صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

2

صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

در دنیای فیزیکی املاک با متراژ و اراضی مشخص دارای سند هستند و متعلق به صاحبان دارای سند میباشند و در دنیای فیزیک این سوال چالش برانگیز در ذهن خیلی از اشخاص وجود دارد و برای پاسخ دهی به این سوال مواردی را مطرح و در این خصوص به پرسش و پاسخ میپردازیم .

در دنیای متاورس قوانینی بر عدم فروش زمین مجازی وجود ندارد و به همین منظور شرکت های خصوصی متعددی بر پایه موقعیت جغرافیایی توانسته اند اراضی شهری و زمین های تفکیک شده را عرضه نمایند .

درحال حاضر تعدادی شرکت که سالهاست درحال عرضه زمین های مجازی میباشند و روز به روز در حال توسعه هستند بخشی از کشور های مختلف را عرضه و اقدام به فروش زمین ها به شروندان نموده اند .

نوع فروش زمین ها بر اساس موقعیت مکانی و زمین های تفکیک شده بر بستر مجازی میباشد که توسط نقشه های هوایی تفکیک و متراژ بندی اتوماتیک شده است .

12cb90794269a88757cfc07dcaa6d77e2add64f8 3 - صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟

عکس از زمین های تفکیک شده در متاورس آپلند

ازنظر آماری میتوان گفت متاورس هایی که بر پایه موقعیت مکانی تمرکز دارند و بیس را تفکیک اراضی شهری درنظر گرفته است ورودی بیشتری از نظر کاربر داشته اند .

مواردی که در ایجاد یک متاورس حائر اهمیت است رقابت با دیگر ساختار های ایجاد شده و نیز بهبود کیفیت عملکرد در خدمات میباشد .

در متاورس های خارجی اگر به جزئیات توجه کنید و نقشه ایران را باز کنید مشاهده خواهید کرد تمامی زمین های ایران تفکیک اراضی شده اند و هدف از این فعالیت عرضه زمین ها در آینده میباشد .

صاحبان ملک در دنیای فیزیک میتوانند زمین های خود را خریداری کنند ؟

درحال حاضر برنامه ای برای اولویت دهی به زمین هایی که دارای صاحب در دنیای فیزیک میباشد درنظر گرفته نشده است و به همین منظور رقابت برای خرید زمین برای تمام شهروندان آزاد میباشد .

در دنیای مجازی جذابیت کاهش محدودیت ها میباشد و به همین منظور سرعت عمل برای تهیه املاک حائز اهمیت است .

در دنیای مجازی بر پایه متاورس در صورتی که زمین تفکیک شده به فروش برسد شخص خریدار میتواند آن را به هر قیمتی عرضه کند و سند ملک خریداری شده در دنیای مجازی متعلق به خریدار میباشد .

اگر شخصی در زمان آزاد سازی منطقه ای در دنیای مجازی متاورس حضور نداشته باشد و زمین فیزیکی آن شخص به فروش برسد برنامه خاصی درنظر گرفته نشده است و پس از فروش زمین سند زمین متعلق به شخص خریدار است .

خرید فروش زمین های خارج از ایران در متاورس به چه صورت خواهد بود ؟

زمین های خارج از ایران تنها با هدف صادرات و تبادل ارزی صورت میپذیرد و درحال حاضر نوع عرضه زمین های خارج از ایران تصمیم گیری نهایی نشده است .

مرضیه ثاقب علیزاده تغییر وضعیت برای انتشار آگوست 23, 2022
گذاشتن نظر
2

درود بر شما جناب زاجکانی محتوای بارگذاری شده تصمیماتی است که در این بازه زمانی صورت گرفته است و نسخه متاورس رنگ در وضعیت بتا قرار دارد و تغییرات زیادی در قوانین و اجرائیات صورت میپذیرد که متناسب با اهداف متاورس رنگ و نیز رضایت جامعه باشد .

نسبت به سوالات مطرح شده پاسخ هایی را در اختیار شما دوست گرامی قرار خواهم داد :

1- آیا خرید زمین مجازی در متاورس در آینده می تواند به معنای تملک بر زمین فیزیکی آن هم باشد ؟

خیر دنیای موازی متاورس رنگ و یا هر متاورس دیگری در دیتای اختصاصی خود تملک را به صورت مجازی تعریف خواهد کرد و هیچگونه تملکی نسبت به دنیای فیزیک بر موقعیت جغرافیایی نخواهد داشت . درنظر گرفته شود متاورس های گوناگونی ساخته شده است و اگر با این هدف توسعه یابند مشکلات رایجی پیش خواهد آمد و در قوانین کشور ها اختلال صورت میگیرد ، پس این مورد در عمل امکان پذیر نیست .

2- آیا امکان آن وجود دارد که شخصی زمینی مجازی را خریداری کند که بیس زمین فیزیکی آن در اختیار شخص دیگری باشد و صاحب زمین فیزیکی اولا از وجود زمین مجازی مطلع نبود  و ثانیا مخالف فروش زمین خود باشد می تواند به لحاظ قانونی طرح دعوا نماید ؟

امکان خرید زمین مجازی بر پایه موقعیت مکانی توسط شخص دیگری غیر از صاحب زمین شدنی است و چه صاحب ملک مطلع باشد و یا خیر این زمین در دنیای مجازی به فروش میرسد و امکان تفکیک یا قطعه بندی زمین توسط صاحب ملک مجازی حائز اهمیت است .

درنظر گرفته شود دنیای مجازی تنها بر بیس موقعیت جغرافیایی استوار شده است و ارتباطی با فعالیت های فیزیکی بر قطعه بندی های زمین نخواهد داشت ، برای مثال در صورتی که شخصی در دنیای فیزیک زمین خود را به فروش برساند نباید حتما زمین مجازی خود را بفروشد و یا اگر شخصی در دنیای مجازی زمینی دارد نباید حتما صاحب زمین در دنیای فیزیک باشد .

زمین های مجازی در دنیای موازی تنها بر روی یک لایه متمرکز نیستند و یکی از لایه ها اراضی شهری است و این هدف برای ایجاد جذابیت و رقابت با متاورس های بیگانه صورت گرفته است .

فعالیت فروش زمین های مجازی برای اولین بار در ایران صورت میپذیرد و این ساختار در کشور های دیگر مورد قبول بوده و به دلیل عدم محدودیت در این ساختار توانسته کاربران زیادی را جذب و سرمایه ای از نقاط مختلف کره خاکی وارد سیستم نمایند .

درصورتی که متاورس هایی غیر از ایران اقدام به فروش زمین ها نمایند رقیب شما برای خرید زمین های ایرانی فقط خود ایرانیان نیستند و این بسیار مشکل ساز خواهد بود ، درنظر گرفته شود در متاورس ایران محدودیت هایی در خصوص فروش زمین ها با کاربری های خاص وجود دارد که میتواند به مساجد ، مراکز های دولتی ، مراکز انتظامی و غیره اشاره کرد ولی در متاورس های بیگانه تمامی زمین ها به فروش میرسد و زمین های ایران نیز به همین صورت فروخته خواهد شد و این امر مشکلات خاصی را بوجود خواهد آورد .

متاورس های بیگانه زمین هایی نظیر کلیسا ، مساجد ، معابد ، سازمانها ، ادارات و غیره به سادگی به فروش رسیده است و این موارد در متاورس ایران یا همان متارنگ دارای محدودیت میباشد .

3-آیا ممکن است صاحبان ملک مجازی پس از مدتی بر ملک فیزیکی که متعلق به شخص دیگری ست تملک یابند؟

در این خصوص توضیحاتی خدمت شما ارائه شد و میتواند در ادامه گفت که با داشتن املاک مجازی شما قادر نخواهید بود که به واسطه سند و تملک خود در دنیای مجازی خود را صاحب املاک فیزیکی بدانید .

درصورتی که چشم انداز بنده به صورتیست که اقتصاد در دنیای موازی متارنگ شاهد افزایش ارزش زمین های مجازی بوده و چه بسا املاک مجازی ارزشی بیش از املاک فیزیکی خواهند داشت .

4-شخصی که بر یکی از طبقات ملکی چند طبقه در دنیای فیزیکی تملک دارد چگونه می تواند در دنیای مجازی  ملک مجازی خود را خریداری کند ؟

املاک در دنیای موازی به صورتیست که صاحب یک قطعه زمین میتواند در گام دوم از متارنگ و پس از ساخت بنا بر روی زمین میتواند هر واحد را به صورت مجزا به فروش برساند و یا کرایه دهد .

ساختار متاورس ایران به صورتیست که املاک قابلیت تفکیک ، قطعه بندی ، اجاره ، فروش و تغییر کاربری دارند و البته تغییر کاربری شامل یکسری قوائد است .

در صورتی که شخصی صاحب ملکی است و یا بر طبقه ای از یک ملک تملک دارد در دنیای موازی بر آن زمین و طبقه آن زمین تملک از پیش تعیین شده نخواهد داشت و میتواند با خرید ، کرایه و یا معاوضه طبقه ای که علاقه دارد را بدست آورد .

5-اگر تملک چند طبقه از یک ملک به یک نفر و و یک طبقه آن به شخص دیگر تعلق داشته باشد آنگاه تملک بر ملک مجازی آن چگونه می شود؟

تصور کنید یک زمین در دنیای موازی متاورس رنگ دارای یک بنا است و بنا شامل 4 طبقه میباشد و شخصی دارای سه طبقه و یک شخص دارای یک طبقه از آن است ، خب در دنیای فیزیک شخصی که دارای سه طبقه است سه سند دارد و شخصی که دارای یک طبقه است یک سند و همه بر عرصه و اعیان سهیم هستند .

قوانین ساخت و ساز ، فروش ، کرایه ، پیش فروش ، معاوضه و دیگر مواردی که در دنیای فیزیک موجود است در دنیای موازی نیز موجود است و این ساختار چرخه حیاط سیستم میباشد و اقتصاد در گردش را در دنیای موازی توسعه خواهد داد و به همین منظور میتوان گفت اقتصاد کلان در دنیای موازی میتواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم در دنیای فیزیک نقش موثر و مفیدی داشته باشد .

پاسخ به سوالات دنیایی روشن را به ارمغان می آورد .

متاورس رنگ با هدف توسعه جهانی بنیان گذاری شده است و درحال حاضر در نسخه بتا انتشار خواهد یافت و میتوان هرگونه مورد را اصلاح نمود و درنظر گرفته شود قوانین و ساختار های متاورس رنگ در گام سوم توسط شهروندان تصمیم گیری و اجرایی خواهد شد .

nazanin ارسال نظر جدید اکتبر 27, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

این توضیحات جزئیاتی ارائه داده‌اند که برای شهروندان و کاربران این دنیای مجازی بسیار ارزشمند است و به آنها کمک می‌کند تا مفهوم و عملکرد این سیستم را بهتر درک کنند. اطلاعاتی که در این پاسخ ارائه شده، به کاربران اطمینان می‌دهد که توسعه و مدیریت این دنیای موازی توسط اعضای جامعه و شهروندان خود انجام می‌شود و از نظر قانونی و اقتصادی توضیحات مهمی ارائه شده است.

گذاشتن نظر
1

درود جناب مهندس قدیری عزیز و سپاس از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید
با توجه به توضیحات شما  سوالاتی برای من مطرح گردید

صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند 

  • آیا خرید زمین مجازی در متاورس در آینده می تواند به معنای تملک بر زمین فیزیکی آن هم باشد ؟
  • آیا امکان آن وجود دارد که شخصی زمینی مجازی را خریداری کند که بیس زمین فیزیکی آن در اختیار شخص دیگری باشد و صاحب زمین فیزیکی اولا از وجود زمین مجازی مطلع نبود  و ثانیا مخالف فروش زمین خود باشد می تواند به لحاظ قانونی طرح دعوا نماید ؟

صاحبان ملک در دنیای فیزیک میتوانند زمین های خود را خریداری کنند ؟

  • آیا ممکن است صاحبان ملک مجازی پس از مدتی بر ملک فیزیکی که متعلق به شخص دیگری ست تملک یابند؟
  • شخصی که بر یکی از طبقات ملکی چند طبقه در دنیای فیزیکی تملک دارد چگونه می تواند در دنیای مجازی  ملک مجازی خود را خریداری کند ؟
  • اگر تملک چند طبقه از یک ملک به یک نفر و و یک طبقه آن به شخص دیگر تعلق داشته باشد آنگاه تملک بر ملک مجازی آن چگونه می شود؟
  • 7bd3e1cf1dc6f01525f0bbbe5d4f1f28e4020347 227 - صاحبان املاک فیزیکی صاحبان املاک مجازی خود هستند ؟
حسین قدیری ارسال نظر جدید ژوئن 16, 2022
saeed.zajkani اظهار نظر کرد

سپاس از شما جناب آقای قدیری عزیز از توضیحات جامع و کاملی که ارائه فرمودید
اما در مورد تغییر کاربری املاک در متارنگ اگر امکانش هست توضیحات بیشتری بدید . سپاس از شما

درود بر شما
تغییر کاربری در حال حاضر بر روی زمین های تجاری امکان پذیر است و تبدیل زمین تجاری به آموزشی طی یک پروسه داخلی توسط صاحب زمین امکان پذیر است .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1351 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات