طراحان متاورس ایرانی

حل کرد1.56Kثبت نامبازی متارنگ متاورس
2

چه کسانی متاورس ایرانی را طراحی کردند و هدف انها از این کار چه بوده؟

در ایران بقیه طراحان در هر کاری  ابتدا به فکر جیب خودشون هستند و زمانی که به درامد میرسند و جیبشان پر میشود سایت اونا پایین میاد و افرادی که در ان سرمایه گذاری میکنن متضرر میشوند

مرضیه ثاقب علیزاده تغییر وضعیت برای انتشار دسامبر 29, 2023
گذاشتن نظر
2

سلام و درود به شما دوست گرامی

پاسخ به سوالات شما هدف ماست و در این راستا عنوان مطرح شده در این تاپیک که “ چه کسانی متاورس ایرانی را طراحی کرده اند “ را پاسخ خواهم داد .

متاورس ایرانی یا همان متارنگ زیرنظر شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت میباشد و این شرکت همان طور که در انتهای سایت مشاهده میکنید پشتوانه ۱۵ سامانه تخصصی در راستای بهبود عملکرد خدمات به جامعه ایرانی میباشد و در راستای ایجاد یک متاورس بومی سرمایه گذاری نمونده است .

متاورس ایرانی یا همان شهر مجازی ایران دارای ساختاری هدفمند به موجب رفع نیاز شهروندان میباشد و پس از افتتاح فاز یک اجرایی متاورس شاهد بخشی از خدمات خواهید بود .

متاورس ایران شمارا وادار به سرمایه گذاری نخواهد کرد ولی سرمایه در اختیار سما قرارخواهد داد .

متاورس ایران قابلیت کسب درآمد را بدون صرف هزینه در اختیار شهروندان قرارداده تا زنجیره ای هدفمند به منظور اشتغال آفرینی ایجاد گردد .

در این خصوص که سایت یا سامانه ای در ایران ایجاد میشود و جیب خود را پر می‌کند و سپس پایین میاد نظری ندارم و در این خصوص اگر شما دچار آسیب شده اید نام سایت و یا خدمات را اعلام کنید و در غیر اینصورت بیان این موارد سودی جز اختلال روانی ایجاد نخواهد کرد و برداشت توهین آمیز تلقی میشود .

nazanin ارسال نظر جدید دسامبر 30, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

متاورس ایرانی یا همان شهر مجازی ایران، دارای ساختاری هدفمند به موجب رفع نیاز شهروندان است. پس از افتتاح فاز یک اجرایی متاورس، شاهد بخشی از خدمات خواهید بود. متاورس ایران شمارا وادار به سرمایه گذاری نخواهد کرد، اما سرمایه در اختیار سما قرار خواهد داد. متاورس ایران قابلیت کسب درآمد را بدون صرف هزینه در اختیار شهروندان قرارداده تا زنجیره ای هدفمند به منظور اشتغال آفرینی ایجاد گردد.

گذاشتن نظر
2

سلام وخسته نباشید.

اول از توضیحاتتون کمال تشکر را دارم و اصلا قصد جسارت به شما رو نداشتم.

ما در خیلی از شرکت های هرمی وارد شدیم و متاسفانه گول اعتماد را خوردیم و متضرر.

شاید نحوه پرسیدن من اشتباه بوده در هر صورت اصلا منظورم به کار شما نبوده و اتفاقا وقتی سوالات رو میخوندم کاملا به قانونی بودن و امنیت متارنگ ایمان اوردم.

منظور من از پرسیدن این سوال این بود که یک شفاف سازی بکنید تا همه خیالشون راحت باشه که در چه پلتفرمی سرمایه گذاری میکنن.که البته در جوابهای دیگری از شما خواندم و خیال ما راحت شد.

ممنون از شما

nazanin ارسال نظر جدید دسامبر 30, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

در مورد سایت ها و سامانه هایی که در ایران ایجاد می شوند و سپس تعطیل می شوند، باید گفت که این امر، یک واقعیت تلخ در فضای کسب و کار ایران است. البته، این امر، به هیچ وجه به این معنی نیست که همه سایت ها و سامانه های ایرانی اینگونه هستند. اما، متاسفانه، شاهد این هستیم که برخی از افراد سودجو، با ایجاد سایت ها و سامانه های غیرمجاز، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.

امیدوارم که متاورس ایرانی، بتواند به عنوان یک پروژه موفق و ماندگار، در فضای کسب و کار ایران مطرح شود و بتواند فرصت های جدیدی را برای شهروندان ایرانی ایجاد کند.

گذاشتن نظر
0

درود بر شما به منظور بهبود سطح تفکر در خصوص پشتوانه متارنگ توسط شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت و دیگر سامانه های منسجم به موضوعات ذکر شده توسط شما پاسخ دقیق تری خواهیم داد :

  1. ما در خیلی از شرکت های هرمی وارد شدیم و متاسفانه گول اعتماد را خوردیم و متضرر. متارنگ یک مجموعه هرمی نمیباشد و اجبرای برای سرمایه گذاری نیست هدف ما ارائه خدمات به تمامی ایرانیان در زمینه های ، علمی ، فرهنگی ، پژوهشی ، سلامت جسم و روان ، اشتغال آفرینی ، توسعه کسب و کار آنلاین ، بهبود عرضه و تقاضا ، امنیت پرداخت ، افزایش سود در چرخه رضایت ، سطح بندی در شرایط نوین ، مدیریت هوش مصنوعی شخصی و دیگر موارد میباشد . درخصوص شرکت های هرمی پتانسیل های متفاوتی وجود داشت و به دلیل کمبود علوم اقتصادی و بازاریابی متقاضیان متضرر میشدند و همچنین درنظر داشته باشید بنیان شرکت های هرمی در خارج از ایران میباشد و تارگت ها کاهش ارز ملی جامعه ایرانی بوده است و ما در این ساختار تمامی فرایند ها را متمرکز در بیس بومی کشور قرارداده ایم و دفاتر خدماتی و پشتیبانی در نقاط مختلف شهر ها ایجاد خواهد شد .
  2. منظور من از پرسیدن این سوال این بود که یک شفاف سازی بکنید تا همه خیالشون راحت باشه که در چه پلتفرمی سرمایه گذاری میکنن.که البته در جوابهای دیگری از شما خواندم و خیال ما راحت شد.  عرضم به حضور شما درنظر داریم تمامی تراکنش های صورت گرفته در شهر مجازی متارنگ را به صورت آماری و جزئیات کامل در اختیار جامعه شهروندان قرار دهیم و هیچ گونه عملکرد قراردادی ، خرید و فروش ، تحقیقات ، توسعه ، سیاست های داخلی و خارجی و غیره را به صورت ریل تایم درآورده و در لحظه تمامی شهروندان شاهد عملکرد سیستم باشند و برای توسعه سیستم قدم بردارند . یکی از خصوصیات خاص متارنگ ایجاد سیستم رای گیری عمومی بر پایه سلسله حد تاثیر میباشد که در این هدف بزرگ اقدامات خاص اعم از قرارداد های بین المللی ، صادرات های تخصصی ، ایجاد جایگاه ، افزایش قیمت سراسری و غیره توسط خود شهروندان تایید و توسط سیستم اجرایی خواهد شد .

ما به دنبال بهبود کیفیت زندگی جامعه ایرانی در دنیایی متفاوت از ایرادات فیزیکی میباشیم و این فرایند را تنها با همکاری متقابل خواهیم داشت .

nazanin ارسال نظر جدید دسامبر 30, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

یکی از نکات مثبت متارنگ که شما به آن اشاره کردید، شفافیت در عملکرد آن است. اینکه تمام تراکنش های صورت گرفته در شهر مجازی متارنگ به صورت آماری و جزئیات کامل در اختیار شهروندان قرار داده شود، نشان دهنده این است که متارنگ به دنبال اعتمادسازی و جلب رضایت شهروندان است.

همچنین، ایجاد سیستم رای گیری عمومی بر پایه سلسله حد تاثیر نیز یک ویژگی بسیار مثبت است. این سیستم باعث می شود تا شهروندان در تصمیم گیری های مهم پروژه مشارکت داشته باشند و از این طریق، احساس مالکیت بیشتری نسبت به آن داشته باشند.

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1556 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات