد مواد مغذی است. قفل شدن مواد مغذی به دلیل عدم تعادل PH در مخزن شما است. MAK مطمئن الکترونیکی که همیشه بررسی  pH محیط خود را  و مطمئن شوید که آن را مناسب است برای مطابقت با رژیم های غذایی خود را.

اگر سطح PH شما صحیح باشد ، ممکن است دوباره از یک مشکل آبیاری باشد. اگر برگها خیس و قهوه ای باشد ، این نشانه واضحی است که بیش از حد آبیاری کرده اید. اگر برگها قهوه ای و خشک هستند و زود رها می شوند ، گیاهان شما فقط به یک آبیاری کامل احتیاج دارند. 

بیشتر اوقات ، در قسمت های پایینی شاهد قهوه ای شدن یا زرد شدن خواهید بود ، بنابراین وقت دارید این مشکل را برطرف کنید. فقط کافی است آن را کاملاً زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که به همه برگها گسترش نمی یابد. اگر گیاهان خود را هر روز بررسی کنید ، به شما کمک می کند با کمبود وقت کافی و برای رفع آنها ، کمبودهایی پیدا کنید. این عادت را زود ایجاد کنید تا یک انگشت شست زیبا و سبز ایجاد کنید!
حلقه برگ
آخرین ، رایج ترین علامت کمبود گیاه ، پیچش یا حلقه زنی برگ های گیاه است. چند دلیل دارد که برگهای شما پیچ می شود. این یک مکانیسم دفاع شخصی است و علت اصلی آن  زیرآب رفتن است. 

وقتی گیاهان شما آب کافی ندارند ، سعی در حفظ آب در ریشه دارند. برای جلوگیری از اتلاف آب در آینده ، کمی شروع به پیچیدن می کنند. B UT اگر شما در حال مشخص است آن را از underwatering نیست، پس از آن می تواند از چیزی کاملا متفاوت باشد. 

شما می توانید با یک عفونت ویروسی یا یک مسئله آفت روبرو شوید. اگر این مورد باشد ، تشخیص زودهنگام بسیار مهم است. این دلیل دیگری است که باید هر روز گیاهان خود را بررسی کنید.
کنترل آفات و بیماری گیاهان
مگس سفید می تواند مقصر آفات ، به ویژه گیاهان خانگی باشد. میوه ها و گل ها با هجوم مگس سفید روی گیاه شما رشد نمی کنند. رشد گیاه متوقف می شود و اگر از آن مراقبت نشود ، مگس سفید می تواند آن را کاملا از بین ببرد. 

انواع مختلفی از روش های طبیعی وجود دارد که می توانید گیاهان خود را از شر این آفات خلاص کنید. مخلوط صابون ظرف و آب قدیمی ترین ترفند کتاب است ، اما گاهی اوقات فقط کافی نیست. یک محصول ارگانیک عالی به نام Lost Coast Plant Therapy یکی دیگر از گزینه های عالی است. استفاده از آن روی گیاهان تا آخر روز برداشت بی خطر است. 

علاوه بر مگس سفید ، بررسی گیاهان برای مشاهده علائم  کنه ،  کپک پودری ، تریپس ،  غده و شته بسیار مهم است .
برنامه های تغذیه
اگر شما با آفات سر و کار ندارید و برنامه آب شما مشخص است ، پس ممکن است بیش از حد کود دهید. هنگام استفاده از یک برنامه غذایی سنگین مراقب باشید ، زیرا می توانید بیش از حد از گیاهان تغذیه کنید ، باعث قهوه ای شدن ، فر شدن و سوختن آنها شوید.

اگر شروع به سوختن گیاهان خود کردید ، برنامه تغذیه خود را دوباره قطع کنید. شما همیشه می توانید با یک تغذیه سبک تر شروع کنید و راه خود را بالا ببرید ، اما اگر غذای زیادی به آنها بدهید نمی توانید آن را پس بگیرید. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که PH را همیشه با خط مواد مغذی تنظیم کنید. شما می خواهید به 6.0 برای خاک یا کوکو و حدود 5.6-5.8 برای هیدروپونیک پایبند باشید  .

هنگامی که از همه این موارد مراقبت شد و هنوز با حلقه برگ روبرو هستید ، می خواهید  دمای اتاق را بررسی کنید.  این امر به ویژه هنگام کار با گلخانه بسیار مهم است. 

اگر گلخانه شما بیش از حد گرم شود ، این باعث ایجاد فشار فوری روی گیاهان می شود و آنها جمع می شوند و می میرند . اجازه ندهید این اتفاق بیفتد! M مطمئن باشید که همیشه آب و هوا برای اولین بار چک و گردش هوا مناسب قبل از حرکت گیاهان خود را به یک گلخانه AKE.

هنگام رشد در محیط داخلی ، مهم است که فاصله چراغ های خود را از گیاهان بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که خیلی نزدیک نباشند  وگرنه چراغهای قدرتمند  باعث سوزاندن برگهای گیاه شما می شوند. ما توصیه می کنیم نور خود را حداقل دوازده اینچ بالاتر از گیاهان خود نگه دارید. این می تواند از نظر نور متفاوت باشد ، بنابراین همیشه توصیه های سازنده را بررسی کنید.

باور کنید یا نه ، پیچ خوردگی برگ نیز می تواند در اثر درجه حرارت سرد ایجاد شود. اگر از آنها مراقبت نشود ، در پایان گلهای شما شل و برگهای اضافی می شوند. یعنی اگر حتی آن را برای برداشت درست کنند. با افزودن بخاری فضایی به اتاق رشد داخل خانه ، می توانید به سرعت این مشکل را برطرف کنید. 

حتماً دماسنج تنظیم کنید ، بنابراین می توانید دمای اتاق را همیشه بخواهید تنظیم کنید. به عنوان مثال ، می توانید بخاری فضایی را روی یک تایمر تنظیم کنید تا فضای اتاق را تا 80 درجه گرم کند و با برخورد به دما به طور خودکار خاموش می شود.
هرچه بیشتر بدانید ، بهتر رشد می کنید
 عیب یابی کمبودهای گیاه می تواند زمان و تلاش ببرد. اما اگر این اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید ، در طولانی مدت یک عمر مشکل را نجات می دهید. 

این مشکلات معمولاً هنگامی رخ می دهد که شما عجله دارید و برای بررسی برگ ، خاک و رشد دمای اتاق وقت نمی گذارید.  اگر از نزدیک توجه کنید ، تشخیص و عیب یابی کمبودهای گیاه کار چندان سختی نیست. همیشه وقت کافی برای بررسی گیاهان خود اختصاص دهید تا بهتر بتوانید این کمبودها را تشخیص دهید و قبل از این که گیاهان خود را بشناسید ، گیاهان را کالیبره می کنید!

d446adaad465327d16d367bcbacae0d5e92670b2 3 - علت جمع شدن برگ گیاهان چیست ؟

سیلیسیک اسید چیست؟
اسید سیلیسیک دقیقاً چیست و چگونه می تواند به نتایجی که مورد توجه قرار گرفته است برسد؟ سیلیسیک اسید ترکیبی از سیلیکون ، اکسیژن و هیدروژن است. این ماده به عنوان ماده اصلی سیلیکات ها یا مواد معدنی ، نمک ها و استرها دیده می شود. سه سیلیکات متداول در صنعت باغبانی عبارتند از:

  • سیلیکات پتاسیم – معمولاً در محصولاتی مانند گندم ، جو ، نیشکر و انگور استفاده می شود. در درجه اول برای جلوگیری از رشد قارچ استفاده می شود.
  • دی اکسید سیلیکون – سیلیکا نامیده می شود ، به دلیل افزایش رشد ، امکان ساقه های ضخیم تر ، مقاومت شدید در برابر بیماری های قارچی و باکتریایی ، افزایش رشد و عملکرد کلی گیاهان زراعی شناخته شده است.
  • Mono Silicic Acid – کرم لا سیلیکات ، این تنها شکل سیلیکات است که از دسترس زیستی برخوردار است و تمام مزایای ارائه شده توسط سیلیکات ها را با سرعت بسیار سریعتر و کارآمد فراهم می کند.

سیلیکون ، که از آن اسید سیلیسیک گرفته می شود ، دومین عنصر فراوان کره زمین است. برای گیاهان حفظ رشد ، دستیابی به قدرت کامل و حفظ مقاومت مداوم در برابر تنش حیاتی است.

اسید موجود در اسید سیلیسیک فرمول Si (OH) (سیلانول ، اکسیژن و هیدروژن) دارد و مولکول های آن با هم متراکم می شوند و زنجیره های آب و پلیمری ، ورق های حلقه ای یا شبکه های سه بعدی را تشکیل می دهند.
راه رشد اسید سیلیسیک
همه گیاهان برای زنده ماندن به سیلیسیم احتیاج دارند اما ابتدا باید آن را به اسید سیلیسیک تبدیل کنند تا گیاهان بتوانند آن را با موفقیت جذب کنند. با این حال ، در حالی که این فرآیند به طور طبیعی از طریق فعالیت میکروبی اتفاق می افتد ، اما در واقع یک فرایند بسیار طولانی و کشیده است.

Si (OH) در خاک وجود دارد اما مقدار آن به میزان زیادی به عوامل محیطی تغییر می کند. این بخشی از مواردی است که بر جدول زمانی تبدیل از سیلیس به اسید سیلیسیک تأثیر می گذارد.
نیروگاه ها را به طور طبیعی تأمین کنید
Silic Acid Formula 240x240 - علت جمع شدن برگ گیاهان چیست ؟
مشخص شده است که وجود Si (OH) در گیاهان باعث کاهش تنش های غیر زنده و بیوتیکی و عوامل بیماری زای قارچی می شود. برای روشن شدن ، عوامل غیرزنده ای مواردی مانند نور خورشید ، دما ، باد ، آب و سایر عوامل محیطی غیر زنده هستند که می توانند سلامت گیاه را تحت تأثیر قرار دهند.

عوامل زیست شناختی قسمتهای زنده یک محیط هستند – مانند گیاهان ، حیوانات و میکروارگانیسم ها.

مشخص شده است كه وجود SI (OH) در كمك به مقاومت بسياري از گياهان در برابر عوامل غيرزنده اي مانند خشكسالي يا دماي زياد و نيز كمك به آنها در دفاع از خود در برابر عوامل زيستي مانند بيماري قابل توجه است.

Power Si یک میانبر برای گیاهان شما ایجاد می کند و نیروی کار آنها را کاهش می دهد تا تولیدکنندگان بتوانند مشتق قدرتمند و زیست موجود را مستقیماً استفاده کنند و گیاهان را از روند تبدیل سیلیکون موجود در بستر به اسید سیلیسیک نجات دهد.

به همین دلیل است که Power Si وقتی روی محصولات اعمال می شود تقریباً بلافاصله نتایج قابل تشخیص دارد. در دوز صحیح اعمال شده ، باغبان ها در عرض 24 ساعت تفاوت خواهند دید.
فواید استفاده از سیلیک اسید
بیشتر تولیدکنندگان وقتی ماده مغذی را برای محصولات خود انتخاب می کنند بدنبال نتایج قابل مشاهده هستند. Power Si و مواد موثره آن گیاهان شما را از داخل به بیرون تقویت می کنند. تقریباً پیشرفت های فوری و قابل مشاهده ای از جمله:

  • ساقه های ضخیم تر
  • ساقه های ضخیم تر
  • شاخه های جانبی بیشتر
  • فاصله بین گره ای تنگ
  • گلهای یکنواخت
  • بازده بالا
  • گیاهان قوی تر و مقاوم در برابر تنش

همین نتایج قابل مشاهده است که Power Si را به یکی از جذاب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است و البته یکی از دلایل اشتیاق ما برای پرسش و پاسخ با رکس است!
پرسش و پاسخ اسید سیلیسی Power Si
ما می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و با Rex صحبت کنیم تا راهی واقعاً در ذغال سنگ قدرت Si Power قرار بگیریم و تا آنجا که ممکن است در مورد محصول یاد بگیریم. بنابراین در اینجا برای لذت شما برخی از مهمترین متنهای مصاحبه ما هستند.

WTG : می توانید کمی درباره اسید سیلیسیک بگویید؟

رکس : اسید سیلیسیک نوعی سیلیس است که بیشتر در دسترس است. چندین نوع مختلف وجود دارد: سیلیکات ، سیلیکات پتاسیم ، دی اکسید سیلیکون و اسید مونو سیلیسیک تقریباً سه نوع رایج در صنعت ما هستند. و اسید سیلیسیک فقط فرم زیست ساز بیشتری از آن است. این بلافاصله در مقایسه با سیلیکات پتاسیم در دسترس گیاه شما قرار می گیرد که در آن زندگی خرد شما باید آن را به شکلی تغییر دهد که گیاهان شما آن را تشخیص دهند و جذب کنند.

WTG : و بنابراین چگونه به طور خاص به درد باغ یا گیاهان می خورد؟ در پاسخ گیاه به دنبال چه هستم؟

رکس : بزرگترین چیز این است که شما در هنگام استفاده از محصولات Power Si ، به سرعت نتیجه را متوجه خواهید شد ، نه فقط به دلیل اسید سیلیسیک ، بلکه به دلیل نحوه کلات شدن محصولات ما ، بنابراین بلافاصله در دسترس قرار می گیرند. شاخه های ضخیم تر ، ساقه ها و ساقه های ضخیم تر ، رشد جانبی بیشتری مشاهده خواهید کرد. تمام این موارد در هنگام استفاده از محصولات Power Si به سرعت مشاهده خواهند شد. برای Power Si ، سلامتی ، قدرت و عملکرد سه چیز بزرگی است که شما می خواهید هنگام استفاده از محصولات اسید سیلیسیک ما متوجه آنها شوید.

WTG: سرعت حصول نتیجه برای بسیاری از افراد در حال رشد بسیار مهم است و به خصوص افرادی که تجربه کمتری دارند به طور کلی خیلی سریع بدنبال آن نتایج هستند.

رکس: این یکی از نکات جالب در مورد Power Si است. هنگامی که شروع به استفاده از آن می کنید ، در 24 ساعت تفاوت گیاهان خود را مشاهده خواهید کرد.

WTG: آنچه واقعاً مورد توجه بسیاری از مردم است بسیار مهم و فوری است.

رکس: صد در صد. و من فکر می کنم ، شما می دانید ، آنچه ما را از بسیاری از شرکت ها جدا می کند این است که من در کل حرفه خود رشد کرده ام. من همیشه به نوعی در هر دو طرف صنعت بوده ام. بنابراین ، ما کمی متفاوت از اکثر شرکت ها فرمول بندی می کنیم. ما بر روی نتایج در باغ تمرکز می کنیم. خودشه. اگر نتایج قابل مشاهده و قابل سنجش را نبینم ، محصول را عرضه نمی کنیم. به همین دلیل در حال حاضر فقط سه محصول داریم. دائماً می گوییم که همیشه در حال پیشرفت هستیم ، اما چیزی را آزاد نمی کنم مگر اینکه واقعاً ذهنم را به باد دهد.

WTG: بنابراین ، استفاده از محصول در مهره ها و پیچ و مهره ها ، چگونه کسی از Power Si mono silicic acid استفاده می کند؟

راه رشد Power Si

رکس: ما 3 محصول داریم. دو مورد که به نوعی شبیه به هم هستند ، اما به شکلی دیگر. ما Power Si ، Original و Power Si Granular داریم. Power Si Granular یک اسید سیلیسیک است که در فرم لباس دانه ای قرار دارد و شما آن را در بالای خاک ، کوکو خود می پوشانید. ما بیشتر با آن محصول برای پروژه های بزرگ گلخانه ای در فضای باز یا افرادی که قصد استفاده از محصولات مدل لباس بالا را دارند ، بیرون آمدیم. این تنها محصول در نوع خود است ، هیچ کس دیگری گرانول اسید ندارد. همچنین قوی ترین اسید سیلیسیک موجود در بازار است و بسیار مقرون به صرفه است. می توانید گیاهان داخلی را برای آن در هر ماه حدود 40 سنت در آن بکارید. بنابراین این دو محصول کاملاً شبیه به هم هستند ، Power Si Original مایع است ، Power Si Granular لباس آهسته لباس بالا است. و سپس ما همچنین افزودنی شکوفه ای خود را داریم که همان Power Si Bloom ماست. اساسا، شما از زمان قطع کلون تا روز 14 گل از Power Si استفاده می کنید. Power Si Bloom ، روز اول گل را شروع می کنید و از زمانی که گل می دهید تا زمانی که گیاه خود را سرخ کنید ، از آن استفاده می کنید.

WTG: برای افرادی که سبزیجات سنتی یا گیاهان دیگری می کارند ، نتایج “گیاه گوجه فرنگی برنده جایزه” من می توانم انتظار داشته باشم؟ “

رکس: ما در حال حاضر در حال انجام یک مطالعه دانشگاهی در کالیفرنیا هستیم ، گوجه فرنگی با محصولات دانه ای ما ، برای نشان دادن افزایش اندازه گل ، افزایش ترپن ، آنچه در خاک هنگام استفاده از آن محصول اتفاق می افتد. از نتایج اولیه ما که مشاهده کردیم ، جذب مواد مغذی بهتر ، گوجه فرنگی با بازده بالاتر و طعم بهتر گوجه فرنگی.

WTG: آیا دلیلی وجود دارد که من نمی خواهم از این محصول یا برنامه ای استفاده کنم که استفاده از این نرم افزار منطقی نیست؟

رکس: نه ، نه واقعاً. می توانید از آن در هر سیستمی استفاده کنید. ما با هر نوع مواد مغذی سازگار هستیم. اگر از سیستم گردش آب عمیق در گردش استفاده می کنید ، می توانید محصول من را اجرا کنید ، اما باید آنها را با نصف قدرت اجرا کنید. و برخی از تفاوت های ظریف ظریف وجود دارد. اگر می خواهید آنها را در سیستم فرهنگ فعلی اجرا کنید ، فقط می خواهید از آنها در نیمه قدرت استفاده کنید و نمی خواهید فقط در تغییرات مخزن آن را در موارد اضافی اضافه کنید. به غیر از این ، استفاده از آن بسیار ساده و بسیار ساده است.

WTG: من همیشه ، همیشه برای مردم تأکید می کنم ، می دانید ، مطمئن شوید که برچسب را می خوانید. شما می توانید نرخ استفاده ، نحوه استفاده و شرایط خاصی را که می خواهید دوز کمتری مصرف کنید ، درک کنید.

رکس: بله ، این برای محصول من اتفاق افتاده است زیرا ما دارای غلظت بسیار بالایی هستیم. شما فقط می خواهید از Power SI Original در یک و نیم میلی لیتر گالن استفاده کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که نیاز به استفاده بیشتر دارند. شما نیازی به افزودن بیشتر محصول من ندارید ، آنها بسیار متمرکز هستند.

WTG: بنابراین ، چگونه مردم می توانند در مورد شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و حتی ممکن است با شما تماس بگیرند؟

رکس: من اینستاگرام خود را اجرا می کنم ، من صاحب شرکت هستم و در آنجا بسیار فعال هستم. من به تک تک DM هایی که می گیرم پاسخ می دهم. خوشحالم که با کسی گپ می زنم من عاشق صحبت با مشتریانم هستم. چه در مورد محصول من باشد و چه به طور کلی در حال رشد است.
https://www.instagram.com/power.si/

و اگر در کلرادو هستید ، راه رشد را بررسی کنید. آنها خرده فروش برتر محصولات Power SI ما در کلرادو هستند.

هرچه بیشتر بدانید که رشد شما بهتر است

ما تحت تأثیر آنچه رکس و تیم Power Si به دست آورده اند بسیار تحت تأثیر قرار می گیریم. در قلب آن این خطی است که توسط پرورش دهندگان برای پرورش دهندگان ایجاد شده است. محصولی کاملاً تست شده که به قدرت طبیعت و نه به مواد شیمیایی مضر متکی است ، بنابراین در نهایت ، Power Si هیچ اثر منفی بر روی سطح آب یا محیط زیست ندارد.
برای ما خوب به نظر می رسد! اگر می خواهید رشد قابل توجه و قدرت قابل مشاهده در محصولات خود را ببینید ، Power Power محصولی است که شما نیاز دارید. با بهبودهای محسوس فقط در 24 ساعت چهره باغبانی را تغییر می دهد.

منبع اطلاعات به زبان خارجی :صفحه اول waytogrow

منبع اطلاعات به زبان خارجی :صفحه دوم waytogrow

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده ژوئن 14, 2021
گذاشتن نظر
1

_علت پژمرده شدن گیاهان آپارتمانی چیست؟
حقیقت این است که زرد شدن برگ به عوامل مختلفی بستگی دارد
جایی که گیاه در آن قرار دارد
نشانه های دیگری که در گیاه خودش را نشان می دهد.
آبیاری بیش از حد
ماندن آب زیر خاک گیاه
کمبود مواد معدنی و تغییر دما می تواند علت زرد شدن برگ گیاهان باشد.
نشانه های پژمرده شدن گیاهان آپارتمانی و راه حل آن ها
ما برخی از نشانه های ساده همراه با یک راه حل برای رهایی از برگ های زرد شده گیاهان را آورده ایم.
برگ های زرد + پیچش یا حلقه زدن به سمت داخل+ پژمرده شدن یا پیچ خوردن
معمولا با خشکی خاک گیاه همراه است، گیاه شما کم آبیاری شده است. احتمالا پیش از این نیز دیده بودید که برگ های پایین و کهنه تر گیاه در حال ریختن هستند.
راه حل = گیاه خود را بیشتر آبیاری کنید.
برگ های زرد+ محو شدگی رنگ سبز+ یا زرد روشن
معمولا این مشکل به دلیل رطوبت خاک یا حتی پشه های قارچی شکل است. اگر این مشکل مدت زمان طولانی، ادامه داشته باشد، پایه ساقه ممکن است سیاه شود.
این اتفاق به طور کلی به این معنی است که گیاه شما بیش از حد آبیاری شده است. معمولا ابتدا برگ های پایین تر می ریزند، اگر چه که کل گیاه نیز ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد .
راه حل= گیاه را در گلدان بزرگتر بکارید و کمتر به آن آب دهید، و یا این که اجازه دهید گیاه خشک و سپس آب آن کم شود.
زردی غیر عادی+ گاهی اوقات برگ گیاه بدشکل می شود
این اتفاق معمولا ناشی از آفت یا کمبود مواد معدنی است، اگر هیچ آفتی مشاهده نشود، معمولا ناشی از کمبود مواد معدنی مانند کلسیم و بور است.
راه حل= کودی انتخاب کنید که حاوی کلسیم و بور است و یک بار در ماه از آن استفاده کنید.
زرد شدن کامل گیاه+ ممکن است که برگ ها بریزند و یا نریزند.
احتمالا موضوع دما است و چنانچه در این بخش از نمناک میخوانید ممکن است دما خیلی سرد یا خیلی گرم باشد. این اتفاق معمولا باعث می شود که بیشتر برگ ها زرد کمرنگ یا نسبتا سفید شوند. دما در اطراف گیاه بیش از حد یا به طور واضح تغییرات پی در پی دارد، مثلا گیاه کنار رادیاتور یا بخاری است.
راه حل= در صورتی که هیچ علت تغییر دمای آشکاری وجود نداشت و خاک طبیعی به نظر رسید، گیاه را کود دهی کنید.
کل گیاه نیمه زرد : ریزش برگ وجود ندارد و به معنی آن است که یا گلدان کوچک است و ریشه ها جایی برای رشد ندارند و یا گیاه شما در مراحل اولیه کمبود کود است.

راه حل= گیاه را به یک گلدان بزرگتر انتقال دهید و یا سعی کنید که به آن کود دهی کنید.
_بهترین زمان برای آبیاری گیاه :
وقتی می خواهید گیاه خانگی خود را آبیاری کنید، باید به اینکه چه زمانی در روز برای انجام این کار مناسب است نیز دقت کنید و تنها کافیست که به مطالعه این بخش از نمناک ادامه دهید.
همه ما می خواهیم بهترین نگدارنده گیاهی باشیم که می توانیم اما مراقبت از گیاهان قیمتی می تواند یک وظیفه دلهره آور برای شما باشد و آبیاری گیاهانتان مسلما مهمترین قسمت مراقبت هفتگی است این موضوع می تواند به تشخیص این که آیا گیاه شما رشد می کند یا همان اندازه باقی می ماند، کمک کند ؛ اما آیا تا به حال فکر کرده اید، دقیقا چه زمانی، بهترین زمان برای آبیاری گیاهان من است؟ خب این یک سوال بزرگ است.
در زیستگاه طبیعی گیاهان_ آن ها هر زمان که “مادر طبیعت” بخواهد، آبیاری می شوند. ابرها می توانند در هر زمانی از روز ببارند، اما در داخل فضای سربسته، جایی که شما در حال کنترل آن هستید، زمان ایده آلی برای آبیاری وجود دارد:
_صبح ها!
بیشتر گیاهان دوست دارند در ساعات صبحگاهی آبیاری شوند. آن ها قبل از این که خورشید به طور کامل طلوع و آب آنها را خشک کند، نیاز به آب زیاد دارند. آبیاری در ساعت های صبحگاهی هم چنین یک استراتژی خوب برای گیاهانی است که نور طبیعی خورشید را به اندازه ای که دوست دارند، دریافت نمی کنند.
چرا که چندین ساعت نور خورشید که در پیش رو است، کمک می کند تا آب سریعا خارج شود، بنابراین آن ها برای مدت طولانی در ظرف مرطوب قرار ندارند. همان طور که برای مرطوب کردن_برای گیاهان که نیاز به رطوبت برای رشد دارند _بهتر است که آن ها را در صبح و عصر هر زمان که ممکن است آبیاری کرد.
رطوبت زیاد صبحگاهی کمک می کند تا آن ها را برای روز آماده کنید، در حالی که رطوبت شب به ایجاد رطوبت اضافی کمک می کند.گیاهان برای این موضوع بسیار سپاس گزار خواهند بود و باعث رشد مضاعفشان خواهد شد!
رطوبت رسانی در ساعت های شب یک راه عالی برای دادن رطوبت اضافی، البته به موقع به یک گیاه است که ممکن است در یک محیط خشک رشد کند. به عنوان مثال، بسیاری از ساکنان آپارتمان های ما کنترل کاملی بر سیستم های گرمایش خود ندارند.
که این گرمای خشک ثابت همیشه می تواند سلامت گیاهان گرمسیری شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ساعات شب اطراف آن ها را مرطوب کنید یا یک دستگاه بخور بخرید، تا آن ها و خودتان را شاد کنید و بر رشدشان کنترل داشته باشید.
IMG 20180724 17305420180728215932 - علت جمع شدن برگ گیاهان چیست ؟
منبع : http://namnak.com/%D9%BE%DA%98%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.p47891

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده نوامبر 8, 2019
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها15884 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات