صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

2

صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

در دنیای فیزیکی املاک با متراژ و اراضی مشخص دارای سند هستند و متعلق به صاحبان دارای سند میباشند و در دنیای فیزیک این سوال چالش برانگیز در ذهن خیلی از اشخاص وجود دارد و برای پاسخ دهی به این سوال مواردی را مطرح و در این خصوص به پرسش و پاسخ میپردازیم .

در دنیای متاورس قوانینی بر عدم فروش زمین مجازی وجود ندارد و به همین منظور شرکت های خصوصی متعددی بر پایه موقعیت جغرافیایی توانسته اند اراضی شهری و زمین های تفکیک شده را عرضه نمایند .

درحال حاضر تعدادی شرکت که سالهاست درحال عرضه زمین های مجازی میباشند و روز به روز در حال توسعه هستند بخشی از کشور های مختلف را عرضه و اقدام به فروش زمین ها به شروندان نموده اند .

نوع فروش زمین ها بر اساس موقعیت مکانی و زمین های تفکیک شده بر بستر مجازی میباشد که توسط نقشه های هوایی تفکیک و متراژ بندی اتوماتیک شده است .

12cb90794269a88757cfc07dcaa6d77e2add64f8 3 - صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

عکس از زمین های تفکیک شده در متاورس آپلند

ازنظر آماری میتوان گفت متاورس هایی که بر پایه موقعیت مکانی تمرکز دارند و بیس را تفکیک اراضی شهری درنظر گرفته است ورودی بیشتری از نظر کاربر داشته اند .

مواردی که در ایجاد یک متاورس حائر اهمیت است رقابت با دیگر ساختار های ایجاد شده و نیز بهبود کیفیت عملکرد در خدمات میباشد .

در متاورس های خارجی اگر به جزئیات توجه کنید و نقشه ایران را باز کنید مشاهده خواهید کرد تمامی زمین های ایران تفکیک اراضی شده اند و هدف از این فعالیت عرضه زمین ها در آینده میباشد .

صاحبان ملک در دنیای فیزیک میتوانند زمین های خود را خریداری کنند ؟

درحال حاضر برنامه ای برای اولویت دهی به زمین هایی که دارای صاحب در دنیای فیزیک میباشد درنظر گرفته نشده است و به همین منظور رقابت برای خرید زمین برای تمام شهروندان آزاد میباشد .

در دنیای مجازی جذابیت کاهش محدودیت ها میباشد و به همین منظور سرعت عمل برای تهیه املاک حائز اهمیت است .

در دنیای مجازی بر پایه متاورس در صورتی که زمین تفکیک شده به فروش برسد شخص خریدار میتواند آن را به هر قیمتی عرضه کند و سند ملک خریداری شده در دنیای مجازی متعلق به خریدار میباشد .

اگر شخصی در زمان آزاد سازی منطقه ای در دنیای مجازی متاورس حضور نداشته باشد و زمین فیزیکی آن شخص به فروش برسد برنامه خاصی درنظر گرفته نشده است و پس از فروش زمین سند زمین متعلق به شخص خریدار است .

خرید فروش زمین های خارج از ایران در متاورس به چه صورت خواهد بود ؟

زمین های خارج از ایران تنها با هدف صادرات و تبادل ارزی صورت میپذیرد و درحال حاضر نوع عرضه زمین های خارج از ایران تصمیم گیری نهایی نشده است .

nazanin سوال پاسخ داده شده 1 دقیقه ago
گذاشتن نظر
2

درود بر شما جناب زاجکانی محتوای بارگذاری شده تصمیماتی است که در این بازه زمانی صورت گرفته است و نسخه متاورس رنگ در وضعیت بتا قرار دارد و تغییرات زیادی در قوانین و اجرائیات صورت میپذیرد که متناسب با اهداف متاورس رنگ و نیز رضایت جامعه باشد .

نسبت به سوالات مطرح شده پاسخ هایی را در اختیار شما دوست گرامی قرار خواهم داد :

1- آیا خرید زمین مجازی در متاورس در آینده می تواند به معنای تملک بر زمین فیزیکی آن هم باشد ؟

خیر دنیای موازی متاورس رنگ و یا هر متاورس دیگری در دیتای اختصاصی خود تملک را به صورت مجازی تعریف خواهد کرد و هیچگونه تملکی نسبت به دنیای فیزیک بر موقعیت جغرافیایی نخواهد داشت . درنظر گرفته شود متاورس های گوناگونی ساخته شده است و اگر با این هدف توسعه یابند مشکلات رایجی پیش خواهد آمد و در قوانین کشور ها اختلال صورت میگیرد ، پس این مورد در عمل امکان پذیر نیست .

2- آیا امکان آن وجود دارد که شخصی زمینی مجازی را خریداری کند که بیس زمین فیزیکی آن در اختیار شخص دیگری باشد و صاحب زمین فیزیکی اولا از وجود زمین مجازی مطلع نبود  و ثانیا مخالف فروش زمین خود باشد می تواند به لحاظ قانونی طرح دعوا نماید ؟

امکان خرید زمین مجازی بر پایه موقعیت مکانی توسط شخص دیگری غیر از صاحب زمین شدنی است و چه صاحب ملک مطلع باشد و یا خیر این زمین در دنیای مجازی به فروش میرسد و امکان تفکیک یا قطعه بندی زمین توسط صاحب ملک مجازی حائز اهمیت است .

درنظر گرفته شود دنیای مجازی تنها بر بیس موقعیت جغرافیایی استوار شده است و ارتباطی با فعالیت های فیزیکی بر قطعه بندی های زمین نخواهد داشت ، برای مثال در صورتی که شخصی در دنیای فیزیک زمین خود را به فروش برساند نباید حتما زمین مجازی خود را بفروشد و یا اگر شخصی در دنیای مجازی زمینی دارد نباید حتما صاحب زمین در دنیای فیزیک باشد .

زمین های مجازی در دنیای موازی تنها بر روی یک لایه متمرکز نیستند و یکی از لایه ها اراضی شهری است و این هدف برای ایجاد جذابیت و رقابت با متاورس های بیگانه صورت گرفته است .

فعالیت فروش زمین های مجازی برای اولین بار در ایران صورت میپذیرد و این ساختار در کشور های دیگر مورد قبول بوده و به دلیل عدم محدودیت در این ساختار توانسته کاربران زیادی را جذب و سرمایه ای از نقاط مختلف کره خاکی وارد سیستم نمایند .

درصورتی که متاورس هایی غیر از ایران اقدام به فروش زمین ها نمایند رقیب شما برای خرید زمین های ایرانی فقط خود ایرانیان نیستند و این بسیار مشکل ساز خواهد بود ، درنظر گرفته شود در متاورس ایران محدودیت هایی در خصوص فروش زمین ها با کاربری های خاص وجود دارد که میتواند به مساجد ، مراکز های دولتی ، مراکز انتظامی و غیره اشاره کرد ولی در متاورس های بیگانه تمامی زمین ها به فروش میرسد و زمین های ایران نیز به همین صورت فروخته خواهد شد و این امر مشکلات خاصی را بوجود خواهد آورد .

متاورس های بیگانه زمین هایی نظیر کلیسا ، مساجد ، معابد ، سازمانها ، ادارات و غیره به سادگی به فروش رسیده است و این موارد در متاورس ایران یا همان متارنگ دارای محدودیت میباشد .

3-آیا ممکن است صاحبان ملک مجازی پس از مدتی بر ملک فیزیکی که متعلق به شخص دیگری ست تملک یابند؟

در این خصوص توضیحاتی خدمت شما ارائه شد و میتواند در ادامه گفت که با داشتن املاک مجازی شما قادر نخواهید بود که به واسطه سند و تملک خود در دنیای مجازی خود را صاحب املاک فیزیکی بدانید .

درصورتی که چشم انداز بنده به صورتیست که اقتصاد در دنیای موازی متارنگ شاهد افزایش ارزش زمین های مجازی بوده و چه بسا املاک مجازی ارزشی بیش از املاک فیزیکی خواهند داشت .

4-شخصی که بر یکی از طبقات ملکی چند طبقه در دنیای فیزیکی تملک دارد چگونه می تواند در دنیای مجازی  ملک مجازی خود را خریداری کند ؟

املاک در دنیای موازی به صورتیست که صاحب یک قطعه زمین میتواند در گام دوم از متارنگ و پس از ساخت بنا بر روی زمین میتواند هر واحد را به صورت مجزا به فروش برساند و یا کرایه دهد .

ساختار متاورس ایران به صورتیست که املاک قابلیت تفکیک ، قطعه بندی ، اجاره ، فروش و تغییر کاربری دارند و البته تغییر کاربری شامل یکسری قوائد است .

در صورتی که شخصی صاحب ملکی است و یا بر طبقه ای از یک ملک تملک دارد در دنیای موازی بر آن زمین و طبقه آن زمین تملک از پیش تعیین شده نخواهد داشت و میتواند با خرید ، کرایه و یا معاوضه طبقه ای که علاقه دارد را بدست آورد .

5-اگر تملک چند طبقه از یک ملک به یک نفر و و یک طبقه آن به شخص دیگر تعلق داشته باشد آنگاه تملک بر ملک مجازی آن چگونه می شود؟

تصور کنید یک زمین در دنیای موازی متاورس رنگ دارای یک بنا است و بنا شامل 4 طبقه میباشد و شخصی دارای سه طبقه و یک شخص دارای یک طبقه از آن است ، خب در دنیای فیزیک شخصی که دارای سه طبقه است سه سند دارد و شخصی که دارای یک طبقه است یک سند و همه بر عرصه و اعیان سهیم هستند .

قوانین ساخت و ساز ، فروش ، کرایه ، پیش فروش ، معاوضه و دیگر مواردی که در دنیای فیزیک موجود است در دنیای موازی نیز موجود است و این ساختار چرخه حیاط سیستم میباشد و اقتصاد در گردش را در دنیای موازی توسعه خواهد داد و به همین منظور میتوان گفت اقتصاد کلان در دنیای موازی میتواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم در دنیای فیزیک نقش موثر و مفیدی داشته باشد .

پاسخ به سوالات دنیایی روشن را به ارمغان می آورد .

متاورس رنگ با هدف توسعه جهانی بنیان گذاری شده است و درحال حاضر در نسخه بتا انتشار خواهد یافت و میتوان هرگونه مورد را اصلاح نمود و درنظر گرفته شود قوانین و ساختار های متاورس رنگ در گام سوم توسط شهروندان تصمیم گیری و اجرایی خواهد شد .

nazanin ارسال نظر جدید اکتبر 27, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

این توضیحات جزئیاتی ارائه داده‌اند که برای شهروندان و کاربران این دنیای مجازی بسیار ارزشمند است و به آنها کمک می‌کند تا مفهوم و عملکرد این سیستم را بهتر درک کنند. اطلاعاتی که در این پاسخ ارائه شده، به کاربران اطمینان می‌دهد که توسعه و مدیریت این دنیای موازی توسط اعضای جامعه و شهروندان خود انجام می‌شود و از نظر قانونی و اقتصادی توضیحات مهمی ارائه شده است.

گذاشتن نظر
1

درود جناب مهندس قدیری عزیز و سپاس از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید
با توجه به توضیحات شما  سوالاتی برای من مطرح گردید

صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند 

  • آیا خرید زمین مجازی در متاورس در آینده می تواند به معنای تملک بر زمین فیزیکی آن هم باشد ؟
  • آیا امکان آن وجود دارد که شخصی زمینی مجازی را خریداری کند که بیس زمین فیزیکی آن در اختیار شخص دیگری باشد و صاحب زمین فیزیکی اولا از وجود زمین مجازی مطلع نبود  و ثانیا مخالف فروش زمین خود باشد می تواند به لحاظ قانونی طرح دعوا نماید ؟

صاحبان ملک در دنیای فیزیک میتوانند زمین های خود را خریداری کنند ؟

  • آیا ممکن است صاحبان ملک مجازی پس از مدتی بر ملک فیزیکی که متعلق به شخص دیگری ست تملک یابند؟
  • شخصی که بر یکی از طبقات ملکی چند طبقه در دنیای فیزیکی تملک دارد چگونه می تواند در دنیای مجازی  ملک مجازی خود را خریداری کند ؟
  • اگر تملک چند طبقه از یک ملک به یک نفر و و یک طبقه آن به شخص دیگر تعلق داشته باشد آنگاه تملک بر ملک مجازی آن چگونه می شود؟
  • 7bd3e1cf1dc6f01525f0bbbe5d4f1f28e4020347 227 - صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟
حسین قدیری ارسال نظر جدید ژوئن 16, 2022
saeed.zajkani اظهار نظر کرد

سپاس از شما جناب آقای قدیری عزیز از توضیحات جامع و کاملی که ارائه فرمودید
اما در مورد تغییر کاربری املاک در متارنگ اگر امکانش هست توضیحات بیشتری بدید . سپاس از شما

درود بر شما
تغییر کاربری در حال حاضر بر روی زمین های تجاری امکان پذیر است و تبدیل زمین تجاری به آموزشی طی یک پروسه داخلی توسط صاحب زمین امکان پذیر است .

گذاشتن نظر
0

1. آیا خرید زمین مجازی در متاورس در آینده می تواند به معنای تملک بر زمین فیزیکی آن هم باشد؟

خیر. تملک در متاورس رنگ به صورت مجازی تعریف می‌شود و هیچ ارتباطی با تملک در دنیای فیزیکی ندارد. زمین‌های مجازی در متاورس رنگ فقط بر روی یک لایه متمرکز نیستند و یکی از لایه‌ها اراضی شهری است. این هدف برای ایجاد جذابیت و رقابت با متاورس‌های بیگانه صورت گرفته است.

2. آیا امکان آن وجود دارد که شخصی زمینی مجازی را خریداری کند که بیس زمین فیزیکی آن در اختیار شخص دیگری باشد و صاحب زمین فیزیکی اولا از وجود زمین مجازی مطلع نبود و ثانیا مخالف فروش زمین خود باشد می تواند به لحاظ قانونی طرح دعوا نماید؟

بله. امکان خرید زمین مجازی بر پایه موقعیت مکانی توسط شخص دیگری غیر از صاحب زمین شدنی است. صاحب ملک می‌تواند از وجود زمین مجازی مطلع باشد یا نباشد، اما این زمین در دنیای مجازی به فروش می‌رسد. زمین‌های مجازی در دنیای موازی فقط بر روی یک لایه متمرکز نیستند و یکی از لایه‌ها اراضی شهری است. این هدف برای ایجاد جذابیت و رقابت با متاورس‌های بیگانه صورت گرفته است.

3. آیا ممکن است صاحبان ملک مجازی پس از مدتی بر ملک فیزیکی که متعلق به شخص دیگری ست تملک یابند؟

خیر. با داشتن املاک مجازی در متاورس رنگ، شما نمی‌توانید خود را صاحب املاک فیزیکی بدانید.

4. شخصی که بر یکی از طبقات ملکی چند طبقه در دنیای فیزیکی تملک دارد چگونه می تواند در دنیای مجازی ملک مجازی خود را خریداری کند؟

صاحب یک قطعه زمین در متاورس رنگ می‌تواند در گام دوم از متارنگ و پس از ساخت بنا بر روی زمین، هر واحد را به صورت مجزا به فروش برساند و یا کرایه دهد.

5. اگر تملک چند طبقه از یک ملک به یک نفر و و یک طبقه آن به شخص دیگر تعلق داشته باشد آنگاه تملک بر ملک مجازی آن چگونه می شود؟

در متاورس رنگ، قوانین ساخت و ساز، فروش، کرایه، پیش فروش، معاوضه و دیگر مواردی که در دنیای فیزیک موجود است، در دنیای موازی نیز موجود است.

d6013fa837d1ab9ca8398912fd351a30f130d515 2922 - صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده 1 دقیقه ago
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1410 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات