طراحی مانتو چیست ؟ توضیح دهید.

1

طراحی مانتو چیست؟

طراحی مانتو باید به صورت دقیق شکل گیرد تا مانتو بسیار زیبا شود . 

طراحی ایجاد یا کشیدن شکلی بر روی وسایل یا چیز های دیگر می‌باشد . برای طراحی مانتو باید فکر بازی داشته باشیم و مدل های بسیار زیادی را دیده باشیم تا یک مانتو زیبا را طراحی کنیم که به دل همه بنشیند . باید تمام مدل های را که اریک با یکدیگر ترکیب کنیم تا یک مانتو زیبا شکل بگیرد و از تحقیقات کنیم تا ایده طراحی جدید ب۸ ذهن ما بیاید . 

arian__kabir سوال پاسخ داده شده آگوست 22, 2022
گذاشتن نظر
1

چطور مانتو طراحی کنیم؟
تصور کنید که قصد خرید مانتویی را دارید. به چند مغازه‌ی مانتو فروشی سری می‌زنید اما هر چه که بیشتر ‍جست و جو می‌کنید، متوجه می‌شود که هیچ کدام از مانتوها حتی به سلیقه‌ی شما، نزدیک هم نیست. این تجربه ی مشابهی در بین اکثر خانم هاست و هر کسی شاید حداقل یک بار با این مشکل رو به رو شده است. حالا تصور کنید که بعد از گشت و گذار و پیدا نکردن مدل دلخواهتان، به جای نا امید شدن، خوتان دست به کار شوید و مانتویی با طرح، رنگ و مدل مورد علاقه تان را طراحی کنید. هیجان انگیز نیست؟ در ابتدا باید بتوانید به این سوال پاسخ بدهید که چطور مانتو طراحی کنیم؟ اگر جواب این سوال را نمی‌دانید تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم چند مورد از اصول طراحی یک مانتو را با هم بررسی کنیم تا شما بتوانید بجای خرید مانتوهایی که مورد علاقه‌تان نیستند، آن ها را طبق سلیقه‌تان طراحی کنید و به عبارتی طراح لباس و استایل شخصی خود باشید. خبر خوب اینکه بعد از طراحی و دوخت مانتویی طبق سلیقه‌ی شخصی‌تان٬ می‌توانید آن را برای فروش در اپلیکیشن کمدا قرار دهید. اپلیکیشن کمدا یک اجتماع فعال و دخترانه٬ برای خرید و فروش پوشیدنی‌هاست.

اصول اولیه طراحی مانتو را یاد بگیرید
برخی از افراد گمان می‌کنند که چون نقاشی و طراحی بلد نیستند، نمی‌توانند از پس این کار بر بیایند. اما نکته ی بسیار مهم در شروع طراحی مانتو این است که اصلا لازم نیست شما به صورت حرفه ای نقاشی بلد باشید. برای شروع، می‌توانید از کتاب ها یا کلاس های آنلاین نقاشی کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که در شروع کار، هیچ کس حرفه ای نبوده است و تنها با تمرین و تمرین می‌توانید از پس انجام این کار بربیایید پس نا امید نشوید و دست از تلاش برندارید. فراموش نکنید که روزانه حداقل نیم ساعت را به طراحی کردن اختصاص بدهید و فراموش نکنید که طراحی٬ زبان فشن است.

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار نوامبر 18, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1130 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات