طوطی ها حیوانات خانگی برای زندگی هستند. به من اعتماد کن!

1

طوطی ها حیوانات خانگی برای زندگی هستند. به من اعتماد کن!

98413a75f6382095e66cad528c8e7d098d324d0a 3 - طوطی ها حیوانات خانگی برای زندگی هستند. به من اعتماد کن!

حیوانات خانگی نیز مانند مردم، شخصیت خود را به نمایش می گذارند. حالا، اگر شما هم مثل من هستید، و صاحب یک طوطی هستید یا حداقل به آن فکر کرده اید، ارزش این را دارد که به یاد داشته باشید این شگفتی های پردار به همان اندازه که بیانگر و پرانرژی هستند، سرگرم کننده هستند. و آیا گفتم آنها خجالتی نیستند؟ حداقل مال من نیست. بنابراین با توجه به اینکه ما اکنون بیش از 35 سال با هم هستیم، رابطه عمیقاً در هم تنیده و در عین حال کمی پیچیده ما اکنون مانند همیشه قوی است.

حالا، یک سال در اوایل دهه 90 بود که بیکر تزئینات مکرامه مادربزرگ من را جوید. (آن روزگاران تاریک بود.) در حالی که آن گریز مخرب صنایع دستی جویده شده در اتاق نشیمن هنوز کمی نیش می زند، مهمتر از آن، به ما کمک کرد راه های بهتری را کشف کنیم که بتوانیم او را راحت تر و سرگرم کنیم.

همه موجودات نیاز به تحریک و راه هایی برای بیان رفتارهای ذاتی خود دارند. بنابراین، پس از چند دهه با هم، در سطوحی که هرگز فکرش را نمی‌کردم، یکدیگر را بشناسیم و درک کنیم. به خصوص با توجه به مسیر عجیب و غریب برای رسیدن به اینجا.

در طول دهه 1980 جنبش علیه تجارت غیرقانونی پرندگان سرانجام مورد توجه جریان اصلی قرار گرفت. قرار بود پرندگانی که در اسارت بزرگ شده‌اند باند، حلقه فلزی کوچکی دور پایشان بسته شود تا نشان دهد که وحشی وجود ندارد. اما تجارت فاقد نظارت و اجرای مناسب بود که اساساً بر سیستم افتخار تکیه داشت.

حتی تقریباً 40 سال پیش، طوطی ها می توانستند بیش از 1000 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند. و در جایی که پتانسیلی برای پول تاریک وجود دارد، هیچ کمبودی برای افرادی که در سایه منتظر به دست آوردن آن هستند وجود ندارد. در زمانی که ما پرنده را گرفتیم، خواهر بزرگترم به تازگی در جنبش جهانی محیط زیست فعال شده بود. ما فردی را می شناختیم که یک پرنده جوان، نجات یافته و وحشی از یک تاجر غیرقانونی داشت که به خانه نیاز داشت.

مشکلی که در آن زمان وجود داشت، هیچ کس این طوطی آمازون سرخ‌لاب خاص را نمی‌خواست. آنها یک رنگ سبز زیبا با لکه های بزرگ قرمز و زرد روی سرشان هستند – و اگر دقت کنید، پرهای درخشان آبی رنگ زیر نور خورشید می درخشند. این یک گونه با شکوه است. همچنین بسیار آوازی بود (غرغر بی امان)، بسیار بی قرار و نه چندان دوستانه. بنابراین مطمئناً مجموعه حیوانات خانگی خانوادگی ما بلافاصله عاشق شد، ما بلافاصله عضو دیگری را اضافه کردیم!

بدون دانستن تاریخچه او، اینکه او واقعاً از کجا آمده است یا قبل از یافتن مکانی در خانه دوست داشتنی ما چه چیزی را تجربه کرده است، سالها طول کشید تا طوطی واقعاً در ریتم زندگی خانوادگی ما جا بیفتد. و تمام هرج و مرج حیوانی با آن! از سگ‌ها، گربه‌ها، همسترها و اسب‌ها – انگار باغ‌وحش کوچک شهری خود را داشتیم.

طوطی ها نیز مانند بسیاری از موجودات، با همنشینی بهتر عمل می کنند. متأسفانه، ما نتوانستیم پرنده دومی بگیریم، اما کاکائو خواهرم، مرغ، بلافاصله با پرنده بزرگتر پیوند خورد. بنابراین، در طول سال‌ها، چند کاکائو آمد و رفت و بیکر آرام آرام وارد زندگی شاد خود شد. اما، مانند همه اعضای خانواده، فراموش کردن کینه ها دشوار است. و طوطی ها، حداقل مال من، انگار فراموش نمی کند!

برادرم و طوطی یک بار، حدود 30 سال پیش، یک حادثه کوچک داشتند. یک اسباب بازی مخمل خواب دار مورد علاقه او از دوران کودکی خود نگهداری می کرد. اما پس از چند هفته دوری در کمپ، او برگشت و متوجه شد که پرنده دارایی ارزشمند او را دزدیده است!

در حین پرواز در اطراف خانه، بیکر وارد اتاقش شد، آن را پیدا کرد و آن را به قفس خود کشید. پس از دو هفته پیوند شدید پرنده – ناگهان در یک لحظه شوک نوجوانی از بین رفت! بعد از کمی تنظیم احساسات، توسط برادر آمد و چند روز بعد آن را به پرنده برگرداند. اما به نظر می رسید که خاطره محفوظ است.

تا به امروز، با وجود تمام تلاش‌هایش، او تنها خانواده‌ای است که بیکر با آن‌ها کمی متفاوت از بقیه رفتار می‌کند. چگونه؟ خوب، پرنده دوست دارد سرش را خراش دهند. و وقتی به اندازه کافی بود؟ بیکر سرش را برمی‌گرداند، گردن درازش را دراز می‌کند، به هم می‌ریزد و می‌رود. برای برادرم، بیکر تمام خراش هایی را که می خواهد می کند، سپس منقارش را تازیانه می زند و به انگشت او نوک می زند. سپس دور می شود. با پرنده ها کار نکن

‌مراکز فروش طوطی و پزشکان طوطی : www.ANIMAL.IRPSC.com

منبع مقاله انگلیسی : pet

Mohammad rahmani سوال پاسخ داده شده ژوئن 23, 2023
گذاشتن نظر
0

طوطی‌ها در واقع، حیوانات وحشی هستند که در طبیعت در مناطق گرم و مرطوب زندگی می‌کنند. اما در برخی مناطق جهان به دلیل زیبایی و هوشمندی آن‌ها، به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می‌شوند. با این حال، نگهداری از طوطی‌ها به عنوان حیوانات خانگی نیازمند مراعات نکاتی مانند فضای کافی برای پرواز، تغذیه مناسب، آب‌دهی مناسب و مراقبت‌های پزشکی است. اگر می‌خواهید یک طوطی را به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنید، باید به طور کامل با نیازهای آن‌ها آشنا شوید و به آن‌ها با احترام و مراعات برخورد کنید. در غیر اینصورت، نگهداری از طوطی‌ها به عنوان حیوان خانگی ممکن است برای شما و برای طوطی‌ها خطرناک باشد.

Mohammad rahmani سوال پاسخ داده شده ژوئن 23, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2059 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات