سندباکس و میلیون ها دلار زمین مجازی متاورس

1

دوستان بنده یکسری تحقیقات کردم دیدم واقعا زمین های مجازی به سرعت گرون قیمتشون میره بالا .

میتونید زمین مجازی رایگان هم بگیرید آموزش تحویل زمین مجازی رایگان گذاشتم .

زمین دیجیتال به میلیون‌ها نفر فروخته می‌شود، زیرا مردم تلاش می‌کنند تا املاک و مستغلات مجازی را در متاورس به دست آورند – و این می‌تواند فرصتی چند تریلیون دلاری باشد.

در حالی که قیمت املاک و مستغلات فیزیکی در سال گذشته به شدت افزایش یافته است، قیمت زمین دیجیتال آنلاین نیز با افزایش علاقه به “متاورس” رونق گرفته است.

5119AB5114B1444D9AE02D0F661281F7 - سندباکس و میلیون ها دلار زمین مجازی متاورس
محتوای پولی

متاورس به تعداد انگشت شماری از پلتفرم ها – از جمله Sandbox، Decentraland، Mirandus و Axie Infinity- اشاره دارد که در حال ایجاد یک نسخه تعاملی از اینترنت هستند که در آن کاربران می توانند بازی کنند، جهان های مجازی را کشف کنند، و حتی تجارت کنند. فیس‌بوک زمانی این اصطلاح را رایج کرد که به «متا» تغییر نام داد و نشان داد که قصد دارد دنیای مجازی همه‌جانبه ایجاد کند که در آن افراد می‌توانند «با دوستان و خانواده دور هم جمع شوند، کار کنند، یاد بگیرند، بازی کنند، خرید کنند، بسازند…» 

پلتفرم‌ها با دادن فرصتی به کاربران و سرمایه‌گذاران برای خرید زمین از طریق رمزارز و مالکیت آن به عنوان NFT، بازاری را برای زمین دیجیتال فراهم کرده‌اند. و از آنجایی که سرمایه‌گذاران بیشتری به فرصت‌های تجاری در افرادی که زمان بیشتری را در دنیای مجازی سپری می‌کنند توجه می‌کنند، در طول سال گذشته، تصاحب زمین دیجیتال در این پلتفرم‌ها سرعت گرفته است. شرکت مدیریت دارایی‌های کریپتو Grayscale گفت که متاورس در نهایت می‌تواند به یک فرصت درآمدی یک تریلیون دلاری در سال تبدیل شود. اوایل این هفته، تیم سوئینی، مدیرعامل Epic Games گفت که این می تواند یک فرصت چند تریلیون دلاری باشد. و در پاسخ به این سوال که آیا متاورس می تواند به یک بازار چند تریلیون دلاری تبدیل شود، سرمایه گذار کتی وود گفت که فکر می کند می تواند.

به گزارش وال استریت ژورنال ، شرکت Republic Realm، شرکتی که املاک دیجیتالی خریداری می کند و سپس آن را به خرده فروشی یا فضای مسکونی مجازی تبدیل می کند که می تواند بفروشد یا اجاره کند، روز سه شنبه گفت که زمینی به ارزش 4.3 میلیون دلار در Sandbox خریداری کرده است این خرید بزرگترین فروش املاک و مستغلات مجازی بود که تا به حال انجام شده بود و تنها در هفته گذشته که سرمایه گذار رمزنگاری Tokens.com زمینی را در Decentraland به قیمت حدود 2.4 میلیون دلار خریداری کرد، از رکوردی فراتر رفت.

سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Sandbox، به فورچون گفت که مالکان املاک و مستغلات در دنیای بازی های مجهز به NFT تنها در ماه نوامبر از 12000 به 16000 مالک زمین افزایش یافته اند. این هفته، Sandbox بازی را در پلتفرم خود به روی تعداد معینی از کاربران در یک نسخه آلفا باز کرد، که Borget گفت که به افزایش این تعداد کمک کرد. به گفته بورگت، از بعدازظهر پنجشنبه، 65 درصد از 166464 قطعه کل در سندباکس از زمان آغاز فروش عمومی شرکت در فوریه فروخته شده است و برخی از آن 35 درصد باقیمانده تا سال 2022 در ذخیره نگه داشته شده است.

بورگت در مورد جذابیت بالقوه برای سرمایه گذاران گفت: «ساخت املاک و مستغلات در دنیای مجازی می تواند سودآور باشد، سریعتر از دنیای فیزیکی، زیرا دیگر محدود به محدودیت های زیادی نیستید».

web The Sandbox Map November 2021 - سندباکس و میلیون ها دلار زمین مجازی متاورس
شصت و پنج درصد از 166464 قطعه کل در Sandbox به دلیل افزایش علاقه به “metaverse” فروخته شده است.
با حسن نیت از سندباکس

ارزش املاک مجازی، مانند املاک و مستغلات فیزیکی، اغلب بر مکان در دنیای مجازی یک پلت فرم خاص متمرکز است. در Decentraland، قطعات بر اساس “منطقه” که در آن واقع شده اند، ارزش گذاری می شوند. اینها شامل مناطقی برای خرید، مد، و قمار و سایر موارد است. در Sandbox، کاربران قصد دارند ملکی را در نزدیکی زمین‌هایی بخرند که حاوی تجربیات جالبی باشد، مانند بازی‌ها، کنسرت‌های دیجیتال یا فضاهای پاتوق، که توسط کاربران شخصی یا شرکت‌هایی مانند آدیداس ساخته شده‌اند که اخیراً یک قطعه را خریداری کرده‌اند. به گفته بورگت، سرمایه‌گذاران یا کاربران معمولاً با ارز رمزنگاری شده بومی پلتفرم پلتفرم خریداری می‌کنند.

بورگت گفت: از آنجایی که سرمایه گذاران و افراد به آزمایش پلتفرم های متاورس ادامه می دهند، مشاغل دیگر مانند آژانس های املاک مجازی، توسعه دهندگان و معماران احتمالاً شروع به ظهور خواهند کرد.

به دلیل فناوری NFT، سرمایه گذاران مالک حقوق ملکی هستند که می خرند، نه پلت فرم. این بدان معنی است که آنها می توانند زمین خود را با ساختمان ها یا جاذبه ها توسعه دهند و آن را برای سود بفروشند یا در هر ساختمانی که می سازند زمین یا فضاهایی را اجاره دهند. آنها همچنین می توانند تجربیاتی مانند کنسرت یا نمایش در فضا ایجاد کنند و برای ورود بلیط دریافت کنند.

اما مانند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فیزیکی، خرید زمین در این دنیاهای دیجیتال پرخطر است. اگر یک بازی توسط کاربران رها شود، قیمت یک طرح در یک پلتفرم متاورس ممکن است به صفر برسد. 

سفته بازی در ملک دیجیتال قیمت را بالا می برد زیرا افرادی که زمین را مجدداً می فروشند سعی می کنند سود ببرند. اما برخی از پروژه‌ها، مانند بازی نقش‌آفرینی فانتزی Mirandus توسط Gala Games که به زودی منتشر می‌شود، سعی می‌کنند از این جنبه از سرزمین دیجیتال فاصله بگیرند.

در طول سال گذشته، Mirandus بیشتر زمین دیجیتال خود را فروخت، حتی اگر این بازی هنوز منتشر نشده باشد. جیسون برینک، رئیس بلاک‌چین گالا گیمز، گفت اگرچه نمی‌تواند مردم را از فروش مجدد بسته‌های Mirandus بر روی پلتفرم‌های شخص ثالث یا تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای خرید زمین باز دارد، اما تلاش می‌کند تاکید کند که Mirandus بیشتر یک بازی است تا وسیله‌ای برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات.

تنها دو بسته باقی مانده در Mirandus دو ارگ هستند، بزرگترین قطعات دارایی در بازی. برینک به فورچون گفت که چون ارگ‌ها نسبت به سایر مالکان قدرت بیشتری در بازی به مالکان می‌دهند، فقط به افرادی فروخته می‌شوند که شرکت معتقد است مایل به کمک به توسعه بازی هستند و از NFT به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده نمی‌کنند. برینک گفت در حال حاضر، میراندوس در حال بررسی پیشنهادات بیش از 25 میلیون دلاری برای دو ملک باقی مانده است.

برینک گفت: «چیزی که ما نمی‌خواهیم این است که کسی فقط یک NFT بخرد تا یک NFT بخرد، می‌دانید که اینها برای سرمایه‌گذاری سوداگرانه نیستند. “اینها به این دلیل است که ما در حال ساخت یک بازی شگفت انگیز هستیم و می خواهیم شما بخشی از آن باشید.”

صاحبان زمین می توانند با اجاره زمین خود یا فروش اقلام ساخته شده در زمین سود به دست آورند، اما املاک در Mirandus به معنای سرمایه گذاری غیرفعال نیستند.

برینک گفت: «ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که چه کاری انجام دهند، اما روشن می‌کنیم که دارایی در Mirandus برای بازیکنان است. “بدون بازی، دارایی شما هیچ کاری نمی کند.”  

زمین رایگان در متاورس با آموزش تحویل upx :
آموزش تحویل upx

منبع انگلیسی محتوا : fortune

حسین قدیری ارسال نظر جدید دسامبر 11, 2021

جدا دنیای مجازی چی کار داره میکنه طرف ببین چی خریده رکورد زده واقعا .

یک قایق تفریحی مجازی در metaverse Sandbox به قیمت 650000 دلار به فروش می رسد
قایق بادبانی مجلل “The Metaflower” با داشتن بالاترین قیمت یک NFT در پلتفرم Sandbox رکورد را شکست.

توسط کارآفرین به زبان اسپانیایی 1 دسامبر 2021
این مقاله از نسخه اسپانیایی ما با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی ترجمه شده است. ممکن است به دلیل این فرآیند خطاهایی وجود داشته باشد.
Sandbox (El Arenero) فرا وجهی است که در آن کاربران می توانند از فضاها و تجربیات مجازی کسب درآمد کنند. ارز اتریوم، یک ارز دیجیتال که در حال حاضر 4750.96 دلار ارزش دارد، برای خرید در متاورس استفاده می شود. در داخل Sandbox، گران‌ترین توکن غیرقابل تعویض (NFT) در تاریخ متاورس به تازگی فروخته شده است، یک قایق تفریحی لوکس با ارزش 650000 دلار. توسط Republic Realm ، “یکی از فعال ترین سرمایه گذاران و توسعه دهندگان در اکوسیستم املاک و مستغلات metaverse” ایجاد و توسعه یافته است.
از طرفی من حس میکنم یکسری ها ار رئیس های سندباکس میان بازارگرمی میکنن بین خودشون خرید و فروش میکنن جو رو میبرن بالا ولی در هر صورت تراکنش داخل بازی های متاورس خیلی زیاده الانم که بازی جدیدی راه افتاده به نام متاورس آپلند اونجا هم کلی زمین و ملک به فروش میرسه .
من اگه جای یکی از وزرای ایران بود یه متاورس ایرانی راه مینداختم تبلیغ میکردم کلی ارز وارد کشور میکردم .

سلام دنیای مجازی متاورس درحال توسعه هست و شرکت های قدرتمندی روی آنها سرمایه گذاری کرده اند و خواهند کرد .
در آینده ای نچندان دور تعداد بعد های مجازی بسیار زیاد خواهد شد و برای ورود به شهرک ها ورودی میگیرن .
سنسور هایی ساخته خواهد شد که حس را به انسان منتقل میکند و با عینک های ar انسان ها خود را در مکان های مختلفی رها خواهند کرد . درنظر بگیرید این دنیا ها به مرور انسان ها را در خود میبلعد و توانایی های بشر از نظر من آسیب جدی خواهد دید .
از دیدگاه من تمرکز بر روی حذف دنیای فیزیکی برای اقشاری از جوامع میباشد .
اگر کشور ما بخواهد کار خاصی انجام دهد از نظر بنده ساخت سنسور های هوشمند هست که حس را بتواند به انسان انتقال دهد و این پروژه در آینده بسیار درآمد زا خواهد بود .
سنسور هایی که بر روی بد انسان نصب شود و تصاویر متاورس با عصب های انسان منتقل کند .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2069 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات